طرفداران گوشی های شرکت اپل همواره دغدغه خرید محصولات دست دوم این شرکت را دارند، در این مقاله ما قصد داریم درباره خرید گوشی دست دوم اپل حسابی بنویسیم و شما را با ابعاد مختلف این جریان آشنا کنیم.

مزایا خرید اپل دسته دوم نسبت به گوشی اندرویدی

محصولات آیفون به عنوان یک کالای سرمایه ای در بازار ایران به شمار میروند؛ برای نمونه اگر یک آیفون 6S  را سال 2015 خریداری کرده باشید به قیمت 2 میلیون تومان، در همین سال می توانید بعد از گذشت حدود نه سال و کلی کار و استفاده از گوشی، آن را به قیمت نزدیک چهار میلیون بفروشید!

به عبارتی دیگر شما اگر یک ایفون 12 پرو یا 13 پرو استوک خریداری کنی به مرور زمان با افزایش قیمت دلار و تورم، قیمت آیفون شما هم بالا خواهد کشید و افت قیمتی که بر روی گوشی های اندرویدی هست، در آیفون به ندرت پیش می آید.

 آپدیت طولانی آیفون استوک

  آپدیت های نرم افزاری مزیت بعد مورد نظر ما هست؛ آیفون معمولا پنج الی شش سال آپدیت نرم افزاری ارایه میدهد.

در حال حاضر اگر یک ایفون سال پیش را خریداری کنید، اطمینان دارید که تا پنج سال دیگر اپدیت هستید؛ به دلیل همین آپدیت نرم افزاری افت قیمت بسیار کمتر است.

 کاهش قیمت نسبت به محصول نو

 اگر شما یک آیفون دست دوم خریداری کنید یا به طور کل یک گوشی دست دوم بخرید، سود کرده اید خب چطور؟ با خرید هر محصول الکترونیکی، حدود بیست الی سی درصد افت قیمت شامل می شود.

اما اگر قصد خریداری یک ایفون دست دوم دارید، دیگر لازم نیست بازه قیمتی که تا ایفون نو هست را بپردازید. البته این در صورتی هست که بتوانید یک آیفون تمیز و باکارایی مناسب پیدا کنید. 

نکات ضروری در خریداری آیفون دست دوم

 

مهمترین مسئله مربوط به ظاهر گوشی خریداری شده هست. خوب توجه کنید که آیفون شما دارای خط و خش نباشد، همینطور پیچ های سوار بر دستگاه را بررسی کنید تا مشخص شود باز شدگی دارند یا خیر.

همینطور به صفحه نمایش دستگاه هم توجه کنید تا متوجه هرگونه پیکسل سوخته یا معیوب شوید. ممکنه پیکسل سوخته داشته باشه. به آنتن دهی گوشی هم اهمیت بدهید، سعی کنید فرصت تست چند ساعته از فروشنده بگیرید و در مکان های مختلف شهر، قدرت گوشی را از نظر آنتن دهی بسنجید.

حتما به مبحث اپل آیدی توجه کنید؛ اگر اپل آیدی فرد قبلی همچنان لاگین باشد، شما توانایی ورود با اپل آیدی خودتان را ندارید و در نتیجه نمی توانید اطلاعات شخصی خود را وارد دستگاه کنید.

خرید آیفون از مرجع معتبر | خرید آنلاین گوشی اپل

با توجه به نکاتی که قبل تر ذکر شد، همواره باید برای خرید آیفون احتیاط های مربوطه را رعایت کنید و از افراد یا شرکت های معتبر در این زمینه اقدام به خرید کنید.

سابقه فعالیت سایت یا فروشگاه مربوطه که اقدام به فروش محصولات اپل میکند از اهمیت بالایی برخوردار هست؛ همینطور رضایت مشتریان مخصوصا اگر قصد خرید آنلاین دارید هم مهم است، می توانید از قسمت نظرات یا بازخوردهایی که در شبکه های اجتماعی موجود است میزان محبوبیت و تعهد سایت موردنظر را بررسی کنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات گوشی های دست دوم وب سایت گوشیکا است.

سایت گوشیکا سال ها در زمینه خرید و فروش محصولات دست دوم فعالیت دارد، مخصوصا برای خرید آیفون دست دوم از گوشیکا می توانید آسوده خاطر باشید که در میان افراد مطمئن اقدام به معامله می کنید.

رضایت و بازخوردهای مثبت مشتریان گوشیکا از سرویس های خرید و فروش گوشی های دست دوم را می توانید در این برگه مشاهده کنید.

فروش گوشی آیفون |  راهنما خرید آیفون دست دوم

محبوب ترین مدل های آیفون برای خرید | خرید آیفون استوک

خرید iphone 11  دست دوم

بگذارید معرفی مدل های پرفروش آیفون را با آیفون 11 شروع کنیم و کمی درباره مشخصات آن برای شما توضیح دهیم.

این سری از آیفون دارای رنگ‌های جدید نسبت به مدل های قبل مانند  آیفون 10R می باشد. بیرون پریدگی دوربین اصلی در پشت هم به شکل  حرفه ای تعبیه شده است و آپشن برجسته‌ای در آیفون جدید محسوب می‌شود.

یکی از ویژگی‌های برجسته این مدل از آیفون مقاومت آن در برابر مایعات بوده که از این لحاظ دارای درجه IP68 است. این گوشی درست به انداز آیفون 10 آر بدنه قوی دارد.

بررسی فنی مدل iPhone 11

گوشی iPhone 11 روی کاغذ از نظر بازدهی و کارآیی، قطعا پیروز است.  پردازنده A13 بایونیک اپل که در آیفون یازده پرو و پرو مکس استفاده شده، در این گوشی هم بکار رفته است. میزان رم به اندازه 4 گیگ برای آن در نظر گرفته شده است. 64 گیگابایت حافظه موجود پایه در این مدل است.

خرید آیفون 12 پرومکس

این مدل از اپل بسیار دربازار ایران و اروپا متقاضی دارد. از نظر طراحی یک فریم تخت دو طرفه در چپ و راست و بالا و پایین موجود است که ظاهر شکیلی را به این گوشی داده است.

 رنگ‌بندی‌های جذابی در این سری از گوشی اپل مشاهده می شود، می توانید از معماری درخشان فلزی در لبه‌های آن لذت وافری ببرید، هرچند که از معایب  مربوطه باقی ماندن سریع اثر انگشت روی آن است.

ویژگی های فنی آیفون 12

ویژگی مهم و جالب گوشی آیفون 12 پرومکس دوربین آن است که از سه دوربین تشکیل شده است و همگی ارتقا یافته و مجهز به پردازنده‌های تصویری قوی می باشند.

گوشی آیفون 12 نسخه پرو مکس از فضا ذخیره سازی 128 گیگابایت بهره می برد. دسترسی به شبکه اینترنتی 5G میسر است.

بررسی مدل های آیفون 13

این آیفون های هوشمند با وجود شباهت‌هایی که در نگاه اول دارند، تفاوت‌های چشم گیری با یکدیگر دارند. در ادامه نگاه اجمالی به مشخصات فنی هرکدام از مدل های این سری گوشی داریم.

فروش گوشی آیفون |  راهنما خرید آیفون دست دوم

مدل 13 مینی

این مدل کوچکترین عضو سری 13 می باشد. صفحه نمایش 5.4 اینچی در نظر گرفته شده است؛ همینطور در بالای نمایشگر  یک برش به عنوان دوربین سلفی و سنسورهای موردنیاز جهت احراز هویت فیس آیدی قرار دارد.

مجهز به تراشه قوی A15 Bionic است که با لیتوگرافی ۵ نانومتری توام شده است. درباره باتری هم بدانید که یک باتری قوی 2406 میلی آمپر ساعتی بکار رفته است.

مدل آیفون 13Pro و 13ProMax

  قدرتمندترین مدل های این خانواده هستند. نوع نمایش گر از نوع LTPO است و بالاخره کمپانی اپل رفرش ریت 120 هرتز را به آن داده است.

این مدل ها به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز هستند و اسکنری از نوع LiDAR دارند. ظرفیت باتری آیفون سیزده پرو 3095 میلی آمپر است و مدل پرو مکس یک باتری عجیب 4325 میلی آمپری دارد !

این دو مدل از اپل مجهز به چیپ A15 Bionic هستند و برای اولین بار یک ترابایت حافظه داخلی ارایه می دهند.

فروش گوشی آیفون |  راهنما خرید آیفون دست دوم

جمع بندی

خرید گوشی های آیفون دست دوم یک مزیت محسوب می شود و بار اقتصادی کمتری به شما تحمیل می کند؛ با این وجود همیشه باید در وسایل الکترونیکی استوک جانب احتیاط را رعایت کنید.

پیشنهاد ما به شما استفاده از مرجع خرید و فروش گوشی های کارکرده، سایت گوشیکا می باشد. در گوشیکا جستجو کنید و انواع مدل های گوشی دست دوم را پیدا کنید.

سایت گوشیکا انواع خدمات مرتبط با موبایل دست دوم را ارایه می دهد؛ سرویس هایی نظیر رجیستری آیفون یا انواع گوشی هم در این سایت برای شما قابل دسترسی است.