تامین امنیت اکانت کلش یک دغدغه مهم برای گیمرها محسوب می‌شود. اطمینان از امنیت اکانت کلش در خرید و فروش آن اهمیت بیشتری می‌یابد. خرید اکانت کلش مزایای بسیاری برای گیمرهای علاقمند به این بازی آنلاین دارد. شما می‌توانید بدون صرف زمان و هزینه زیاد، وارد یک نبرد واقعی شوید و یک بازی هیجان‌انگیز در لول بالا را تجربه کنید.

زمانی که شما یک اکانت کلش را خریداری می‌کنید، در واقع وارد محیط بازی و نبردی شده‌اید که قبلا توسط سازنده آن به سطوح و لول بالا رسیده است؛ به عبارتی اکانت کلش آف کلنز با اطلاعات و ایمیل سازنده آن ایجاد شده است؛ بنابراین وقتی اکانت به دست شما می‌رسد، باید برای تامین امنیت آن، رمز جیمیل اکانت را عوض کنید تا صاحب قبلی اکانت یا هر شخص دیگری امکان وارد شدن به حساب شما را نداشته باشد. با ما همراه باشید تا بهترین روش تامین امنیت در خرید اکانت کلش را بررسی کنیم.

افزایش امنیت اکانت خریداری شده کلش

بازی‌های آنلاین مانند بازی کلش آف کلنز از قابلیت خرید و فروش اکانت برخوردارند. اگر شما علاقه‌ای به بازی در سطح پایین ندارید و می‌خواهید هیجان بیشتری را در بازی کلش تجربه کنید، می‌توانید به خرید اکانت آن بپردازید. این عمل از جهات دیگری نیز با مزایای قابل‌توجه همراه است. در حال حاضر مهم آن است که شما بتوانید امنیت اکانت خریداری شده را افزایش داده و دسترسی هر شخصی به‌جز خودتان را به بازی محدود کنید. هر چند افزایش امنیت تاثیری در پیشرفت شما در بازی ندارد؛ اما به هر حال محدود کردن دسترسی صاحب قبلی اکانت و اشخاص دیگر به حریم بازی شما بسیار مهم است. برای این منظور باید پس از خرید اکانت کلش اف کلنز، ایمیل ثبت شده کلش را تغییر دهید.

تمامی اطلاعات بازی از جمله داده‌ها، سطح و لول شما در بازی روی سرورهای سازنده آن ذخیره شده و با تغییر ایمیل، اطلاعات شما هیچ تغییری نمی‌کند. یک فرایند بسیار ساده وجود دارد که می‌تواند مشکل تغییر ایمیل را برای شما حل کند.

نحوه افزایش امنیت اکانت

اگر فکر می‌کنید که اکانت شما امنیت کافی را ندارد و ممکن است کسی وارد حساب شما شود، بهترین راهکار این است که بعد از خرید اکانت کلش، تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید. برای این منظور باید یک فیلترشکن قوی داشته باشید. برای تایید دو مرحله‌ای ابتدا فیلترشکن خود را روشن کرده و وارد خود بازی کلش آف کلنز شوید.

در قسمت تنظیمات روی گزینه کانکتد یا همان گزینه وصل‌شو کلیک کنید. دقت داشته باشید که گزینه وصل‌شو تنها برای صاحبین اکانت‌هایی وجود دارد که به سوپرسل آیدی متصل هستند. اگر حساب شما به سوپرسل آیدی وصل نیست، باید تایید دو مرحله‌ای را فراموش کنید؛ چون برای فعال کردن تایید دو مرحله‌ای به کدی احتیاج دارید که سوپرسل برای شما ارسال می‌کند.

حتی اگر به جیمیل هم متصل باشید، نمی‌توانید پس از خرید اکانت کلش اف کلنز تایید دو مرحله‌ای را فعال کنید. پس از اینکه روی گزینه کانکتد کلیک کردید، روی گزینه تنظیمات نیز کلیک کرده و کمی که صفحه را پایین بکشید، گزینه تایید دو مرحله‌ای را خواهید دید.

اگر فیلترشکن شما قوی باشد، قطعا این گزینه را مشاهده خواهید کرد. بعد از آن، بازی از شما سوال می‌کند که آیا به همین جیمیلی که روی اکانت خود فعال کرده‌اید، دسترسی دارید؟ اگر پاسخ شما مثبت باشد و گزینه تایید را بزنید، یک کد ۶ رقمی به همین جیمیل برای شما ارسال می‌شود. زمانی که این کد را وارد کنید، بقیه مراحل برای شما به آسانی انجام می‌شود.

بهترین سایت خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز در ایران

نکته:

پس از اینکه کد ۶ رقمی را وارد کردید، بازی به شما می‌گوید که تنها راه بازیابی اکانت شما از طریق همین کد امکان‌پذیر است. به‌عنوان‌مثال: اگر فکر می‌کنید که پس از خرید اکانت کلش، ممکن است کسی به اکانت شما دسترسی داشته باشد یا به هر دلیلی مانند خراب شدن گوشی موبایل، بازی از دسترس شما خارج شود، می‌توانید با استفاده از کدی که در دسترستان قرار می‌گیرد، اکانت خود را بک بزنید. به‌همین‌خاطر باید سه کدی که بازی در اختیار شما قرار می‌دهد را در یک جای درست نگهداری کنید. شما می‌توانید با هر یک از این سه کد، یک بار اکانت خود را بک بزنید.

در این بین ممکن است کسی اطلاعات بک اکانت شما را به پشتیبانی بازی بدهد؛ اما سوپرسل پاسخی برای او ارسال نمی‌کند؛ چون شرکت سازنده به خوبی تشخیص می‌دهد که شما حساب کاربری خود را با تایید دو مرحله‌ای ایمن ساخته‌اید. لازم است بدانید حفاظت از حساب شما در خرید اکانت کلش در کشورهایی که سوپرسل فعالیت خود را در آن متوقف ساخته است، امکان‌پذیر نیست. ازآنجاکه ایران هم جزو این کشورهای محدود شده است، باید در وارد کردن شماره دقت داشته باشید.

خرید و فروش اکانت کلش از سایت معتبر

ممکن است تصور کنید که خرید و فروش اکانت کلش در سایت‌های معتبر عرضه‌کننده اکانت‌های بازی و آیتم‌های درون برنامه‌ای می‌تواند امنیت حساب شما را تامین کند. اگرچه خرید اکانت‌های بازی از مراکز معتبر اهمیت بسیاری دارد؛ اما اگر شما تایید دو مرحله‌ای را انجام دهید، در آینده هیچ مشکلی در دسترسی به حساب خود نخواهید داشت. حتی سایت‌های خرید و فروش معتبر بازی کلش نیز امنیت اکانت‌ها را تضمین نمی‌کنند؛ چون روزانه با هزاران گیمری که حساب کلش خود را خرید و فروش می‌کنند، سر و کار دارند و تضمین امنیت این اکانت‌ها توسط سایت‌های خرید و فروش آن کمی غیرمعقول به نظر می‌رسد.

به هر حال شما می‌توانید برای انجام یک معامله با خیال آسوده، خودتان فرآیند فعال کردن تایید دو مرحله‌ای در خود بازی را انجام دهید. این فرایند به تازگی توسط سوپرسل در خود بازی اعمال شده و به‌راحتی انجام می‌شود؛ بنابراین شما مانند قبل در افزایش امنیت اکانت خود با چالش مواجه نخواهید شد. برای خرید اکانت کلش اف کلنز نیز می‌توانید به سایت معتبر آریاکلش مراجعه کنید. آریاکلش معتبرترین مرجع فروش اکانت بازی‌های موبایلی و آیتم‌های درون‌برنامه‌ای است که به دلیل مزایا و خدماتی که ارائه می‌دهد، از بازدید بسیار بالایی برخوردار است.

بهترین سایت خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز در ایران

آپدیت جدید این سایت

طی آپدیت‌های اخیر این سایت امکان خرید و فروش اکانت کلش تان هال 16 را نیز به سایت خود اضافه کرد، اگر قصد داشتید که اقدام به خرید یا فروش کلش تانهال 16 بپردازید، به این صفحه مراجعه کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به فعال کردن تایید دو مرحله‌ای در اکانت‌های خریداری‌شده کلش آف کلنز صحبت کردیم. شما می‌توانید به‌راحتی در خود بازی تایید دو مرحله‌ای را انجام داده و ایمیل خود را تغییر دهید. این فرایند به شما کمک می‌کند که دسترسی به صاحب قبلی حساب کاربری یا هر شخص دیگری به اکانت خود را محدود کنید. در نهایت می‌توانید برای انجام یک معامله با خیال آسوده به سایت آریاکلش مراجعه کنید.