دیجی کالا را همه می‌شناسیم؛ اما این فروشگاه بزرگ اینترنتی همیشه اینقدر معروف نبوده است. دیجیکالا از ابتدا بزرگترین سایت فروشگاهی ایران نبوده و مسیری طولانی را برای رسیدن به جایگاه فعلی خود طی کرده است. تأسیس دی جی کالا به سال 1385 برمی‌گردد. سایتی که کار خود را با 5 کارمند شروع کرد، امروزه فراتر از یک فروشگاه آنلاین، بزرگترین کسب و کار اینترنتی ایران به شمار می‌آید. در حال حاضر، دیجی کالا تبدیل به هلدینگی عظیم با چندین زیرمجموعه مهم شده است که هر کدام به تنهایی یک کسب و کار بسیار مهم و شناخته شده در بازار ایران هستند. عوامل متعددی در رشد و توسعه دیجی کالا و جایگاه کنونی آن به عنوان یکی از موفق ترین کسب و کارهای اینترنتی نقش داشته‌اند؛ اما یکی از مهم ترین عوامل ارائه کدهای تخفیف درصدی و مبلغی بوده است. در ادامه مقاله این موضوع را بیشتر بررسی می‌کنیم؛ اما به طور خلاصه می‌توان گفت که عامل رشد هر سایتی مشتریان آن هستند. کدتخفیف هم یکی از کارآمدترین ابزارها برای جذب مشتری جدید و یا حفظ مشتریان قدیمی است. در نتیجه، ارائه کد تخفیف را می‌توان مستقیماً با رشد یک کسب و کار مرتبط دانست. در ادامه، تأثیر کد تخفیف در توسعه دیجیکالا و اجزای مختلف این هلدینگ را بررسی می‌کنیم. با سیاره‌ی آی‌تی همراه شوید.

انواع کد تخفیف دیجی کالا و نقش آن در موفقیت

فروشگاه دیجی کالا نیازی به معرفی ندارد و هر فردی که به خرید آنلاین علاقه مند است، حداقل یک بار از آن خرید کرده است. با این وجود، شاید هنوز همه مشتریان با انواع کد تخفیف‌های آن آشنایی نداشته باشند. کد تخفیف دیجیکالا برای کاربران جدید و حتی قدیمی وجود دارد و تمام اعضا در خرید اول یا غیر اول خود بدون محدودیت می‌توانند از آن بهره ببرند. مزیت این کوپن‌ها ترغیب افراد برای خرید از این فروشگاه اینترنتی است. اگر دو سایت معروف، محصول یکسانی داشته باشند؛ ولی فقط یکی از آن‌ها کد تخفیف بدهد، اکثر مشتریان خرید خود را از فروشگاه تخفیف دار انجام می‌دهند. به همین سادگی، تعداد مشتریان یک کسب و کار و میزان درآمد آن با افزایش فروش و کاهش حاشیه سود، بالا می‌رود.

کدهای تخفیف دیجی کالا متنوع و اغلب برای دسته بندی یا لینک خاصی تعریف شده‌اند. در صورتی که آن کد هنگام خرید گوشی موبایل، محصولات سوپرمارکتی، کتاب، پوشاک و سایر ملزومات به درستی انتخاب شود مبلغی از هزینه کالا کاسته خواهد شد. نکته بسیار مهم درباره کدتخفیف های دیجی کالا این است که بسیاری از آن‌ها محدودیت حداقل مبلغ خرید یا شرط سقف تخفیف را دارند. کد تخفیف دیجی کالا بالای 500 هزار تومان یا بیشتر از یک میلیون تومان مثال‌هایی در این زمینه اند. این اعداد نشان دهنده حداقل مبلغ لازم در سبد خرید برای فعال شدن این نوع از کدهای تخفیف است. کد تخفیف 10 درصدی دیجی کالا با حداکثر مبلغ تخفیف 600 تومان، تخفیف 80 درصدی یا ارسال رایگان دیجی کالا نیز مثال‌های دیگری است که اعمال آنها نیازمند رعایت شدن شرایط خاص ذکر شده است. برای آشنایی بیشتر و دریافت رایگان کد تخفیف دیجی کالا به سایت‌های مختلفی که در این زمینه ایجاد شده از جمله کانال تخفیف مراجعه کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های ارائه کد تخفیف برای دیجی کالا و سایر کسب و کارهای اینترنتی، ایجاد وفاداری سازی برند است. وقتی افراد بدانند که می‌توانند همواره با کد تخفیف و قیمت مناسب از فروشگاهی خرید کنند، احتمال مراجعه و خرید مجددشان از آن سایت بیشتر می‌شود. از طرفی، این کار نسبت به سایر روش‌های تبلیغ و بازاریابی هزینه کمتری برای صاحبان کسب و کارها دارد. در حقیقت، با یک تیر کد تخفیف، سه نشان را می‌زنید؛ هزینه کمی‌می‌پردازید، کاربر جدید جذب کرده و مشتریان وفادار پیدا می‌کنید. اگر از دید خریدار هم به این موضوع نگاه شود، خرید ارزان همیشه خوشحال کننده بوده است. به همین دلایل است که ارائه کوپن تخفیف و بن هدیه همیشه یکی از شیوه‌های محبوب میان فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده از جمله دیجی کالا بوده است.

از فروش موبایل تا اعتبار مالی در خانواده بزرگ دیجی کالا

فروشگاه آنلاین دیجیکالا با فروش تجهیزات دیجیتال مانند موبایل و دوربین عکاسی شروع به کار نمود. ولی در حال حاضر هر آن چه که فکرش را بکنید در این سایت و زیرمجموعه‌های آن موجود و قابل تهیه است. همانند خود دیجی کالا یکی از بارزترین مشخصه‌های مشترک میان تمام این مجموعه‌ها وجود کد تخفیف های همیشگی برای خرید از آن‌هاست. این زیرمجموعه‌ها خدمات متنوعی را در زمینه‌های مختلفی ارائه می‌کنند. در ادامه با این سرویس‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

از فروشگاه آنلاین تا هلدینگ دیجی کالا

کد تخفیف‌های بیشتر با دیجی کلاب

دیجی کلاب باشگاه مشتریان دیجی کالا و راهکاری برای دریافت امتیاز و کد تخفیف‌های بیشتر است. همه کاربران دیجی‌کالا در این بخش این شانس را دارند که امتیاز دریافت کنند و با مصرف کردن این امتیازات کد تخفیف رایگان بگیرند. کدهای تخفیف دیجی کلاب می‌تواند برای خرید از خود دیجیکالا یا فروشگاه‌هایی مانند فیدیبو، دیجی جت، مکتب خونه، پونیشا، اسکای روم، جاجیگا، سیب اپ، راستچین، ازکی و ... کاربرد داشته باشد. با امتیازهای خود می‌توانید کد تخفیف اشتراک دیجی پلاس را که در ادامه معرفی می‌کنیم هم کاملا رایگان دریافت کنید. علاوه بر این، امکان تبدیل امتیاز دیجی کلاب به شانس شرکت در قرعه کشی فصلی با جوایزی مانند آیفون 14 هم وجود دارد. فایده تخفیفات دیجی کلاب این است که انحصاری اند و با دریافت آنها قیمت پرداختی برای شما نسبت به سایر خریداران بسیار ارزان‌تر خواهد بود. خرید موفق، ثبت نظر پس از دریافت کالا، دعوت دیگران و انجام بازی و مأموریت‌های تعریف شده از راه‌های افزایش امتیاز دیجی کلاب اند.

کد تخفیف دیجی پلاس هدیه ای ویژه برای کاربران خاص

به غیر از دیجی کلاب، یک قسمت ویژه دیگر به نام دیجی پلاس نیز برای مشتریان دیجیکالا وجود دارد. همه کاربران به صورت پیش فرض در دیجی‌کلاب عضو هستند؛ اما برای دیجی پلاسی شدن باید اشتراک تهیه کرد. مبلغ حق اشتراکی که برای دیجی پلاس می‌پردازید بسته به مدت زمان پلن مورد نظر متغیر است و از ماهانه 75 هزار تومان شروع می‌شود. در ازای این هزینه ناچیز از مزیت‌های بسیاری مانند ارسال رایگان سفارشات با هر مبلغی، پیشنهادهای شگفت انگیز اختصاصی، پشتیبانی ویژه، ارسال فوری مخصوص شهر تهران و کرج، تخفیف‌های بیشتر، ظرفیت ارسال انحصاری و مهلت بازگشت کالا تا 30 روز برخوردار می‌شوید. علاوه بر این، مشترکین دیجی پلاس این امکان را دارند که با خرید محصولات منتخب دارای آرم بنفش رنگ بازگشت وجه، هدیه نقدی دریافت کنند. این مبلغ به صورت کش بک به موجودی کیف پول حساب کاربری آن‌ها در دیجی کالا اضافه می‌شود تا در خریدهای بعدی خود از آن بهره ببرند. پیشنهاد می‌شود، هنگام خرید هر کدام از اشتراک‌ها، کد تخفیف دیجی پلاس یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه یا یک ساله را به کار ببرید تا با قیمتی مناسب تر به اعضای میلیونی این طرح بپیوندید.

با فروشگاه لباس دیجی استایل شیک بپوشید

خواه ناخواه بخشی از قضاوت اولیه افراد از دیگران براساس ظاهر آنها شکل می‌گیرد. لباسی که می‌پوشیم روی نظر افراد نسبت به ما تأثیر می‌گذارد. فروشگاه‌های حضوری و آنلاین بسیاری وجود دارند که می‌توانید با مراجعه به آن‌ها لباس و پوشاک بخرید. در دسته بندی اجناس دیجیکالا لباس و پوشاک هم به چشم می‌خورد؛ اما دیجی استایل به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند. انواع پوشاک مطابق با جدیدترین مد روز مناسب برای فصول مختلف در این سایت عرضه می‌شود. همه اجناسی که در دیجی استایل مشاهده می‌کنید تولید برندهای معتبر بوده و ظاهری شیک و منحصر به فرد به شما هدیه می‌دهند. این فروشگاه تخفیف‌ها و حراج‌های بسیاری را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. هم چنین؛ با در دست داشتن کد تخفیف دیجی استایل انواع پوشاک با کیفیت از برند‌های ایرانی و خارجی برتر و حتی مدل‌های مختلف ساعت و اکسسوری را با قیمت ویژه خریداری کنید. تنوع در مدل‌ها، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و بازگشت کالا از جمله دیگر مزیت‌های دیجی استایل است.

از فروشگاه آنلاین تا هلدینگ دیجی کالا، نقش کد تخفیف در موفقیت دیجی کالا

با فیدیبو همیشه کتاب بخوانید

اگر اهل مطالعه باشید، هیچ لذتی جای کتاب خواندن را برایتان نمی‌گیرد. فیدیبو از اعضای دیگر خانواده بزرگ دیجی کالا است. این اپلیکیشن برای خواندن کتاب‌های الکترونیکی و گوش دادن به کتاب‌های صوتی طراحی شده است. فیدیبو هزاران عنوان مختلف در ژانرهای متنوع از ادبی گرفته تا علمی، درسی، کمک درسی و هنری را یک جا جمع کرده است. این کتابخوان آنلاین را می‌توان به عنوان کم حجم ترین کتابخانه در نظر گرفت که تنها به اندازه یک برنامه موبایل فضا اشغال می‌کند و البته همه جا هم در دسترس است. دانلود برخی از کتاب‌ها در فیدیبو رایگان است و بعضی دیگر را باید برای احترام به حق مولف خریداری کرد. برای دریافت کتاب‌های پولی نیز دو راه متفاوت وجود دارد. اول اینکه قیمت هر کتاب الکترونیک یا صوتی که نیاز دارید را پرداخت کرده و آن را در کتابخانه شخصی موجود در پروفایل کاربری دریافت کنید. دومین راه هم خرید اشتراک فیدی پلاس است که دسترسی راحت به همه عناوین منتخب را فراهم می‌کند. در هر دو صورت، اگر از کد تخفیف فیدیبو استفاده کنید، با کمترین هزینه از مطالعه کتاب‌های محبوب خود لذت خواهید برد. در جشنواره‌ها و مناسبت‌های ویژه نیز کد تخفیف 100 درصدی اشتراک رایگان یا کوپن‌های 70 تا  90 درصدی فیدیبو بدون سقف در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

دیجی کالا جت نزدیک ترین سوپرمارکت شهر

دیجیکالا در سالیان اخیر فعالیت خود را در حوزه‌های مختلفی گسترش داد. یکی از این موارد فروش کالا‌های زودمصرف سوپرمارکتی بر بستر دیجی کالا جت است. سرعت بالا و تخفیف‌های کهکشانی از مزیت‌های دیجی جت به شمار می‌آید. اگر نیاز به مواد غذایی و خوراکی‌های فاسد شدنی دارید و می‌خواهید آن‌ها را به صورت روزانه پس از ثبت سفارش سریع و فوری تحویل بگیرید، از جت مارکت استفاده کنید. این سوپر مارکت اینترنتی در زمینه تهیه مواد غذایی، کالا‌های تند مصرف و دیگر محصولات سوپرمارکتی فعالیت می‌کند. از دیجی جت می توانید گوشت و مواد پروتئینی، گل، نان داغ، میوه تازه و لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی را نیز سفارش دهید. اگر تنها یک بار از تخفیف های دیجی کالا جت استفاده کنید، به طور حتم از مشتریان ثابت این سوپر مارکت خواهید شد. علاوه بر وجود کدهای تخفیف سفارش اول ویژه کاربران جدید، کد تخفیف دیجی کالا جت بدون محدودیت خرید اول برای مشتریان قدیمی هم ارائه می‌شود که باعث شده ارزش خریدی دوچندان به ارمغان آید.

از فروشگاه آنلاین تا هلدینگ دیجی کالا، نقش کد تخفیف در موفقیت دیجی کالا

تجربه متفاوت خرید و فروش با کمدا

خرید و فروش کالاهای دست دوم یا بلا استفاده همیشه مرسوم بوده است. در منزل اغلب ما وسایل مختلفی از لوازم خانه گرفته تا لباس وجود دارد که بدون استفاده خاک می‌خورند. در عین حال، ممکن است شخص دیگری به همان وسیله نیاز داشته باشد. با فروش کالاهای دست دومی که دارید، هم خودتان از لوازم اضافی راحت می‌شوید و هم فرد دیگری وسیله‌ای که لازم دارد را با قیمت کمتر تهیه می‌کند. ممکن است بخواهید به عنوان فروشنده در این پلتفرم آگهی ثبت کنید یا قصد خرید لوازم خاصی را داشته باشید. در هر حال، می‌توانید کد تخفیف کمدا را به کار برده و با هزینه کمتری از خدمات ارائه شده در این سایت بهره مند شوید.

دیجی پی انتخابی هوشمند برای امور مالی

دیجی پی یک پرداخت یار و از دیگر ابتکارات موفق دیجی کالا است. اپلیکیشن‌های پرداخت موبایلی و امور مالی، تنوع زیادی دارند. هر برنامه ای هم نقاط قوت و مزیت‌های خودش را دارد؛ اما با بررسی و مقایسه اپ‌های مختلف می‌توان به این نتیجه رسید که دیجی‌پی یکی از بهترین ارائه دهنده‌های خدمات مالی است. با این اپلیکیشن، امور مالی و بانکی روزمره ای مثل خرید شارژ سیم کارت و اینترنت موبایل، پرداخت قبوض، انتقال وجه، استعلام جریمه، پرداخت کرایه تاکسی و دریافت بیمه وسایل الکترونیک به سادگی انجام پذیر است. اگر هنگام ثبت نام، از کد معرف دیجی پی استفاده کنید هم از این برنامه امتیاز می‌گیرید. یکی از جذاب ترین ویژگی‌های دیجی‌پی این است که در کنار امکان خرید با کد تخفیف، فرصت خرید اعتباری و قسطی از دیجی کالا و دیجی استایل هم فراهم شده است. برای خرید اقساطی از دیجیکالا می‌توانید تا 30 میلیون تومان وام دریافت کنید. برای این کار باید درخواست خود را به صورت کاملا آنلاین ثبت نمایید و به مراجعه حضوری نیز نیازی نخواهید داشت. این وام بدون ضامن داده می‌شود و فقط لازم است چک صیادی یا سفته الکترونیک داشته باشید. بازپرداخت قسط‌ها هم از یک ماه پس از دریافت اعتبار شروع می‌شود. 

ویژگی جدیدی نیز به دی جی پی اضافه شده است که به کمک آن می‌توانید هزینه خریدهای روزانه خود را یک ماه بعد بپردازید. به عبارتی الان خرید کنید و اول ماه بعد تسویه نمایید. در اپلیکیشن، با توجه به سابقه هر فرد مبلغ مشخصی به عنوان اعتبار رایگان در نظر گرفته می‌شود. هر کاربر می‌تواند تا سقف آن اعتبار در لحظه خرید رایگان انجام دهد و پول آن را بعدا بپردازد. هم‌اکنون، این امکان برای خرید از دیجی کالا و برخی از کسب و کار‌های همکار مانند سوپر مارکت دیجی جت و اتاقک فراهم است. برای استفاده از این ویژگی کافی است زمان پرداخت گزینه خرید اعتباری را انتخاب کنید. با پرداخت به موقع و خوش حساب بودن، سقف اعتبار هر مشتری افزایش می‌یابد.

از فروشگاه آنلاین تا هلدینگ دیجی کالا، نقش کد تخفیف در موفقیت دیجی کالا

دیجی فای شروعی آسان برای کسب و کارهای سنتی

اگر صاحب فروشگاه اینستاگرامی یا مغازه هستید و قصد دارید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید دیجی فای انتخاب مناسبی است. دیجیفای بستری را در اختیار شما قرار می‌دهد که ایجاد سایت فروشگاهی و مدیریت آنلاین آن را برای شما آسان می‌کند. با ثبت نام و وارد کردن اطلاعات در دی جی فای، در کمترین زمان ممکن یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی خواهید داشت. تا 14 روز به رایگان می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید و پس از آن باید حق اشتراک 499 هزار تومانی برای پلن لایت، 15 میلیونی برای پرو و 23 میلیون تومان را برای پلن پرو پرداخت کنید. در حال حاضر، 12 هزار فروشنده از این بستر برای ایجاد و مدیریت فروشگاه‌شان استفاده می‌کنند. پشتیبانی حرفه ای، عدم نیاز به دانش برنامه نویسی، درگاه پرداخت بانکی، امنیت بالا، خدمات بازاریابی و مشاوره کسب و کار از جمله امکاناتی است که این سامانه در اختیار کاربران خود می‌گذارد. در نظر داشته باشید که همانند سایر زیر مجموعه‌های دیجی کالا در اینجا نیز با کد تخفیف دیجی فای قیمت پرداختی تا مقدار زیادی کاهش پیدا خواهد کرد.