چکیده : تجربه‌ای ناب از تصاویر با رزولوشن عالی در قالب تلویزیون پاناسونیک LX700 که فرای طراحی شیک و سایزبندی متنوع در جوار قیمتی ناچیز، امکاناتی هوشمند در حد اکازیون برایتان رو می کند که انگشت به دهان خواهید ماند و سال‌ها زیر سایه‌اش فیض می‌برید.

از اقتصادی‌ترین نمایشگرهای 2022 تلویزیون پاناسونیک LX700 با کیفیت تصویر فورکی-4K است که در قبال وضوح تصویر مناسبش بسیار خوش قیمت می‌باشد و می‌تواند جایگزین خوبی برای مدل‌های گران قیمت با همین کیفیت تصویر در سایر برندها باشد. تلویزیون LX700 را شرکت پاناسونیک برای نمایش خانگی و استفاده روزمره طراحی کرده است و با اینکه در خود ژاپن قطعات آن را تولید می‌کند، مونتاژش را به کشور چین منتقل نموده است تا برای خود و خریدارانش ارزان‌تر تمام شود.

تجربه‌ای ناب از تصاویر با رزولوشن عالی در قالب تلویزیون پاناسونیک LX700 که فرای طراحی شیک و سایزبندی متنوع در جوار قیمتی ناچیز، امکاناتی هوشمند در حد اکازیون برایتان رو می کند که انگشت به دهان خواهید ماند و سال‌ها زیر سایه‌اش فیض می‌برید.

ظاهر اکازیون از یک میان رده با این نرخ قیمتی نگاه افراد را به خود خیره می‌کند که فریمی بسیار کم با حاشیه باریک را نمایان می‌کند و بدنه از جنس پلاستیک محکمی کار شده است، اما خب نمی‌توان گفت خیلی ضخامت کم در حد یک بالا رده دارد ولی در حد خودش به نظر عالی می‌رسد. پایه‌های چنگکی در دو طرف به راحتی وزن تمام سایزهای نمایشگر را تحمل می‌کند که تنوع سایز چشم‌گیری را در این مدل شاهد هستیم.

در صورتی که می‌خواهید در خصوص تفاوت تلویزیون پاناسونیک با رقبا بیشتر بدانید نگاهی به صفحه مقایسه تلویزیون شیائومی و پاناسونیک در وبسایت ایران جیب بیندازید در اینجا به شرح مفصل تفاوت‌های این دو برند و معرفی محبوب‌ترین مدل‌های آن‌ها پرداخته شده است که می‌تواند در خرید تلویزیون هوشمند جدید بسیار کمک‌کننده باشد. اگر به دنبال خرید تلویزیون با کیفیت پاناسونیک مدل LX700 هستید می توانید از فروشگاه افرالند این محصول را با قیمت مناسب و گارانتی طلایی خریداری نمایید.

تلویزیون اندروید LX700

قیمت تلویزیون پاناسونیک LX700 با پنل IPS که زاویه دید خوبی را در اختیار بیننده قرار می‌دهد و بک لایت Direct LED با روشنایی مناسب در حد یک LED بسیار به صرفه می‌باشد، همچنین Adaptive Backlight Dimming در کنترل روشنایی صفحه مؤثر است. عمق رنگ 10 بیتی با رنگ دهی مناسب و وجود پردازنده Colour Engine نقش اساسی در ارتقاء کیفیت تصویرهای بی کیفیت تا سطح فورکی دارند.

صدای این میان رده در حد معمول و مطلوب است و همه سایزها را به راحتی جوابگو می‌باشد. در مبحث هوشمند بودن تلویزیون پاناسونیک باید گفت سیستم عامل Android محبوب خودنمایی می‌کند که به کارایی راحت و سریع شهرت دارد و کلی دسترسی جذاب را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

زیبایی مطلق در مینیمالیسم

ظاهر ظریف چیزی است که امروزه در نمایشگرهای نسل جدید به چشم می‌خورد و تقریباً در هر برندی ضخامت هر روز کم و کمتر می‌شود، در طراحی تلویزیون پاناسونیک LX700 تا حدی که امکان داشته این ضخامت را کم کرده‌اند، اما انگار هنوز کمی کار دارد. شایان ذکر است، کوتاهی که در آن قسمت انجام شده در فریم و حاشیه جبران شده است و نمای جلو کار را بسیار ظریف کار کرده‌اند و حاشیه کم باعث شده زاویه دید بازی را به بیننده بدهد.

به این نوع از طراحی Slim Bezel گفته می‌شود. پایه‌ها مشکی رنگ و از نوع چنگکی می‌باشد و به مقاومت و استواری شهرت دارند، به طوری که دو طرف نمایشگر همچون دو اسکورت مستقر شده‌اند و تمام سایزهای؛ 43 50 55 65 75 اینچ را به راحتی روی خود نگه می‌دارند، بدون آنکه در اثر ضربه کوچکترین لرزشی پیدا کنند. ریموت کنترل هوشمند دستگاه به صورت مشکی رنگ و بسیار سَبک طراحی شده است.

جدال رنگ و نور در تلویزیون پاناسونیک LX700

چیزی که در تلویزیون 4K پاناسونیک LX700 موج می‌زند، وضوح تصویر 8 میلیون پیکسلی است که تصویری بسیار نزدیک به واقعیت را ایجاد می‌نماید و همچنین وجود HDR10+, HDR10, HLG در کنتراست دقیق این تصویر مؤثر هستند و جزئیات دقیقی از آن را به نمایش می‌گذارند و حتی سایه‌های را به وضوح نشان می‌دهد که از HDR Bright Panel برای آن استفاده می‌نمایند. پنل IPS که در این مدل استفاده شده است، به نسبت VA زاویه دید بسیار خوبی را ایجاد می‌کند و روی هر صندلی در هر زاویه بنشینید، رنگ و تصویر ثابت و واضح خواهد بود.

روشنایی صفحه این LED از بک لایت Direct LED تأمین می‌شود که در خیلی از بالارده‌ها هم استفاده شده است و این نشان از کارکرد مناسبش دارد و وجود Micro Dimming در این امر و عملکرد درستش بسیار نقش آفرینی می‌نماید. پردازشگر 4K Studio Colour Engine در این تلویزیون به ارتقاء تصویرهای با کیفیت پایین‌تر از فورکی کمک می‌کند و در نوع خودش خوب عمل کرده و البته از رفرش ریت 60 هرتز در حرکت تصاویر بهره می‌برد که برای نمایش فیلم و سریال سرعتی عالی است و به کمک فناوری MEMC لرزش در تصویر را از بین برده و حرکتی یکنواخت و روان را به ارمغان می‌آورد.

طراحی و کیفیت عالی تلویزیون پاناسونیک LX700

بهتر است نگرانی بابت صدا هم نداشته باشید، زیرا به سان تمام میان رده‌ها 20 وات صدا را از دو بلندگوی 10 واتی دریافت می‌کند که در شرایط عادی و در فضای خانه کاملاً عالی است، اما اگر می‌خواهید صدای بالاتری داشته باشید بهتر است از طریق Blutooth به سیستم صوتی دیگری هم متصل شوید.

آینده روشن اندروید Android

سیستم عامل تلویزیون هوشمند پاناسونیک LX700 از نوع Android است و از قابلیت Chromecast برای انتقال تصاویر انواع گوشی بر روی صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند، همچنین با حافظه داخلی‌اش اجازه نصب برنامه را به کابرانش می‌دهد. در اتصال به WiFi می‌توانید به دستیارهایی همچون Google Assistant دسترسی داشته باشید و هر محتوایی که مایلید را به راحتی سرچ کنید. امکانات بخش اسمارت اندروید بیشتر از چیزی است که تصورش را می‌کنید.

سخن آخر

خرید تلویزیون پاناسونیک LX700 را به افرادی که نمایشگری قیمت مناسب و با کیفیت می‌خواهند توصیه می‌کنیم، زیرا هم تصویر با کیفیتی برای تماشای فیلم و سریال نصیبشان می‌شود و هم اینکه کلی امکانات هوشمند با دسترسی‌های گسترده در اختیارشان قرار می‌گیرد که نشان از مناسب بودن به عنوان یک گزینه برای خرید دارد. البته از نکات بارز این مدل پشتیبانی از زبان فارسی و همچنین داشتن انواع گیرنده‌های دیجیتالی است که مهر تأییدی بر برازنده بودنش می‌باشد.