خرید یک سیستم عالی برای گیمینگ با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار به یک امر مهم برای کاربران تبدیل شده است. با انتخاب و خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت دریافت بهترین قطعات داشته باشید.

سیستم‌های اسمبل شده به صورت کاملاً حرفه‌ای تهیه شده‌اند و هر یک از آن‌ها مختص به یک کاربرد خاص هستند. اگرچه استفاده از این نوع سیستم‌ها در سال‌های اخیر در کشورمان افزایش یافته است؛ اما هنوز برخی از کاربران گرامی با آن‌ها آشنا نیستند. با خرید این سیستم‌ها شما نیز می‌توانید بدون دغدغه قطعات مختلف در سریع‌ترین زمان ممکن به سراغ گیم مدنظرتان بروید و از کیفیت چنین سیستم‌هایی لذت ببرید. شایان ذکر است که قیمت این کیس‌ها نسبت به کیفیت آنها فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

اسمبل به چه معناست؟

خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان به صورت اسمبل شده به راحت‌ترین شکل ممکن صورت می‌گیرد. اسمبل را می‌توان به معنای سرهم‌بندی معنا کرد. قطعات موجود در بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ به صورت کاملاً حرفه‌ای سرهم‌بندی شده­اند؛ بنابراین می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت کار کردن مداوم و بدون مشکل آن‌ها داشته باشید.

کیس‌های اسمبل شده چه نوع کیسی هستند؟

خرید کامپیوتر گیمینگ ارزان به یکی از اهداف کاربران ایرانی تبدیل شده است. انتخاب قطعات مختلف برای چنین کامپیوترهایی نیاز به دانش بالایی در بحث سخت‌افزار دارد. همین امر منجر به آن می‌شود تا کاربران بسیاری نتوانند نسبت به تهیه یا خرید کامپیوتر گیم حرفه ای اقدام کنند.

اگر شما نیز به دنبال خرید کامپیوتر گیمینگ حرفه‌ای هستید، بهترین گزینه برایتان خریداری سیستم‌های اسمبل شده محسوب می‌شود. این سیستم‌ها از قبل اسمبل شده‌اند و قطعات مدنظر در درون‌ آن‌ها قرار گرفته‌اند؛ بنابراین تنها کاری که شما باید انجام بدهید متصل کردن کابل‌های برق و کابل مربوط به تصویر است! پس از فشار دکمه on، بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ را در اختیار خواهید داشت که قطعات موجود در آن بارها و بارها به نحو احسن تست شده‌اند.

این کیس‌ها چه مزیت‌های خاصی دارند؟

خرید کامپیوتر به شکل اسمبل ‌شده دارای مزایای مختلفی است. در واقع وجود همین مزایای مناسب منجر به آن شده که بسیاری از کاربران به سراغ خرید این نوع کیس‌ها بروند. باید به این نکته اشاره کنیم که امروزه در اکثر کشورهای جهان کاربران به جای خرید قطعات به صورت جداگانه و اسمبل آن‌ها به صورت شخصی، اقدام به خرید سیستم‌های اسمبل شده می‌کنند.

خوشبختانه در سال‌های اخیر کاربران ایرانی نیز به مزیت‌های این محصولات پی برده‌اند و نسبت به خریداری آن‌ها اقدام می‌کنند. در ادامه به مهم‌ترین مزایای خرید این محصولات می‌پردازیم تا شناخت بهتری از مزیت خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ داشته باشید.

کلیه قطعات موجود در این محصولات اورجینال هستند.

اطمینان کامل

یکی از مهم‌ترین مواردی که تنها با خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ نصیب شما می‌شود، اطمینان خاطر از این مورد است که کلیه قطعات موجود در کیس به صورت کامل چک شده‌اند و در هنگام نصب آن‌ها هیچ مشکلی به وجود نیامده است. این همان موردی محسوب می‌شود که به‌هیچ‌وجه با خریداری هریک از قطعات به صورت جداگانه و اسمبل شخصی به آن‌ دست نمی‌یابید.

بارها مشاهده شده است که کاربران به دلیل عدم آگاهی در زمان اسمبل کیس مدنظر خود دچار مشکل شده‌اند و به دلیل موارد بسیار ناچیزی همچون انتقال الکتریسیته ساکن، قطعات گران قیمتی همچون کارت گرافیک خود را از دست داده‌اند. کیس‌های اسمبل شده مخصوص گیمینگ پیش از ارسال بارها و بارها به طور کامل تست می‌شوند تا از سلامت کامل آن‌ها اطمینان خاطر ایجاد شود. نباید فراموش کرد که افراد اسمبل کننده چنین کیس‌هایی به طور کامل با قطعات آشنا هستند و به همین دلیل اسمبل کیس به صورت حرفه‌ای انجام می‌شود.

گارانتی

مورد دیگری که از جمله مهم‌ترین مزایای خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ به شمار می‌آید، وجود گارانتی است. این کیس‌ها با گارانتی معتبر شرکت اسمبل کننده ارائه می‌شوند؛ بنابراین در زمان وقوع هرگونه مشکلی خیال کاملاً راحتی از بابت دریافت خدمات پس از فروش و گارانتی خواهید داشت.

به طبع این موضوع در زمان انجام اسمبل به شکل شخصی امکان‌پذیر نیست؛ زیرا زمانی که اسمبل توسط خود شما صورت می‌گیرد، مسئولیت هرگونه مشکل خاصی چه در زمان اسمبل و چه در زمان بهره‌برداری از کیس، بر عهده خودتان است.

باید به این نکته اشاره کنیم که گارانتی ارائه شده توسط شرکت‌های ارائه دهنده بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ معمولاً طولانی مدت است؛ بنابراین‌‌ کاربران می‌توانند خیال کاملاً راحتی از بابت دریافت بهترین خدمات ممکن در این زمینه داشته باشند و از کلیه قابلیت‌های کیس خود نهایت استفاده را ببرند.

انتخاب صحیح قطعات

در زمان اسمبل این کیس‌های گیمینگ از مشاوره کارشناسان خبره کمک گرفته می‌شود. این افراد به دلیل شناخت کامل از کلیه قطعات موجود در بازار می‌توانند سیستمی مطابق با نیازهای شما را در اختیارتان قرار دهند. به‌عنوان‌مثال اگر قصد دارید در کنار گیمینگ امور مربوط به رندرینگ را نیز انجام دهید،‌ قطعاتی برای شما انتخاب می‌شود که به طور کامل با این اهداف سازگاری داشته باشد و در واقع می­تولنید اقدام به خرید کامپیوتر گیمینگ رندر(رندرینگ) کنید.

نباید فراموش کرد که عدم انتخاب قطعات صحیح در بسیاری از موارد می‌تواند نتایج ناگواری همچون خراب شدن سایر قطعات داشته باشد. علاوه بر این، بسیاری از کاربران به دلیل عدم انتخاب صحیح قطعات نمی‌توانند از نهایت قدرت سیستم خود استفاده کنند. به این امر ایجاد گلوگاه سخت‌افزاری گفته می‌شود.

به‌عنوان‌مثال اگر دارای یک کارت گرافیک بسیار مناسب باشید؛ اما نوع رم شما به جای ddr5 از نوع ddr3 باشد، به طبع کارت گرافیک مربوطه نمی‌تواند تمام قدرت خود را در اختیارتان قرار دهد؛ به همین جهت اهمیت دارد که بحث انتخاب صحیح قطعات کاملاً جدی گرفته شود. در غیر این صورت شما تنها هزینه‌های خود را جهت خرید قطعات بی‌مصرف هدر داده‌اید. بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ با توجه به درخواست کاربران تهیه شده و انتخاب قطعات در آن‌ها به بهترین شکل ممکن انجام می­شود.

امکان سفارشی‌سازی این محصولات وجود دارد.

عمر مفید بالا

قطعاتی که در سیستم‌های گیمینگ اسمبل شده مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاملاً اورجینال هستند. این بدان معنا بوده که تک‌تک قطعات از عمر مفید فوق‌العاده بالایی برخوردار خواهند بود. این در حالی است که امروزه شاهد عرضه بسیاری از محصولات بی‌کیفیت در بازار هستیم. کاربران با خرید قطعات چنین محصولاتی به صورت جداگانه و اسمبل شخصی کیس نه تنها به نتیجه نهایی مدنظر خود دست نخواهند یافت، بلکه پس از مدتی با مشکلات سخت‌افزاری اساسی روبه‌رو می‌شوند.

دلیل این امر نیز به عدم اصل بودن و کیفیت بسیار پایین قطعات خریداری شده باز می‌گردد. با خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ، شما نیز می‌توانید برای چندین سال متوالی از بیش‌ترین قدرت کیس خریداری شده به بهترین شکل ممکن استفاده ببرید.

امکان جابه‌جایی و تعویض قطعات

برخلاف تصور بسیاری از کاربران، امکان تعویض قطعات موجود در کیس‌های گیمینگ از پیش اسمبل شده نیز وجود دارد. در گذشته این تصور برای کاربران به وجود آمده بود که پس از خرید این سیستم‌ها کاربر دیگر نمی‌‌تواند در صورت نیاز نسبت به تعویض قطعات مختلف درون سیستم اقدام کند. باید بگوییم که این تصور از همان ابتدا تصور نادرستی بوده است.

این بدان معناست که کاربران پس از خرید کیس اسمبل شده مدنظر خود می‌توانند کلیه قطعات سخت افزاری را تعویض و یا حتی ارتقا دهند. در واقع با خرید این سیستم‌ها شما با هیچ‌گونه محدودیت خاصی از نظر بهبود کارایی سیستم خود روبه‌رو نیستید. تنها کافی بوده قطعه مدنظر خود را خریداری کنید و به راحتی در درون اسلات مربوطه قرار دهید.

کلیه کیس‌های موجود در stockpc1 با قابلیت سفارشی‌سازی در اختیار شما قرار داده می‌شوند. در واقع شما عزیزان می‌توانید این کیس‌ها را دقیقاً با توجه به نیازهای خود شخصی‌سازی کنید تا کیس خریداری شده تطابق کاملی با کلیه نیازهای شما کاربران گرامی داشته باشد.

هزینه پایین‌تر

به جرئت می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین مزایای خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ،‌ هزینه پایین‌تر این محصولات نسبت به خریداری کلیه قطعات به صورت جداگانه است. با یک مقایسه ساده می‌توان فهمید که این کیس‌ها در  شرایط مختلف قیمت کم‌تری نسبت به خریداری جداگانه قطعات دارند و به همین دلیل کاربران با تهیه این محصولات می‌توانند در هزینه‌های خود به صورت کامل صرفه‌جویی کنند.

علاوه بر این، به دلیل اینکه شرکت‌های سازنده سیستم‌های اسمبل شده، قطعات سخت‌افزاری این سیستم‌ها را به صورت عمده یا bulk خریداری می‌کنند، حتی هزینه شخصی‌سازی یا سفارشی‌سازی این سیستم‌ها نیز نسبت به سیستم‌های اسمبل شده به صورت شخصی کم‌تر خواهد بود؛ بنابراین اگر شما نیز از جمله کاربرانی به شمار می‌آيید که قصد کاهش هزینه‌های خود در زمینه خرید یک سیستم مخصوص گیمینگ مناسب را دارند، ما به شما چنین کیس‌هایی را پیشنهاد می‌دهیم.

البته باید به این نکته اشاره کنیم که هزینه پایین‌تر مربوط به این سیستم‌ها به معنای کیفیت پایین قطعات موجود در آن‌ها نیست؛ زیرا همان‌طور که گفته شد،‌ جهت اسمبل این سیستم‌ها از جدیدترین و برترین سخت‌افزارهای موجود در بازار استفاده می‌شود. شما می‌توانید با خریداری این محصولات علاوه بر کاهش هزینه‌های خود جهت تهیه یک سیستم عالی از بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ نیز بهره ببرید.

این کیس‌ها برای رندرینگ نیز مناسب هستند.

استفاده از این سیستم‌ها برای تدوین و رندرینگ

خرید سیستم گیمینگ چه فرقی با سیستم طراحی و تدوین دارد؟ شما با خرید سیستم گیمینگ در واقع در حال خریداری قوی‌‌ترین سیستم سخت‌افزاری موجود هستید. این بدان معنا بوده که از سیستم خریداری شده می‌توان به منظور انجام امور رندرینگ و حتی تدوین نیز استفاده کرد. با خرید این نوع سیستم‌ها، شما به صورت هم‌زمان اقدام به خرید سیستم تدوین نیز کرده‌اید.

به طور کلی می‌توان گفت که با خرید این سیستم‌ها دیگر نیازی به خرید کیس تدوین به صورت جداگانه وجود ندارد. حتی باید اذعان داشت که کاربران در زمان خرید این سیستم‌ها در واقع اقدام به خرید سیستم رندرینگ نیز می‌کنند؛ بنابراین اگر به دنبال خرید کامپیوتر تدوین هستید، ما به شما خرید بهترین کیس‌های مخصوص گیمینگ را پیشنهاد می‌دهیم. این سیستم‌ها دارای قدرت گرافیکی و پردازشی فوق‌العاده‌ای هستند و به همین دلیل می‌توانند به کلیه نیازهای شما به خوبی پاسخ دهند.

با خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ با یک تیر چندین نشان را به صورت هم‌زمان می‌زنید! هم از یک کامپیوتر نسل جدید گیمینگ بهره‌مند خواهید شد، هم یک سیستم مخصوص رندرینگ خواهید داشت و هم می‌توانید از سیستم خود جهت تدوین انواع ویدئوهای باکیفیت بالا استفاده کنید.

به چه نکاتی باید هنگام خرید این محصولات توجه کرد؟

یک کامپیوتر گیمینگ مناسب باید دارای قطعاتی به‌روز باشد. در غیر این صورت میزان قدرت پردازش سیستم شما پس از چندین سال به شکل بسیار زیادی کاهش خواهد یافت؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که در زمان خرید انواع سیستم‌های گیمینگ همواره کیفیت و قدرت سخت‌افزاری را به جای قیمت مدنظر خود قرار دهید. همین امر به تنهایی موجب می‌شود تا از بین کیس‌های مختلف تنها به سراغ محصولاتی بروید که پاسخگوی نیازهای شما برای چندین سال آینده خواهند بود.

یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که در زمان خرید کیس‌های اسمبل شده مخصوص گیمینگ باید به آن توجه کرد، استفاده از خدماتی همچون مشاوره خرید سیستم گیمینگ است. امروزه اکثر فروشگاه‌های برتر فروش انواع کیس‌های اسمبل شده، همانند فروشگاه https://stockpc1.com به شما در این زمینه مشاوره می‌دهند. با استفاده از این مشاوره‌ها می‌توانید به سراغ خرید بهترین گزینه‌‌ای بروید که دارای برترین کیفیت است.

مورد اصلی دیگر در زمان خرید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ، توجه به نیاز شما است. اگر گیمر کاملاً حرفه‌ای بوده و قصد دارید از سیستم خود علاوه بر گیمینگ جهت مواردی همچون تدوین و رندرینگ نیز بهره‌ بگیرید، باید همواره به سراغ قوی‌ترین کیس‌های اسمبل شده بروید. این کیس‌ها در زمان انجام دستورات مدنظر شما دچار مشکل خاصی نمی‌شوند.

برای خرید این محصولات به سراغ چه فروشگاهی برویم؟

خرید یک کیس مخصوص گیمینگ باید حتماً با مراجعه به یک فروشگاه معتبر و باتجربه در زمینه فروش چنین محصولاتی انجام شود. به یاد داشته باشید که مراجعه به یک فروشگاه برتر در این زمینه به معنای کسب اطمینان خاطر از بابت مواردی همچون گارانتی، تضمین کیفیت قطعات و ... است. اگر به دنبال خریدکامپیوتر/کیس/سیستم گیمینگ هستید،‌ stockpc1 در کنار شما است.

شما عزیزان می‌توانید بهترین کیس های اسمبل شده گیمینگ را در فروشگاه stockpc1 مشاهده کنید. کلیه محصولات موجود در stockpc1 با بهترین کیفیت ممکن و نازل‌ترین قیمت موجود در بازار به شما کاربران گرامی عرضه می‌شوند.