یکی از مهمترین خدماتی که به صورت همه روزه برای انتقال محموله و کالاهای مختلف مورد نیاز بسیاری از افراد است ، حمل و نقل بین شهری و انتقال کالاها به صورت بین استانی است . در این بین ، بسیاری از شرکت های و افراد به صورت واسطه ای و بدون مجوز اقدام به تبلیغات و حمل محموله ها می نمایند که در نهایت موجب بروز مشکلات زیادی می شود .

با توجه به این موضوع و حساسیت خدمات حمل و نقل و باربری ، تصمیم به معرفی یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های باربری سراسری گرفتیم که با ارزانترین قیمت ها خدمات حمل و نقل را در اختیار شما قرار میدهد.

شرکت حمل و نقل آنی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات حمل و نقل و باربری به صورت همه روزه آماده انتقال محموله های شما از همه نقاط کشور می باشد و در اسرع وقت کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی را بارگیری و ارسال می نماید.

آنی بار با در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور شامل انواع خودروی باری در اسرع وقت بهترین خدمات را بدون محدودیت در اختیار هموطنان گرامی قرار میدهد . در ادامه به بررسی خدمات این مجموعه می پردازیم

حمل و نقل بین شهری با انواع خودروی باری

یکی از مهمترین ویژگی های مجموعه آنی بار را می توان در اختیار داشتن بزرگترین ناوگان حمل و نقل بین شهری در کشور دانست که امکان بارگیری و ارسال محموله ها از همه نقاط را برای شما فراهم خواهد نمود. به صورت کلی تمام شهر ها و شهرستان های کشور تحت پوشش کامل خدمات آنی بار می باشند و ارسال محموله ها از همه نقاط انجام خواهد شد .

خودروهای باری مجموعه آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • انواع تریلی های ( کفی ، چادری ، کمرشکن )
  • انواع کامیون ها ( کامیون 10 تن ، کامیون 15 تن ، کامیون 911 )
  • انواع ایسوزو ( مسقف و روباز )
  • نیسان وانت

برای حمل و نقل محموله های مختلف بر اساس تناژ و ابعاد آنها مجموعه آنی بار مناسب ترین خودروی باری را در اختیار شما قرار میدهد . فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و پس از مشاوره با کارشناسان مجموعه بهترین خودروی باری را با کمترین هزینه ثبت سفارش نمایید.

حمل و نقل بین شهری با انواع تریلی

یکی از خودروهای باری که برای انتقال محموله های مختلف در وزن و ابعاد بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی است . تریلی ها بهترین خودروها برای حمل حجم زیادی از محموله و کالا می باشند و توان بارگیری تا 24 تن را دارند .

برای حمل بار با تریلی ها می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان آنی بار مناسب ترین نوع تریلی را ثبت سفارش نمایید .

  • تریلی کفی
  • تریلی بغلدار
  • تریلی چادری
  • تریلی کمرشکن

هر یک از این تریلی ها دارای شرایط و توان خاصی هستند و برای بارگیری محموله های خاصی مورد استفاده قرار میگیرند . به عنوان مثال ، برای  حمل بار به مشهد اگر محموله های شما دارای وزن زیادی هستند و اصطلاحا محموله ها ترافیکی هستند باید از تریلی کمرشکن استفاده نمایید .

مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار از طریق شماره 57669-021 سبب می شود که کمترین هزینه برای انتقال محموله های شما بر اساس خودروی مناسب ارائه شود.

تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بین شهری

باربری بین شهری با انواع کامیون ها

کامیون ها ستون فقرات حمل و نقل کشور هستند و برای بارگیری و ارسال محموله ها از همه نقاط کشور مورد استفاده قرار میگیرد . این خودروی باری به تعداد بسیار زیادی در مجموعه آنی بار آماده بارگیری و انتقال محموله های شما می باشد.

کامیون ها نیز دارای ابعاد و توان متفاوتی هستند و برای انتقال محموله های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند . کامیون های مجموعه آنی بار به صورت زیر می باشند :

  • کامیون 10 تن
  • کامیون 15 تن
  • کامیون 911

انتخاب کامیون مناسب برای انتقال محموله های بسیار مهم است . در نتیجه نقش مشاوره تخصصی با کارشناسان نیز در این موضوع بارز خواهد بود .

مجموعه آنی بار انواع کامیون ها را بر اساس نیاز شما در اختیارتان قرار میدهد اما در برخی موارد ممکن است بر اساس نوع محموله نیاز به تغییر کامیون نیز وجود داشته باشد . به عنوان مثال ، برای  حمل بار به اصفهان  و ارسال محموله ای مانند لوله 6 متری به وزن 9 تن ، اولین کامیون که برای این انتقال مناسب باشد ، کامیون 10 تن است . اما به دلیل طول 6 متری محموله و اتاق کامیون 10 تن که حدود 5 متر و 80 سانتی متر است ممکن است درب پشتی کامیون مشکل ساز شود . از همین جهت باید از کامیون بزرگتر استفاده نمود .

این موارد تماما توسط کارشناسان مجموعه آنی بار مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس بهترین خدمات در اختیارتان قرار میگیرد .

تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بین شهری

حمل بین شهری با کامیونت ایسوزو

 

ایسوزو یکی از بهترین و مناسب ترین خودروهای باری است که برای بارگیری و انتقال طیف گسترده ای از انواع محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد. مجموعه آنی بار با استفاده از ایسوزو مسقف و روباز به صورت همه روزه برای انتقال محموله های شما از همه نقاط ایران آماده همکاری است .

کامیونت ایسوزو توان حمل بار تا 4 تن را دارد و انواع محموله های تجاری و صنعتی و شخصی ( اثاثیه ) با استفاده از این کامیونت بارگیری و منتقل خواهند شد . برای  حمل بار به تبریز ، همه روزه تعداد زیادی از انواع ایسوزو با کمترین هزینه آماده بارگیری و ارسال محموله های شما می باشند .

تیم متخصص مجموعه آنی بار برای باربری بین شهری از تهران و سایر شهر های کشور به صورت همه روزه در اسرع وقت خدمات تخصصی را در اختیار شما قرار میدهد . برای مشاوره و یا ثبت سفارش کافیست با شمار 57669-021 در تماس باشید.

تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بین شهری

چه نوع محموله و کالایی قابل حمل بین شهری هستند ؟

برای ارسال بار و کالاهای مختلف به شهرستان و خدمات حمل و بین شهری ، محدودیتی در ارائه خدمات وجود ندارد و تنها محدودیت امکان بارگیری و حمل آن توسط خودروهای باربری می باشد . در بسیاری از موارد ، محموله ها به دلیل نوع ساختار انها قابل مهار روی کامیون ها نیستند. از همین جهت برای انتقال آنها باید پایه هایی طراحی شود که محموله به درستی روی خودروی باربری قرار گیرد.

در برخی موارد نیز محدودیت هایی برای انتقال برخی از انواع کالا و محموله ها وجود دارند . به عنوان مثال ، برای انتقال برخی از کالاها نیاز به دریافت مجوز هایی از مراجع مربوطه میباشیم . برخی اقلام و کالاها نیز بصورت کلی جابجایی آنها  ممنوع می باشد . از همین جهت ، برای ارسال محموله های خود به شهر های دیگر ، حتما با کارشناسان آنی بار بصورت رایگان مشاوره نمایید.

 

بصورت کلی ، انواع کالاهای تجاری و صنعتی ، محموله های مواد خوراکی ، اقلامی نظیر تجهیزات و دستگاه های کارخانجات ، کانکس ، ماشین الات راه سازی و کشاورزی ، محصولات دامی و کشاورزی و میوه بصورت همه روزه از تمام نقاط کشور توسط تیم آنی بار بارگیری و در اسرع وقت به محل مورد نظر شما ارسال میشوند .

برای  حمل بار به کرمان  به صورت تخصصی و همه روزه مجموعه آنی بار بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد . با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را در اسرع وقت ثبت سفارش کنید .

حمل و نقل اثاثیه به صورت بین شهری

یکی از مهمترین خدمات و ویژگی های مجموعه آنی بار ، ارائه خدمات باربری بین شهری برای حمل و نقل اثاثیه می باشد . انتقال اثاثیه به نقاط مختلف کشور و خصوصا از تهران به شهر های دیگر با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام می شود.

استفاده از خودروهای مسقف و مخصوص حمل اثاثیه به همراه لوازم بسته بندی تخصصی از مهمترین ویژگی های آنی بار است.  رای انتقال اثاثیه و لوازم شما از بهترین بیمه نامه نیز استفاده می شود تا امنیت سرمایه شما عزیزان به صورت کامل فراهم شود.

کارگران مورد استفاده در خدمات اثاث کشی آنی بار همگی کارگران متخصص و آموزش دیده می باشند .  برای  حمل بار به شیراز به صورت همه روزه بارگیری و بسته بندی تخصصی اثاثیه توسط کارشناسان و کارگران آموزش دیده آنی بار در همه نقاط تهران انجام خواهد شد.

تخصصی ترین خدمات حمل و نقل بین شهری

بیمه نامه کامل برای باربری بین شهری

در خدمات باربری بین شهری آنی بار برای انتقال محموله های مختلف از بیمه نامه کامل استفاده می شود تا کالاهای شما در امنیت کامل بارگیری و منتقل شوند . عدم استفاده از بیمه نامه سبب میشود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات برای شما عزیزان فراهم نباشد که بسیاری از شرکت های غیر معتبر از این راه برای کاهش هزینه های حمل استفاده می نمایند.

باربری آنی بار از بیمه ایران برای افزایش امنیت محموله های شما استفاده می نماید و امکان انتقال ایمن و تخصصی را برای شما فراهم می نماید.

بیمه نامه مورد استفاده در مجموعه آنی بار هرگونه خسارت وارده به محموله که در اثر شکستگی ، آب خوردگی ، آتش سوزی ، سرقت و . . . . دیگر باشد را به صورت کامل تحت پوشش قرار میدهد  و برای باربری تهران به نقاط مختلف نیز تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در نظر گرفته شده است.

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری بین شهری  در مجموعه آنی بار با تخصصی و سابقه بیش از 35 سال همراه است و شما عزیزان می توانید با خیال آسوده به این مجموعه اعتماد کنید.

ثبت سفارش و مشاوره رایگان برای باربری بین شهری

همانطور که گفته شد ، مجموعه  حمل و نقل آنی بار یک شرکت ثبت شده و معتبر می باشد که با بیش از 30 سال سابقه در انتقال انواع بار و کالا می تواند تمامی خدمات حمل و نقل را در اسرع وقت در اختیار شما قرار دهد .

اگر قصد دارید باربری بین شهری را با بهترین کیفیت تجربه کنید تنها کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید . مشاوره تخصصی کارشناسان در افزایش سرعت حمل و نقل و کاهش هزینه های باربری بسیار موثر خواهد بود .

علاوه بر این می توانید از طریق وبسایت آنی بار ( anibar.net  )  نیز اطلاعات کاملی در خصوص خدمات این مجموعه بدست آورید .