امروزه با توسعه فناوری و افزایش استفاده از اینترنت، خرید از طریق فروشگاه‌های آنلاین به یکی از رایج‌ترین روش‌های خرید تبدیل شده است. در این روش، همه‌چیز به صورت آنلاین انجام می‌شود و ما به راحتی می‌توانیم انواع کالاها را از برندها و فروشگاه‌های مختلف خریداری کنیم. یکی از کالاهایی که در اینترنت خریداری می‌شوند، دستگاه تصفیه آب خانگی است. اما در بین انواع و مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها، انتخاب بهترین و متناسب‌ترین مدل برای خانه خود ممکن است چالش‌برانگیز باشد. در این مطلب به شما راهنمایی می‌کنیم تا با روش‌ها و معیارهای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی آشنا شوید و بتوانید با اطمینان دستگاهی را انتخاب کنید که براحتی اب کیفیت سالم و خالص را برای شما فراهم کند. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی مزایا، انواع و مدل‌های دستگاه تصفیه آب خانگی،  روش کار آن، فیلترها و تکنولوژی‌های استفاده شده در آنها پرداخته شود.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

در دنیای امروزی که بهبود کیفیت آب مصرفی برای سلامتی ما بسیار حائز اهمیت است، استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی به عنوان یک راهکار موثر و مناسب مطرح شده است. اما با وجود تنوع برندها و مدل‌های موجود در بازار، انتخاب بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی برای استفاده در منزل ممکن است مشکل باشد.

درادامه، به بررسی و معرفی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی خواهیم پرداخت. از جمله شرکت‌هایی که به دلیل کیفیت بالا، عملکرد قوی و قابلیت تامین آب تصفیه شده برتری دارند. همچنین، مزایا و معایب هر برند نیز مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت تا بهترین انتخاب را بر اساس نیازها و محدودیت‌های هر فرد انجام دهیم.

از جمله برندهای معروف و مورد توجه در این حوزه، شرکت‌های مینروا، سافت واتر و سی سیکا می‌باشند. هر یک از این برندها دارای ویژگی‌ها و طراحی‌های منحصر به فردی هستند که باعث تمایز آنها نسبت به رقبا می‌شود. 

  • آب تصفیه کن مینروا

برند مینروا بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد که از بهترین و جدید ترین سیستم تصفیه آب خانگی یعنی اسمز معکوس استفاده می کند. این روش به راحتی قادر است تا 0001/0 میکرون املاح مضر آب را حذف کند. تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت تشخیص دستگاه اورجینال از تقلبی را برای مشتریان راحت کرده است. دستگاه آب تصفیه کن مینروا ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا می باشد و تمامی گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی مثل QW,CE,FDA,NSF را دریافت کرده است. فیلتر ممبران فیلمتک آمریکایی 13 لایه آن در حذف انواع املاح و آلاینده های آب بسیار قدرتمند است و فیلتر های کربنی از پوست نارگیل و صد در صد گیاهی دارد. پمپ قوی و کم مصرف و مخزن آن آنتی باکتریال 16 لیتری می باشد. این برند دستگاه های 6 مرحله ای آب معدنی ساز، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای فرا بنفش و 8 مرحله ای اکسیژن ساز را تولید کرده است که پر فروش ترین و کامل ترین مدل آن دستگاه 8 مرحله ای اکسیژن ساز می باشد که با 8 فیلتر تصفیه به از بین رفتن آلاینده ها و املاح و کنترل و تنظیم سختی آب کمک می کند و با یک فیلتر اکسیژن ساز به افزایش سطح اکسیژن آب می پردازد. قیمت تصفیه آب مینروا بین 3 و نیم تا 4 و نیم میلیون تومان است و هر چه تعداد فیلتر های دستگاه بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می رود.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی

  • آب تصفیه کن سی سی کا

برند تصفیه آب تایوانی cck با دارا بودن استاندارد سازمان جهانی بهداشت به تولید تجهیزات و لوازم جانبی تصفیه آب نیز مشغول است و دستگاه هایش را مطابق با استاندارد جهانی و فنواری های روز تولید می کند. این برند از از سیستم تصفیه آب اسمز معکوس در دستگاه های خود بهره می برد که در مدل های زیر سینکی عرضه می شوند. فیلتر تصفیه آب ممبران 13 لایه ی سی سی کا ناخالصی ها و املاح آب از جمله رسوبات و مواد شیمیایی و فلزات سنگین را تا ابعاد 0001/0 میکرون حذف می کند و سختی آب را کاهش می دهد. این برند از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های خود استفاده می کند و مخزن 16 لیتری آنتی باکتریال و پمپ قدرتمندی دارد. این دستگاه قابلیت نصب به ساید را نیز دارد. قیمت تصفیه آب cck در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان می باشد.

  • آب تصفیه کن سافت واتر

شرکت تصفیه آب سافت واتر در دهه 40 میلادی مشغول به کار شد و به دلیل کیفیت بسیار خوب دستگاه هایش و جذب مشتریان زیاد در این سال ها تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است. سافت واتر دستگاه هایی با سیستم تصفیه اولترا فیلتراسیون و اسمز معکوس را تولید می کند که تصفیه آب UF از دستگاه های ارزان قیمت آن و بدون پمپ و مخزن می باشد. تصفیه آب اسمز معکوس سافت واتر در حذف املاح و سختی آب بسیار قدرتمند است و این به دلیل وجود فیلتر ممبران 13 لایه  آن می باشد. مخزن آنتی باکتریال این دستگاه ظرفیت 16 لیتر آب را دارد که در زمان قطعی برق نیز می توان از آن استفاده کرد. سافت واتر استاندارد NSF را در اختیار دارد که می توان به سلامت آب خروجی آن اطمینان داشت و تصفیه آب های آن در مراحل 6و 7و 8 عرضه می شود که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند.

راهنمای خرید آنلاین آب تصفیه کن

خرید اینترنتی دستگاه های الکتریکی و برقی همیشه با ریسک مواجه می باشد. اصالت محصول و کیفیت آن باید تضمین شده باشد و از جای معتبر خریداری شود. حتما دستگاه تصفیه آب یخریداری کنید که دارای سیستم اسمزمعکوس باشد و تعداد فیلترهای آن حداقل 6 مرحله باشد تا بتواند تمامی آلاینده های آب و سختی آن را حذف کند.

حتما سعی شود از برندهای معتبر موجود در بازار که در بالا ذکر شد خریداری شود و برندهای متفرقه بازار را صرفا به علت پایین بودن قیمت تهیه نفرمایید. توجه داشته باشید که دستگاه خریداری شده دارای استاندارد های کیفی و قطعات اصل تایوان باشد.

دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل  دارای شناسنامه اصالت و ضمانت نامه می باشد که باید آن را از فروشنده بخواهید. در حال حاضر برند مینروا با داشتن نماد اصالت کار را برای خریداران راحت کرده است که می توانید آن را از نمایندگی انحصاری تصفیه آسا تهیه نمایید.

راهنمای خرید آنلاین آب تصفیه کن

فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا

مرکز خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا نمایندگی رسمی برند های آب تصفیه کن تایوانی سی سی کا و سافت واتر در ایران و هم چنین نمایندگی و وارد کننده ی انحصاری برند تصفیه آب مینروا می باشد.

این مرکز با بهره گیری از مشاوران و کارشناسان و تکنسین های حرفه ای و مجرب امکان خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب را برای صرفه جویی در زمان مشتریان گرامی ایجاد کرده است. فروش آنلاین دستگاه تصفیه آب از شرکت تصفیه آسا خدمات پس از فروش، ضمانت یک ساله شرکت و سرویس های دوره ای دستگاه و تعویض فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان در تهران و کرج را نیز برای شما عزیزان به همراه خواهد داشت. شما می توانید خرید دستگاه تصفیه آب و اطلاع از قیمت آن ها به سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره ی خرید داشتید با مشاوران این شرکت تماس بگیرید که همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.