در عصر فناوری اطلاعات، از قابلیت‌های گوناگونی به منظور ارائه خدمات به کاربران استفاده می‌شود. بر همین مبنا، حساب‌های کاربری رایگان و غیر رایگان در بسترهای گوناگون و به منظور ارائه خدمات مختلف در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. به طور کلی، به هر حساب کاربری که در سایت‌های گوناگون ایجاد شود و ایجاد آن نیازمند پرداخت هزینه باشد، اکانت پرمیوم گفته می‌شود.

خرید و شارژ سریع اکانت پرمیوم برنامه ها و سایت های خارجی در آی گیم

اکانت پرمیوم پولی در مقایسه با حساب کاربری رایگان از ویژگی‌ها و قابلیت‌های بیشتری برخوردار است. به عنوان مثال، در صورتی که کاربران نسبت به خرید اشتراک در یک اکانت پرمیوم موسیقی اقدام کنند، از قابلیت‌هایی مانند تبلیغات کمتر، کیفیت بالاتر در پخش صدا، دسترسی به آهنگ‌های بیشتر و بسیاری از موارد دیگر بهره‌مند خواهند شد. در ادامه با ویژگی‌های تشکیل حساب کاربری ویژه در سایت‌های مشهور آشنا خواهید شد.

مزایای استفاده از اسپاتیفای پرمیوم

اسپاتیفای پرمیوم (Spotify Premium) یک بستر ارائه خدمات به کاربران در حوزه موسیقی است. این نوع از حساب کاربری توسط بستر اسپاتیفای ارائه شده‌است. با برخورداری از اکانت پرمیوم اسپاتیفای، کاربران می‌توانند به ویژگی‌هایی از قبیل صدا با کیفیت مناسب‌تر، گوش دادن به موسیقی بدون هیچ گونه توقف، گزینه‌های بیشتر در تنظیمات و دیگر موارد دسترسی پیدا کنند.

با استفاده از اشتراک اکانت پرمیوم اسپاتیفای، دریافت قطعه‌ها و آلبوم‌های موسیقی و گوش دادن به آن‌ها به صورت برون‌خط به راحتی امکان‌پذیر خواهد بود. آلبوم‌ها و قطعه‌های جدید با خرید اکانت دائمی اسپاتیفای به سادگی به شما معرفی خواهند شد. طبق بررسی انجام شده، دسترسی به بیش از 60 میلیون قطعه موسیقی با حساب کاربری ویژه اسپاتیفای امکان‌پذیر است. از انواع حساب کاربری پرمیوم در اسپاتیفای می‌توان به Individual و Family اشاره کرد.

مزایای استفاده از اکانت پرمیوم گرامرلی

گرامرلی یک سایت در زمینه بررسی دستور زبان است. کاربران با استفاده از خدمات این سایت می‌توانند مواردی از قبیل علائم نگارشی، غلط‌های املایی و دستور زبان را در متن مورد نظر خود بررسی کنند. این سایت به شما در ارتقای کیفیت متون کمک خواهد کرد.

با خرید اکانت پرمیوم گرامرلی آنلاین، می‌توانید از خدمات بیشتری در این سایت استفاده کنید. در نوشتن ایمیل‌های مهم، نوشتن نظرات و نگارش متن مقالات به زبان انگلیسی، اکانت پرمیوم گرامرلی کاربرد‌های قابل توجه خود را نشان خواهد داد. استفاده از این نوع از حساب کاربری در هر دستگاهی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید از افزونه (Extension) گرامرلی بر روی سایت‌های گوناگون برای بررسی کیفیت متون خود بهره ببرید.

مزایای استفاده از اکانت پرمیوم نتفلیکس

بسیاری از افراد به تماشای فیلم‌ها و سریال‌های خارجی علاقه دارند. استفاده از خدماتی که سایت مشهور نتفلیکس ارائه می‌دهد، بسیاری از افراد را در سراسر جهان به سوی خود کشانده است. مطابق بررسی‌های صورت گرفته، نتفلیکس در ایران بیش از 10 میلیون کاربر دارد.

با خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس می‌توانید به تمامی فیلم‌ها و سریال‌های ارائه‌شده در آن دسترسی داشته‌باشید. به دلیل فعالیت‌ نتفلیکس در سطح بین‌المللی، کاربران با پرداخت هزینه کمی می‌توانند نسبت به خرید اشتراک آن اقدام کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های واسطه چون آی گیم نسبت به خرید اکانت پرمیوم نتفلیکس و یا تمدید اشتراک خود اقدام نمایید.

مزایای استفاده از اکانت پرمیوم دولینگو

سایت دولینگو با قابلیت استفاده از شیوه‌های نوین و فناورانه در امر آموزش زبان‌های خارجی است. این قابلیت مهم آن را به یکی از شناخته‌شده ترین سایت‌ها در سراسر جهان تبدیل نموده‌است. بیش از 300 میلیون کاربر در سراسر جهان به این سایت پیوسته‌اند و از خدمات آن بهره می‌برند.

آزمون‌هایی که در سایت دولینگو برگزار می‌شود، امروزه در بسیاری از دانشگاه‌های معتبر سراسر جهان برگزیده می‌شود. از مزایای خرید حساب کاربری ویژه دولینگو می‌توان به حذف شدن تبلیغات به صورت کامل، به روز رسانی تمامی دوره‌ها به صورت رایگان، برخورداری از قابلیت دسترسی به محتوای اختصاصی و پخش با برخورداری از کیفیت بسیار بالا اشاره کرد.

مزایای استفاده از اکانت پرمیوم تریدینگ ویو

برای این که بتوانید در کارهای مالی در سطح بین‌المللی مشارکت داشته‌باشید، تحلیل تکنیکال می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. یکی از سایت‌هایی که در این حوزه خدمات قابل توجهی را ارائه می‌کند، سایت تریدینگ ویو (Trading View) است.

خرید انواع اکانت های پرمیوم موسیقی، آموزشی، فیلم و سریال

تحلیل تکنیکال حرفه ای با تریدینگ ویو

به منظور ارائه خدمات ویژه، اکانت پرمیوم تریدینگ ویو با عرضه اشتراک‌های ماهانه، سالانه و دوساله، گزینه‌های گوناگونی را از نظر زمانی پیش روی کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت‌های واسطه، از قیمت هر یک از انواع اشتراک معرفی شده فوق برای سایت تریدینگ ویو اطلاع پیدا کنید.

مزایای استفاده از اکانت پرمیوم تلگرام

خرید اکانت پرمیوم تلگرام (Telegram Premium) به تازگی توسط این پیام‌رسان محبوب عرضه شده‌است. از کاربردهای خرید اکانت پرمیوم تلگرام می‌توان به مواردی از قبیل برخورداری از امکان بارگذاری فایل‌ها تا حجم 4 گیگابایت به صورت یک‌جا، قابلیت تبدیل صدا به متن با پشتیبانی از زبان‌های مختلف، افزودن تیک آبی به حساب کاربری، برخورداری از سرعت بیشتر در بارگذاری و بارگیری اطلاعات و فایل‌های گوناگون، عضویت در 1000 گروه، مدیریت دقیق‌تر پوشه‌ها و چت‌ها با دیگر کاربران، قابلیت بارگذاری استوری با زمان 24 ساعته و بسیاری از دیگر موارد اشاره کرد. استفاده از ارز TON Coin نیز در خرید اکانت پرمیوم تلگرام موثر خواهد بود. برای این کار تنها باید یک کیف پول ارز دیجیتال و نیز مقداری ارز TON داشته‌‌باشید.

خرید اکانت پرمیوم ارزان از سایت معتبر در ایران

در این محتوا انواع اکانت‌های پرمیوم و مزیت‌های بهره‌مندی از اکانت‌های پرمیوم در سایت‌های معتبر در جهان مورد بررسی قرار گرفت. به طور کلی، دسترسی به قابلیت‌های بیشتر با استفاده از اکانت‌های پرمیوم در سایت‌های گوناگون امکان‌پذیر خواهد بود. در حال حاضر برخی از سایت‌های ایرانی نیز نسبت به ایجاد قابلیت خرید اکانت پرمیوم اقدام نموده‌اند.

گزینه‌های مختلفی از نظر محدودیت زمانی و مبلغ مورد نظر به منظور تهیه اشتراک پرمیوم در سایت‌های مختلف وجود دارد. بهتر است پس از بررسی دقیق نسبت به خریداری اشتراک ویژه در سایت مورد نظر خود اقدام کنید.

معرفی سایت خرید اکانت پرمیوم آی‌گیم در ایران

فعال‌سازی و خرید حساب‌های کاربری پرمیوم، مستلزم مراجعه‌ به سایت‌های معتبر است. به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، سایت‌های واسطه مختلفی نسبت به ارائه خدمات گوناگون می‌پردازند. ارائه خدمات مربوط به خرید اشتراک‌های سایت‌های معتبر جهانی و خرید اکانت پرمیوم برای آن‌ها نیز توسط این سایت‌ها ارائه می‌شود.

یکی از سایت‌های با سابقه در زمینه ارائه خدمات اشاره‌شده، سایت آی‌گیم است. با مراجعه به سایت آی‌گیم می‌توانید نسبت به خرید اکانت پرمیوم برای سایت‌های گوناگون اقدام کنید.

خرید انواع اکانت های پرمیوم موسیقی، آموزشی، فیلم و سریال

خرید اکانت پرمیوم با تضمین قیمت و پشتیبانی

از ویژگی‌های مهم فروشگاه اینترنتی آی‌گیم می‌توان به برخورداری از درگاه امن و معتبر برای پرداخت، برخورداری از نماد اعتماد الکترونیکی و پشتیبانی همه روزه از خدمات اشاره کرد. کاربران می‌توانند همه روزه از ساعت 8 صبح تا 24 شب به صورت برخط یا از طریق تماس تلفنی، خدمات خریداری‌شده از سایت آی‌گیم را بررسی و پیگیری نمایند.