بازی کلش اف کلنز یکی از انقلابی‌ترین بازی‌های تاریخ گوشی‌های موبایل است. بی شک تاریخ بازی‌های موبایل را می‌توان به قبل و بعد از عرضه کلش اف کلنز تفکیک کرد چرا که پس از عرضه این بازی و درآمد فوق العاده ای که کمپانی سوپرسل از آن بدست آورد باعث شد تا بسیاری از شرکت‌های تولید کننده بازی‌های ویدیویی نگاه ویژه ای به پلتفرم گوشی‌های موبایل بیاندازند و تلاش کنند تا بازی‌های محبوبی را برای گوشی‌های موبایل عرضه کنند.

در این بین اگر نمی‌دانید که بازی کلش اف کلنز چیست و چگونه می‌توان پس از ورود به این بازی، به سرعت به لیست گیمرهای برتر رسید با ما همراه باشید تا در این مطلب اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

معرفی بازی Clash of Clans

اگر بخواهیم به معرفی بازی کلش اف کلنز انداخته و در مورد این بازی توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که این بازی استراتژیک برای اولین بار در آگوست 2012 از سوی کمپانی سوپرسل (Supercell) معرفی و عرضه شد. در ابتدا شرکت سوپرسل این بازی را تنها برای سیستم عامل iOS عرضه کرد اما پس از موفقیت فوق العاده ای که این بازی بدست آورد، شرکت سوپرسل تصمیم گرفت تا این بازی را برای سیستم عامل اندروید نیز منتشر کند.

بررسی سبک و گیم پلی بازی کلش اف کلنز

پس از آن که به بررسی و معرفی بازی کلش اف کلنز پرداختیم، حال نیاز است تا در مورد سبک این بازی و نحوه گیم پلی آن توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم. بازی کلش اف کلنز یک بازی آنلاین است که می‌توانید آن را به صورت چند نفره با دوستان خود تجربه کنید. سبک این بازی استراتژیک است و در آن شما به عنوان رئیس دهکده خود وظیفه دارید تا دهکده تان را گسترش داده و با حمله به سایر گیمرها منابع بدست بیاورید و از آن برای ساخت ساختمان‌های جدید و یا ایجاد نیرو استفاده کنید.

یکی از قابلیت‌های جذابی که بازی کلش اف کلنز دارد و باعث شد تا بسیاری از گیمرها جذب این بازی شوند، قابلیت پیوستن به یک قبیله یا Clan است. در کلن‌ها شما می‌توانید با سایر دوستان خود به مبارزه با دیگر کلن‌ها پرداخته و از این طریق افتخارات و منابع بسیار زیادی کسب کنید.

در این بازی برای آن که بتوانید دهکده خود را رشد داده و یا نیروهای مختلف ایجاد کنید، نیاز است تا از منابع مختلف داخل این بازی استفاده کنید. در بازی کلش اف کلنز شاهد منابع گوناگونی هستیم. طلا و اکسیر به عنوان منابع معمولی در بازی کلش اف کلنز است. منبع کمی خاص‌تر این بازی اکسیر سیاه بوده و خاص‌ترین و کمیاب‌ترین منبع موجود در دنیا Clash of Clans، الماس یا همان جن بازی است.

روش‌های مختلفی برای بدست آوردن این منابع وجود دارد. شما می‌توانید با ساخت ساختمان‌های تولید کننده، این منابع را کسب کنید. همچنین روش دیگری که از طریق آن می‌توانید این منابع را کسب کنید، حمله به سایر گیمرها است.

بازی کلش اف کلنز به نحوی است که شما برای ارتقا مداوم ساختمان‌های خود در بازی و یا همچنین ساخت نیروها نیاز دارید تا همواره به قبیله‌های مختلف حمله کرده و از این طریق منابع مورد نیاز را کسب کنید. در هنگام حمله به هر یک از دهکده‌ها نیاز است تا هوش استراتژیک خوبی داشته باشید تا بتوانید از نیروهای خود به شکل درستی استفاده کنید.

معرفی بازی کلش اف کلنز و نحوه خرید جم کلش از تاپ جم شاپ

در واقع یکی از بخش‌های جذابی که در بازی کلش وجود دارد، تنوع بالا سربازها و نیروها در این بازی است. شما می‌توانید در بازی کلش اف کلنز ده‌ها نیرو مختلف را ایجاد کرده و از آن‌ها استفاده کنید. هر یک از سربازها و نیروها در بازی کلش اف کلنز دارای قابلیت‌های منحصر به فردی بوده و به همین دلیل برای پیروزی در بازی نیاز است تا آگاهی کاملی در مورد قابلیت‌های هر نیرو داشته باشید.

قابلیت دیگری که در بازی کلش اف کلنز وجود دارد، امکان ایجاد اسپل است. اسپل‌ها در واقع جادوهایی هستند که می‌توانید در هنگام حملات از آن‌ها استفاده کرده و از این طریق قدرت نیروهای خود را افزایش دهید.

چگونه به سرعت در بازی کلش رشد کنیم؟

همان طوری که مشاهده می‌کنید، بیش از 10 سال از عرضه بازی کلش اف کلنز می‌گذرد و این بازی میلیون‌ها بازیکن از سراسر جهان دارد. در این بین رقابت برای افرادی که به تازگی وارد این بازی شده اند بسیار سخت است و به همین دلیل بسیاری از گیمرها تازه وارد پس از مواجه با گیمرهای قدرتمندتر از این بازی زده می‌شوند.

در این بین اما روش‌هایی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به سرعت در بازی کلش اف کلنز رشد کرده و مسیری که در حالت معمولی نیاز است تا ماه‌ها طی کنید را تنها در طی چند روز طی خواهید کرد و می‌توانید به سرعت به لیست بازیکنان برتر کلش اف کلنز اضافه شوید.

به منظور رسیدن به این هدف پیشنهاد ما این است که اقدام به خرید جم کلش کنید. در واقع جم در بازی کلش بسیار کمیاب است و در صورتی که اقدام به خرج کردن جم‌های خود کنید، به سرعت می‌توانید مسیر پیشرفت را در این بازی کنید. از آن جایی که جم جز منابع کمیاب در این بازی به حساب می‌آید، شرکت سوپرسل امکان خرید آن را فراهم کرده است.

پیشنهاد ما این است که اگر به تازگی وارد بازی کلش اف کلنز شدید و یا جز گیمرهای قدیمی این بازی هستید که از رقابت با سایر گیمرها عقب افتاده اید، می‌توانید با خرید جم بازی کلش اف کلنز به سرعت دهکده خود را رشد دهید.

نحوه خرید جم کلش از تاپ جم شاپ

معرفی بازی کلش اف کلنز و نحوه خرید جم کلش از تاپ جم شاپ

پس از آن که در مورد اهمیت خرید جم آشنا کردیم، حال نیاز است تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم که بهترین روش خرید جم کلش چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که به دلیل تحریم‌ها شما نمی‌توانید به صورت مستقیم از داخل بازی کلش اف کلنز جم این بازی را خریداری کنید. برای حل این مشکل شما می‌توانید از مجموعه تاپ جم شاپ برای خرید این جم‌ها اقدام کنید.

فروشگاه تاپ جم شاپ امکان خرید جم به صورت ریالی را فراهم کرده است. شما می‌توانید در سایت تاپ جم شاپ مشخص کنید که قصد دارید تا چقدر جم خریداری کنید. سپس نیاز است تا برای شارژ کردن اکانت خود، اطلاعات جیمیل یا سوپرسل آی دی خود را وارد کنید. در صورتی که اکانت بازی کلش شما به جیمیل تان متصل است، برای آن که کارشناسان مجموعه تاپ جم شاپ بتوانند وارد اکانت شما شده و آن را شارژ کنند، نیاز است تا جیمیل خود، پسورد آن، کد بک اپ کد جیمیل و برای اطمینان نام اکانت خود در بازی را وارد کنید.

همچنین اگر قصد دارید تا از طریق ارائه سوپرسل آی دی خود، اکانت تان در بازی کلش را شارژ کنید، نیاز است تا جیمیل متصل به سوپرسل آی دی و همچنین آی دی یا نام خود را در بازی وارد کنید تا فرآیند اضافه شدن جم به اکانت تان انجام شود.

در انتها نیز لازم به ذکر است که بعد از اتمام سفارش خرید جم کلش اف کلنز، تمامی اطلاعات از بخش داده‌های تاپ جم شاپ پاک می‌شود تا شما بتوانید بدون مشکل دوباره به اکانت خود دسترسی پیدا کرده و با امنیت بالا بازی کنید.

برای خرید جم کلش اف کلنز  از تاپ جم شاپ می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید: