در سال‌های اخیر، فروشگاه‌های آنلاین بسیاری فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. فروشگاه‌هایی مثل دیجی کالا، دیجی پلاس، اسنپ و... نمونه‌ای از فروشگاه‌های آنلاین محبوب و پرطرفدار ایرانی هستند. امروزه محصولات دیجیتال مانند گوشی موبایل، لپ تاپ، تبلت و... در دسته کالاهای پرفروش قرار دارد و شما کمتر کسی را می‌بینید که از این کالاها استفاده نکند. در ادامه قصد داریم فروشگاه‌هایی را به شما معرفی کنیم که از طریق آن می‌توانید کالاهای دیجیتال را به‌راحتی خریداری کنید.

انواع کالای دیجیتال در دیجی کالا

اگر در دسته افرادی هستید که خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهید احتمالا نام دیجی کالا را شنیده‌اید. این مجموعه سال‌هاست در حوزه فروش محصولات به صورت اینترنتی فعالیت می‌کند. شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دیجی کالا فعالیت خود را از سال 1385 در حوزه فروش محصولات الکترونیکی مثل دوربین آغاز کرده است اما حالا با گذشت بیش از 15 سال، یکی از بهترین منابع برای اطلاع از آخرین قیمت‌ها، مقایسه ویژگی‌ها و خرید لوازم دیجیتال و گجت‌های مختلف است. برای خرید این لوازم کافیست بعد از ورود به دیجی کالا از دسته‌بندی‌های آن گزینه کالای دیجیتال را انتخاب نمایید. بعد از این، گزینه‌هایی مثل لپ‌ تاپ، فلش، پاوربانک، مودم، لوازم جانبی لپ ‌تاپ، ماوس و... به شما نشان داده خواهد شد.

نکات مثبت دیجی کالا چیست؟

شما می‌توانید از بین گزینه‌های موجود دسته‌بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با این کار می‌توانید در کسری از ثانیه به محصولات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کرده و در زمان خود صرفه‌جویی کنید. دیجی کالا به‌منظور افزایش رضایت کاربران خود، کدهای تخفیف متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است. برای دسترسی به حراجی‌ها و تخفیف‌های دیجی کالا می‌توانید روی حراج دیجی کالا کلیک کنید. در ادامه درباره بزرگ‌ترین حراج این پلتفرم با شما صحبت خواهیم کرد.

حراج اسفند ماه دیجی کالا را از دست ندهید!

احتمالا شما نیز دوست دارید محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را با پرداخت هزینه کمتر تهیه کنید. در چنین شرایطی استفاده از کدهای تخفیف فروشگاه‌ها به شما کمک بسزایی می‌کند. اگر از طرفداران و مشتریان ثابت دیجی کالا هستید، می‌توانید از حراجی‌ها و کدهای تخفیف این مجموعه استفاده کنید.

جدیدترین تخفیفی که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است، حراجی دیجی کالا از 1 تا 7 اسفند ماه است. در طول این چند روز شما می‌توانید لوازم دیجیتال مورد نیاز خود را همراه با تخفیف‌های باورنکردنی از این مجموعه سفارش دهید.

علت برگزار کردن این حراجی‌ها و جشنواره‌های بزرگ چیست؟ دیجی کالا هر ساله به‌منظور ترغیب مشتریان به خرید، در مناسبت‌های مختلف، تخفیف‌های زیادی را برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. در اغلب موارد این تخفیف‌ها به شکل مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. برای مثال از آن جایی که قبل از عید بازار خرید بسیار داغ است و بسیاری از افراد دوست دارند برای عید از وسایل و کالاهای جدید استفاده کنند، فروشگاه‌ها تخفیف‌های جذابی را روی محصولات خود ارائه می‌دهند. اگر قصد دارید قبل از عید لوازم الکترونیک تهیه کنید پیشنهاد می‌کنیم از تخفیف‌های هیجان‌انگیز یکم تا هفتم دیجی کالا غافل نشوید. ‌البته این کمئین دیجی کالا که به “آخرین حراج سال” معروف است، تنها مختص لوازم دیجیتال نیست و همه کالاهای موجود در این فروشگاه از دسته‌بندی‌های پوشاک و لوازم آرایشی گرفته تا محصولات سوپرمارکتی را شامل می‌شود.

برای خرید لوازم دیجیتال حتما به تکنولایف سری بزنید!

درست است که شما در دیجی کالا می‌توانید طیف وسیعی از محصولات از جمله آیتم‌های دیجیتال را خریداری کنید اما اگر دوست دارید به‌صورت اختصاصی به فروشگاهی مراجعه کنید که تنها در زمینه محصولات دیجیتال در حال فعالیت است، تکنولایف گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

تکنولایف در ابتدا فعالیت خود را در سال 1386 آغاز کرد و بعد از گذشت چند سال به دلایلی به فعالیت خود خاتمه داد. اما از سال 1392 تکنولایف دوباره فعالیت خود را با همکاری سه وب‌سایت دیگر آغاز کرد. این مجموعه امروزه توانسته در لیست وب‌سایت‌های پرطرفدار در بین مردم قرار بگیرد و روزانه مراجعین زیادی داشته باشد. در ادامه درباره ویژگی‌های مثبت تکنولایف با شما صحبت خواهیم کرد.

ارائه مشخصات کامل محصولات در تکنولایف

یکی از موضوعات مهم در هنگام خرید محصولات الکترونیکی، آگاهی از مشخصات آن‌ها است. درست است که اکثر افراد قبل از ثبت سفارش در سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف درباره ویژگی‌های محصولات تحقیق می‌کنند اما باز هم لازم است در فروشگاه به‌صورت کامل درباره آن محصول توضیح داده شود.

تکنولایف به‌طور کامل و دقیق درباره جنس محصول، وزن آن، کارایی، ویژگی‌های فنی و... توضیح داده است. خواندن این توضیحات به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند بهتر درباره نوع محصول مورد نیاز خود تصمیم بگیرند و آن را انتخاب کنند.

پشتیبانی تکنولایف

یکی از نکات مهمی که حتما باید در حین خرید به آن توجه کنید، گارانتی و پشتیبانی از محصولات است. تکنولایف این اطمینان را به کاربران خود داده تا بتوانند با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را از این مجموعه تهیه کنند. در صورت وجود هرگونه مشکل، تیم پشتیبانی تکنولایف مشکل شما را برطرف خواهد کرد. شما می‌توانید به‌صورت 24 ساعته و در تمام روز هفته با اپراتورهای پشتیبانی این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

علاوه‌بر این تکنولایف امکان مرجوع کردن کالاها را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می‌توانید تا 7 روز بعد از ثبت سفارش و دریافت محصول از تکنولایف، محصول خریداری شده را مرجوع کنید. در صورت وجود هرگونه نارضایتی و یا عدم تطابق محصول ارسال شده با محصول خریداری شده، تکنولایف موظف است هزینه را به‌صورت کامل به شما بازگرداند.

ارائه محصولات با کیفیت در تکنولایف

کیفیت محصولاتی که خریداری می‌کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. تکنولایف تمام تلاش خود را می‌کند تا محصولاتی اورجینال با کیفیت عالی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. کیفیت بالای محصولات ارائه شده باعث می‌شود روز به روز به تعداد مشتریان یک مجموعه و همچنین به میزان رضایت آنان افزوده شود. وجود هرگونه نارضایتی باعث کاهش رضایت مشتریان و به دنبال آن کاهش فروش یک مجموعه خواهد شد.

تخفیف‌های هیجان‌انگیز تکنولایف

از آن جایی که تخفیف همواره یکی از بهترین و راحت‌ترین روش‌ها برای افزایش رضایت کاربران است، تکنولایف نیز از این روش برای جذب مشتری استفاده می‌کند. تخفیف‌های موجود در این مجموعه بسیار متنوع هستند و باعث می‌شوند کاربران به ثبت سفارش در تکنولایف ترغیب شوند.

قبل از نهایی کردن و پرداخت هزینه خریدتان بهتر است به‌خوبی وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف را بررسی کنید. با مراجعه به موپُن می‌توانید تمام کدهای تخفیف و یا کمپین‌های تخفیفی فعال این مجموعه را به‌راحتی مشاهده و با استفاده از آن‌ها کالای مورد نیاز خود را ارزان‌تر تهیه کنید. برای پیدا کردن جدیدترین و هیجان‌انگیزترین تخفیف‌های تکنولایف روی بیشترین تخفیف تکنولایف کلیک کنید تا به صفحه مربوطه در وبسایت موپُن هدایت شوید.

پیندو؛ مجموعه‌ای کامل برای خرید لوازم دیجیتال

به عنوان آخرین فروشگاهی که در زمینه فروش محصولات دیجیتال به‌صورت آنلاین فعالیت می‌کند، می‌توانیم به فروشگاه اینترنتی پیندو اشاره کنیم. پیندو به‌تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است و به‌صورت آگهی محور فعالیت می‌کند.

جدیدترین حراج دیجی کالا؛ لوازم دیجیتال را با بیشترین تخفیف بخرید!

پیندو؛ یکی از زیرمجموعه‌های دیجی کالا

شاید برای شما جالب باشد که بدانید این پلتفرم به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دیجی کالا در حال فعالیت است. شما در این پلتفرم می‌توانید آگهی‌های خود را ثبت کنید. برای پیدا کردن قیمت مناسب محصولات، قیمت کالای نو را در دیجی کالا مشاهده کنید و به‌صورت حدودی، قیمت کالای دست دوم را تخمین بزنید. این کار باعث می‌شود قیمت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه و در نهایت مناسب‌ترین و منصفانه‌ترین کالا را تهیه کنید.

برخی این تصور را دارند که بعد از گذشت مدت زمانی، آگهی آن‌ها دیده نمی‌شود و در اصطلاح خاک می‌خورد. در حالی که این موضوع صحت ندارد. آگهی شما در میان کاربران دیجی کالا که چیزی حدود 36 میلیون نفر هستند به اشتراک گذاشته می‌شود. با این کار آگهی شما به افراد زیادی نشان داده می‌شود و در نهایت کالای شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به فروش می‌رسد. علاوه‌بر این اگر قصد خرید یک محصول دیجیتال را نیز دارید این فرصت برای شما بهترین فرصت خواهد بود.

تجهیزات الکترونیک خود را بیمه کنید!

در حال حاضر زندگی انسان به تجهیزات الکترونیکی وصل است. به‌طور روزانه افراد با وسایل گوناگونی مثل لپ‌تاپ، تلفن همراه، اپل واچ، هدفون، هندزفری و... سر و کار دارند. در بسیاری از مشاغل اطلاعات بسیار ضروری و حیاتی در این لوازم الکترونیکی ذخیره می‌شوند.

یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های افراد، خرابی این دستگاه‌ها است. در صورت ایجاد آسیب در این دستگاه‌ها، خسارت بزرگی به شرکت‌ها و حتی افراد عادی وارد می‌شود. آیا در چنین مواقعی بیمه به کمک افراد می‌آید؟

با توجه به این که در سال‌های اخیر شاهد رشد تورم و بالا رفتن قیمت‌ها در کشور بودیم، آسیب به وسایل الکترونیکی ضرر مالی جدی نیز به افراد وارد خواهد کرد. به همین علت بحث بیمه لوازم الکترونیک یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم افراد است.

خرید بیمه تجهیزات الکترونیک در بیمه بازار

یکی از مشاغلی که امروزه فعالیت خود را به صورت آنلاین نیز ادامه می‌دهد، شرکت‌های بیمه هستند. این مجموعه‌ها شرکت بیمه نیستند بلکه با مراجعه به این آن‌ها می‌توانید بیمه‌های شرکت‌های مختلف بیمه را مشاهده و مقایسه کنید. بیمه بازار یکی از این مجموعه‌ها است که با مراجعه به آن می‌توانید انواع بیمه‌ها را تنها با چند کلیک تهیه کنید. در ادامه درباره ویژگی‌های این مجموعه صحبت خواهیم کرد.

جدیدترین حراج دیجی کالا؛ لوازم دیجیتال را با بیشترین تخفیف بخرید!

تنوع بیمه‌نامه‌ها در بیمه بازار

شاید در گذشته برای پیدا کردن بیمه مورد نظر خود باید زمان زیادی را صرف می‌کردید و انتخاب‌های شما بسیار محدود بود اما بیمه بازار این مشکل را برطرف کرده است. بیمه بازار همواره در تلاش است تا با شرکت‌های بیمه بیشتری همکاری کند و به دنبال آن بتواند بیمه‌های متنوع‌تری را در اختیار شما قرار دهد. تنوع بالای بیمه‌نامه امکان مقایسه خدمات و قیمت را برای شما به همراه دارد و در نهایت می‌توانید با توجه به بودجه خود، بهترین بیمه را از مناسب‌ترین شرکت خریداری کنید.

ارائه تخفیف‌های هیجان‌انگیز در بیمه بازار

کمتر کسی است که دوست نداشته باشد در هنگام خرید محصولات یا خدمات مورد نیاز خود، از تخفیف‌های جذاب فروشگاه‌ها استفاده کند. پیشنهاد می‌کنیم در هنگام خرید بیمه‌نامه حتما به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن سر بزنید. با مراجعه به این پلتفرم می‌توانید جدیدترین و بهترین کدهای تخفیف مورد نیاز خود را پیدا کنید. برای دسترسی سریع‌تر به تخفیف مورد نظر خود روی کد تخفیف بیمه بازار کلیک کنید تا از جدیدترین تخفیف‌های این سامانه مطلع شوید.

پس از بررسی کدهای تخفیف بیمه بازار می‌توانید کد تخفیفی که با خرید شما تطابق دارد را انتخاب و در هنگام نهایی کردن خریدتان آن را در کادر مشخص شده وارد کنید. با این کار در نهایت خریدی اقتصادی را تجربه خواهید کرد.

بیمه لوازم دیجیتال

حتما می‌دانید که مانند ماشین، خانه، کسب‌وکار و... شما می‌توانید برای لوازم دیجیتال خود نیز بیمه تهیه کنید. با این کار این وسایل را در برابر حوادث زیر بیمه خواهید کرد و خسارت آن را دریافت می‌کنید.

  • آتش‌سوزی
  • وارد شدن خسارت به صفحه نمایش و تاچ
  • سرقت دستگاه
  • وارد شدن خسارت به دستگاه در اثر نوسانات برق
  • آب‌خوردگی و مرطوب شدن وسایل الکترونیک
  • زلرله و سایر بلایای طبیعی

موارد بالا همگی شرایطی است که در صورت بروز می‌توانید از بیمه خسارت دریافت کنید. البته توجه کنید که بیمه‌های مختلف خدمات متنوعی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهند. به همین منظور بهتر است در هنگام انتخاب بیمه‌نامه خود تمام شرایط آن را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید با مناسب‌ترین قیمت، بهترین خدمات را دریافت کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله 3 فروشگاه معتبر برای خرید گوشی موبایل، لپ تاپ، ایرپاد و... را به شما معرفی کردیم. از طریق این مجموعه‌ها می‌توانید تنها با چند کلیک و از منزل یا محل کارتان، کالای مورد نظر خود را سفارش دهید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را در آدرس مشخص شده دریافت کنید. توجه کنید که اگر در دسته افرادی هستید که دوست دارید خریدهای خود را همراه با تخفیف انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم از آخرین حراج‌ها و تخفیف‌های این مجموعه‌ها غافل نشوید.