طراحی سایت به ساخت و راه اندازی صفحات سایت گفته می شود که به چند روش کدنویسی و بدون کدنویسی انجام می شود. طراحی سایت کرمانشاه توسط این شرکت طراحی شده است. ما به عنوان شرکت طراحی سایت می توانیم به شما در زمینه آموزش و راه اندازی سایت مشاوره های لازم را بدهیم.

طراحی سایت دارای مراحل مختلفی می باشد. در ادامه یک راهنمای کلی را برای شما ارائه می دهیم.

تعیین اهداف : شما باید اهداف و نیازهای سایت را مشخص کنید.

برنامه ریزی: پس از تعیین اهداف بهتر است تحقیقات بیشتری انجام داده و برنامه ریزی دقیقی داشته باشید.

انتخاب پلتفرم: با توجه به نیازها مهمترین کار انتخاب پلتفرم مناسب برای طراحی سایت می باشد.

طراحی و توسعه: در این مرحله طراحی ظاهری وب سایت انجام می شود. توسعه نیز شامل کدنویسی، اضافه کردن امکانات و عملکردهای مورد نیاز سایت می باشد.

منتشر کردن: پس از تست کامل سایت می توانید آن را منتشر کنید و به کاربران دسترسی دهید.

پشتیبانی و به روزرسانی: سایت باید با توجه به نیاز به روزرسانی شود و مطمعن شوید که ار آخرین نسخه ابزارها استفاده می کنید.

اگر نیاز به مشاوره کسب و کار و همچنین مشاوره در زمینه آموزش رایگان طراحی سایت داشتید می توانید با شماره های 09188337286 و 09182994006 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت بدون کد نویسی

طراحی سایت بدون نیاز به کدنویسی از طریق ابزارها و سرویس های آنلاین انجام می شود. استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند WordPress، Joomla، و Drupal به شما اجازه می‌دهند تا سایت خود را بدون نیاز به کدنویسی ایجاد کنید. این سیستم‌ها ابزارهایی برای ایجاد و مدیریت محتوا، قالب‌های آماده و افزونه‌های مختلف را فراهم می‌کنند که به شما کمک می‌کنند تا ‌سایت مورد نظر خود را طراحی کنید. شما می توانید بدون نیاز به گذراندن برنامه نویسی به صورت تخصصی طراحی سایت وردپرس داشته باشید که می توان طراحی سایت فروشگاهی را با استفاده از به روزترین ابزارها انجام داد و فروش بالایی هم داشت.

طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ

در ادامه آموزش کامل طراحی سایت همراه با دیجیتال مارکتینگ برای رسیدن به فروش بالا را برای شما توضیح خواهیم داد. این دو نقش مهمی در رسیدن به فروش بالا ایفا می کنند. یک راهنمای کامل برای طراحی وب‌سایت همراه با استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای رسیدن به فروش بالا ارائه می‌شود:

  • تعیین هدف و تحلیل مخاطب:

مشخص کردن هدف اصلی ‌سایت

شناسایی و تحلیل مخاطبان هدف و نیازهای آن‌ها.

  • طراحی سایت:

انتخاب پلتفرم مناسب

طراحی رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) مناسب.

ایجاد محتوا و محصولات متناسب با نیازهای مخاطبان.

اضافه کردن ابزارهایی مانند سیستم پرداخت آنلاین، فرم‌های تماس و ...

  • بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو:

بهینه‌سازی عنوان‌ها، توضیحات متا، URL و تصاویر.

ایجاد محتوای با کیفیت و متنوع.

بهینه‌سازی سرعت بارگذاری صفحات.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی آنلاین:

تبلیغات در گوگل (Google Ads) برای جذب ترافیک هدفمند.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، اینستاگرام و لینکدین.

استفاده از تبلیغات پرداخت در مقابل کلیک (PPC) و تبلیغات نمایشی.

  • ایجاد محتوای با ارزش:

ایجاد مقالات، ویدئوها، نرم‌افزارهای رایگان و سایر محتواهایی که به مخاطبان ارزش بدهند.

ارائه محتواهای آموزشی و مشاوره‌ای مرتبط با محصولات یا خدمات شما.

با اجرای این مراحل و ترکیب ابزارهای مختلف مارکتینگ دیجیتال، می‌توانید به فروش بالاتری دست یابید و ‌سایت خود را به یک منبع پایدار از درآمد تبدیل کنید.

قیمت طراحی سایت کرمانشاه

هزینه طراحی ‌سایت ممکن است بسیار متفاوت باشد و بسته به چندین عامل مختلف تعیین شود. در اینجا چند مورد کلیدی که بر قیمت طراحی سایت تأثیر می‌گذارند ذکر شده است:

پیچیدگی سایت: ‌سایت‌هایی که نیاز به طراحی دقیق‌تر و به صورت سفارشی‌تر هستند (مانند فروشگاه آنلاین و ....) قیمت بالاتری دارند.

طراحی ظاهری و رابط کاربری (UI/UX): ‌سایت‌هایی که دارای طراحی جذاب و رابط کاربری بهینه هستند، معمولاً هزینه بیشتری دارند.

تعداد صفحات و قابلیت‌های ‌سایت: هرچه تعداد صفحات و قابلیت‌های سایت بیشتر باشد، هزینه طراحی نیز بیشتر خواهد بود.

نوع شرکت یا فرد طراح: هزینه طراحی ‌سایت ممکن است بسته به تجربه، محل قرارگیری و معیارهای دیگر متفاوت باشد. شرکت‌های طراحی ‌سایت ممکن است هزینه بالاتری نسبت به فردی که به صورت مستقل کار می‌کند، داشته باشند.

پشتیبانی و نگهداری: برخی از شرکت‌ها پس از اتمام طراحی، خدمات پشتیبانی و نگهداری ارائه می‌دهند که این خدمات نیز ممکن است هزینه را افزایش دهد.

مکان جغرافیایی: هزینه طراحی ‌سایت ممکن است بسته به مکان جغرافیایی شما و شرکت طراح متفاوت باشد.Top of Form

طراحی سایت کرمانشاه

سئو سایت

سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو، مجموعه ‌ای از روش‌ها و تکنیک‌هایی است که برای بهبود رتبه و موقعیت یک ‌سایت در نتایج جستجوی موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ و یا یاهو استفاده می‌شود. این فرآیند شامل بهینه‌سازی محتوا، بهینه‌سازی فنی، بهبود تجربه کاربری و ایجاد پیوندهای ورودی (backlink) است.

برای انجام سئو بر روی یک سایت، می‌توانید از راهکارهای مختلفی استفاده کنید:

تحقیق کلمات کلیدی (Keyword Research): تحقیق کلمات کلیدی باید مرتبط با صنعت یا حوزه فعالیت شما انجام شود و از آن‌ها در محتوای سایت خود استفاده کنید.

بهینه‌سازی محتوا (Content Optimization): مطمئن شوید که محتوای سایت شما حاوی کلمات کلیدی مهم است و به شکل طبیعی و ارزشمند برای کاربران نوشته شده باشد.

بهینه‌سازی تکنیکی (Technical Optimization): این شامل بهینه‌سازی مواردی مانند سرعت بارگذاری، استفاده از تگ‌های HTML به درستی، بهینه‌سازی تصاویر و ...

ساخت پیوندهای ورودی (Backlink Building): سعی کنید پیوندهای ورودی از سایت‌های با اعتبار و مرتبط به ‌سایت خود جذب کنید. این پیوندها می‌توانند به بهبود اعتبار و رتبه ‌سایت شما در موتورهای جستجو کمک کنند.

تجربه کاربری بهینه (Optimized User Experience): اطمینان حاصل کنید که ‌سایت شما دارای طراحی و رابط کاربری بهینه است تا کاربران بتوانند به راحتی و با لذت از ‌سایت استفاده کنند.

قیمت سئو و بهینه‌سازی ‌سایت ممکن است بسته به میزان کاری که بر روی ‌سایت انجام می‌شود، متغیر باشد. برای مشاوره و دریافت پیشنهادات قیمت، بهتر است با تیم‌های حرفه‌ای سئو مشورت کنید تا بهترین راهکارها و قیمت‌ها را برای ‌سایت خود داشته باشید.

طراحی سایت کرمانشاه

تولید محتوا

امروزه تاکید سئو بر روی محتوا است در واقع تولید محتوا باکیفیت و با ارزش برای وب‌سایت ها می‌باشد اگر تولید محتوا مرتبط و باکیفیت باشد رتبه ‌سایت شما افزایش پیدا می‌کند.

اگر بخواهیم بازاریابی محتوا را مانند یک خودرو در نظر بگیریم تولید محتوا بدون سئو مانند خودرو بدون موتور است که دارای چرخ می‌باشند اما برای حرکت موتوری ندارد.

درنتیجه باید گفت که محتوا از مهم‌ترین فاکتورها برای سئو است. البته هر محتوایی نیز محتوای خوب و صحیح نمی‌باشد. شما باید استراتژی تولید محتوای خود را داشته باشید و بتوانید آن را بهینه‌سازی کنید. یک استراتژی بازاریابی محتوا برای این‌که مؤثر باشد باید کلمات کلیدی را براساس جستجوی کاربران بررسی کنید و براساس آن تولید محتوا را ایجاد کنید.

محتوای شما باید بدون ایرادات دستوری و نوشتاری باشد. همچنین شما نباید در محتواهای خود کلمات کلیدی را در متن به ‌صورت اغراق‌آمیز بیاورید زیرا ممکن است منجر به دریافت پنالتی از سمت گوگل شوید.

سرعت وب سایت

اگر بخواهیم موارد مهم و تاثیر گذار را به ‌صورت کلی از نظر فنی در ارتباط با محتوا در سایت بگوییم این است که سریع لود شدن محتوای سایت یکی از موضوعاتی است که باید به آن اهمیت داد. ‌سایت شما نهایتاً روی سرورهای ایرانی باید 7ثانیه یا کمتر لود شود.

اطمینان داشته باشید که متن‌ها عکس‌ها و ویدئوهای صفحات سایت شما از سرعت لود آن نمی‌کاهد. علاوه ‌بر لینک سازی، درون محتواهایی که دارید شما باید حتما چک کنید که محتوای سایت در گوشی‌های موبایل به‌ درستی نشان داده می‌شوند.

تولید محتوا سایت بصورت متنی

در واقع اگر بخواهیم محتوا متنی را تعریف کنیم باید بگوییم که محتوای متنی شامل تمامی اطلاعات مانند کلمات و جملات پاراگراف‌ها عبارت‌ها و غیره می‌باشد. ما از طریق همین اطلاعات منظور خودمان را به کاربران انتقال داده و در واقع باعث ارتباط بین نویسنده و خواننده می‌شود.

مهم‌ترین محتوا متنی

در واقع ما می‌خواهیم تفاوت بین متن معمولی و محتواهای متنی را برای شما بیان کنیم. دقت داشته باشید که متون معمولی و محتواهای متنی را با یکدیگر اشتباه نگیرید منظور از متون کلمه‌ها و نوشته‌هایی می‌باشد که انسان می‌تواند آن را بخوانند و درنهایت منظور متن را بفهمد.

در نهایت از خصوصیات یک محتوای نوشتاری این است که جذاب، با ارزش و مرتبط باشد. محتواهای نوشتاری خیلی ضروری است که اصولی و براساس فاکتور سئو نوشته ‌شده باشد زیرا باعث افزایش درآمد می‌شود.

طراحی سایت کرمانشاه

محتوا یک سایت پزشکی

اگر بخواهیم با مثال برای شما توضیح دهیم باید بگوییم که سایتی را شما در نظر بگیرید که قرار است محتوای متنی راجع ‌به آن بنویسیم. سایتی پزشکی می‌ باشد در واقع ما اول باید موضوعات را بررسی و دسته ‌بندی کنیم. به این معنی که بیماری‌ های اصلی را از هر عضو از بدن مشخص کنیم به‌طور مثال بیماری‌های کبدی، دهان و دندان و بیماری های  مغز و اعصاب و غیره.

بعد از این کار به سراغ بیماری‌های اصلی می‌رویم. دسته‌بندی که انجام می‌دهیم می‌تواند ما را در نوشتن محتوای متنی که مرتبط و کاربر پسند باشد کمک می‌کند. از مزیت‌های دسته‌بندی این است که به ما در پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب و مرتبط کمک می‌کند و کاربران می‌توانند راحت‌تر ما را پیدا کنند.

تولید محتوا سئو شده

‌درواقع می‌خواهیم برای شما بگوییم که یک محتوای سئو شده  را چگونه تولید کنیم؟

محتواهایی که نیاز مخاطب را درک می‌کنند از کلمات کلیدی هدفمند استفاده می‌کنند در واقع کاربران نیز آن‌ها را دنبال می‌کنند. محتواهایی که به خواننده کمک می‌کند نیاز خاصش پاسخ داده شود باعث می‌شود که محتوای شما کاربرپسند باشد و در نتایج جستجو رتبه بهتری داشته باشید.

هم چنین محتواهایی را ایجاد کنید که کاربر را تشویق کند ادامه محتوا را بخواند. محتوای شما باید ساده و منحصر به‌ فرد باشد.

انواع عنوان ها در محتواهای سئو شده

هدینگ 1 (H1) : هر مقاله تنها می تواند یک هدینگ 1 داشته باشد که همان عنوان اصلی محتوا است.

هدینگ 2 (H2): در محتوای متنی شما میتوانید بی نهایت H2 استفاده کنید اما باید تناسب را رعایت کنید معمولا هر 150-200 کلمه یک H2 قرار می دهند.

هدینگ های H3-H6: این هدینگ زیر مجموعه H2 و H1  قرار می گیرد که به تناسب با توجه به موضوع باید استفاده شود.

لازم به ذکر است استفاده از هدینگ ها باید با توجه به استراتژی سئو باشد.

ویژگی های یک محتوا سئو شده

هر چقدر تعداد کلماتی که در یک محتوای سئو شده بیشتر باشد بسیار بهتر است.

پارگراف بندی کوتاه

استفاده از رسانه مانند پادکست, عکس, ویدئو

لینک سازی داخلی و خارجی در متن

تکرار کلمه کلیدی به تناسب طول محتوا

رعایت اصول محتوا نویسی

شما باید دو اصل را در محتواهای خود رعایت کنید. موضوع اول این‌که محتواها نباید کپی باشند.

اما بهترین راه این است که محتواها حاوی مطالب معتبری باشند زیرا به همان اندازه که روی یک موضوع مورد نظر تسلط داشته باشید می‌توانید به شیوه‌ای ساده آن را بیان کنید و مخاطب موضوع را درک کند. در کل باید گفت که محتوایی که به‌ خوبی سئو شده باشد و در رتبه‌های بالای سرچ گوگل قرار بگیرد ویژگی‌هایی دارد که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

استفاده از کلمات کلیدی فرعی مناسب در متن‌ها

استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی و همچنین حجم مناسب جملات از تیترهای مناسب استفاده شود.

از ALT برای عکس‌ها استفاده کنید از هد های مناسب استفاده شود.

کارشناس تولید محتوا

همان‌طور که می‌دانیم کارشناسان تولید محتوا باید در کارشان خبره باشند به دلیل اینکه در شرکت‌هایی که فعالیت دارند با توجه به حجم زیاد مخاطبان و اصولی که در تولید محتوا باید رعایت شود بسیار مهم است که محتواهای با کیفیت و سئو شده ای ایجاد شود.

کارشناسان تولید محتوا باید کارشان را به ‌درستی انجام دهند و به اصول آن نیز مسلط باشند. افرادی که کار تولید محتوا را انجام می‌دهند در مرحله اول باید وظیفه ‌شناس بوده و در کار خود وسواس زیادی را داشته باشند.

یکی از کارهایی که باید انجام دهند این است که مطالب را به ‌درستی به مخاطبان انتقال دهند. همچنین آن‌ها باید دلسوز باشند و نتایج کار آن‌ها برای کارفرماها موردپسند واقع شود.

نقشی که یک کارشناس تولید محتوا در پروژه دارد مانند نقش کاپیتان در بازی فوتبال می‌باشد. آن‌ها باید کارشان را به ‌نحوی انجام دهند که بهترین نتیجه را داشته باشد.

ویژگی‌های یک کارشناس تولید محتوا

همان‌طور که گفتیم کارشناس تولید محتوا یک کار بسیار تخصصی می‌باشد که با توجه به شغل آن که تهیه و تولید محتوا برای سایت‌های اینترنتی می‌باشد باید بتواند یک محتوای متنی تصویری صوتی و یا گرافیکی را روی سایت بارگذاری کند که مخاطبان و کاربران بتوانند به ‌راحتی موضوع را درک کنند.

در مرحله اول باید آموزش ببینند زیرا آموزش دیدن بسیار در این کار مهم می‌باشد.

مرحله دوم این است که تمرین کند باید بارها و بارها بعد از یادگیری یک مهارت آن مهارت را تمرین کند.

توانایی داستان‌پردازی داشته باشد.

برای تولید محتوا ایده‌پردازی داشته باشد و بتواند محتواهای خلاقانه و باکیفیت تولید کند.

بتواند برای بازاریابی محتوای ویدئویی استراتژی مناسبی ایجاد کند.

یک چارچوب برای تولید محتوا ایجاد کند.

برای طولانی ‌مدت بتواند برای تولید محتواهای خود برنامه داشته باشد.

استفاده از کلمات کلیدی در محتواها

استفاده از کلمات کلیدی طولانی، دقیق و مرتبط : می‌توانید برای عنوان‌ها و زیر عنوان‌ها استفاده کنید. کلمه کلیدی را در محتوای خود تقویت کنید و اطمینان حاصل کنید که موضوعاتی را پوشش دهد که کاربران و مخاطبان در جستجوی آن می‌باشند.

کارشناس‌های بازاریابی محتوایی علاوه ‌بر اینکه نویسنده‌های خوبی هستند با توجه به علاقه، خلاقیت و تخصصی که در رسانه‌های اجتماعی دارند علاوه‌بر وبلاگ نویسان خوبی که هستند می‌توانند روزنامه ‌نگاران و متخصصان بازاریابی محتوایی خوبی نیز باشند.

استفاده از ویدئو در محتواها

با توجه به این‌که امروز ویدئوها از محبوب‌ترین محتواها می‌باشند یک کارشناس بازاریابی محتوایی باید بتواند درک درستی از ویدئوها داشته باشد که بتواند استراتژی مناسبی در بازاریابی آنها طراحی و اجرا کند.

این نکته را باید بدانید کسب‌ وکارهای نوپا به کارشناسانی نیاز دارند که بتوانند محتواهای با ارزش، باکیفیت و مرتبطی را تولید کنند که بدون نیاز به فروش محصول بتوانند اعتماد مخاطبان نسبت ‌به برند خود را افزایش دهند و در تصمیم خرید آن‌ها تأثیر بگذارند.

طراحی سایت کرمانشاه

درآمد کارشناس تولید محتوا

کسانی که در این رده شغلی هستند و در هر جای دنیایی که هستند می‌توانند از طریق دورکاری نیز این شغل را ادامه دهند درنتیجه محدوده جغرافیایی خاصی را در برنمی‌گیرد. در داخل ایران افرادی هستند که با سایت‌ها و برندهای خارجی برای تولید محتوا همکاری دارند.

این شغل یا بهتر است بگوییم که این تخصص در ایران می‌تواند در شرایط مختلف درآمدی بین یک تا پانزده میلیون تومان برای کاربران خود به دنبال داشته باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در این حوزه و هم چنین جهت شرکت در دوره های آموزشی ما به کارشناسان ما در این حوزه مراجعه و یا با شماره های 09182994006-09188337286 تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

اندیشه دیجی (اندیشه نگارغرب) با بیش از هجده سال تجربه در حوزه های فناوری اطلاعات و در زمینه طراحی سایت در سنندج و همچنین طراحی سایت در ایلام آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.