معمولا اکثر افرادی که قصد خرید ایرپاد دارند به دنبال این هستند تا بتوانند بهترین ایرپاد را برای خرید خود انتخاب کنند. امروزه انواع مختلفی از ایرپادها در بازار موجود هستند که هریک از آنها دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود هستند. زمانی که شما قصد دارید از بین این محصولات یکی را برای خرید انتخاب کنید باید به فاکتورها و عوامل مختلفی دقت داشته باشید که یکی از مهمترین آنها قیمت ایرپاد است. ما در این مطلب قصد داریم بهترین هدفون‌های بی‌سیم موجود در بازار را به شما معرفی کنیم که بدون شک خرید و استفاده از آنها یک تجربه جذاب برای شما خواهد بود.

ایرپاد Apple AirPods Pro (2nd Generation)

Apple AirPods Pro2 از بهترین ایرپادهای موجود در بازار است که همراه با یک جعبه شارژ مخصوص در اختیار شما قرار می‌گیرد. این محصول قیمت مناسبی دارد و از نسل دوم ایرپادهای موجود در بازار به شمار می‌آید. یکی از خصوصیات بسیار مهمی که این محصولات دارد عملکرد قوی در حذف نویز است که می‌تواند به شما کمک کند تا صدایی بسیار باکیفیت را دریافت کنید.

یکی از دلایل مهم دیگری که باعث می‌شود تا این محصول به‌عنوان بهترین ایرپاد شناخته شود تمرکز آن روی فرکانس‌های پایین و بالاست و وضوح صدای بالاتری را به شما ارائه می‌دهد. این محصول از حالت شفافیت صدا یعنی حالت Adaptive Audio نیز پشتیبانی می‌کند که در صورت تمایل می‌توانید از این قابلیت نهایت استفاده را ببرید. پشتیبانی از یک درگاه شارژ USB تایپ سی به شما اجازه می‌دهد تا با شارژرهای امروزی بتوانید آن را شارژ کنید.

Apple AirPods 3

اگر شما هم به دنبال بهترین ایرپاد Open-Ear در بازار هستید Apple AirPods3 یک گزینه جذاب برای خرید شما خواهد بود. این ایرپادها از نسل سوم ایرپادهای اپل به شمار می‌آیند که قیمت آنها از 169 دلار شروع می‌شود. طراحی باز یا به اصطلاح Open-Ear این محصولات اولین ویژگی این محصولات است که مجرای گوش را نمی‌بندد. البته باید دقت داشت که این سبک طراحی معمولا باعث به وجود آمدن صدای نامتعادل، پاسخ باس ضعیف و تناسبی که کمتر ایمن است می‌شود.

با این وجود Apple AirPods 3 هنوز هم یکی از پرفروش‌ترین ایرپادهای موجود در بازار شناخته می‌شود که قابلیت‌های متنوعی را به شما ارائه می‌دهد. برای حل مشکلات پاسخ باس ضعیف در این محصولات از حسگرهای داخلی استفاده شده است. در کنار این حسگرها میکروفن‌های قوی نیز به کار گرفته شده‌اند که در نهایت به بهترین پاسخ باس منجر می‌شوند. در این محصول قابلیت حذف نویزهای فعال وجود ندارد. یکی از ویژگی ها جالب محصولات اپل، قابلیت متصل شدن راحت ایرپاد ها به انواع اپل واچ و مک بوک اپل و کنترل موزیک با این دستگاه های محبوب است.

Sony WF-1000XM5 از بهترین ایرپادهای سونی

قیمت این ایرپاد از 248 دلار شروع می‌شود و تقریبا یکی از گران‌ترین ایرپادهای موجود در بازار شناخته می‌شود. این محصول را می‌توان نسخه پرچم‌دار ایرپادهای تولید شده توسط برند سونی به شمار آورد که کیفیت صدای غنی‌تری را نسبت به سایر محصولات این برند به شما ارائه می‌دهد. اندازه و وزن این محصول نسبت به نسخه‌های قبلی به میزان زیادی بهینه‌سازی شده است و همین عامل نیز باعث می‌شود تا ما آن را در لیست بهترین ایرپاد موجود در بازار قرار دهیم.

یکی از ویژگی‌های مهم ایرپاد Sony WF-1000XM5 این است که می‌تواند نویز را با کیفیت بالایی حذف کند و 8 ساعت نیز طول عمر باتری آن است. پس شما می‌توانید برای مدت زمان 8 ساعت به‌صورت یکپارچه آن را روشن کرده و از آن استفاده کنید. این محصول از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند و به همین علت نیز مقاومت بسیار بالایی در برابر آب دارد.

درایوهای بزرگ‌تری که در ایرپاد Sony WF-1000XM5 قرار گرفته‌اند باعث می‌شود تا جزئیات صدا را به شکل بهتری با استفاده از آنها بشنوید و پویایی بیشتری را در صدای دریافتی داشته باشید. ابعاد و اندازه این نسخه‌ از بهترین ایرپاد برند سونی تا 25 درصد کاهش پیدا کرده که همین عامل نیز باعث شده رضایت بسیاری از مشتریان محصولات سونی جلب شود.

ایرپادهای Bose QuietComfort Ultra

اگر به دنبال بهترین ایرپاد حذف کننده نویز هستید باید بدانید Bose QuietComfort Ultra یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خواهد بود. این محصول صدای پویا و غنی را به شما ارائه می‌دهد و می‌تواند نویز موجود در صدا را تا حد زیادی کاهش دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول که باعث می‌شود تا ما آن را در لیست بهترین گزینه‌ها برای خرید قرار دهیم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول قابلیت حذف نویز با بالاترین کیفیت ممکن را به شما ارائه می‌دهد.
  • طول عمر باتری آن به 6 ساعت می‌رسد.
  • این محصول از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند و به همین علت نیز هم در برابر رطوبت و هم در برابر گرد و غبار مقاومت بالایی دارد.
  • ایرپاد Bose QuietComfort Ultra با سیستم عامل‌های اندروید، IOS، ویندوز و مک سازگاری کاملی دارد.
  • این محصول از قابلیت اتصال بلوتوث چند نقطه‌ای پشتیبانی نمی‌کند. به همین علت نیز امکان اتصال همزمان آن به چندین دستگاه مختلف وجود ندارد.

Beats Fit Pro بهترین ایرپاد برای تمرینات ورزشی

امروزه اکثر افرادی که به‌صورت روزانه ورزش می‌کنند معمولا به دنبال یک ایرپاد مناسب برای ورزش خود هستند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید Beats Fit Pro می‌تواند به‌عنوان بهترین ایرپاد برای شما شناخته شود. طراحی این محصول به شکلی است که در زمان دویدن یا انجام تمرینات ورزشی به‌راحتی روی گوش قرار می‌گیرد و جدا نمی‌شود. پس امنیت آن در حین ورزش کردن شما بسیار بالا خواهد بود و با استفاده از این محصول در کنار موبایل آیفون خود، میتوانید یک ورزش با کیفیت را تجربه کنید. این محصول مشخصات فنی و ویژگی‌های زیر را به شما ارائه می‌دهد:

  • Beats Fit Pro از قابلیت حذف نویز با بالاترین کیفیت پشتیبانی می‌کند. پس شما می‌توانید در حین ورزش کردن با بالاترین کیفیت ممکن به موسیقی گوش دهید.
  • طول عمر باتری این محصول 6 ساعت است که به‌صورت مداوم می‌توانید برای مدت زمان 6 ساعت از آن استفاده کنید.
  • دارای سازگاری کاملی با سیستم‌عامل‌های اندروید، ios، مک و ویندوز است.
  • طراحی این محصول به‌صورت اورگونومیک است و همین عامل نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید خیلی راحت در طول ورزش کردن و به خصوص ورزش‌هایی مانند بدنسازی از آن استفاده کنید.
  • قالب و فرم این ایرپادها بسیار کوچک طراحی شده است و خیلی راحت درون گوش قرار می‌گیرد.
  • شارژکردن این دستگاه‌ها نیز کار چندان سخت و دشواری نیست. معمولا زمان کمی طول می‌کشد که این محصولات شارژ شوند.
  • کیفیت صدا و شفافیتی که این محصول در صدای خود ارائه می‌دهد امکان دریافت یک صدای کاملا طبیعی را نیز .

Samsung Galaxy Buds 2 Pro بهترین ایرپاد برای گوشی‌های سامسونگ

امروزه بسیاری از طرفداران گوشی‌های سامسونگ گلکسی به دنبال بهترین ایرپاد برای گوشی‌های خود هستند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید باید بدانید Samsung Galaxy Buds 2 Pro یکی از بهترین گزینه‌هایی خواهد بود که پیش روی شما قرار دارد. این محصول در داخل گوش وزن بسیار کمی دارد و به هیچ وجه استفاده از آن باعث خستگی شما نمی‌شود. از طرف دیگر طراحی مناسب آن باعث می‌شود تا شما با قرار دادن آن روی گوش کاملا احساس راحتی داشته باشید.

طول عمر باتری این محصول 6 ساعت است و به شما اجازه می‌دهد تا برای 6 ساعت در حین کار از آن استفاده کنید. این محصول از جدیدترین استانداردهای مقاومتی یعنی استاندارد ipx7 پشتیبانی می‌کند. به همین علت نیز دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت، آب و گرد و غبار است. پس شما می‌توانید با خیالی راحت از آن در محیط‌های مختلف استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.

Google Pixel Buds Pro بهترین ایرپاد برای دارندگان گوشی گوگل پیکسل

ایرپاد Google Pixel Buds Pro اولین محصولی در این شرکت است که قابلیت حذف نویز فعال را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. با این حال این تنها چیزی نیست که باعث می‌شود تا Google Pixel Buds Pro به‌عنوان بهترین ایرپاد موجود در بازار برای گوشی‌های گوگل پیکسل به شمار بیاید. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت صدای بسیار بالایی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همین عامل نیز به شما اجازه می‌دهد که بتوانید صدای دریافتی را به‌صورت صدای طبیعی دریافت کنید و تجربه بسیار جذابی را در این زمینه به دست بیاورید.
  • عمر باتری این محصول بسیار بالاست. این ایرپاد می‌تواند تا 7 ساعت باتری خود را حفظ کند. در نتیجه امکان استفاده از آن برای طولانی مدت وجود دارد.
  • در مدل‌های قبلی این محصولات مشکلات زیادی در اتصال به دستگاه‌های وجود داشت. این مشکل در ایرپاد Google Pixel Buds Pro کاملا برطرف شده است. به همین علت نیز شما در حین اتصال این ایرپاد به دستگاه‌های اندروید، IOS، مک و حتی ویندوز هیچ مشکل خاصی نخواهید داشت.
  • این ایرپاد قابلیت اتصال چند نقطه‌ای را به شما ارائه می‌دهد. این بدان معناست که شما می‌توانید آن را به چندین دستگاه مختلف متصل کرده و از این محصول استفاده کنید.
  • این محصول از استاندارد IPX4 پشتیبانی می‌کند. پس مقاومت بالایی را در برابر آب و رطوبت و البته گرد و غبار به شما ارائه می‌دهد.

آشنایی با ایرپاد Beats Studio Buds Plus

اگر شما هم به دنبال ایرپادی هستید که بتوانید هم از آن برای دستگاه‌های اندروید و هم برای دستگاه‌های IOS استفاده کنید بدون شک Beats Studio Buds Plus می‌تواند بهترین ایرپاد برای خرید شما باشد. این محصول یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند Beats Studio به شمار می‌آید که قابلیت‌ها و ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این ایرپاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این محصول قابلیت حذف نویز بهتری را نسبت به نسخه‌های قبلی خود و همینطور نسبت به محصولات مشابه دیگر به شما ارائه می‌دهد.
  • این محصول در رنگ‌های شفاف به شما ارائه می‌شود که دارای زیبایی ظاهری بسیار خوبی نیز هست.
  • عمر باتری این محصول 6 ساعت است. شما می‌توانید برای مدت زمان 6 ساعت بدون نیاز به خاموش کردن این محصول از آن استفاده کنید.
  • مقاومت بالایی که این محصول در برابر رطوبت و گرد و غبار دارد اجازه می‌دهد تا بتوان از آن در محیط‌های خاص نیز استفاده کرد بدون این‌که محدودیتی برای شما به وجود بیاید.
  • کدک‌های بلوتوثی که در این محصول به کار رفته از نوع SBC و AAC است. از طرف دیگر باید توجه داشت که این محصول قابلیت اتصال همزمان به دو دستگاه را برای شما فراهم نکرده است.
  • این محصول سازگاری کاملی با سیستم عامل‌های اندروید، IOS، مک و ویندوز دارد و شما می‌توانید خیلی راحت آن را به تمامی این دستگاه‌ها متصل کنید. .

ویژگی بسیار مهم دیگری که باید درباره ایرپاد Beats Studio Buds Plus به آن دقت داشت مسئله تراشه اختصاصی که درون این محصولات به کار رفته است. این تراشه اختصاصی اجازه می‌دهد تا بتوان ویژگی‌های بومی نرم‌افزاری را در سیستم‌عامل‌های IOS و اندروید پشتیبانی کند. این ایرپاد خیلی راحت با استفاده از دو اپلیکیشن find my apple و find my device google کار می‌کند. پس شما مشکلی برای اتصال آن به گوشی‌های هوشمند خود نخواهید داشت.

قابلیت به اشتراک گذاری صدا، ردیابی صداهای فضایی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر از جمله مهم‌ترین قابلیت‌هایی هستند که امروزه توسط Beats Studio Buds Plus به شما ارائه می‌شوند.

 

Nothing Ear 2 بهترین ایرپاد با استایل برجسته

زمانی که صحبت از ایرپادهای با استایل برجسته می‌شود باید دقت داشته باشید که این محصولات تنوع زیادی دارند. همین عامل نیز باعث می‌شود تا انتخاب از میان این محصولات کاری سخت و دشوار باشد. برای انتخاب از بین این محصولات شما باید فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت، برند سازنده، قیمت و مشخصات فنی محصول را مدنظر قرار دهید. Nothing Ear 2 را می‌توان بهترین ایرپاد در این زمینه به شمار آورد که ویژگی‌ها و مشخصات فنی بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌ها و مشخصات فنی ایرپاد Nothing Ear 2 که باید پیش از خرید با آنها آشنا شوید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این ایرپاد قابلیت حذف نویز را با بالاترین کیفیت ممکن به شما ارائه می‌دهد.
  • عمر باتری این محصول 4 ساعت با ANC روشن است. این طول عمر تضمین می‌کند که شما بتوانید برای مدت زمان 4 ساعت به‌صورت مداوم از آن استفاده کنید.
  • پشتیبانی از استاندارد IPX4 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ایرپاد Nothing Ear 2 به شمار می‌آید که باید به آن دقت داشته باشید. این استاندارد باعث می‌شود تا ایرپاد Nothing Ear 2 هم در برابر گرد و غبار و هم در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی را به شما ارائه دهد.
  • ظاهر شیک و مدرنی که این محصولات دارند یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی و مهم آنها به شمار می‌آید. این محصولات در ابعاد تقریبا بزرگی تولید می‌شوند که باعث می‌شود تا خیلی راحت روی گوش شما قرار بگیرند.
  • از طرف دیگر کیفیت صدای بسیار بالایی که دارند نیز به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید خیلی راحت به فایل‌های صوتی خود گوش دهید.

نکته آخری که باید درباره ایرپاد Nothing Ear 2 به آن دقت داشته باشید مربوط به قیمت آن است. قیمت این محصول از 149 دلار شروع شده و به سمت قیمت‌های بالاتر حرکت می‌کند.

در زمان انتخاب بهترین ایرپاد باید به چه نکاتی دقت داشته باشیم؟

زمانی که قصد انتخاب بهترین ایرپاد برای خرید را دارید باید به نکات متعددی دقت داشته باشید. برای خرید ایرپاد های اپل حتما به قیمت روز محصولات اپل توجه داشته و با اطلاع از این موضوع از فروشگاه ها خرید کنید. از جمله فاکتورهای تاثیرگذار برای داشتن یک انتخاب خوب در این زمینه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برند سازنده محصول: سعی کنید ایرپادهایی را برای خرید انتخاب کنید که توسط برندهای معتبر تولید شده باشند.
  • قیمت محصول: شما باید ایرپادی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت آن با بودجه‌ای که شما برای خرید کنار گذاشته‌اید همخوانی و سازگاری داشته باشد.
  • مشخصات فنی: مشخصات فنی از جمله طول عمر باتری، قابلیت حذف نویز، مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت، کیفیت صدا، سازگاری با پلتفرم‌های مختلف، قابلیت اتصال چند نقطه‌ای و ... از جمله فاکتورهای کلیدی و مهمی هستند که شما در زمان خرید حتما باید آن را بررسی کنید.
  • نوع کاربری: در انتها نیز باید نوع کاربری که از ایرپاد مدنظر خود انتظار دارید را بررسی کرده و مطمئن شوید که قابلیت‌های موردنیازتان را در اختیار شما قرار خواهد داد.

سخن پایانی

انتخاب بهترین ایرپاد همواره ممکن است سختی‌ها و چالش‌های زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. وقتی قصد انتخاب چنین ایرپادی را دارید باید محصولات تولید شده توسط برندهای مختلف را بررسی کنید. همچنین با توجه به گران شدن روز به این محصولات اورجینال، برای دستگاه خود مانند ایرپاد اپل، حتما به تهیه سرویس خدمات فیزیکی محصولات اپل نیاز خواهید داشت.

در صورتی که شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که قصد دارید بهترین و باکیفیت‌ترین ایرپادها را برای خرید خود انتخاب کنید استفاده از خدمات سایت ما می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند. پس پیشنهاد می‌کنیم حتما از این خدمات استفاده کرده و از مزایای آن بهره‌مند شوید.