شما چه یک کسب و کار کوچک داشته باشید چه بزرگ نیاز به یک کارت ویزیت دارید. کارت ویزیت شما را حرفه ای تر میکند و باعث اعتماد بیشتر افراد به شما است. برای چاپ یک کارت ویزیت مناسب باید ابتدا طراحی مناسب را انجام بدهید. سپس چاپگر مناسب را انتخاب کنید و در نهایت فرایند چاپ را انجام دهید.

اهمیت کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعات کلیدی تماس یک شرکت است. اما بازاریابان این کارت های مدرن را به ابزاری موثر برای هدایت مشتریان تبدیل کرده اند. کارت‌ها امروزه راهی برای ایجاد اولین تاثیر سریع بر روی گیرندگان هستند.

در اینجا 8 دلیل وجود دارد که چرا کارت ویزیت هنوز مهم است:

سهولت در دادن اطلاعات تماس

دلیلی که چاپ کارت‌های ویزیت هنوز در گردش است این است که اطلاعات تماس را به راحتی ارائه می‌کنند. اطلاعات تماس یک شرکت برای مشتریان حیاتی است. تمام اطلاعات تماس شما مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن در کارت موجود است. گیرنده می تواند کارت را به راحتی در کیف پول یا کشوی اداری قرار دهد. بنابراین، این کارت ها برای یافتن سریع جزئیات یک شرکت مفید هستند.

ارتباط نزدیک

هنگام تحویل کارت ویزیت، مشتریان فقط اطلاعات تماس را دریافت نمی کنند. دست دادن های زیادی با تعویض این کارت ها انجام می شود. هر دو طرف تشکر می کنند و به یکدیگر سلام می کنند.

علاوه بر این، آنها زمان خوبی را در حین صحبت کردن می گذرانند و به خوبی ارتباط برقرار می کنند. آنها اطلاعات تماس خود را از طریق کارت ها در یک محیط دوستانه به اشتراک می گذارند. این گرما به ایجاد رابطه با مشتری کمک می کند.

ایجاد یک تاثیر سریع برای اولین بار

هر کسب و کاری که به طور جدی انجام می شود باید توجه مشتریان هدف خود را جلب کند. به دلیل حواس پرتی، دامنه توجه مردم در حال افزایش است. بنابراین، اولین تاثیر فوری بر روی مخاطب هدف بسیار ضروری‌تر می‌شود. طراحی و چاپ کارت ویزیت جذاب و فکر شده توجه را به خود جلب می کند و تصور مطلوبی از یک تجارت ایجاد می کند.

مناسب در برخی فرهنگ ها

در برخی فرهنگ ها، چاپ کارت ویزیت جایگاه برجسته ای دارد. برای آنها، کارت ها بخشی از تشریفات تجاری است. به عنوان مثال، اگر در هنگ کنگ تجارت می کنید، زمانی که شخصی کارت را به شما می دهد، باید کارت ویزیت خود را در ازای آن ارائه دهید. اگر کارت خود را به اشتراک نگذارید مطمئنا مشتری را از دست خواهید داد.

به طور مشابه، در ژاپن، مشتریان کیفیت کاغذ کارت شما را می بینند تا قضاوت کنند که شما چقدر کارآمدی کسب و کار خود را اداره می کنید و رفتار می کنید.

آنها را به ابزارهای بازاریابی مستقیم تبدیل کنید

چاپ کارت ویزیت سفارشی مدرن یک ابزار بازاریابی مستقیم است. در حالی که بهینه‌سازی موتورهای جستجو، بازاریابی ایمیلی و سایر روش‌های بازاریابی منجر به جذب مشتری و مشتریان بالقوه می‌شود، کارت‌های ویزیت همچنان موثرتر هستند. این به دلیل ملاقات حضوری است که با به اشتراک گذاری کارت ها انجام می شود.

کسب و کار خود را قابل ارجاع کنید

در کارت ویزیت نیز باید ذکر شود که شما یا کسب و کارتان چه مهارت هایی دارید. دادن نام شرکت و اطلاعات تماس کافی نیست. اگر کارت شما به گیرنده اجازه می دهد مهارت اضافی شما را بداند، به ایجاد ارجاع کمک می کند.

ایجاد اعتماد با چاپ کارت ویزیت

به دلیل فضای رقابتی بازار، مشتریان باید به یک شرکت و محصولات آن اعتماد داشته باشند. اگر به پیشنهادات یک شرکت ایمان نداشته باشند، فقط خرید می کنند. کارت‌های ویزیت می‌توانند تا حدودی این کمبود اعتماد را برطرف کنند.

از آنجایی که هنگام اشتراک‌گذاری کارت‌ها، صمیمیت و احوالپرسی شخصی زیادی رد و بدل می‌شود، به ایجاد مقدار عادلانه اعتماد کمک می‌کند.

آن را به ابزار شبکه خود تبدیل کنید

چاپ کارت ویزیت نقش بسزایی در ایجاد فرصت ها دارد. آنها به دلیل قدرت شبکه های شخصی به افزایش فروش کمک می کنند. به یاد داشته باشید که با یک برنامه شبکه قوی، کسب و کار شما می تواند یک هویت برند واقعی ایجاد کند. کارت ویزیت کمک قابل توجهی به ایجاد زنجیره ای از روابط شخصی می کند.

طراحی کارت ویزیت

نمونه کارت طراحی شده توسط مانی کارت

«اولین تأثیر، آخرین تأثیر است» حتماً قبلاً این نقل قول معروف را بارها و بارها شنیده‌اید. و وقتی صحبت از تعاملات تجاری می شود، کاملاً درست است. اما آیا می‌دانستید که ساختن آن تأثیر مثبت تنها چند ثانیه طول می‌کشد! مهم نیست که در چه نوع کسب و کاری هستید، مطمئن شوید که اولین برداشت شما خوب است و برای این کار، چاپ کارت ویزیت با طراحی خوب می تواند جادو کند.

کارت ویزیت اغلب به عنوان معرفی کسب و کار شما به مشتریان عمل می کند. دنیای تجارت اکنون کاملاً دیجیتالی شده است که تأثیر قابل توجهی بر نحوه ارتباط ما با یکدیگر در سطح جهانی گذاشته است.

در اینجا 10 نکته برتر برای ایجاد کارت ویزیت برای اولین تاثیر قابل توجه آورده شده است

01. شکل مناسب را برای چاپ کارت ویزیت انتخاب کنید

تقریباً برای هر کسب و کاری می توانید کارت ویزیت را ببینید، معمولاً به شکل مستطیل. با پیشرفت فوق العاده در فناوری چاپ، هزینه چاپ به شدت کاهش یافته است. پس چرا به رسم قدیمی پایبند باشیم؟

شکل کارت شما تا حد زیادی به پیامی که می‌خواهید ارسال کنید بستگی دارد. اشکال غیرمعمول ممکن است جالب به نظر برسند، اما ممکن است تأثیر نامطلوبی بر صنایع رسمی داشته باشند.

2. رنگ و اندازه صحیح را انتخاب کنید

افراد بسیار کمی در مورد تأثیر رنگ ها بر دیگران ایده دارند. حتما شنیده اید که نباید زیاد از رنگ آبی در آشپزخانه استفاده کرد زیرا اشتها را از بین می برد. احتمالاً رنگ را از یک کارت ویزیت الهام گرفته اید که در جایی دیده اید. بنابراین، توجه به رنگ هنگام طراحی کارت ویزیت ضروری است.

اندازه چاپ کارت ویزیت از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. شما باتوجه به اندازه استلندارد کشور خود کارت را تهیه کنید.

3. یک لوگو و سایر گرافیک ها اضافه کنید

لوگو یک نمایش گرافیکی از برند شما است و قرار دادن آن بر روی کارت ویزیت شما مطمئناً به شما کمک می کند تا از برند خود آگاهی پیدا کنید.

بنابراین سعی کنید طراحی لوگوی کسب و کار را ساده و در عین حال جذاب نگه دارید. مشتریان ممکن است کارت ویزیت شما را اشتباه قرار دهند، اما احتمالاً لوگویی را که روی کارت ویزیت شما دیده اند به خاطر می آورند.

اطلاعات مهم را درج کنید

مراحل چاپ کارت ویزیت

در اینجا لیست سریعی از اطلاعاتی است که باید در کارت ویزیت خود اضافه کنید:

  • نام
  • شماره تماس
  • آدرس ایمیل
  • آدرس وب سایت
  • رسانه های اجتماعی
  • آدرس
  • شعار

4. تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید

ایده های چاپ کارت ویزیت شما ممکن است منحصر به فرد باشد. اما اگر استفاده از تایپوگرافی کامل نباشد، طرح را خراب خواهید کرد. مانند رنگ ها، تایپوگرافی نیز تاثیر قابل توجهی بر نحوه واکنش ما به چیزهای خاص دارد. قدرت برانگیختن نوع خاصی از احساسات را دارد.می توانید از یک طراح گرافیک حرفه ای کمک بگیرید.

5. مواد را هوشمندانه انتخاب کنید

برخی افراد مواد بی کیفیت را فقط برای کاهش هزینه انتخاب می کنند. آنها از این واقعیت غافل هستند که مشتریان مواد نیز بر اساس کیفیت قضاوت می کنند. انتخاب مواد با کیفیت مناسب می تواند کمی مشکل باشد - پلاستیک، رنگی، فلز، فویل، کاغذ بازیافتی و غیره - انتخاب ها نامحدود هستند. اگر مطمئن نیستید که از چه ماده ای استفاده کنید، می توانید از طراح یا چاپگر خود بپرسید.

6. پایان های ویژه را در نظر بگیرید

اگر می خواهید طراحی کارت ویزیت خود را از سایرین متمایز کنید، بهتر است از روکش های خاص به جای استاندارد استفاده کنید. پرداخت های ویژه راهی عالی برای ایجاد یک اثر فوری و ماندگار است.

در اینجا برخی از پایان های محبوب وجود دارد که می تواند طراحی کارت ویزیت شما را زیبا کند:

  • نقش برجسته
  • Letterpress: چاپ حروف که به نام برجسته نیز شناخته می شود، دقیقاً نقطه مقابل برجسته کاری است. این تکنیک از فشار برای قرار دادن اثر هنری در کاغذ استفاده می کند.
  • مهر زنی فویل
  • اشعه ماوراء بنفش نقطه ای و لاک زدن

7. یک کد QR ایجاد کنید

در زندگی روزمره، ما کدهای QR را روی بسته بندی محصولات، مجلات، بنرها و غیره می بینیم. چرا از آنها در کارت ویزیت خود استفاده نمی کنید؟ کدهای QR یک راه عالی برای پیوند مواد بازاریابی آنلاین و آفلاین شما هستند. شما می توانید یک کد QR به سرعت و به راحتی با کمک یک تولید کننده کد QR در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. آنها فضای کمتری را اشغال می کنند و در ارائه اطلاعات اضافی به مشتریان مفید هستند.

8. تحقیق در مورد چاپگر

انتخاب چاپگر مناسب می تواند به شما در گرفتن نتایج چشمگیر کمک کند. با وجود نهایت دقت و تلاش در طراحی کارت، برخی موفق نمی شوند. هنگامی که چاپگرهایی را انتخاب می کنند که سعی در برش دادن دارند، تلاش آنها بی نتیجه می ماند. برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع پرینترهای چاپ کارت به مانی کارت مراجعه کنید.

در اینجا یک راهنمای سریع برای انتخاب چاپگر مناسب وجود دارد:

  • روند آنها را مرور کنید
  • از آنها بخواهید یک نمونه بفرستند
  • بررسی های مربوط به کار آنها را بخوانید
  • قیمت ها و قیمت های آنها را بررسی کنید

9. کیفیت چاپ خود را آزمایش کنید

قبل از اینکه چاپ کارت ویزیت خود را نهایی کنید، همیشه توصیه می شود کیفیت چاپ را آزمایش کنید. رنگ ها را دوبار بررسی کنید. جوهر را با مالش یا زیر آب بررسی کنید. اگر در حال خراب شدن است، بازخورد را با مشاورین چاپ به اشتراک بگذارید زیرا می‌خواهید چیزها واضح و تمیز به نظر برسند.

10. همیشه خلاق باشید

آخرین اما نه کم‌اهمیت، اگر واقعاً می‌خواهید در ابتدا تأثیر قابل‌توجهی بگذارید، پس از همه راه‌های ممکن خلاق باشید. اما به خاطر داشته باشید که در کارها زیاده روی نکنید. ممکن است به نتایج صفر یا بد ختم شود. همیشه می توانید از دوستان و اعضای خانواده خود بازخورد صادقانه بخواهید.

چاپ کارت ویزیت: چاپ افست یا دیجیتال؟

اکثر مردم کارت ویزیت را از اولین چاپگری که می یابند سفارش می دهند که قیمت مناسبی دارد بدون اینکه به نحوه چاپ کارت توجه کنند. ماشین‌های چاپ افست و ماشین‌های چاپ دیجیتال دارای هزینه‌ها و معیارهای کیفیت متفاوتی هستند، بنابراین مهم است که بدانید برای پول خود چه چیزی به دست می‌آورید.

چاپ آفست کارت ویزیت

منابع تصاویرافست کیفیت بالاتری نسبت به چاپ دیجیتال دارد زیرا این پرس ها جوهر را به کاغذ منتقل می کنند. کارت‌های ویزیت چاپ شده بر روی چاپگر افست دارای خطوط تمیز و واضح هستند زیرا یک صفحه، متن و تصاویر کارت ویزیت را به یک صفحه لاستیکی منتقل می‌کند و سپس مستقیماً روی کاغذ فشرده می‌شود.

چاپ افست کارت ویزیت نیز بسیار سریع و ارزان است - با افزایش مقدار، قیمت هر کارت ویزیت به طور چشمگیری کاهش می یابد. با این حال، این تنها در هنگام چاپ بیش از 200 کارت ویزیت صادق است.

هر چیزی کمتر از آن می تواند در دستگاه چاپ افست نسبتاً گران شود، زیرا راه اندازی دستگاه چاپ برای یک کار جدید به زمان و هزینه نیاز دارد. این یک کارمزد یک بار برای هر کار است، بنابراین هنگامی که از حجم سفارش معینی فراتر رفتید، کارمزد ناچیز است و می توانید بهترین کیفیت را با بهترین قیمت های موجود دریافت کنید.

نمونه کارت ویزیت افست مانی کارت

چاپ دیجیتال

برای کسانی که بودجه کمتری دارند یا به بیش از 200 کارت ویزیت نیاز ندارند، چاپ دیجیتال جایگزین مناسبی برای چاپ افست شده است. فن آوری های جدید گنجانده شده در پرس های دیجیتال پیشرفته، کیفیت دیجیتال را تقریباً به خوبی کیفیت افست کرده است.

در واقع، برای چشمان آموزش ندیده عملاً هیچ تفاوتی بین این دو گزینه وجود ندارد و کسب و کار شما آسیبی نخواهد دید زیرا کارت ویزیت چاپ دیجیتال را به کارت ویزیت چاپ افست انتخاب کرده است.

برخلاف چاپ افست، قیمت‌های دیجیتال در هر کارت ویزیت ثابت باقی می‌ماند، به همین دلیل است که چاپ دیجیتال ارزان‌تر از چاپ افست در تیراژهای کوتاه است، اما در تیراژهای بزرگ‌تر می‌تواند بسیار گران‌تر باشد.

وقتی نوبت به انتخاب بین چاپ افست و دیجیتال برای کارت ویزیت شما می رسد، سوال این نیست که از کدام فناوری می خواهید استفاده کنید، بلکه سوال این است که چه تعداد را می خواهید چاپ کنید؟

اگر بازگشت سرمایه بسیار زیاد است، چاپ افست امکان کاهش نرخ هر قطعه را فراهم می کند، به این معنی که هر کارت ویزیتی که به فروش کمک می کند بازده سرمایه گذاری بالاتری دارد. قیمت چاپ دیجیتال نسبتاً ثابت است، بنابراین بازگشت سرمایه شما در هر کارت بدون توجه به تعداد چاپ یکسان خواهد بود. مهمترین نکته شاید این باشد که چاپگر شما چه کسی خواهد بود.

نمونه چاپ کارت دیجیتال مانی کارت

نمونه چاپ کارت دیجیتال مانی کارت

چرا کارت PVC برای کارت ویزیت مناسب است ؟

امروزه ابزارهای بازاریابی متفاوتی وجود دارد که از جمله آنها می توان به کارت های PVC اشاره کرد. اگرچه انجام چاپ کارت PVC می تواند گران باشد، اما برای به جا گذاشتن یک اثر خوب مفید است.

چاپ کارت های PVC ویژگی های تکنولوژیکی متعددی را ارائه می دهد، اما با یک کارت پلاستیکی خالی شروع می شود که می تواند با هر ترکیبی از آثار هنری، گرافیک، متن، عکس دیجیتال، بارکد، آرم و غیره چاپ شود که فقط با تخیل صادرکنندگان محدود می شود. اطلاعات اضافی قابل خواندن توسط ماشین نیز می تواند مانند نوارهای مغناطیسی و تراشه های کارت هوشمند رمزگذاری شود.

در زیر مزایای استفاده از چاپ کارت PVC آورده شده است.

کیفیت تصویر

کیفیت تصویر کارت های پلاستیکی تولید شده با فناوری چاپ دیجیتال به مراتب برتر است.

کارت ها بهتر به نظر می رسند زیرا تصاویر دیجیتالی شده واضح تر هستند و برای کیفیت رنگ قابل ویرایش هستند.

قرار دادن عناصر مختلف گرافیکی کارت هماهنگ‌تر بوده و متن واضح‌تر و خواناتر است.

امنیت

کارت‌های پلاستیکی می‌توانند انواع مختلفی از محافظ کارت را اعمال کنند تا کارت‌ها را در برابر دستکاری و تغییر

مانند روکش‌های هولوگرام مقاوم کند، کارت‌ها را ایمن‌تر کند زیرا نمی‌توان آنها را به راحتی تکثیر یا جعل کرد.

ماندگاری

مواد محافظ کارت مانند لاک‌های روکش، وصله‌های لمینت، و رسانه‌های کارت ایمن، هر کدام سطوح مختلفی از دوام کارت را با مقاوم کردن کارت‌ها در برابر

سایش، قرار گرفتن در معرض نور UV، آسیب آب و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مایع.

حرفه ای عمل کردن

کارت های PVC حرفه ای به شما این امکان را می دهد که حرفه ای تر به نظر برسید و نگهداری آنها را برای استفاده در آینده برای مشتریان آسان تر می کند. 

کارت های PVC نسبتاً کوچک هستند و به راحتی می توانند در یک جیب قرار گیرند. 

کارت های PVC ماندگاری بالایی دارند و هر بار که یک کارت را تحویل می دهید اثری ماندگار ایجاد می کنند. 

کارت‌های ویزیت پلاستیکی دوام و پایداری می‌بخشند که به طور کارآمدی یک شرکت یا سازمان را فردیت نشان می‌دهد.

برای تماس با مانی کارت که دارای سابقه طولانی چاپ کارت پی وی سی و فروش پرینتر چاپ کارت است به شماره 88442854 تماس بگیرید.