هنگام خرید هولدر موبایل برای ماشین توجه به همخوانی ابعاد و سایز هولدر با گوشی و همچنین فضایی که در اختیار دارید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین هولدر موبایل برای ماشین‌ را پیدا کنید.رعایت نکات مهم در خرید بهترین هولدر گوشی برای ماشین نیازمند شناخت مدل های مختلف از انواع هولدر موبایل خودرو است و پس از آن نیز لازم است با برخی از ویژگی ها و قابلیت های هرکدام آشنا شویم .واضح است اگر بهترین هولدر موبایل خودرو را هم داشته باشیم ولی جای مناسبی برای نصب آن انتخاب نکنیم هزینه ای که کرده ایم هدر رفته است و در این راهنمای خرید هولدر برای ماشین قصد داریم با بررسی این مسائل به معرفی 5 مدل از بهترین هولدر های موبایل برای ماشین های مختلف ایرانی نظیر پژو 206،پژو پارس ، سمند پراید و همچنین ماشین های خارجی می پردازیم.

راهنمای خرید هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی

هنگام خرید هولدر موبایل برای ماشین توجه به مشخصات هولدر و همچنین فضایی که در اختیار دارید از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوانید متناسب با گوشی موبایل و فضایی که در اختیارتان است بهترین هولدر موبایل برای ماشین‌ را پیدا کنید. بنابراین رعایت نکات زیر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

  • طراحی کابین و فضای داخلی ماشین:

طراحی فضای داخلی خودروها با یکدیگر متفاوت است، اتاقک و جلوی ماشین در بعضی از مدلهای ماشین بزرگ و پیچیده در مدل‌های دیگر به صورت کوچک و ساده طراحی شده است. هولدر‌های بزرگ برای ماشین‌هایی که فضای کم و کوچکی دارند دید راننده را مختل می‌کند .

قسمت داشبورد و شیشها در بعضی از خودروها به صورت صاف و هموار و در بعضی مدل‌های جدید به صورت منحنی شکل و شیبدار طراحی شده است دریچه‌های کولر نیز در خودرو‌های مختلف متفاوت است.بنابراین باید متناسب با فضای داخلی ماشین و امکاناتی که دارد ،متناسب با سایز و ابعاد گوشی خود بهترین هولدر موبایل برای ماشین را انتخاب کنید.

  • نوع هولدر موبایل برای ماشین

نوع هولدر موبایل برای خودرو خود را سلیقه‌ای انتخاب نکنید، علاوه بر تناسب هولدر با وزن و ابعاد گوشی  با توجه به موقعیتی که قصد اتصال هولدر را دارید نوع آنرا مشخص کنید، به طور مثال اگر قصد نصب هولدر در دریچه‌های کولر را دارید از هولدر دریچه کولر استفاده کنید.البته مکان ثابت می‌تواند راننده را محدود کند و یا ممکن است در برخی مواقع قصد داشته باشیم مکان هولدر را تغییر دهیم .

به طور مثال در زمان تابش نورآفتاب و انعکاس نور در صفحه نمایش موبایل، عملا کار با گوشی موبایل ناممکن خواهد شد هرچند که در این مواقع با استفاده از سایه بان گوشی برای هولدر موبایل میتوان از انعکاس نور جلوگیری کرد، اما با استفاده از هولدر‌های موبایل چندکاره که از قابلیت اتصال به چند موقعیت متفاوت بهره می‌برند نیز میتوانید جای هولدر خود را تغییر دهید: به طور مثال از دریچه‌های کولر جدا کنید و به شیشه یا داشبورد متصل نمایید.

انواع هولدر موبایل ماشین

هولدرهای موبایل برای ماشین از تنوع بسیار زیادی برخوردارند، طریقه نصب و همچنین مکان مختص به نصب آنها در همه مدل‌ها یکسان نیست، بدین ترتیب انواع هولدرهای موبایل ماشین موجود در بازار به ترتیب زیر است:

هولدر موبایل مکنده ای

هولدر موبایل مکنده‌ای ماشین، از طریق ساکشن و چسب مکنده‌ای که زیر آن قرار دارد به مکان مورد نظر ، که معمولای روی داشبورد و یا شیشه است متصل می‌شود. این نوع هولدر یکی از رایج ترین هولدرهای گوشی ماشین است که با طراحی‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شود.

هولدر موبایل مکنده داشبوردی و شیشه ای خودرو

هولدر موبایل داشبوردی

هولدر داشبوردی موبایل همانطور که از نامش پیداست برای اتصال به داشبورد خودرو طراحی شده است .هولدر‌های داشبوردی را می‌توان به چند صورت به داشبورد خودرو متصل کرد یا با چسب هولدر و یا با گیره می توان آنها را به روی داشبورد متصل نمود.

هولدر موبایل شیشه جلو ماشین

هولدرهای با قابلیت نصب به روی شیشه یک نوع از کاربردی ترین نوع هولدرهای موبایل هستند که در حال حاضر با توجه به مدلهای متنوع و حرفه‌ای که در حال تولید است، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.هولدر‌هایی با ساکشن و مکنده قوی و بازوهای بلند انعطاف پذیر که با نصب به قسمت پایین شیشه جلو خودرو می‌توان بازوهای متحرک و قابل چرخش آنرا به روی داشبورد تکیه داد تا وزن گوشی را تحمل کند و بدین ترتیب با تقسیم وزن گوشی و تعادل بهتر هولدر ،می‌توانید یک اتصالی قوی و محکم برقرار کنید.

هولدر مغناطیسی

هولدر موبایل مگنتی از طریق نیروی مغناطیسی( آهنربایی) به گوشی موبایل متصل می‌شود. در هنگام خرید هولدر مگنتی از کیفیت آهنربا و مگنت آن اطمینان حاصل کنید چرا که استفاده از این نوع هولدر نیازمند این است که یک صفحه فلزی به پشت گوشی موبایل بچسبانید و یا از گارد فلزی استفاده کنید و آنرا به قسمت آهنربایی هولدر متصل کنید.بهترین هولدر موبایل مغناطیسی قابلیت تحمل وزن‌های سنگین تر را دارد و به سادگی می‌توان گوشی خود را به هولدر متصل کرد و یا سریعا با استفاده از یک دست آنرا جدا نمود.

هولدر دریچه ای

هولدر دریچه کولر ماشین با قرار گیری در دریچه‌های کولر یکی از راحت ترین نوع اتصال را دارد . با قرار دادن هولدر در دریچه‌های کولر به سادگی می‌توان گوشی موبایل را به هولدر متصل کرد و به مسیریابی و رانندگی خود ادامه داد. در صورتی که قصد خرید این نوع هولدر را دارید توجه کنید که دریچه های کولر شما مستطیلی شکل باشد، در غیر اینصورت امکان نصب هولدر دریچه ای را ندارید.

هولدر موبایل چسبی:

هولدر موبایل چسبی به دلیل چسب قوی و محکمی که دارد پس از اتصال به سطح مورد نظر دیگر قابل جدا شدن نیستند.بدان معنی که اگر چسب آنرا پس از مدتی جدا کنید دیگر خاصیت چسبندگی قبل را ندارد و نمیتوان به محل دیگری آنرا نصب کرد.البته می‌توان با استفاده از چسب‌های محکم و دوطرفه با کیفیت مجددا آنها را در مکان دیگری نصب کرد.

هولدر گیره‌ای:

این نوع هولدر‌ها به وسیله‌ی گیره‌ای که دارند به کانال کولر، داشبورد، بالای صفحه کیلومتر و . . . نصب می‌شوند. در این نوع هولدرها قسمت متصل شده به ماشین به صورت گیره‌ای طراحی شده است و به سادگی می‌توان آنها را جابجا و جدا نمود.اما مدل‌های دیگری از هولدرهای گیره‌ای در  بازار وجود دارد که قسمت  نگهدرانده گوشی موبایل به صورت گیره‌ای است، بدین صورت که با فشردن گیره‌هایی که اطراف هولدر قرار دارد، براکت نگهدارنده باز می‌شود و با قرار دادن گوشی مجدد گیره‌های هولدر را بسته تا گوشی موبایل ثابت درون هولدر قرار بگیرد .اغلب این نوع هولدرها قابلیت نصب روی داشبورد خودرو را دارند.

هولدر موبایل آینه ماشین

هولدر آینه ای ماشین

هولدر موبایل آینه‌ای با یک گیره مخصوص به آینه وصل می‌شود یا دور آن قرار میگیرد و گوشی موبایل را در موقعیتی قرار می‌دهد که تمام سرنشینان بتوانند ببینند.این نوع از هولدرها بیشتر برای ماشین‌هایی کاربرد دارد که جای مناسبی برای نصب سایر هولدرها ندارند و همینطور دید خوبی برای سرنشینان عقب دارد.

هولدر موبایل با قابلیت شارژ

هولدر شارژر دار وایرلس یک نوع هولدر با قابلیت شارژ برای ماشین است که علاوه بر ثابت نگه داشتن گوشی، با پشتیبانی از فناوری بی سیم موبایل را شارژ می‌کند. البته توجه داشته باشید که گوشی شما از قابلیت شارژ بی سیم برخوردار باشد. این نگهدارنده‌ها بهترین نوع هولدر موبایل برای افردای است که دائما در سفر هستند و میخواهند در حین رانندگی علاوه بر مسیریابی گوشی خود را شارژ کنند.

هولدر موبایل و تبلت پشت صندلی خودرو:

هولدر موبایل پشت صندلی بسیار مناسب برای خانواده‌هایی است که اغلب در گردش هستند  و همچنین فرزندان خود را همراه خود به مسافرت می‌برند.فرزندان می‌توانند با نصب این هولدر پشت صندلی، موبایل خود را به یک تلویزیون کوچک تبدیل کنند و از تماشای فیلم لذت ببرند.این هولدر بهترین هولدر موبایل ماشین برای سرنشیان عقب است.

هولدر جالیوانی ماشین

هولدر جالیوانی ماشین یکی دیگر از نوع نگهارنده‌های گوشی موبایل مناسب برای خودروهایی است که جلو داشبورد شلوغ و پیچیده‌ای دارند و نصب هولدر موبایل در این قسمت به جایی که گره‌ای از مشکلات باز کند،خود باعث دست و پا گیری و بروز مشکل می‌شود.هولدر جالیوانی موبایل به سادگی در جا لیوانی خودرو قرار میگیرد و در مواقعی که به آن نیاز نیست می‌توان به سادگی آنرا از جالیوانی جدا نمود .

بهترین جای نصب هولدر موبایل برای ماشین کجاست؟

با انواع هولدرهای موبایل نظیر دریچه‌ای، گیره‌ای، مکنده‌ای، آینه‌ای، مگنتی و . . .  آشنا شدیم. به صورت کلی بهترین جای نصب هولدر موبایل برای ماشین نباید دید راننده را مختل کند و با توجه به نوع اتاق و کابین خودرو آنرا مشخص می‌کنیم.در ادامه به بررسی بزرگ و کوچک بودن فضای داخلی جلوی ماشین، داشبورد، شیشه و طراحی داخلی ماشین‌های مختلف می‌پردازیم و با بهترین جای نصب هولدر موبایل برای ماشین‌ ها مختلف آشنا خواهیم شد.

بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین

بهترین هولدر برای ماشین پژو 206

حجم داخلی کابین و فضای جلوی ماشین 206 کوچک و نسبتا جمع و جور است.علاوه بر این طراحی منحنی شکل قسمت داشبورد و شیشه در این خودرو باعث شده، پیدا کردن بهترین جای نصب هولدر موبایل کمی دشوار شود. اگرچه میتوان از هولدرهای قابل نصب به روی شیشه و داشبورد استفاده کرد اما ممکن است به نوع دیگری که ابعاد کوچکتر داشته باشد نیاز داشته باشیم. بنابراین اگر بخواهیم بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین 206 را انتخاب کنیم از نظر ابعاد نوع دریچه‌ای بهترین گزینه است هولدر‌های شیشه جلوی خودرو با بازوهای کشیده را برای اتصال قوی تر می‌توان انتخاب کرد.

با مطالعه مقاله بهترین هولدر موبایل برای 206 میتوانید با نمونه‌های مختلفی از هولدر قابل نصب در این خودر آشنا شوید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین هولدر موبایل برای پژو پارس

طراحی اتاقک جلوی ماشین پژو پارس همانند پژو 405 وسیع و بزرگ است و تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و نیاز به خرید یک نوع هولدر خاص گران قیمت با قابلیت‌های ویژه نیست.از دریچه‌های کولر گرفته تا داشبورد و شیشه همگی به عنوان محل نصب هولدر موبایل پژو پارس مناسب هستند بنابراین می‌توان از فضای باز موجود جهت نصب انواع هولدر موبایل نهایت استفاده را کرد.

بهترین هولدر برای ماشین سمند

طراحی داخلی خودروی سمند و وسیع بودن جلوی ماشین، فضای مناسبی را در اختیارتان قرار می‌دهد. اما برای پیدا کردن بهترین جای نصب هولدر موبایل برای ماشین سمند باید وقت بیشتری بگذارید .استفاده از هولدر‌های مکنده‌ای قابل نصب روی شیشه و داشبورد انتخاب بدی نیست اما با توجه به شیب زیادی که قسمت جلوی داشبورد دارد نمیتوان هولدر‌ها چسبی را به درستی نصب کرد.علاوه بر این نصب هولدر روی شیشه سمت راننده محدودیت‌هایی در دید راننده ایجاد می‌کند. اگر بخواهیم بهترین هولدر موبایل برای ماشین سمند را انتخاب کنیم نوع گیره‌ای و دریچه‌ای گزینه‌های مناسبی هستند.

بهترین هولدر برای ماشین پراید

انتخاب بهترین پایه نگهدارنده گوشی برای ماشین پراید چندان سخت نیست .فضای مناسب قسمت جلوی ماشین نصب انواع هولدر ماشین را ساده کرده است و میتوان از هولدرهای مغناطیسی، دریچه‌ای، چسبی، مکنده‌ای، گیره‌ای، آینه‌ای متناسب با سلیقه خود استفاده کرد. البته در بعضی از مدلهای پراید دریچه‌های کولر به صورت دایره‌ای شکل طراحی شده‌اند و استفاده از هولدر دریچه‌ای برای آنها مناسب نخواهد بود.

بهترین هولدر موبایل برای اسنپ

بهترین هولدر موبایل برای اسنپ

با توجه به اینکه مدل های مختلف ماشین و فضای داخلی آنها را بررسی کردیم ، انتخاب بهترین جای نصب هولدر موبایل در ماشین تا حدود زیادی ساده تر شده است. شما میتوانید با خرید بهترین هولدر موبایل برای اسنپ،تپ سی و تاکسی های اینترنتی به سادگی مسیرهای مبدا و مقصد خود را دنبال کنید.اگر مداوم در حال سفر و مسیریابی هستید بهترین هولدر موبایل برای ماشین هولدر های با قابلیت شارژ بی سیم می تواند برای شما مناسب باشد.

بهتری هولدر موبایل برای ماشین‌های خارجی

ماشین‌های خارجی معمولا از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری برخوردارند و معمولا جلوی خودرو و قسمت بالای دنده شلوغ و پیچیده است، مانیتور و قابلیت‌های دیگری که ممکن است روی داشبورد تعبیه شده باشد و نصب هولدر موبایل در این قسمت را دچار مشکل کند. بهترین هولدر‌های موبایل برای ماشین‌هایی که جلو داشبورد شلوغ و پیچیده‌ای دارنده هولدر‌های جالیوانی و آینه‌ای است.

معرفی 5 مدل از بهترین هولدرهای موبایل برای ماشین

 هولدرهای زیادی در بازار ایران با طراحی متنوع و متفاوت موجود است هرکدام با مشخصات و ویژگی هایی خاص برای رانندگان و سرنشینان خودرو های مختلفی تولید می شوند، حال که با نکات مهمی در خرید هولدر موبایل ماشین آشنا شدیم در ادامه به معرفی 5 مدل از بهترین نگهدارنده های گوشی موبایل خودرو میپردازیم.

هولدر موبایل مکنده‌ای Wesdar مدل C31

هولدر داشبوردی گیره ای Wesdar C31

هولدر موبایل مکنده‌ای Wesdar C31 یک هولدر با ساکشن کاپ یا مکنده بسیار با کیفیت است که قابلیت نصب روی داشبورد و شیشه اتومبیل را دارد.این هولدر گوشی برای ماشین دارای بدنه‌ای باکیفیت و مقاوم از جنس پلاستیک ABS است.بازوی این هولدر متحرک و قابلیت چرخش و تنظیم ارتفاع دارد، همچنین می‌توان از گوشی موبایل در حالت افقی و عمودی استفاده کرد.

هولدر موبایل Go-des  مدل GD-Hd673

هولدر موبایل جالیوانی Go-Des GD-HD673

هولدر موبایل جالیوانی Godes Hd673 یک هولدر مناسب برای قرارگیری در جالیوانی خودرو است.در سمت بالای قسمت لیوانی شکل یک حالت پیچ مانندی قرار دارد که با چرخاندن آن به سمت  Lock  لیوان در جالیوان محکم می‌شود و می‌توان با استفاده از این پیچ میزان محکمی آنرا تنظیم نمایید.بازوی این هولدر منعطف و قابلیت تغییر فرم و اندازه دارد می‌توانید با تغییر فرم و حالت هولدر آنرا بدون ایجاد هیچگونه تداخلی در زاویه دید خود تنظیم نمایید.

هولدر مغناطیسی موبایل Go-des مدل Hd761

هولدر مغناطیسی موبایل Go-des مدل Hd761

یکی از ویژگی‌های مهم در خرید هولدر گوشی که امروزه اکثر رانندگان به دنبال آن هستند اتصال پایدار و محکم هولدر به مکان مورد نظر است.پایه یا بازوی نگهدارنده مکنده Go-des مدل Hd761 دارای طول 23.5 سانتی متر است که برای اتصال بهتر، یک عدد گیره چسب دار زیر آن قرار دارد و به مکان مورد نظر متصل می‌شود و بازوی نگهدارنده در این گیره فیکس می‌شود.بدین صورت اتصال هولدر به دو نقطه موجب می‌شود که در دست اندازها و تکان‌ها گوشی موبایل و هولدر بدون هیچ لرزشی در جای خود ثابت بماند.

هولدر موبایل داشبوردی Wesdar C32

هولدر داشبوردی موبایل Wesdar مدل C32

هولدر موبایل داشبوردی Wesdar مدل C32 یک هولدر موبایل مکنده‌ ای قوی مناسب برای روی داشبورد ماشین است.جنس بدنه هولدر از نوع پلاستیک abs با کیفیتی است که در قسمت‌های کناری که گیره نگهدارنده براکت است از مواد سیلیکونی استفاده شده تا به روی بدنه گوشی شما خط و خش ایجاد نکند.این هولدر به دلیل طراحی کوچک و جمع و جوری که داری برای خودروهای با اتاق و کابین داخلی کوچک بسیار مناسب است.

هولدر مگنتی موبایل  Alison H018

هولدر مغناطیسی آلیسون مدل Hd018

هولدر موبایل مغناطیسی Alison H018  یک هولدر با ابعاد بسیار کوچک و جمع و جور مناسب برای خودروهایی با کابین و اتاقک داخلی کوچک است. این هولدر اگرچه ابعاد کوچکی دارد اما از آهنربای فوق العاده قوی و با کیفیتی برخوردار است، این آهنربا به خوبی قابلیت تحمل وزن گوشی‌های موبایل تا سایز 7 اینچ را دارد.

خرید اینترنتی هولدر موبایل برای ماشین از فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس

خرید اینترنتی هولدر موبایل و پایه نگهدارنده گوشی خودرو این روز‌ها با توجه به کاربرد زیاد گوشی‌های هوشمند بیشتر از همیشه مورد استقبال قرار گرفته است و با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی دیجی ایساتیس با چندین سال سابقه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر در زمینه فروش هولدر گوشی موبایل و پایه نگهدارنده گوشی است، می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی این فروشگاه Http://digisatis.com ضمن مشاهده محصولات خود نسبت به خرید بهترین هولدر گوشی موبایل برای ماشین به صورت عمده و تکی اقدام کنید.