آنتونی رابینز کیست؟ ما می خواهیم در این محتوا در مورد شخصیت آنتونی رابینز صحبت کنیم. آنتونی نویسنده، سخنران انگیزشی، مربی و بازیگر مشهور آمریکا است. با توجه به مواردی که برای او نام برده شد اما شهرت او در ایران بیشتر به دلیل کتاب هایی است که به رشته تحریر درآورده است. از جمله مشهورترین کتاب های او می توان به قدرت نامحدود و به سوی کامیابی اشاره کرد. به طور کلی باید ذکر کنیم زمینه کاری آنتونی روانشناسی و خودیاری است. در وب سایت دانشگاه کسب و کار شما با چنین شخصیت هایی آشنا خواهید شد. توصیه می کنیم تا پایان این محتوا ما را همراهی کنید.

آنتونی رابینز را بشناسیم

همانطور که در بالا ذکر کردیم ما می خواهیم در طول این محتوا به معرفی آنتونی رابینز بپردازیم. آنتونی یا تونی رابینز در 29 فوریه 1960 در ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا دیده به جهان گشود. آنتونی در یک خانواده نسبتا فقیر متولد شد. این زندگی فقیرانه به او اجازه نداد بیشتر از مقطع دبیرستان ادامه تحصیل بدهد. او در حالی که فقط 22 سال سن داشت در یک آپارتمان 40 متری بسیار محقر در حومه شهر زندگی می کرد. با این که در حومه شهر زندگی می کرد اما افکار او متعلق به آنجا نبود. او همیشه در رویاهایش در بهترین آپارتمان ها و بهترین جای شهر زندگی می کرد.

قابل ذکر است که او به دلیل تنبلی و بی انگیزه بودن افزایش وزن چشمگیری داشت و تقریبا 120 کیلوگرم بود. آنتونی رابینز بالاخره تصمیم گرفت با تنبلی، چاقی و بی انگیزگی خود مبارزه کند. او اولین قدم را با مطالعه یک سری کتاب های مخصوص برداشت. اما باید بگوییم به کمک کتاب ها نتوانست به موفقیت دست یابد. بنابراین از روش های کنترل ذهن و روانشناسی استفاده کرد و موفق هم شد. در وب سایت دانشگاه کسب و کار می توانید با این شخصیت و کتاب های او بیشتر آشنا شوید.

آنتونی رابینز کیست و چگونه مشهور شد؟ + معرفی آثارِ مهمِ او

آنتونی رابینز چگونه مشهور شد؟

همانطور که میدانید آنتونی رابینز یک نویسنده انگیزشی درجه یک است. عمده شهرت او به دلیل نگارش کتاب هایی در زمینه انگیزه و خودیاری است. همچنین او با توجه به توانایی هایی که دارد موسس یک بنیاد در ایالات متحده به نام بنیاد آنتونی رابینز است که به افراد مختلف کمک می کند تا به موفقیت های حرفه ای و شخصی دست پیدا کنند. علاوه بر این آنتونی رابینز با سازمان های مختلف از جمله ای بی ام، تیم های ورزشی لس آنجلس و ارتش آمریکا در جهت افزایش عملکرد کارکنان همکاری داشته است.

آنتونی خود بیان کرده که او تلاش می کند تا با کمک به دیگران جهان را جای بهتری برای همه کند. شاید بتوان یکی از بهترین فعالیت های این شخصیت خلاق را تاسیس یک بنیاد برای کمک کودکان عقب مانده، سالمندان و زندانیان دانست. وب سایت دانشگاه کسب و کار یک رسانه تخصصی در حوزه کارآفرینی و استارتاپ است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می دهد.

آنتونی رابینز کیست و چگونه مشهور شد؟ + معرفی آثارِ مهمِ او

آثار آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در کشور ما و برخی کشورهای دیگر جهان به واسطه کتاب های انگیزشی فوق العاده ای که نگارش کرده است شناخته می شود. از جمله مهمترین و پرطرفدارترین کتاب های آنتونی می توان به قدرت نامحدود، رهاسازی قدرت درون، 365 گام تا موفقیت و به سوی کامیابی اشاره کرد. علاوه بر کتاب های ذکر شده او به نگارش برخی کتب دیگر نیز اقدام کرده است که در ادامه آن ها را به اختصار نام خواهیم برد.

  • تکنیک های ساده برای کنترل ذهن
  • قدرت شگرف بودن
  • افکار بزرگ
  • مهارت در بازی زندگی
  • گام های بلند: تغییراتی کوچک، نتایجی بزرگ
  • نیروی زندگی
  • نفوذ واژگان
  • گام های غول آسا
  • تسلط بر تاثیرگذاری
  • زندگی با عشق
  • بیداری غول درون
  • آموزه های استادی

 

آنتونی رابینز کیست و چگونه مشهور شد؟ + معرفی آثارِ مهمِ او

نکات جالبی در مورد شخصیت آنتونی

شخصیت آنتونی رابینز مانند هر شخصیت دیگری دارای یک سری ویژگی های مخصوص به خود است که در این بخش از محتوا می خواهیم به برخی از آن ها اشاره کنیم. آنتونی قدی نزدیک به دو متر دارد. روزی یک خبرنگار از او پرسید چه آرزویی داری او در پاسخی غیر منتظره گفت آرزوی قد کوتاه تر. آنتونی علاقه زیادی به خودروهای لوکس دارد. در واقع می توان گفت او دارای مجموعه ای از خودروهای لوکس و زیبا است. نکته جالب توجه در مورد آنتونی این است که او به دلیل حمله مادرش در سن هفده سالگی مجبور به ترک خانه شده است. آنتونی رابینز در مصاحبه ای ذکر کرده است که تنها ترس او دور ماندن از رویاها و آرزوهایش بود. در حالی که اکنون به آرزوهای خود دست یافته دلیلی برای ترس ندارد، بنابراین همواره بدون ترس زندگی می کند.

آنتونی رابینز کیست و چگونه مشهور شد؟ + معرفی آثارِ مهمِ او

جملات قصار آنتونی رابینز

آنتونی رابینز در کتاب 365 گام به سوی موفقیت بیان می کند باورها و ذهن ما این قابلیت را دارند تا چیزی را خلق کنند و چیزی را به کلی نابود کنند. او در کتاب قدرت نامحدود چنین می گوید باورها و ادراک تو را یا خودت به بهترین نحو شکل میدهی یا دیگران این کار را انجام خواهند داد. یکی از جملات زیبای آنتونی در کتاب هیولای درونتو پیدا کن به این شرح است، مغز ما نمی تواند تفاوت بین تخیل و تجربه واقعی را متوجه شود. بنابراین تا می توانید تخیلات زیبا داشته باشید. اگر به مباحث کارآفرینی و استارتاپی علاقمند هستید می توانید از hbr.org ، Bloomberg.com، businessuni.net و wsj.com استفاده کنید و از جدیدترین مطالب دنیای کارآفرینی و استارتاپ مطلع شوید.

منبع: رسانه تخصصی دانشگاه کسب و کار