گیفت کارت اپل یک نوع دارایی دیجیتال جهانی محسوب می‌شود که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید انواع خدمات نرم‌افزاری و قطعات سخت‌افزاری را از فروشگاه‌های اپل خریداری کنید. باتوجه‌به تفاوت سیستم عامل به‌کاررفته در انواع کالاهای الکترونیک تولید شرکت apple، خرید از برنامه های اپل بایستی به‌صورت پرداخت درون سیستمی یا با بهره‌گیری از کارت‌های هدیه مخصوص این شرکت، صورت پذیرد.

ازآن‌جایی‌که کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌ها، قادر به پرداخت دلاری و درون سیستمی نخواهند بود، خرید گیفت کارت اپل از مراکز معتبر ارائه‌دهنده خدمات دلاری، به‌عنوان یک راه جایگزین مطرح است. این‌گونه کارت‌های اعتباری می‌توانند به‌صورت یک کارت فیزیکی یا یک کد 16 رقمی در اختیار دارندگان محصولات اپل قرار گیرند که البته کاربران ایرانی، غالبا به‌صورت کد، از این گیفت کارت‌ها بهره می‌برند.

خرید گیفت کارت اپل از داخل کشور

مشخصا به‌دلیل تصویب تحریم‌های شدید علیه ایران و عدم اتصال سیستم بانکی کشور به سیستم مالی جهانی، کاربران ایرانی امکان خرید از برنامه های اپل و همچنین قابلیت خرید گیفت کارت اپل را نخواهند داشت. افرادی که دارای انواع سیستم‌های مک بوک، آیپد، آیپاد و گوشی همراه آیفون هستند، جهت بهره بردن از امکانات داخلی فروشگاه اپل استور، نسبت به خرید گیفت کارت‌های اپل آیتونز اقدام می‌کنند. بایستی بدانید که کاربران ایرانی برای دریافت کد این‌گونه کارت‌های اعتباری مخصوص، بایستی به شرکت‌های معتبر پرداخت خدمات دلاری مراجع کنند؛ اما در خارج از کشور، مسلما شرایط دریافت این کارت‌ها متفاوت خواهد بود.

تهیه کارت‌های هدیه اپل در خارج از کشور

کاربران ایرانی در خارج از کشور، غالبا به یکی از 3 روش زیر به تهیه گیفت کارت اپل آیتونز اقدام می‌کنند:

  • مستقیم از برند: کاربران دارای حساب بانکی خارجی، مستقیما می‌توانند از طریق گوشی آیفون خود یا با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز شرکت apple، این کارت‌ها را خریداری کنند.
  • فروشندگان قدرتمند و مطرح: فروشندگان تاییدشده، به‌عنوان پل ارتباطی بین برند و مشتریان عمل می‌کنند. این امر زمانی ضروری می‌شود که فروشگاه‌های رسمی برند موردنظر، از مشتریان دور باشند. این نمایندگی‌ها به شما اجازه می‌دهند تا هر تعداد کارت هدیه اپل را با هر مبلغی که مدنظر دارید، تهیه کنید.
  • هایپرمارکت‌های شناخته‌شده: افرادی که در کنار کارت‌های اعتباری اپل، نیاز به خریدهای عمده‌تری دارند، غالبا به هایپرمارکت‌های مجاز مراجعه خواهند داشت.

در تمامی فروشگاه‌های عنوان‌شده، گیفت کارت‌های اپل در قالب پکیج فیزیکی به مشتریان ارائه می‌شوند.

خرید گیفت کارت اپل از گیفکارت

دلایل استفاده از گیفت کارت اپل

گیفت کارت‌های اپل می‌توانند برای خرید دارایی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برند و همچنین پرداخت هزینه خدمات اپل مورد استفاده قرار گیرند. علاوه‌بر خرید برنامه‌های کاربردی apple، شما می‌توانید از این دارایی دیجیتال در وب‌سایت این شرکت یا در یک فروشگاه فیزیکی اپل برای خرید آیفون، آیپاد، مک بوک و ... بهره ببرید؛ ضمنا امکان استفاده از این کارت‌های هدیه را در دستگاه هوشمند خود، به‌منظور شارژ اپل آیدی، خرید آیتونز، تمدید اشتراک Apple Music یا خرید فضای ذخیره‌سازی بیشتر iCloud خواهید داشت.

بسیاری از کاربران برای داشتن فضای بیشتر برای ذخیره‌سازی عکس و فیلم‌ها و همچنین بک‌آپ‌گیری مستمر از اطلاعات گوشی آیفون، نیاز به فضاهای ابری آی‌کلاد (iCloud) دارند که خرید این فضاهای ابری نیز با بهره‌گیری از اپل گیفت کارت صورت می‌پذیرد. بایستی اشاره داشت که نحوه استفاده از این نوع کارت‌های هدیه در انواع دستگاه‌های الکترونیکی نظیر: آیفون، مک بوک و حتی لپ تاپ‌های ویندوز دارای فروشگاه اپل، متفاوت خواهد بود.

خرید گیفت کارت‌های اپل آیتونز

آیتونز در زمره کاربردی‌ترین نرم‌افزارهای محصولات آیفون و مک بوک جای دارد. این اپلیکیشن که به‌طور اختصاصی توسط مهندسان شرکت اپل طراحی شده است، قابلیت مدیریت پیشرفته گوشی‌های آیفون را فراهم می‌آورد؛ ضمن اینکه با تهیه گیفت کارت اپل آیتونز و راه‌اندازی این نرم‌افزار، می‌توانید از یک کتابخانه مدیا حرفه‌ای و پخش‌کننده چند رسانه‌ای بهره ببرید. همگام‌سازی آیپد و گوشی اپل با اطلاعات مهم گوشی و صفحه‌های ابری نیز از طریق itunes صورت می‌پذیرد.

جهت خرید گیفت‌کارت‌های اپل آیتونز، می‌توانید یکی از مقادیر اعتبار 2$، 3$، 5$، 10$، 15$، 20$، 25 دلار و البته بیشتر را انتخاب کنید. شرایط تهیه این نوع کارت‌های اعتباری نیز، از مراکز خدمات‌دهنده دلاری در ایران فراهم است.

نحوه شارژ اپل آیدی با Apple Gifr Card

بخش قابل‌توجهی از امور و فعالیت‌ها در محصولات شرکت اپل، با استفاده از اپل آیدی رهبری شده و انجام می‌گیرد. شما برای شروع کار با این قابلیت، بایستی اپل آیدی را با نام یک کشور (به‌غیر از ایران و دیگر کشورهای تحت تحریم) فعال‌سازی کنید. البته در ابتدا، اپل آیدی شما هیچ‌گونه اعتباری ندارد؛ بنابراین نیاز به شارژ آن خواهید داشت.

باتوجه‌به اینکه شارژ اپل آیدی برای کاربران ایرانی از طریق پرداخت درون سیستمی ممکن نیست، شما بایستی به تهیه گیفت کارت اپل از مراکز معتبر کشور اقدام کنید. به‌خاطر داشته باشید که کشور گیفت کارت‌تان، بایستی با کشوری که برای فعال‌سازی apple id وارد کرده‌اید، کاملا مطابقت داشته باشد؛ یعنی به‌عنوان مثال اگر اپل آیدی شما به نام کشور ترکیه فعال شده است، کارت هدیه اعتباری نیز بایستی متعلق به کشور ترکیه باشد.

پس از دریافت کد 16 رقمی از مراکز خدمات دلاری معتبر، نیاز است که به حساب کاربری اپل آیدی خود ورود کنید. در ادامه روی گزینه Redeem Gift Card or Code بزنید. درون بخشی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، بایستی کد اعتباری 16 رقمی را وارد کنید. لازم به‌ ذکر است که مبلغ کارت‌تان به هر اندازه که باشد (مثلا 5 دلار)، حساب اپل آیدی شما نیز به همان میزان شارژ خواهد شد. اکنون می‌توانید خرید از برنامه های اپل را با پرداخت توسط اعتبار اپل آیدی خود، تجربه کنید.

خرید گیفت کارت اپل از گیفکارت

تهیه گیفت کارت اپل از مجموعه معتبر گیفکارت

برخی از مجموعه‌های خدمات‌دهنده دلاری در کشور، همواره از یک‌سو وعده‌های خیالی و غیرواقعی را به مشتریان ارائه داده و قیمت‌های گزافی را برای انجام امور تهیه کارت هدیه اپل، تعیین کرده‌اند و از سوی دیگر، خدمات ارائه کد اعتباری apple را به کندی پیش برده‌اند. همین مسائل، موجب شده تا لزوم انتخاب یک مرکز معتبر برای خرید گیفت کارت اپل، بیش از پیش پراهمیت به‌نظر برسد.

مجموعه حرفه‌ای و مجرب «گیفکارت» (gifkart.com) با ارائه سریع انواع گیفت کارت‌های معتبر کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان، سوئیس، سنگاپور، عربستان سعودی، ژاپن، ترکیه، انگلیس، سوئد، امارات و ...، شرایط خرید از برنامه های اپل را برای کلیه دارندگان محصولات الکترونیکی این شرکت فراهم آورده است؛ بنابراین دیگر نیازی نیست که در این رابطه، هیچ‌گونه تردید یا دغدغه‌ای را به خود راه دهید. جهت بهره‌مندی از مشاوره‌های حرفه‌ای کارشناسان کارآزموده مجموعه گیفکارت، می‌توانید از طریق شماره زیر با واحد پشتیبانی شرکت ارتباط برقرار کنید.

شماره تماس: 021-284251