این روزها در سراسر جهان، جوانان و نوجوانان زیادی به بازی‏های جذاب موبایلی روی آورده‏اند. یکی از این بازی‏های هیجان انگیز که در سبک بتل رویال می‏باشد و ژانر تیراندازی دارد، بازی پابجی موبایل است. اصلی‏ترین و مهمترین رکن در بازی PUBGMobile خرید یوسی پابجی موبایل است. اگر می‌خواهید برنده بازی پابجی باشید، تنها راه حل آن خرید UC می‏باشد. چرا که به واسطه‌ی آن شما می‏توانید قدرت و توانایی‌های کاراکتر خود را با خرید لباس، اسکین اسلحه و وسایل نقلیه، تجهیزات نظامی و ... بالا برده و از لذت بیشتری در بازی برخوردار باشید. پیشنهاد می‏کنم برای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه قانونی و معتبر ORIXGAME اقدام کنید تا در کنار قیمت ارزان و اقتصادی یوسی، از تحویل آن در کمتر از 3 دقیقه هیجان زده شوید.

در ادامه مطلب با موضوعات زیر با ما همراه باشید.

  • خرید یوسی پابجی موبایل و کاربردهای طلایی آن از فروشگاه اوریکس‏گیم
  • همراه با اوریکس‏گیم با نحوه خرید یوسی استیشن و خرید یوسی ورود به اکانت
  • نحوه بدست آوردن یوسی رایگان در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • چرا فروشگاه اوریکس گیم معتبر است؟

خرید یوسی پابجی موبایل و کاربردهای طلایی آن

همانطور که می‏دانید؛ برای ارتقاء لول بازی پابجی و همچنین کاراکتر خود در بازی، نیاز به خرید یوسی پابجی موبایل دارید. در فروشگاه اوریکس‏گیم می‏توانید پک‏های متنوع یوسی پابجی را با قیمت‏های ارزان و با تخفیف های فوق العاده تهیه کنید و خرید یوسی خود را در زمان بسیار کم ( بین 1 تا 5 دقیقه) و تنها با وارد کردن آیدی و نام خود، در سایت تحویل بگیرید. همچنین می‏توانید به بخش خرید انسی پابجی نیو استیت رفته و از پک‏های متنوع و قیمت‏های مقرون به صرفه آن استفاده کنید. از طرفی علاقه‏مندان به بازی‎‏های سبک DOTA2 مثل موبایل لجند نیز می‏توانید با خرید جم موبایل لجند هیجان بازی خود را دوچندان کنید.

برخی از کاربردهای خرید یوسی عبارتند از:

  • خرید لباس برای اعمال بهترین استراتژی در نبرد
  • خرید اسکین اسلحه و وسایل نقلیه برای شخصی سازی کاراکتر
  • شرکت در رقابت‏های رویال پس و الایت رویال پس
  • ارتقاء شخصیت اجتماعی کاراکتر با تشکیل گروه و یا پیوستن به گروهی دیگر

دریافت یوسی رایگان از فروشگاه اوریکس‏گیم

همراه با اوریکس‏گیم با نحوه خرید یوسی استیشن و خرید یوسی ورود به اکانت

شما کاربران عزیز می‏توانید به طور مستقیم و بدون هیچ واسطه‏ای از فروشگاه با اصالت و قانونی اوریکس‏گیم اقدام به خرید یوسی استیشن (ورود به اکانت) نمایید. با خرید یوسی استیشن، شما در طول روز دو بار شانس چرخاندن (spin) رایگان را دارید که این ایونت معمولا بین یک الی دو هفته اعتبار دارد.

همچنین خرید یوسی ورود به اکانت خود را به طور مستقیم از درگاه اصلی خرید داخل بازی، بدون هیچ واسطه ای و بدون نگرانی از بن شدن اکانت خود به فروشگاه اوریکس‏گیم بسپارید و یک خرید سالم و قانونی را تجربه کنید.

دریافت یوسی رایگان از فروشگاه اوریکس‏گیم

نحوه بدست آوردن یوسی رایگان در فروشگاه اوریکس‎‏گیم

به 3 روش می‏توانید یوسی رایگان بدست آورید:

  • یکی از ساده‏ترین روش‏ها دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی اینستاگرام اوریکس‏گیم مانند تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، ایتا، روبیکا و یوتیوب می‌باشد تا از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه، کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید.
  • روش دیگر برای کسب یوسی رایگان کامل کردن مراحل و ماموریت‏هایی است که در زمان آپدیت و شروع هر فصل توسط بازی پابجی ارائه می‏شود و بازیکنان با انجام آن مقداری یوسی به عنوان پاداش دریافت می‌کنند.
  • روش آخر درخواست از دوستان برای دریافت یوسی رایگان در بازی می‌باشد.

چرا فروشگاه اوریکس‏گیم معتبر است؟

داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی، مهمترین سند قانونی ما برای خرید تمامی محصولات اورجینال گیمینگ می‏باشد، همچنین تحویل فوری، قیمت پایین و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته نیز از دیگر امتیازات منحصر به فرد ماست، که نظرات کاربران سایت گویای این مطلب است. بدون دغدغه از بن شدن اکانت خود می‏توانید یک خرید امن و بدون واسطه را با اوریکس گیم تجربه کنید.