آموزش دو نفره بازی کردن کالاف دیوتی وارزون

امروزه کودکان و بزرگسالان علاقه فراوانی به بازی‌های رایانه‌ای دارند و در اوقات فراغت خود، زمانی را به بازی کردن اختصاص می‌دهند. همان طور که می‌دانید بازی‌های یارانه‌ای تنوع بسیار زیادی دارند که هر کدام از آن‌ها جذابیت و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از بازی‌های جذاب پلی استیشن، بازی کالاف دیوتی است که بسیار هیجان‌انگیز و محبوب است و سال‌هاست توانسته گیمرها را وفادار خود نگه‌دارد.

افراد این بازی را می‌توانند به صورت آنلاین و آفلاین بازی کنند؛ همچنین این بازی هم به صورت تکی، دو نفره و چند نفره انجام می‌شود که انتخاب تعداد بازیکنان ارتباط مستقیمی با هیجان بازی دارد. جالب است بدانید که یکی از نسخه‌های این بازی، کالاف دیوتی وارزون است. در این بازی با ایجاد ساخت تیم و کانال بازی را جلو می‌برید. حال برای دو نفره بازی کردن کالاف دیوتی وارزون بهتر است، ابتدا به معرفی آن بپردازیم.

اوج هیجان و سرگرمی با 2 نفره کردن کالاف دیوتی وارزون

دنیای بازی‌های دیجیتالی بسیار گسترده است و تنوع بالایی دارد. توجه داشته باشید که کالاف دیوتی از سری بازی‌های تیر اندازی بسیار مهیج است که می‌توان آن را از محبوب‌ترین و هیجان‌انگیزترین نسخه‌های بازی رایانه‌ای دانست، همچنین گیمرها این بازی را می‌توانند به صورت هم‌زمان با 150 بازیکن به صورت رقابتی بازی کنند. گرافیک عالی این بازی یکی از دلایل جذب گیمرهای بیشتری به سمت خود است. این بازی توسط کمپانی اکتیوژن منتشر شده که این کمپانی دائما در حال ارائه ورژن‌های جدید و نسخه‌های مختلف است. کالاف دیوتی بیش از صدها میلیون بار به فروش رفته و تعداد کاربرانی که در این بازی اکانتی دارند، بسیار زیاد است.

تصویر شخصیت های کالاف دیوتی وارزون

بازی کردن کالاف دیوتی وارزون به صورت دو نفره

خیلی از افراد علاقه دارند که بازی کالاف دیوتی وارزون را به صورت آنلاین بازی کنند تا هیجان بازی را افزایش دهند. توجه داشته باشید که کالاف دیوتی وارزون از حالت splitscreen پشتیبانی نمی‌کند. این به این معناست که نمی‌توان یک صفحه را تقسیم و به صورت آنلاین و رقابتی بازی کرد. اگر قصد بازی آنلاین را دارید و می‌خواهید با دوستان خود یه روز مهیج را رقم بزنید باید به روشی که در ادامه صحبت می‌کنیم به بازی آنلاین بپردازید.

پیشنهاد ما به شما؛ خرید cp کالاف دیوتی موبایل از این سایت

برای اینکه به بازی کردن کالاف دیوتی وارزون دوستانه آن هم به صورت آنلاین بپردازید باید از دو کنسول و دو مانیتور مجزا استفاده کنید و سپس به وای فای متصل ‌شوید تا بتوانید با یکدیگر متصل شوید. این راه بسیار وقت‌گیر و دشوار است؛ اما تنها راه آنلاین بازی کردن به همین صورت است. دو نفره بازی کردن کالاف دیوتی وارزون فقط برای حالت Plunderدر دسترس است. جالب است بدانید که حالت پلاندر و حالت استاندارد از یک نقطه مشترک استفاده می‌کنند و تنها تفاوتی که دارند این است که در Plunder گیمری برنده است که پول بیشتری جمع کند.

حالت پلاندر

دو نفره بازی کردن کالاف دیوتی وارزون در حالت پلاندر به این صورت است که بازیکنی که بیشترین پول را به دست آورده باشد، برنده بازی خواهد بود. شما به عنوان بازیکنان می‌توانید با پیدا کردن صندوق‌های لوت در ساختمان پول دریافت کنید. برای اینکه برنده بازی باشید می‌توانید از دیاموند لند انواع سکه و پول‌های بازی را تهیه کنید.

حالت splitscreen

همانطور که می‌دانید بازی کالاف دیوتی تقسیم صفحه نمایش بازی یا حالت splitscreen را پشتیبانی نمی‌کند. حال در نظر بگیرید که دو بازیکن بخواهند روی یک صفحه باهم بازی کنند. با انجام آن صفحه نمایش برای دو بازیکن کوچک می‌شود. برای اینکه کاربر بتواند تجربه جذاب و کاملی را تجربه کند، ارائه‌دهندگان بازی برخی حالات را قفل می‌کنند که مورد استفاده قرار نگیرد.

بازیکنان برای اینکه بتوانند دشمنان خود را تشخیص دهند، باید به صورت آنلاین بازی کنند. در نظر داشته باشید که اگر دو بازیکن بر یک صفحه باشند ارتباط آن‌ها قطع می‌شود و به راحتی زمینه تقلب فراهم می‌شود.

آموزش 2 نفره بازی کردن کالاف دیوتی وارزون

بازی جذاب کالاف دیوتی وارزون موبایل

از آنجا که این بازی کالاف دیوتی بسیار مهیچ است، برخی از گیمرها می‌خواهند نسخه موبایلی کالاف دیوتی وارزون را در موبایل خود ذخیره کنند تا دسترسی راحت‌تری به بازی داشته باشند و در هر ساعت از شبانه‌روز که بخواهند بتوانند بازی کنند. البته که نسخه موبایلی طرفداران بیشتری را جذب کرده است و افراد زیادی این بازی را پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

شاید برای شما سوال ایجاد شده باشد که کالاف دیوتی وارزون موبایل چه زمانی عرضه می‌شود؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که کمپانی ارائه‌دهنده تاریخ دقیقی را برای عرضه کردن بازی اعلام نکرده و گفته است در تاریخی در سال 2023 عرضه می‌شود. این نسخه موبایلی برای افرادی که زودتر اقدام کردند، فعال شده است و می‌توانند از آن استفاده کنند. نسخه کالاف دیوتی وارزون موبایل نیاز به سیستم‌هایی با ویژگی‌های زیر دارد:

  • آیفون 8 به بالا
  • اندروید ADRENO 618 به بالا
  • حافظه سه گیگ بایت رم به بالا

توجه داشته باشید به محض نصب بازی کالاف دیوتی نسخه موبایل ویژگی‌های جذابی از خصوصیات بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

اولین موردی که در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد ویژگی‌های اجتماعی است که چه تعداد گروه (گروهای 6 نفره)، دوست و کانال (ایجاد 5 کانال برای چت کردن) می‌تواند، بسازند و همچنین چه ماموریت‌ها و چالش‌هایی در پیش رو دارند. دومین ویژگی که با نصب کالاف دیوتی وارزون موبایل در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد، پیشرفت بین نسخه‌های ارائه شده توسط کمپانی کالاف دیوتی است. که این نسخه‌ها به شرح زیر است:

  • سطح بازیکن
  • بتل پس
  • پیشرفت سلاح

علاوه بر این تفنگ‌هایی هم در طول بازی به صورت محدود به بازی اضافه می‌شود.

جمع بندی

دو نفره بازی کردن کالاف دیوتی وارزون یکی از بازی‌های مهیج پلی استیشن است که افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است؛ به همین دلیل نسخه‌های متفاوتی از این بازی ارائه شده است. کالاف دیوتی وارزون یکی از نسخه‌های این مجموعه است. گیمرها که ساعات زیادی از روز را به بازی کردن اختصاص می‌دهند، علاقه دارند تمامی نسخه‌های یک بازی را تست کنند.

توجه داشته باشید که کالاف دیوتی وارزون را هم می‌توان به صورت آنلاین و هم آفلاین بازی کرد؛ اما بازی کردن کالاف دیوتی دوستانه به صورت آنلاین بسیار دشوار و در برخی موارد غیرممکن است. این کمپانی برای جلب رضایت بیشتر نسخه موبایلی این بازی را ارائه داده که البته هنوز عرضه نشده است، اگر زمانی نیاز به خرید سی پی وارزون موبایل داشتید، اینجا کلیک کنید و با بهترین قیمت CP مورد نیاز خود را تهیه کنید.