ارز چت جی پی تی

چت جی پی تی به عنوان یکی از اولین تجارب استفاده از هوش مصنوعی برای بشر بوده است و توانسته در مدت کوتاهی سر و صدای زیادی به پا کند و در سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ شاهد اتفاقات متفاوت و کاربردهای بسیار جذابی از این تکنولوژی خواهیم بود.

چت جی پی تی توسط شرکت آمریکایی OpenAi توسعه یافته و در اصل یک ربات به صورت متنی است که با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی می‌تواند جواب بسیاری از سوال های کاربر را بدهد.

یکی از نکات مهم این تکنولوژی، ساده سازی مفاهیم و ارائه آن به صورت شفاف برای مخاطب است.

کاربر می‌تواند در این پلتفرم سوال خود را از هوش مصنوعی بپرسد و بلافاصله جواب خود را به صورت متنی دریافت نماید. ولی این ساده ترین نوع خدمات آن هست و برای ارسال در سطوح بالاتر می توان برای دسته های ارز دیجیتال مثل ان اف تی و بلاک چین و غیره استفاده های بسیار زیادی کرد.

نکته قابل تامل این است که هنوز این شرکت ارز دیجیتال را به صورت مشخص برای خود معرفی نموده است اما می‌توان به صورت منطقی انتظار داشت که با این حجم از رشد انفجاری این صنعت و تکنولوژی قطعاً در آینده خیلی نزدیک هم ارز چت جی پی تی را در بازار ارزهای دیجیتال ببینیم و هم قطعا تعداد ارزهای دیجیتال در حوزه هوش مصنوعی به مراتب‌طی سالهای آینده بیشتر و بیشتر خواهند شد‌.

یکی از نکات مثبت بازار ارزهای دیجیتال همین ویژگی خرید ارزها در حوزه های متفاوت است یعنی مثلاً شما هم می‌توانید از کاربردهای هوش مصنوعی در صنایع مختلف استفاده بکنید و هم میتوانید از ترکیب کردن هوش مصنوعی با کسب و کار خود درآمد ایجاد کنید و هم اگر دو گام قبلی را نمیتوانید انجام دهید با استفاده از دنیای زیبای ارزهای دیجیتال میتوانید سرمایه خود را روی ارزهای معتبر این حوزه سرمایه گذاری کنید و بعد از چند سال که این حوزه به بلوغ خود رسید و کاربرد این تکنولوژی در صنایع مختلف به وضوح معلوم شد قطعاً سرمایه گذاری شما اگر در زمان و در ارز مناسبی صورت گرفته باشد با چندین برابر سود به شما باز خواهد گشت.

پس حتماً پیشنهاد ما به شما این است که یا این تکنولوژی را کاملا آموزش ببینید و سعی کنید با رشته یا صنعت خود ادغام کنید و یا حداقل بتوانید در پروژه های مناسب آن سرمایه گذاری کنید تا بتوانید در سود سرمایه گذاری های کلانی که توسط شرکت های عظیم روی این پروژه ها شده است شما هم سهیم باشید.

ارز چت جی پی تی چیست و آیا قابل دانلود است؟

دانلود چت جی پی تی

چت جی پی تی جدیدترین مدل زبانیlanguage model) ) مبتنی بر هوش مصنوعی به حساب می آید. این ربات با استفاده از تعداد زیادی اطلاعات و داده از منابع مختلف مثل وبسایت ها و کتاب ها و مقاله ها برای ارائه مطالب خود توسط تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده می کنند.

اگر که بخواهید وارد سایت این پلتفرم شوید احتمالاً اگر از داخل ایران قصد فعالیت را داشته باشید هنگام ورود به مشکل خواهید خورد، به دلیل اینکه ایران از این تکنولوژی تحت تحریم است و حتماً باید از تغییر آی پی خود مطمئن شوید و بعد وارد سایت شوید.

برای دانلود چت جی پی تی و بعد از تغییر آی پی عبارت OpenAi را در مرورگر خود جست و جو کنید اولین سایتی که در نتایج رسمی گوگل معرفی شد وارد شوید (دقت کنید تبلیغاتی نباشد) و پس از ورود به آن سایت به انتهای صفحه بروید و روی لینک ChatGPT بزنید.

پس از ورود به این صفحه ابتدا روی دکمه Try ChatGPT کلیک کنید. صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که از شما می پرسد چه کاری می خواهید انجام بدهید و برای شروع فرایند ثبت نام دکمه Sign Up را کلیک کنید.

پس از گذشت چند ثانیه ایمیل و پسورد خود را وارد کنید و وارد صفحه اصلی شوید البته دقت کنید در ایمیل شما هم تایید مجدد ایمیل از شما گرفته خواهد گرفت.

بعد از این مرحله از شما شماره تلفن می خواهد که به دلیل تحریم نمی توانید شماره تلفن ایران را وارد کنید به همین منظور وارد سایت ‌Numberland شده و باید از فهرستی که در آن شماره های مجازی کشور های مختلف به ما نشان داده شده یکی را انتخاب کنید و آن را بخرید.

بعد از آن شماره خریداری شده را در همان صفحه سایت قبلی که از ما شماره خواسته بود، وارد میکنیم و شما رسما به عنوان یک کاربر وارد این سایت می شوید و از این به بعد هر سوالی دارید را می توانید از این تکنولوژی هوش مصنوعی بپرسید و آن هم در عرض چند ثانیه به سادگی و شفافیت کامل جواب شما را خواهد داد.

فقط چند نکته مهم در مورد استفاده از این سایت باید به شما بگویم. اول اینکه این سایت از زبان فارسی پشتیبانی می کند اما ممکن است سرعتی پایین تر را تجربه کنید یا بعضی از جملات معنای درستی نداشته باشد.

نکته دوم هم اینکه اکثر اطلاعات فراهم شده توسط این ابزار صحیح هستند اما نمی‌توان گفت صددرصد همه مطالب درست است پس در مواردی که حساس است مثل مباحث پزشکی به هیچ عنوان ریسک بیش از حد نکنید چون خطای زیادی ممکنه داشته باشد.

ارز چت جی پی تی چیست و آیا قابل دانلود است؟

بهترین بات معامله گر

آیا ربات ها و سیستم های اتوماتیک معامله گری، بازارهای مالی را با چالش های جدی مواجه میکند؟

برای جواب دادن به این سوال میبایست در ابتدا بدانیم آیا اصلا امکان دارد که یک ربات به صورت خودکار بتواند معامله کند و نوسان بگیرد؟ به صورت کلی میتوان جواب این سوال را مثبت دانست و لازم است بدانید که خیلی از شرکت های سبد گردانی و سرمایه گذاری بزرگ دنیا چندین سال هست که از این بات ها برای معاملات خود استفاده می کنند اما نکات بسیار مهمی در این موضوع نهفته است که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

نکته اول اینکه این بات ها هرچند میتوانند صفر تا صد معامله را خودشان‌انجام بدهند ولی جالب است بدانید معامله گران بزرگ بازار عمدتا از این ابزار برای کمک و به اصطلاح دستیار استفاده میکنند.

این روش به این صورت انجام میشود که تیم تحلیلی یا حتی خود فرد معامله گر، استراتژی ترید خود را ایجاد میکند و چون برای تست کردن این استراتژی در بازار نیاز به صرف زمان و انرژی زیادی دارد، با استفاده از این بات ها میتواند مرحله بک تست گرفتن را انجام دهد و با آنالیز نتایج، استراتژی رو در طول زملن بهبود بخشد.

مثال دیگر استفاده از این ابزارها، بات هایی هستند که مرحله مشخصی از ترید را برای شما انجام میدهند مثلا فرض کنید استراتژی نوسان گیری شما این است که قیمت هر ارزی اگر از میانگین قیمتی ۳ ماه قبل خود رد شد، شما خریدار خواهید بود. این ربات میتواند اتوماتیک تمام ارزها را بررسی و فیلتر کند و تمام ارزهایی که با استراتژی شما منطبق است را نمایش دهد.

در کل بهترین بات معامله گر وجود ندارد و شما در ابتدا باید با استراتژی های ترید آشنا باشید و بدانید کدام استراتژی مناسب سرمایه و شرایط شماست، سپس میتوانید از این بات ها به عنوان دستیار برای انجام معامله های خود استفاده کنید.

پس بهترین گام برای شروع استفاده از بات های معامله گری، آموزش هست و در صورتی که شما به دلیل عجله و هیجان استفاده از این سیستم اتوماتیک، مرحله آموزش را از پروسه خود حذف کنید، در صورت استفاده از هرگونه بات یا سیستم های مشابه، در بلند مدت برآیند معاملات ضرردهی خواهید داشت.

این از نکات ارزشمند بازارهای مالی هست که به دلیل تلخ بودن، کمتر کسی به آن اشاره میکند.

تمرکز اصلی خود را ابتدا بر روی آموزش بگذارید و پس از طی کردن مراحل ابتدایی میتوانید همزمان استفاده از این دسته از ابزارها را نیز به پروسه خود اضافه کنید.