در این مقاله قصد داریم بهترین برند دزدگیر اماکن ایرانی را معرفی کنیم و تمام مشخصات و کارهای آنها را بازگو کنیم تا بتوانیم شما را در تهیه یک دزدگیر خوب بر حسب نیاز و بودجه تان یاری کنیم.بعد از خواندن این مقاله احتمالا تصمیم گیری برای تهیه این محصول برای شما راحت خواهد بود، پس با ما همراه باشید.

با توجه به افزایش سرقت حفظ امنیت اماکن مختلف از موارد  ضروری به حساب می‌آید. یکی از بهترین و مهم‌ترین ابزارها جهت تامین امنیت اماکن و افراد دزدگیر است، که با اعلام سرقت تا حد زیادی از سرقت جلوگیری می‌کند. به دلیل استقبال از این سیستم حفاظتی شرکت‌های گوناگونی در بسیاری از کشورها اقدام به تولید این محصول کردند که هر کدام از آنها ویژگی متفاوت خود را با دیگر برندها دارد.

بنابراین طبیعی است که با این همه برند از کشورهای گوناگون در خرید دزدگیر اماکن دچار مشکل شوید. به غیر از کشور چین و کشورهای اروپایی ایران نیز دست به تولید دزدگیرهای اماکن زده است که در این راه بسیار موفق بوده است.تمامی این محصولات در فروشگاه اینترنتی رهام تک ، یکی از معتبر ترین فروشندگاه محصولات حفاظتی به همراه قیمت قابل خرید میباشد.

بهترین دزدگیر ایرانی

معرفی 4 برند برتر دزدگیر ایرانی

بر حسب تحقیق انجام گرفته شده و تجربه مصرف کنندگان و نصابان دزدگیر اماکن، بهترین برند دزدگیر اماکن ایرانی به ترتیب برند فایروال،  کلاسیک، سایلکس و GMK می‌باشند ،که در ادامه به معرفی هر کدام میپردازیم.

دزدگیر اماکن فایروال

شرکت فایروال در ایران در طول چند دهه از موفق‌ترین و پرآوازه‌ترین برند های تولید کننده دزدگیر اماکن می‌باشد که با کمک تکنولوژی روز دنیا و بهره‌مندی از متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای سعی کرده بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات دزدگیر را تولید و عرضه کند. برند فایروال اولین برندی در ایران می‌باشد که دزدگیرهای متنوعی از ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین مدل تا پیشرفته‌ترین‌ها را تولید کرده است. همچنین اولین برندی است که تمامی سنسورهای تشخیص سارق مانند چشمی حرکتی، مگنت، شوک، دتکتور دود ،پدال و آژیر را به صورت سیم‌دار و وایرلس با نام برند خود با ۵ سال گارانتی تولید کرده است.

قدیمی‌ترین مدل این شرکت پنل دزدگیر اماکن F6  فایروال است که برای جلوگیری از سرقت در محیط نصب ، فقط پخش صدای آژی را دارد بدون هیچ تلفن کننده‌ای، اما تمامی سنسورهای سیم‌دار وایرلس را پشتیبانی می‌کند. پیشرفته‌ترین مدل این شرکت پنل دزدگیر فایروال F10 است که به صورت سیم کارتی و تلفن شهری می‌باشد .

دزدگیر ایرانی فایروال

این پنل به کمک تلفن کننده خود هم از طریق سیم کارت و هم تلفن شهری مواقعی که ورود غیر مجاز توسط سنسورها تشخیص داده شود ، با مخاطبین تماس برقرار می‌کند و در محیط هم صدای آژیر را پخش می‌کند. علاوه بر تمامی این مزیت‌های این پنل دارای ۷ رله جهت خاموش روشن کردن لوازم برقی از راه دور و نزدیک توسط پیامک و اپلیکیشن می‌باشد.

دزدگیر اماکن کلاسیک

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند های دزدگیر اماکن ایرانی است‌. این دزدگیر به علت قدمت بالایی که دارد همچنان مانند قدیم و مشابه اولین دزدگیرها ، پنل مرکزی دزدگیر با تلفن کننده جداگانه دارد. بهترین پنل از این برند ، Z4 کلاسیک و با امکانات‌ترین تلفن کننده آن که سیم کارتی می‌باشد G1  کلاسیک است. این دزدگیر دارای ۴ عدد زون باسیم و بیسیم به صورت همزمان یا جداگانه می‌باشد.

دزدگیر کلاسیک

اپلیکیشن این محصول جهت مدیریت دستگاه و فعال و غیر فعال کردن آن از راه دور بر روی گوشی‌های اندروید و ios قابل اجرا است. تلفن کننده کلاسیک دارای ۲۰ حافظه برای ذخیره‌سازی تلفن مخاطبین می‌باشد تا در مواقع اضطراری با تک تک آنها تماس گرفته شود و پیامکی با محتوای فعال شدن دزدگیر ارسال گردد.

دزدگیر اماکن سایلکس

این محصول ایرانی دارای تنوع بالایی در تولید انواع دزدگیر اماکن با قابلیت‌های متفاوتی است .بهترین و جدیدترین مدل تولید شده توسط  این شرکت دزدگیر اماکن سیم کارتی SG8.s وSG8.q می‌باشد. هر دو این پنل‌ها سیم کارتی و تلفن شهری هستند و دارای ۵ زون با سیم و بیسیم می‌باشند و با پخش صدای آژیر و برقراری تماس اعلام سرقت را اطلاع رسانی می‌کنند.

دزدگیر ایرانی سایلکس

تنها تفاوت در این دو مدل تعداد رله‌ها برای روشن خاموش کردن لوازم برقی است که مدل s این محصول دارای یک رله و مدل Q آن دارای ۴ رله است, بنابراین این مدل جز بهترین برند دزدگیر منزل ایرانی محسوب می‌گردد.

دزدگیر اماکن GMK

از معتبرترین و یکی از قدیمی‌ترین برندهای دزدگیر اماکن ایرانی می‌باشد که در مدل‌های سیم کارتی، ساده، تلفن شهری تولید شده است .جدیدترین و با امکانات‌ترین مدل این برند دزدگیر اماکن  gmk910 می باشد که تمامی امکانات یک دزدگیر خوب را در خود جای داده است. این دستگاه دارای ۸ زون باسیم و ۸ زون  بیسیم می‌باشد که می‌تواند تعداد زیادی از سنسورها را پشتیبانی کند.

دزدگیراماکن GMK

حسگر سنسورهای این برند بسیار قوی است و به محض سنس کردن عامل تهدید کننده به سرعت به کار می‌افتد و اقدام به تماس گرفتن و پیام فرستادن روی تلفن همراه صاحب دستگاه می‌کنند.در این مدل از دزدگیر در صورتی که سیم بلندگو توسط سارق قطع گردد آلارم روی گوشی فعال می‌شود.