کارت ویزیت یک ابزار اساسی برای ارتباط با دیگران در محیط تجاری است. با طراحی یک کارت ویزیت منحصر به فرد و جذاب، شما می‌توانید هویت شخصی و حرفه‌ای خود را به خوبی نشان دهید. ما در سایت آبرنگ دات شاپ ، به شما نحوه طراحی یک کارت ویزیت عطاری با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ را آموزش می‌دهیم. همچنین ما تعدادی طرح لایه باز کارت ویزیت بصورت رایگان در سایت قرار داده ایم که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید.

اگر آماده هستید، با ما همراه باشید برای آموزش طراحی!

گام اول:

در اولین مرحله شغل مدنظر خود را انتخاب میکنید و یک پیش زمینه از طرح داخل ذهن خود آماده میکنید و تصاویر را مطابق همان تصویر انتخاب میکنید و از سایت های مختلف مانند فری پیک دانلود میکنید.

گام دوم:

داخل نرم افزار فتوشاپ یک سند در ابعاد 9*6 با رزولیشن 300 dpi و مد رنگی cmyk ایجاد میکنید.

نکته : توجه داشته باشید مد رنگی CMYK باشد اگه در حالت RGB باشد امکان چاپ با خطا مواجه خواهید شد.

آموزش گام به گام طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ:

گام سه:

در اولین مرحله از هر طرف 5 میلی متر فضای خالی قرار می دهیم که در هنگام چاپ به محتویات کارت ویزیت آسیبی وارد نشود . از تصاویری که از قبل دانلود کرده بودیم تصویر پس زمینه را در سند ایجادی وارد میکنیم . در این مرحله تصویر پس زمینه را به حالت قفل قرار میدهیم تا در جا به جایی لایه ها مشکلی به وجود نیاورد.

آموزش گام به گام طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ:

گام چهار:

در این مرحله اقدام به نوشتن محتویات شامل نام کسب و کار و توضیح مختصری در ارتباط با کسب و کار و آدرس میکنیم . می توانیم از مستطیل ها بصورت دور گرد در طراحی نیز استفاده کنیم . (با استفاده از ابزار rectangle tool و سپس به رنگ مورد علاقه تغییر میدهیم)

آموزش گام به گام طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ:

گام آخر:

کار تمام است و کارت ویزیت شما آماده است، شما می توانید همین مراحل را برای پشت کارت ویزیت انجام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن به یک طرح کارت ویزیت خاص و لاکچری دست پیدا کنید. ما در این آموزش سعی کردیم در خلاصه ترین حالت ممکن تمام نکات مهم طراحی کارت ویزیت و چاپ آن را به شما توضیح دهیم.

ضمناً برای دیدن و درک آموزش بهتر از آموزش تصویری که در زیر قرار داده ایم می توانید استفاده کنید . همچنین شما میتوانید برای دانلود و یا الگو برداری از دیگر طرح های لایه باز و psd بنر – تراکت و کارت ویزیت به سایت خودتان ، آبرنگ دات شاپ مراجعه کنید و از نظرات و توضیحات و طرح ها به صورت کاملا رایگان و هم بصورت حرفه ای استفاده کنید.