بوتاکس یکی از کارهایی است که می‌تواند به زیبایی شما کمک کند و حس خوبی را در پوست‌تان به وجود بیاورد. چین و چروک از جمله مشکلاتی است که باعث می شود حس بدی داشته باشید و احساس کنید که سن تان بالا رفته است. هیچ چیز بدتر از این نیست که سن تان بالا باشد و خود را پیر بدانید. بهتر است بدانید امروزه با استفاده از روش های مختلف می توانید زیبایی را به پوست خود هدیه دهید و از پیری جلوگیری نمایید. به همین دلیل، افرادی که به دنبال تجربه زیبایی هستند، باید استفاده از بوتاکس را مد نظر قرار دهند.

در کنار این امر، شما می توانید لیفت با نخ را نیز انجام دهید و عضلات صورت خود را دوباره به شکل اولیه بازگردانید. این کار می تواند شما را چندین سال جوان تر نگه دارد و حتی باعث شود کلاژن پوستتان بالا رود و چین و چروک های دیگر از بین بروند. با توجه به تمامی این موارد، اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که به زیبایی خود اهمیت می دهید باید به کلینیک گونه سر بزنید.

بوتاکس: راهی ساده و ایمن برای رفع چین و چروک صورت

بوتاکس نوعی سم است که وارد عضلات صورت می شود و آنها را از کار می اندازد. بهتر است بدانید چین و چروک صورت در این شرایط به وجود می آید که عضلات دائما تکان می خورند و باعث می شوند که عملکرد بخش های مختلف صورت تحت تاثیر قرار گیرد. به طور مثال، عضلات پیشانی باعث می شوند که چین و چروک زیادی در پیشانی به وجود بیاید و همین امر می تواند باعث افزایش سن شود.

بهتر است بدانید شما می توانید با استفاده از بوتاکس عضلات پیشانی و بخش های دیگر صورت را به صورت موقت فلج کنید و دیگر چین و چروکی بر روی صورت به وجود نمی آید. این مسئله می تواند به شما کمک کند که زیبایی را در صورت خود احساس کنید. این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد و می تواند پیشانی شما را صاف و زیبا جلوه دهد. اگر می خواهید که پیری پوست را به تعویق بیاندازید و از پوستی زیبا و لطیف بهره ببرید باید استفاده از بوتاکس را مد نظر قرار دهید. البته باید برای اینکار حتما به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.

لیفت با نخ: فرآیندی غیرجراحی و اثربخش برای بالا بردن صورت

لیفت با نخ یکی دیگر از روش هایی است که برای رفع چین و چروک صورت پیشنهاد می شود. نخ می تواند عضلات صورت را رو به بالا بکشد و در نتیجه چهره شما بسیار زیبا و جوان به نظر می آید. بهتر است بدانید که مطالعات جدید نشان داده اند این کار باعث می شود تولید کلاژن بر روی صورت بیشتر شود و در نتیجه پوست زیبا و جوان تر می شود. کلاژن سازی از جمله اموری است که می تواند زیبایی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

ترکیبی از بوتاکس و لیفت با نخ برای حصول جوانی و شادابی پوست

لیفت با نخ یک کار بسیار ساده است و نقاهت زیادی ندارد. همچنین، برای اینکه این کار را انجام دهید نباید بیهوشی عمومی را تجربه کنید. بلکه با بی حسی موضعی می توانید پوست خود را به سمت بالا بکشید. همچنین، شما پس از چند روز می توانید دوباره به کار خود بازگردید و از زیبایی چهره خود لذت ببرید. به این مسئله توجه داشته باشید که پوست صورت نیاز به جوانسازی دارد و لیفت با نخ یکی از کارهایی است که پوست شما را زیبا و خاص می کند. کسانی که از این روش استفاده کرده اند به این موضوع اشاره می کنند که این کار می تواند چندین سال شما را زیباتر و خاص تر نشان دهد.

نکات مهم در تزریق بوتاکس

اگر می خواهید از تزریق بوتاکس بهترین نتیجه را بدست بیاورید، بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید:

  • به مدت 6 ساعت پس از تزریق چشم ها خود را نبندید.

  • به مدت 24 ساعت پس از تزریق حمام نکنید و یا صورت خود را نشویید.

  • به مدت یک هفته صورت خود را از آسیب در امان نگه دارید و اجازه ندهید که فشار زیادی به صورتتان وارد شود.

  • زمانی که دراز می کشید، صورت خود را به صورت صاف و رو به بالا نگه دارید و به سمت خاصی متمایل نکنید.

کلینیک گونه

برای تزریق بوتاکس به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد تزریق بوتاکس در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این ماده زمانی که به عضله وارد می شود آن را فلج می کند و در نتیجه هر گونه چین و چروکی از روی پوست از بین می رود و باعث می شود که شما زیبا و خاص باشید. برای اینکه بتوانید بوتاکس تزریق کنید و یا لیفت با نخ را انجام دهید، باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید. کلینیک گونه https://goonehclinic.com/ یکی از بهترین کلینک هایی است که کارشناسان آن خدمات زیبایی را در بالاترین سطح به شما ارائه می دهند.