حقیقت این است که در دنیای امروز ما، موسیقی، هنر و فرهنگ به اندازه‌ای به امور درونی و پدیده‌های انتزاعی تبدیل شده‌اند که تصور می‌کنیم برای درک بهتر آن ها راهی جز سفر به دنیای درون انسان‌ها و نت‌های موسیقی نخواهیم داشت؛ اما، آیا تا‌به‌حال به این فکر کرده‌اید که همین حالا، با تهیه بلیط تهران وین می‌توانید به شهر وین، پایتخت موسیقی و هنر دنیا سفر کنید و ضمن سفر به دنیای رنگارنگ تراوشات ذهنی بشر، بخشی از بهترین ساعت‌های زندگی‌تان را در کافه‌های دنج و جذاب نهمین شهر بزرگ اتحادیه اروپا سپری کنید؟ در ادامه قصد داریم ضمن معرفی بهترین جاهای دیدنی وین، به بررسی ارزان‌ترین روش برای تهیه بلیط تهران وین و رزرو هتل و اقامتگاه مورد نظرتان بپردازیم.

آشنایی با وین با عینک تاریخ و جغرافیا

وین، درست همان شهری است که علاقه‌مندان به هنر، معماری، بناهای باشکوه تاریخی به ویژه در سبک باروک، موزه‌های متنوع، موسیقی‌های کلاسیک و اپرا به‌دنبال آن می‌گردند؛ علاوه‌بر آن، شکی نیست که تمامی انسان‌ها فارغ از هر حرفه و طرز تفکری می‌توانند شیفته و مجذوب زیبایی و جادوی این شهر شوند. گفته می‌شود که وین پیش‌از جنگ جهانی اول حدود دو میلیون جمعیت داشته است و در جنگ جهانی دوم هم، نیروهای متفقین، این شهر را تحت کنترل خود درآوردند؛ با‌این‌حال، در سال 1955 پس‌از اعلام بی‌طرفی اتریش و عدم حضور این کشور در پیمان ناتو، نیروهای شوروی از این شهر خارج شدند.

وین به‌عنوان پل ارتباطی غرب اروپا، در شرق و شمال شرق اتریش و در نزدیکی رود دانوب واقع شده است؛ رودی که از ده کشورآلمان، اتریش، اسلواکی، مجارستان، کرواسی، صربستان، بلغارستان، رومانی، مولداوی و اوکراین می‌گذرد و آن‌ها را به نام «کشورهای دانوبی» معروف کرده است.

دیدنی‌های وین، گل سرسبد شهرهای اروپا

پیش‌از تهیه بلیط تهران وین و سفر به این شهر هنری، لازم است برخی از معروف‌ترین جاذبه‌های دیدنی پایتخت اتریش را بشناسیم.

  • کلیسای سنت استفان

یکی از بلندترین کلیساهای دنیا با سقف موزائیک کاری‌شده خود، به‌عنوان یکی از نمادهای باشکوه کشور اتریش شناخته می‌شود و روی دیوار بیرونی آن علامت 05 به نشانه آزادی این کشور از هجوم نازی‌ها قرار دارد.

  • خانه اپرای ملی وین

این خانه، زادگاه لفگانگ آمادئوس موتزارت، آهنگ‌ساز بسیار مشهور اتریشی است که با برخورداری از فضای داخلی و نمای بیرونی جذاب و خاص خود، توجه بازدیدکنندگان را جلب می‌کند. جالب است بدانید افتتاح خانه اپرای ملی وین، با حضور امپراطور فرانس جوزف و ملکه الیزابت انجام شد و هم اکنون، برنامه‌های ارکستر فیلارمونیک وین در این سالن برگزار می‌شود.

با بهترین جاهای دیدنی وین آشنا شوید

  • تئاتر ملی وین

بسیاری از بازیگران شاخص و نمایش‌های مطرح اروپا به زبان آلمانی، خاک صحنه تئاتر ملی وین را خورده‌اند. گفتنی است که نوع معماری و ساختمان این تئاتر، بسیار جذاب و منحصربه‌‌فرد است.

  • قصر شانبران

شانبران، در زبان آلمانی به معنی «چشمه زیبا» است و با بیش‌از 1400 اتاقی که به سبک روکو تزیین شده ‌است، اقامتگاه تابستانی پادشاهان وین بوده و هم اکنون، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های فرهنگی کشور اتریش است.

  • قصر هوفبرگ

این قصر یادآور نفوذ و قدرت امپراتوری دودمان هابسبورگ در اروپاست که بر خلاف قصر شانبران، اقامتگاه زمستانی پادشاهان اتریش است که در قرن سیزدهم و در مرکز وین ساخته شد.

  • چرخ و فلک بزرگ وین

اگر از سرگرمی‌های متنوع لذت می‌برید، سپری‌کردن زمانتان در پارکی که دارای پیست اسب‌ سواری، دوچرخه سواری، رقص، رصدخانه، خوردنی‌های متنوع، زمین تنیس و فوتبال، سالن بولینگ، استخر شنا و از همه مهم‌تر، چرخ و فلک بزرگ وین است، هیجان و تجربه‌ای بی‌نظیر را از این شهر رویایی برایتان به یادگار می‌گذارد.

با بهترین جاهای دیدنی وین آشنا شوید

  • باغ وحش وین

می‌توان ادعا کرد که این باغ وحش، قدیمی‌ترین باغ وحش دنیاست؛ چراکه قدمت آن، به دوران امپراطوری فرانسیس اول بازمی‌گردد. باغ وحش وین، به مدت 5 سال متوالی به‌عنوان بهترین باغ وحش دنیا انتخاب شده است و این یعنی حدود 750 گونه جانوری موجود در آن، در بهترین شرایط زیست محیطی، نگه‌داری و حفظ می‌شوند.

خرید بلیط تهران به وین در فلای تودی

پس‌از آشنایی با موقعیت جغرافیایی و تاریخچه شهر زیبای وین و جاذبه‌های دیدنی آن، اولین چیزی که مهم است، بررسی بلیط‌ها و خرید ارزان‌ترین بلیط تهران وین است. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، وین، پایتخت هنر و موسیقی‌های کلاسیک و اپرا در دنیاست و سفر به این شهر و سپری‌کردن زمان درکافه‌های دنج و جاذبه‌های دیدنی این شهر رویایی می‌تواند یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین و ماندگارترین تجربه‌های زندگی‌تان را خلق ‌کند. اگر به دنبال تهیه ارزان‌ترین و به صرفه‌ترین بلیط تهران وین هستید، فلای تودی شرایطی را برای شما فراهم کرده است که به کمک آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌توانید ضمن بررسی و مقایسه هتل‌ها و اقامتگاه‌های مورد نظر خود در وین، بلیط رفت و برگشت سفرتان را رزرو کنید. کافی است از فیلترهای موجود در سایت، ایرلاین، کلاس پرواز، ساعت و قیمت و همچنین دفعات توقف را مشخص کنید. همچنین پیشنهاد می‌کنیم از خدمات پشتیبانی 24 ساعته و بدون تعطیلی فلای تودی نهایت استفاده را ببرید.