دنیای امروز دنیای تکنولوژی است. استفاده از کالاهای دیجیتال باعث شده تا زندگی همه ما نسبت به گذشته آسان‌تر شود و بتوانیم کارهایی را انجام دهیم که تاکنون انجام آن‌ها برای ما دشوار بوده است. از ابزارهای دیجیتالی که امروزه شاهد استفاده بیش از پیش آن‌ها هستیم، ساعت هوشمند و فلش مموری است. این وسایل دیجیتال همیشه و همه جا کاربرد دارند و راه‌انداز هستند. اما خرید لوازم دیجیتال باکیفیت و مناسب نیازمند دانستن یک سری نکات خاص است. 

فروشگاه معتبر برای خرید وسایل دیجیتال

در ادامه به نکات مهمی که باید پیش از خرید ساعت هوشمند و فلش مموری بدانید، می‌پردازیم و یکی از فروشگاه‌های معتبری را که می‌توانید این وسایل دیجیتال را از آن تهیه کنید، معرفی می‌کنیم.

ساعت هوشمند

خرید لوازم دیجیتال از فروشگاه اینترنتی معتبر

ساعت‌های هوشمند از آن دسته وسایل دیجیتالی است که نه تنها کاربردهای بسیاری در روزمره دارد، بلکه باعث بهبود سلامت شما نیز می‌شود. حتما از خودتان می‌پرسید چگونه ممکن است یک ساعت هوشمند به سلامتی من کمک کند.

در اصل می‌توان گفت یکی کاربردهای مهم این نوع ساعت‌ها حفظ و بهبود سلامتی افراد است. اما خرید لوازم دیجیتال همچون ساعت هوشمند چگونه به سلامتی شما کمک می‌کند؟ در دنیای امروز تحرک و فعالیت جای خودش را به بی‌تحرکی داده و این امر موجب شده تا بیماری‌های مختلفی که ناشی از بی‌تحرکی است به سراغ افراد بیاید.

ساعت‌های هوشمند و مچ بندهای هوشمند میزان تحرک و فعالیت روزانه شما را اندازه می‌گیرند. ساعت و مچ بند هوشمند بر خلاف سایر ابزارهای دیجیتال که شما را وادار به نشستن می‌کند، به شما کمک خواهند کرد تا میزان تحرک و فعالیت روزانه خود را افزایش دهید.

تحرک بیشتر موجب حفظ نشاط و سلامتی جسم و روح شما می‌شود. از دیگر ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند می‌توان به نمایش نوتیفیکیشن‌های مربوط به تلفن همراه اشاره کرد. این ویژگی بیشتر در زمان رانندگی یا مواقعی که در مکان‌های شلوغی مانند مترو و اتوبوس قرار دارید، استفاده می‌شود و به شما این اجازه را می‌دهد تا نوتیفیکیشن‌های خود را بدون استفاده از موبایل تماشا کنید. اما نکات مهمی که باید در حین خرید لوازم دیجیتالی مانند ساعت‌های هوشمند رعایت شود چه مواردی است؟ اولین نکته خرید از فروشگاهی معتبر است.

فروشگاه معتبر؛ فروشگاهی است که در کنار ارائه کالای اصل، قیمت‌های مناسبی نیز داشته باشد. یک فروشگاه خوب باید اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید کالای دیجیتال مناسب را برای خودتان تهیه کنید.

یکی‌دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم فروشگاه معتبر این است که محدودیت زمان و مکان ندارد و شما می‌توانید هر موقع از شبانه روز که بخواهید از آن خرید کنید. شاید با خودتان بگویید مگر همچین فروشگاهی وجود دارد؟

بهترین فروشگاه آنلاین لوازم دیجیتال

فروشگاه لیپک از فروشگاه های آنلاین معتبر در ایران است که می‌توانید لوازم دیجیتال خود را با خیال راحت از آن‌ها تهیه کنید. لیپک سابقه فروش 3 ساله دارد که این مدت زمان باعث شده تا نیاز کاربران را بشناسند و بتوانند دنیایی از کالاهای دیجیتال را عرضه کند.

البته ساعت هوشمند تنها کالای دیجیتالدر این فروشگاه نیست و کالاهای دیگری مانند فلش مموری، لپ تاپ، تبلت و تلفن همراه نیز در این فروشگاه عرضه می‌شود. برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند می‌توانید به سایت فروشگاه های اینترنتی مانند لیپک یا دیجی کالا مراجعه کنید.

از دیگر ویژگی‌هایی که باید حین خرید لوازم دیجیتال مانند ساعت هوشمند مورد بررسی قرار بگیرد، عمر باتری، طراحی بدنه، جنس دسته، برند تولیدکننده و قابلیت ضد آب بودن است.

فلش مموری

خرید لوازم دیجیتال از فروشگاه اینترنتی معتبر

فلش مموری یک کالای دیجیتال پرفروش در سراسر دنیا است. این وسیله کاربردی یک حافظه جانبی قابل حمل است که می‌توانید آن را در جیب خود بگذارید و جابه‌جا کنید. فلش مموری مانند هارد اکسترنال است، اما با این تفاوت که وزن و اندازه هارد را ندارد و قیمت نسبتاً پایینی دارد.

خرید لوازم دیجیتالی مانند فلش مموری به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را همیشه و همه‌جا همراه خودتان داشته باشید. برای خرید فلش مموری نیز باید یک سری نکات خاص را بدانید تا بتوانید فلش مموری مناسبی را تهیه کنید.

اولین نکته در خرید فلش مموری بررسی قیمت آن است. قیمت فلش مموری‌ها متغیر است و به حافظه آن‌ها مربوط است. میزان حافظه فلش مموری نسبت مستقیمی با قیمت آن دارد. حفظه فلشی که تهیه می‌کنید نیز باید با توجه به مواردی باشد که قصد دارید از آن استفاده کنید.

به طور مثال ممکن است بخواهید از فلش برای نگهداری فایل های موسیقی و پخش آن در ماشین استفاده کنید که ظرفیت 8 تا 16 گیگ برای شما مناسب است. اما اگر بخواهید فایل‌هایی با حجم بالا را نگهداری کنید، باید از فلش هایی با حداقل ظرفیت 32 یا 64 گیگ استفاده کنید.

یکی ‌دیگر از مواردی که در خرید لوازم دیجیتال موثر است، برند تولیدکننده آن‌ها است. برخی از برندهای تولید‌کننده فلش مموری عبارتند از سامسونگ، سن دیسک، سیلیکون پاور، کینگ استون و ای دیتا که انتخاب از بین این برند‌ها بسته به مبلغی دارد که قصد دارید هزینه کنید.

از دیگر ویژگی‌های بسیار مهمی که باید حین خرید فلش مموری رعایت کنید می‌توان به ضد آب، ضد شوک، مقاوم در برابر ضربه، جنس بدنه، سرعت، حجم حافظه جانبی و سازگاری با سیستم عامل اشاره کرد. البته نباید اهمیت خرید وسایل دیجیتال از فروشگاه معتبر را فراموش کنیم.

لیپک به عنوان عرضه‌کننده انواع کالاهای دیجیتال، لیست متنوعی از فلش مموری دارد که می‌توانید با مراجعه به سایت آن‌ها از قیمت‌هایشان مطلع شوید.

کلام آخر درباره خرید لوازم دیجیتال

در این مطلب شما را با دو مورد از کالاهای دیجیتال پرکاربرد و مفید آشنا کردیم و ویژگی‌های مهمی را که باید پیش از خرید لوازم دیجیتال مانند فلش مموری و ساعت هوشمند بدانید به شما گفتیم. همچنین یکی از فروشگاه‌های معتبر آنلاین به نام لیپک را که عرضه‌کننده انواع کالاهای دیجیتال است معرفی کردیم.

پیشنهاد می‌کنیم برای تماشای کالاهای این سایت به آدرس اینترنتی آن‌ها که در قسمت‌های پیش از این آورده‌ایم، مراجعه کنید. اگر تاکنون تجربه خرید آنلاین ساعت هوشمند یا فلش مموری را داشتید، آن را با ما در میان بگذارید.