بعضی از گوشی‎های موبایل و تبلت‎های هوشمند هستند که در ایران نسبت به سایر برندها کاربران کمتری دارند و نمیتوان به راحتی برای این برندها لوازم جانبی و قطعات اصلی را تهیه کرد. اما در فونی شاپ شما میتوانید باتری ایسوس، باتری لنوو و باتری نوکیا کاملا اصل را با قیمت مناسب خریداری کنید.

باتری یکی از قطعات بسیار مهم گوشی‎های موبایل و تبلت‎های هوشمند است که تحت تاثیر عوامل مختلفی خراب میشود و نیاز به تعویض دارد.

در ایران اکثر افراد از برندهای شناخته شده‎تر در صنعت گوشی موبایل و تبلت استفاده میکنند و افراد کمتری هستند که از گوشی‎های موبایل و تبلت ایسوس و لنوو استفاده کنند.

همچنین برند محبوب نوکیا که در سال‎های نه چندان دور به عنوان قطب اصلی گوشی موبایل در ایران و حتی دنیا شناخته میشد، امروزه به اندازه سایر برندها کاربران زیادی ندارد.

به همین دلیل کاربرانی که از گوشی موبایل و تبلت این سه برند استفاده میکنند، مشکلات زیادی برای خرید لوازم جانبی و قطعات موبایل و تبلت خود دارند.

اگر گوشی یا تبلت شما نیاز به تعویض باتری دارد و نمیدانید که از کجا باتری اصل آن را تهیه کنید در فروشگاه اینترنتی فونی شاپ انواع باتری مدل گوشی شما موجود است.

تفاوتی نمیکند که گوشی یا تبلت شما چه برندی باشد زیرا در هرصورت باتری اصلی و اورجینال گوشی و تبلت lenovo و باتری ایسوس برای گوشی‎های موبایل و تبلت‎های هوشمند در فونی شاپ موجود است.

حتی اگر شما از افراد وفادار به نوکیا هستید و باتری گوشی شما خراب شده است، میتوانید با توجه به مدل گوشی خود باتری نوکیا را به صورت اینترنتی از فونی شاپ سفارش دهید.

فونی شاپ معتبرترین و بزرگترین مرکز خرید انواع باتری‌های گوشی موبایل و تبلت در ایران است که هرجای ایران میتوانید نسبت به خرید اینترنتی باتری گوشی یا تبلت خود اقدام کنید.

خرید باتری اصل با قیمت مناسب

یکی از تفکرات غلطی که در ایران وجود دارد این است که افراد فکر میکنند که برای خرید اجناس اصل و باکیفیت باید مبلغ بسیار زیادی پرداخت کنند.

طبیعتا اجناس اصلی قیمت بیشتری نسبت به اجناس بی‎کیفیت و غیراصل دارند اما شما نباید حاضر شوید که حتی برای خرید یک کالا اصل قیمت نامعقولی پرداخت کنید.

به خصوص برای خرید باتری گوشی موبایل و تبلت برندهایی که در ایران کمتر استفاده میشوند، این تفکر وجود دارد که باید برای خرید باتری اصل آن‎ها مبلغ زیادی پرداخت کرد.

اکثر افراد زمانی که برند ایسوس و لنوو را میشنوند به یاد لب تاب‎های این دو برند مطرح میوفتند اما کمتر کسی است که از گوشی موبایل یا تبلت این دو برند استفاده کند.

برای خرید باتری ایسوس و باتری لنوو مجبور نیستید که مبلغ زیادی پرداخت کنید. تنها کافی است تا به فونی شاپ بروید و باتری اصل گوشی یا تبلت خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

حتی با اینکه برند نوکیا در ایران رو به افول است، در فونی شاپ لوازم جانبی و قطعات این برند مانند باتری اصل نوکیا موجود میباشد که میتوانید به صورت اینترنتی آن را سفارش دهید.

خرید انواع باتری اصل گوشی موبایل و تبلت از فونی شاپ

چرا باتری گوشی یا تبلت را باید تعویض کرد؟

باتری گوشی یا تبلت درست به مانند سایر وسایلی که شما از آن‎ها استفاده میکنید، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. اگر باتری گوشی یا تبلت شما خراب شده و کارایی گذشته را ندارد همین حالا آن را تعویض کنید.

بسیاری از کسانی که از گوشی یا تبلت برندهای ایسوس و لنوو استفاده میکنند، زمانی که باتری گوشی یا تبلت‎شان خراب میشود به دلیل عدم پیدا کردن باتری اصل به استفاده از باتری خراب ادامه میدهند.

این مشکل برای بسیاری از کاربران گوشی‎های نوکیا وجود دارد و با پیدا نکردن باتری اصل به استفاده از باتری خراب برای گوشی خود ادامه میدهند.

قطعا این افراد میدانند که باتری خراب چه صدماتی به گوشی یا تبلت آن‌ها میزند اما نمیتوانند باتری اصل گوشی یا تبلت خود را با قیمت مناسب پیدا کنند.

اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، لازم نیست که دیگر نگران چیدا کردن باتری اصل باشید. در فونی شاپ ، بزرگترین مرکز خرید باتری در ایران، شما میتوانید انواع باتری اصل گوشی موبایل و تبلت برندهای مختلف را با قیمت مناسب تهیه کنید.

خرید اینترنتی باتری گوشی و تبلت

پیدا کردن باتری ایسوس و باتری لنوو به خودی خود میتواند سخت باشد، اکنون فرض کنید که قرار است شما برای خرید باتری این دو برند راهی خیابان‎ها و فروشگاه‎های مختلف در سطح شهر شوید!

حتی به نظر نمیرسد که کاربران گوشی‎های نوکیا علاقه‎ای به خرید حضوری باتری نوکیا برای گوشی خود داشته باشند و ترجیح میدهند تا از یک راه ساده‎تر باتری گوشی خود را تهیه کنند.

فرقی نمیکند که گوشی موبایل یا تبلت شما از چه برندی است، زیرا در هرصورت شما میتوانید باتری اصل گوشی موبایل یا تبلت خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه فونی شاپ سفارش دهید. فونی شاپ معتبرترین مرکز خرید اینترنتی باتری گوشی موبایل و تبلت در ایران میباشد.