در سال های اخیر Call of Duty سهم زیادی از ورزش های الکترونیکی را به خود اختصاص داده و کاربران در تلفن های هوشمند خود نیز بازی Call of Duty را انجام می دهند. در این مطلب همراه ما باشید تا جنجالی ترین بازیکنان بازی کالاف دیوتی 2023 را معرفی کنیم. شما هم می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل به رقابت با این بازیکنان بپردازید.

Chris “Simp ” Lehr

استعداد عالی در ورزش های الکترونیکی، سن پایین و سابقه کاری زیاد باعث شده سیمپ به عنوان یکی از جنجالی ترین بازیکنان کالاف دیوتی شناخته شود. او در این صنعت موفقیت های زیادی را کسب کرده و در مسابقات قهرمانی بیشتر از 1 میلیون دلار به دست آورده است.

این بازیکن نقشی اساسی در کسب مقام دوم تیم خود در فصل 2022 داشت و در سال 2023 با قدرت فوق العاده ای به بازی خود ادامه می دهد. علیرغم سرعت کندی که دارد، توانایی های استثنایی این بازیکن، فوق العاده است.

جنجالی ترین بازیکنان بازی کالاف دیوتی

Paco “Hydra” Rusiewiez

HyDra یک بازیکن فوق العاده فرانسوی و نیروی ثابت لیگ های کالاف دیوتی است. او یکی از جنجالی ترین بازیکن های بازی کالاف دیوتی است در میان بازیکنان KD رتبه بندی می شود. مهارت های استثنایی  HyDra  باعث شده او را به عنوان بازیکن مسلسل بشناسند. همچنین هایدرا به عنوان یکی از جوانترین و تواناترین بازیکنان شناخته شده است.

Amer “Pred ” Zulbeari

یکی از بازیکنان جنجالی بازی کالاف دیوتی موبایل که استرالیایی است، Pred نام دارد که از سال 2021 وارد لیگ های این بازی شد. این بازیکن در طول فصل 2023 با استعداد های استثنایی خود به بازی هایش ادامه داده و همین توانایی های وی جایگاه او را با KD بالایی حفظ کرد. در نتیجه Pred توانست با نمره 8/88 بالاترین رتبه قاتل را در CDL به دست بیاورد.

Brandon “Dashy ” Otell

اولین حضور Dashy در OGLA سال 2019 بود که به عنوان یکی از دقیقترین، کارآمدترین و جنجالی ترین بازیکن های لیگا کالاف دیوتی شناخته شد. او چندین سال است که در این مسابقات حضور دارد؛ ولی هنوز نتوانسته قهرمان این بازی ها شود. این بازیکن به عنوان محبوبترین و با استعدادترین نماینده OpTic Texas در سال 2023 حضور دارد. احتمال دارد هم تیمی او که Shotzzy نام دارد به این بازیکن کمک کند تا به قهرمانی دست نیافتنی این رقابت ها برسد.

Anthony “Shotzzy ” Cuevas-Castro

Shotzzy یکی از اعضای اختصاصی OpTic Texas بوده که او را به عنوان اعجوبه ای واقعی و قهرمانی جهانی می شناسند. او توانسته قهرمانی بازی های Halo و Call of Duty را کسب کند. این بازیکن جنجالی کالاف دیوتی، مهارت هایی استثنایی دارد و به عنوان پادشاه حرکت شناخته می شود. Shotzzy در هر سری از استعداد های بی نظیر خود استفاده می کند که با سرعت و به کار گیری بهترین تاکتیک ها، پیروز میدان شود.

Tyler “aBeZy “Pharris

در این قسمت یکی از اعضای Atlanta FaZe به نام aBeZy را معرفی می کنیم که بازیکنی بسیار ارزشمند در رقابت های کالاف دیوتی است. او توانسته دو بار قهرمانی جهان و جوایز MVP را کسب کند. طرفداران زیاد این بازیکن در فضای مجازی، گیم پلی جذاب و جنجالی و افتخارات متعددی که کسب کرده نشان می دهد aBeZy، یکی از بهترین بازیکنان Call of Duty در جهان است.

جنجالی ترین بازیکنان بازی کالاف دیوتی

 Zack “Drazah” Jordan

Drazah نیز یکی دیگر از شخصیت های جنجالی بازی کالاف دیوتی است که بازیکن شناخته شده ای در بازی های لیگ کالاف دیوتی محسوب می شود. او با هدایت تیم LA Thieves، اولین عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرد.

 

Thomas “Scrappy ” Ernst

Scrappy به عنوان یکی از جدیدترین بازیکنان لیگا کالاف دیوتی حضور پیدا کرد و توانست خود را به عنوان بازیکنی ارزشمند در این مسابقات معرفی کند. او به تیم خود کمک کرد تا جایزه بیست هزار دلاری و قهرمانی Major III را به دست بیاورد. Scrappy در رتبه بندی قاتل، مقام سوم و در رتبه بندی KD، مقام دوم را دارد. عملکرد Scrappy در بازی های کالاف دیوتی به خوبی نشان می دهد که یکی از بازیکنان جنجالی این بازی ها است.

جنجالی ترین بازیکنان بازی کالاف دیوتی

Cuyler “Huke ” Garland

هوک، یکی از بازیکنان درجه یک و قهرمان بوده که اکنون به عنوان برنده OpTic تگزاس شناخته می شود. او در این بازی 8 سال سابقه داشته و نماینده برترین لیگ های بازی های کالاف دیوتی بوده است.

Mcarthur “Cellium” Jovel

Cellium یکی از بازیکنان با استعدادی است که می توانید زیباترین صحنه های بازی کالاف دیوتی را از او ببینید. از زمانی که در سال 2019 به گروه Atlanta FaZe، پیوست به اندازه 1 میلیون دلار برنده شد و رقیبی قدرتمند شناخته شده است. ترساندن حریفان به خصوص در موقعیت های تک به تک، مهارت بی نظیر با هر نوع سلاح و توانایی های فوق العاده Cellium در بازی باعث شدند که او را به عنوان جنجالی ترین بازیکن کالاف دیوتی بشناسند. همین توانایی های منحصر به فرد این بازیکن باعث شده به عنوان بهترین بازیکن در این سری مسابقات شناخته شود.

جنجالی ترین بازیکنان بازی کالاف دیوتی

با خرید سی پی به بازیکن جنجالی کالاف دیوتی تبدیل شوید!

از آنجایی که کالاف دیوتی یکی از بهترین بازی های جنگی اول شخص به حساب می آید. کاربران زیادی در این بازی اکانت شخصی دارند و شما برای اینکه پیروز میدان شوید باید مبارزه های زیادی را انجام دهید. برای برنده شدن در این مبارزات نیز به بهترین تجهیزات و امکانات نیاز دارید که برای خرید آن ها باید سی پی کالاف زیادی داشته باشید.

شما می توانید اسکین ها، گان ها و انواع لباس ها را با پرداخت سی پی در فروشگاه کالاف دیوتی تهیه کنید. برای به دست آوردن سی پی کالاف دیوتی موبایل باید بازی های زیادی را انجام دهید یا حسابی خوش شانس باشید. به همین دلیل مدت زمان زیادی نیاز دارید. ولی با خرید سی پی به راحتی می توانید تمام تجهیزات فروشگاه این بازی را بخرید. 

اکنون اگر سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید بسته های مختلفی از سی پی کالاف را با قیمت های متفاوتی مشاهده می کنید. ولی قیمت بعضی از آن ها به قدری بالا بوده که برای خرید تعداد بیشتر آن ها باید هزینه زیادی بپردازید. پس می توانید به فکر خرید سی پی ارزان باشید یا با ترفندهای گرفتن سی پی رایگان در کال آف دیوتی این ارز های درون برنامه ای را به صورت رایگان به دست آورید. در نتیجه شما هم جزء بازیکن های جنجالی این نرم افزار خواهید بود.