حتما برای شما هم پیش آمده که پشت فرمان بوده اید و خواسته اید از تلفن همراه خود و اپلیکیشن های مسیریابی استفاده کنید اما همان طور که می دانید این کار بسیار خطرناک می باشد و حتی ممکن است باعث تصادف شده و خسارت های جبران ناپذیری برای شما به بار آورد. امروزه وسیله جانبی به نام هولدر های موبایل و یا پایه های نگهدارنده موبایل تولید شده اند که ابزار های کوچک اما بسیار کاربردی هستند و شما می توانید در هنگام رانندگی از آن ها استفاده کنید. هولدر های موبایل انواع مختلفی دارند و در مکان های مختلفی می توان از آن ها استفاده کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد بهترین هولدر های موبایل 2023 بیشتر بدانید.

انواع هولدر های موبایل:

همان طور که گفته شد هولدر های موبایل انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها در مکان های مختلفی قابل نصب می باشند. شما باید هولدر مورد نظر خود را در محلی نصب کنید که بتوانید به گوشی تلفن همراه خود زمانی که پشت فرمان می نشینید دید کافی داشته باشید هم چنین از نصب هولدر سمت چپ شیشه و یا پنجره راننده خودداری کنید زیرا ممکن است سبب مختل شدن دید شما هنگام رانندگی شده و در نتیجه افزایش خطر و تصادف را به دنبال داشته باشد. یکی از سایت هایی که می توانید در آن انواع مختلفی را که در ادامه ذکر خواهند شد را مطالعه و بررسی نمایید، سایت جانبی به آدرس روبرو می باشد https://janebi.com/mobile-accessories/stand-mobile-holder.

  • هولدر موبایل داشبوردی
  • هولدر موبایل قابل نصب روی دریچه کولر
  • هولدر صندلی عقب
  • هولدر شیشه ای
  • هولدر دوچرخه و موتور
  • هولدر های مگنتی یا مغناطیسی
  • هولدر های آهنربایی
  • و غیره

هولدر های موبایل داشبوردی و قابل نصب روی دریچه کولر چه ویژگی هایی دارند؟

هولدر های موبایل قابل نصب روی داشبورد یا دریچه کولر همان طور که از نامش پیداست روی داشبورد و یا دریچه کولر نصب می شوند و شما می توانید از گوشی های موبایل خود با خیال راحت و ایمن استفاده کنید. هولدر موبایل با قابلیت نصب روی دریچه کولر دارای گیره های خاص می باشد که به راحتی بر روی هر نوع دریچه کولری قابل نصب می باشد و هم چنین طوری طراحی شده اند که برای انواع خودرو مناسب می باشند. این هولدر ها دارای گیره های محکمی می باشند و از تلفن های همراه شما به خوبی محافظت می کنند. زیرا ممکن است بر اثر لغزش، ضربه و ترمز های ناگهانی موبایل شما دچار آسیب و خرابی شود. توجه داشته باشید که جنس هولدر های موبایل از سیلیکون می باشد و به دریچه کولر آسیبی وارد نمی کنند. هم چنین این هولدر ها دارای قابلیت چرخش 360 درجه بوده و شما می توانید زاویه دید خود را با آن تنظیم کنید.

هولدر موبایل داشبوردی

چرا هولدر های مگنتی و یا مغناطیسی پرطرفدار هستند؟

یکی از معروف ترین و پرکاربردترین هولدر ها، هولدر های مگنتی هستند. این هولدر ها به دلیل ظاهر زیبا و هم چنین ابعاد کوچکی که دارند پرطرفدار هستند. این هولدار ها دارای دو قسمت هستند و قسمت اول آن آهنربایی می باشد که به کمک یک چسب دو طرفه به داشبورد ماشین یا هر سطح صاف دیگری که بخواهید می چسبد و قسمت دوم آن یک صفحه تخت آهنی می باشد که به کمک چسب به گوشی موبایل می چسبد و گوشی موبایل را روی قسمت آهنربایی نگه می دارد. از آنجایی که چسب های دو طرفه در صورتی که مدت زیادی زیر آفتاب بمانند اثر چسبندگی خود را از دست می دهند اگر شما هم مدت زمان زیادی را زیر نور آفتاب رانندگی می کنید به شما پیشنهاد می کنیم از انواع دیگر هولدر ها استفاده کنید. برخی از افراد فکر می کنند که هولدر های مگنتی سبب بروز خطا در عملکرد GPS موبایل، اختلال در سخت افزار و به طور کلی آسیب رسیدن به گوشی های موبایل می شوند اما این طور نیست و یک آهنربای کوچک بر روی قاب گوشی برای گوشی های موبایل هیچ ضرری نخواهد داشت.

از هولدر های موبایل مناسب موتورسیکلت و دوچرخه چگونه می توان استفاده کرد؟

هولدر های موبایل مناسب موتور و دوچرخه برای افرادی طراحی شده که بیشتر اوقات خود را با موتور یا دوچرخه می گذرانند و در این هنگام نمی توانند از تلفن همراه خود استفاده کنند. این هولدر ها به راحتی روی دسته موتور و یا دسته دوچرخه نصب می شوند و با قابلیت چرخش 360 درجه ای که دارند به افراد کمک می کنند تا در حین انجام کار، به موبایل خود هم دسترسی داشته باشند. در هنگام خرید هولدر موبایل دوچرخه و موتور کیفیت موادی که هولدر ها با آن ساخته شده اند را در نظر بگیرید زیرا پایه ها دائما لرزش های جاده و موتور شما را جذب می کنند و اگر پایه ها از مواد بی کیفیت ساخته شده باشند بیشتر مستعد لرزش های شدید جاده هستند.

هولدر موبایل دوچرخه

استفاده از هولدر پشت صندلی برای فرزندان دلبندتان

یکی از دغدغه هایی که امروزه والدین در سفر های طولانی دارند نا آرامی و بی قراری فرزندان است. شما می توانید از سایت جانبی هولدر پشت صندلی را با کیفیت و قیمت باور نکردنی تهیه کنید و آن را به راحتی پشت صندلی نصب کنید و به صورت افقی و یا عمودی گوشی موبایل یا تبلت را روی آن قرار داده و برنامه مورد علاقه فرزندتان را از آن پخش کنید و تا رسیدن به مقصد از آن لذت ببرید. جنس بدنه این هولدر ها از پلاستیک با کیفیت ABS و متریال سیلیکون می باشد که در برابر ضربه و فشار  بسیار مقاوم می باشد. هم چنین بر روی بازو های این هولدر بالشتک های سیلیکونی قرار گرفته تا از ایجاد خط و خش بر روی گوشی تلفن همراه یا تبلت شما جلوگیری کند.

سخن نهایی

اکنون که با انواع هولدر یا پایه های نگهدارنده موبایل و تبلت آشنا شدید و بهترین آن ها را شناختید می توانید با توجه به نیاز خود هولدر مناسب را انتخاب و از سایت جانبی خریداری کنید. هم چنین شما می توانید در صفحه ای به آدرس https://www.amazon.in/gp/bestsellers/electronics/1389407031  پرفروش ترین هولدر های روز دینا را نیز بررسی و با نسخه های موجود در کشور مقایسه نمایید.