اسپاتیفای با بیش از 96 میلیون مشترک و بیش از 170 میلیون کاربر، محبوب ترین سرویس پخش موسیقی استریم است. اما این محبوبیت را مدیون چه چیزی است؟  اسپاتیفای یک پلتفرم فریمیوم است که با دارا بودن آرشیو گسترده موسیقی و پادکست امکان دسترسی کاربران به میلیون‌ ها آهنگ را می‌دهد. با خرید اشتراک پرمیویم این پلتفرم می‌توانید به لیست پخش موسیقی بدون تبلیغات، کیفیت صوتی بالاتر، لیست های پخش شخصی سازی شده و کتابخانه های موسیقی گسترده دسترسی داشته باشید و از تجربه بی نظیر گوش دادن به موسیقی باکیفیت و دانلود نامحدود لذت ببرید.

اسپاتیفای پرمیویم چه قابلیت هایی دارد؟

فرهنگ خرید موسیقی و‌ گوش دادن به آن در سال های اخیر به کل متحول شده است و امروزه افراد دیگر مثل قبل موزیک ها را به صورت رایگان دانلود نمی‌کنند، بلکه با خرید اشتراک در پلتفرم های موسیقی استریم نظیر اسپاتیفای، اپل موزیک و ... در عین حال که از آثار هنرمندان حمایت می‌کنند، از قابلیت های ویژه این پلتفرم ها نیز بهره مند می‌شوند. اسپاتیفای محبوب ترین پلتفرم موسیقی استریم با بالاترین میزان مخاطب است که دارای تنوع زیادی از ژانرها در تب Browse است که در آن می‌توانید به لیست‌ های پخش محبوب گوش دهید و موسیقی های جدید را کشف کنید.

دانلود نامحدود موسیقی با اشتراک اسپاتیفای

اسپاتیفای همچنین فهرست ‌های پخش محبوب را بر اساس فعالیت شنیداری شما توصیه می‌کند و به‌ طور الگوریتمی فهرست‌ های پخش را برای هر آهنگ، هنرمند، آلبوم و لیست پخش ایجاد می‌کند. اکانت اسپاتیفای در واقع یک ردیف اشتراک پولی است که تمام ویژگی های برتر برنامه را با قیمت بسیار مناسب به کاربران ارائه می‌کند که شامل‌ موارد زیر است.

  • پخش بدون آگهی و بر اساس تقاضا
  • گوش دادن آفلاین به حداکثر 10000 آهنگ در حداکثر 5 دستگاه مختلف
  • تعویض نامحدود آهنگ ها
  • دانلود موسیقی های دلخواه به صورت نامحدود
  • کیفیت بالای پخش آهنگ
  • به اشتراک گذاری اکانت پرمیویم با دوستان و آشنایان

دانلود نامحدود موسیقی با اشتراک اسپاتیفای

انواع اشتراک پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای چهار نوع مختلف اشتراک Premium را ارائه می‌دهد که برخی از آنها واقعاً ارزش خرید را دارند.  اولین طرح اشتراک پرمیوم، اشتراک شخصی است که هزینه آن 9.99 دلار در ماه است. این طرح اشتراک به شما این امکان را می‌دهد تا به تمام ویژگی های Premium مانند پخش موسیقی بدون وقفه های  تبلیغاتی، پخش بر اساس تقاضا و دانلود آهنگ برای گوش دادن آفلاین دسترسی داشته باشید.  اسپاتیفای همچنین دارای یک طرح اشتراک اختصاصی برای دانشجویان است که هزینه آن 4.99 دلار در ماه است. این طرح اشتراک نیز مانند طرح اشتراک شخصی تمامی ویژگی های اسپاتیفای پرمیوم را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

اسپاتیفای همچنین دارای دو طرح اشتراک زوجی و خانوادگی نیز می‌باشد که هزینه آن‌ ها به مراتب بسیار کمتر از طرح اشتراک شخصی است، اما همان قابلیت ها را به مشترکین ارائه می‌کند. در صورتیکه شما نیز قصد خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای را دارید، می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه جعو استور و انتخاب طرح اشتراک خود و پرداخت کمترین هزینه، اکانت رایگان خود را به پرمیوم ارتقا دهید.

پلی لیست اسپاتیفای پرمیوم!

ایجاد یک پلی لیست اختصاصی در اسپاتیفای بسیار ساده است و برای این‌ کار تنها باید روی یک موسیقی کلیک راست کنید و با کلیک روی گزینه "add to playlist" یا کلیک کردن روی سه نقطه کنار آهنگ در برنامه آن را به لیست پخش خود اضافه کنید.  شما با خرید اشتراک اسپاتیفای می‌توانید آهنگ های مورد علاقه خود را به صورت نامحدود دانلود کرده و آنها را به لیست پخش خود اضافه کنید.

همچنین می‌توانید لیست پخش اختصاصی خود را با دوستان خود در شبکه های مجازی دیگر به اشتراک بگذارید. اسپاتیفای همچنین از یک هوش مصنوعی در ساختار خود بهره می‌برد که با توجه به نوع سلیقه شنیداری شما، لیست موسیقی جدیدی پیشنهاد می‌دهد و هنگامی  که در بخش صفحه اصلی برنامه موسیقی را جستجو می‌کنید، موسیقی های متعددی بر اساس سلیقه شنیداری اخیرتان مشاهده خواهید کرد.

Discover Weekly نیز یک لیست پخش است که به طور خودکار توسط اسپاتیفای هر دوشنبه هفته به روز می‌شود و شامل تعدادی آهنگ مختلف بر اساس سلیقه شنیداری شما می‌باشد.  Release Radar نیز گزیده‌ ای محبوب از آهنگ‌ های جدید هنرمندانی است که آن ها را دنبال می‌کنید.

همچنین در صورتیکه هنرمندان مورد علاقه خود را در اسپاتیفای دنبال می‌کنید، هنگام انتشار موسیقی جدید  اعلان‌ ها و به‌روزرسانی‌ هایی دریافت خواهید کرد. در اسپاتیفای پرمیوم همچنین آهنگ‌های برتر سال نیز به شما نمایش داده می‌شود که شامل تمام آهنگ ‌هایی است که در سال گذشته بیشتر به آن ها گوش داده‌اید.  برای جستجوی موسیقی جدید در اسپاتیفای پرمیوم، می‌توانید در صفحه اصلی به قسمت جستجو بروید و محتواهای جدید را بر اساس دسته و ژانر جستجو کنید. شما می‌توانید برای دسترسی به تمامی قابلیت های اسپاتیفای مانند پخش‌ موسیقی باکیفیت و بدون وقفه تبلیغاتی و دانلود نامحدود موسیقی و آرشیوهای گسترده به وب سایت فروشگاهی جعو استور مراجعه کرده و با پرداخت کمترین هزینه اکانت خود را پرمیوم کنید.