چکیده : مضرات پادماد نسبت به مزایای آن بسیار کمتر است و از مهم‌ترین آنها می‌توان به وابستگی به نیکوتین اشاره کرد که در صورت استفاده بیش از حد این مشکل به وجود می‌آید

مضرات پادماد نسبت به مزایای آن بسیار کمتر است و از مهم‌ترین آنها می‌توان به وابستگی به نیکوتین اشاره کرد که در صورت استفاده بیش از حد این مشکل به وجود می‌آید. اگر به شکل هدفمند از دستگاه ویپ استفاده شود، نه تنها ضرر و زیانی به وجود نمی‌آورد، بلکه این دستگاه می‌تواند در ترک سیگار هم موثر باشد. بهتر است از یک مجموعه معتبر مانند روکوویپ اقدام به خرید دستگاه‌های ویپ و پادماد کنید تا با بهترین قیمت پادماد مواجه شوید. همچنین با دریافت مشاوره برای چگونگی استفاده از این دستگاه‌ها ضرر و زیان آن را کاهش بدهید.

دستگاه پاد ماد چیست؟

ترک سیگار یکی از سخت‌ترین کارهایی است که فرد باید به آن غلبه کند؛ زیرا تنباکو و سایر مواد شیمیایی موجود در سیگار وابستگی زیادی به وجود می‌آورند. زمانی که فرد قصد ترک سیگار را دارد، با علائم بسیار وحشتناکی مانند سردردهای شدید، افسردگی، بی‌خوابی و بسیاری از عوارض جانبی دیگر مواجه می‌شود. به همین سبب به دنبال راهکارهای خاصی برای ترک سیگار هستند.

دستگاه پادماد یکی از سیگارهای الکترونیکی است که به دلیل داشتن ظاهری زیبا و قابلیت حمل آسان پرطرفدار است. در واقع تجربه نشان داده هر چقدر که دستگاه‌های الکترونیکی شبیه به سیگارهای واقعی باشند، افراد را بیشتر مجاب به ترک سیگار می‌کنند. معمولاً این دستگاه‌ها دارای تنظیمات بسیار ساده بوده و افراد تازه کار که مبتدی هستند، هم به راحتی می‌توانند از این دستگاه‌ها استفاده نمایند.

برخی از دستگاه‌های پادماد به صورت دوکاره طراحی شده‌اند و می‌توان از آنها برای مصرف جویس و سالت استفاده کرد. اما در اغلب مواقع از این دستگاه برای مصرف سالت با غلظت نیکوتین بیشتر استفاده می‌کنند، تا افراد سیگاری بتوانند سیگار را با کمک آن کنار بگذارند.

تا اینجا متوجه شدیم دستگاه پادماد نقش موثری در ترک سیگار دارد؛ اما بهتر است در مورد مضرات پادماد هم اطلاعات خود را کامل کنید؛ تا از این دستگاه استفاده بی‌رویه نداشته باشید. در صورت انتخاب مجموعه روکوویپ برای خرید این دستگاه‌ها می‌توانید اطلاعات کامل‌تری از کارشناسان آنها دریافت کنید.

 

مضرات پاد ماد

بررسی مضرات پادماد

استفاده از دستگاه‌های ویپینگ در سال‌های گذشته برای ترک سیگار روز به روز در حال افزایش است. به همین جهت دریافت قیمت ویپ جزء مسائل بسیار مهم برای افراد سیگاری می‌باشد. زیرا از انواع دستگاه ویپ برای ترک سیگار کمک می‌گیرند. چرا که دستگاه ویپ به عنوان یک شاهکار قدرتمند می‌تواند اراده افراد سیگاری را افزایش داده و آنها را مجاب به ترک سیگار کند.

دستگاه پادماد که یکی از زیر مجموعه‌های دستگاه‌های ویپ است، با داشتن رابط کاربری ساده بیشتر مورد استفاده ویپرها قرار می‌گیرد. زیرا این دستگاه قابلیت استفاده از مایع الکترونیکی سالت نیکوتین را دارد و به طور معمول سالت نیکوتین‌ها از درصد بالاتر نیکوتین برخوردار هستند. تأمین میزان نیکوتین بیشتر، کمک می‌کند تا افراد سیگاری روزهای ابتدایی ترک را بهتر سپری کنند.

درست است که تاکنون تحقیقات علمی موثقی در مورد مضرات پادماد انجام نشده، اما دانشمندان در طی همین تحقیقات کوتاه هم دریافته‌اند که دود حاصل از این دستگاه گرم است. وارد شدن این دود گرم به داخل بدن به طور مرتب و در حجم زیاد می‌تواند به ریه‌ها آسیب بیشتری وارد کند. 

در این بخش به بررسی مضرات پادماد برای سلامتی بدن می‌پردازیم:

مسمومیت با نیکوتین 

اگر در استفاده از دستگاه پادماد زیاده‌روی کنید، میزان نیکوتین بیشتری وارد بدن شده و ممکن است که دچار مسمومیت گردید.

مضرات پادماد برای ریه

درست است که دستگاه پاد خطرات بسیار کمتری نسبت به سیگار سنتی برای سلامتی دارد؛ اما استفاده طولانی مدت از دستگاه پادماد و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی می‌تواند به سلامت ریه‌ها آسیب برساند.

وابستگی مغز بین

نیکوتینی که توسط دستگاه پادماد ایجاد می‌شود، بر روی مغز قرار گرفته و وابستگی شدیدی به وجود می‌آورد. اگر برای استفاده از دستگاه پادماد برنامه دقیقی داشته باشید، فقط می‌توانید از مزایای آن برای ترک سیگار بهره‌مند شوید. برای این منظور می‌توانید با انتخاب مجموعه روکوویپ برای خرید این دستگاه مشاوره‌های تخصصی هم دریافت کنید. 

مضرات پاد ماد

معایب دستگاه پادماد نسبت به سایر دستگاه‌های ویپینگ

تا اینجا دریافتیم که دستگاه‌های ویپ در تنوع بسیار زیادی طراحی و تولید شده‌اند که یکی از دستگاه‌های پرطرفدار آن پادماد می‌باشد. چرا که این دستگاه قدرت نیکوتین قوی‌تری را ارائه می‌دهد و رابط کاربری آن آسان‌تر است. همین ویژگی‌ها موجب شده تا افراد مبتدی و تازه کار به آن علاقه داشته باشند؛ البته یکی از ویژگی‌های خاص این دستگاه ابعاد کوچک و قابل حمل آن است که به راحتی درون جیب قرار می‌گیرند.

درست است که در این مقاله در مورد مضرات پادماد صحبت شده، اما به طور کلی این دستگاه نسبت به سایر دستگاه‌های ویپینگ معایبی هم دارد که در ادامه به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم: 

طول عمر باتری کوتاه‌تر

اغلب دستگاه‌های پادماد از باتری ۸۰۰ میلی آمپری برخوردار هستند که در طی روز نیاز به شارژ مجدد داشته و به صورت مداوم نمی‌توانید از آن استفاده کنید. قیمت پادماد به شکل مستقیم به طول عمر باتری ارتباط پیدا می‌کند و هر چقدر که این تایم افزایش یابد ارزش پادماد هم بالاتر است.

ناتوانی در ایجاد ابرهای بزرگ

با کمک یک دستگاه پاد به هیچ عنوان نمی‌توانید ابرهای بزرگ تولید کنید؛ چرا که این دستگاه فقط می‌تواند نیکوتین مورد نیاز برای افراد سیگاری را تأمین کند و رضایت افراد قلیانی با این دستگاه تأمین نمی‌شود.

کارتریج‌های محدود

این دستگاه مخزن نداشته و دارای کارتریج‌های مختلف است که محدودیت طعم و مزه را دارند و به تعداد کارتریج‌های همراه دستگاه می‌توانید از طعم‌های مختلف سالت استفاده کنید.

ظرفیت مایع محدود

برای این دستگاه نمی‌توان حجم زیادی از مایع نیکوتین را استفاده کرد، زیرا حجم غلاف آن پایین است و برای استفاده مداوم لازم است که آن را به طور مرتب پر کنید.

مضرات پاد ماد

خرید دستگاه‌های ویپینگ اورجینال از روکوویپ

انواع دستگاه‌های ویپینگ با سلامتی انسان‌ها ارتباط دارند، به همین سبب پیدا کردن یک مجموعه معتبر که از اورجینال بودن محصول اطمینان داشته باشید، ضرورت دارد. در حال حاضر مجموعه روکوویپ یک وب سایت آنلاین معتبر است که تمامی دستگاه‌های خود را با گارانتی اصلی ارائه می‌دهد.

در صورتی که نیاز به خرید دستگاه‌های ویپینگ اورجینال با قیمت مناسب دارید، مجموعه روکوویپ جزء بهترین انتخاب‌ها است. کارشناسان این مجموعه به دلیل حذف واسطه مناسب‌ترین قیمت را برای انواع دستگاه پادماد و ویپ ارائه می‌دهند. همچنین در کنار این مزیت‌ها مشاوره‌های تخصصی هم برای انتخاب بهتر دستگاه‌های پادماد و مایع الکترونیکی به کاربران می‌دهند.

نتیجه‌گیری

اگر از مضرات پاد ماد برای سلامتی چشم پوشی کنید، یک گزینه بسیار عالی برای افراد معتاد به سیگار است. زیرا تجربه‌ای بسیار مشابه به سیگار واقعی را به وجود می‌آورد؛ به همین جهت افراد معتاد به سیگار با صرف هزینه بسیار کم و به شکلی آسان و سریع‌تر می‌توانند سیگار را برای همیشه کنار بگذارند. کافی است که حتماً از افراد متخصص و کاربلد مانند کارشناسان مجموعه روکوویپ مشاوره‌های حرفه‌ای دریافت کنید، تا بهترین طعم سالت و بهترین نوع دستگاه را بخرید.

سوالات متداول 

چرا دستگاه‌های پادماد بیشتر مورد توجه هستند؟

دستگاه‌های پادماد ابعاد کوچک و قابلیت حمل دارند و کاربری آنها ساده‌تر است، از همه مهمتر قیمت دستگاه پادماد نسبت به سایر دستگاه‌های ویپینگ ارزان‌تر می‌باشد.

آیا از سیستم پادماد برای ترک سیگار می‌توان استفاده کرد؟

به صورت علمی ثابت نشده که سیستم پادماد برای ترک سیگار مناسب است، اما تاکنون بیشتر از صدها نفر با کمک این ابزار توانستند سیگار را ترک کنند.