سرعت شارژر سامسونگ اهمیت زیادی دارد. ممکن است بخواهید گوشی خود را قبل از بیرون‌رفتن، شارژ کنید. همچنین، اگر ساعت‌های زیادی در روز با گوشی کار می‌کنید، احتمالا لازم است بیش از یک بار باتری آن را پر نمایید. در این شرایط، سرعت شارژر سامسونگ بسیار مهم است.

گوشی‌های جدید، دارای باتری‌های بزرگ‌تری هستند که برق بیشتری را برای شارژ نیاز دارند. از طرف دیگر، افراد، بیشتر به گوشی خود وابسته شده‌اند و برای بسیاری از کارها به تلفن همراه نیاز دارند. همه این عوامل شارژ سریع یا همان فست‌شارژ را محبوب کرده و به یک آپشن بسیار مهم در تلفن‌های همراه جدید، تبدیل کرده است.

ما در اینجا انواع فست‌شارژهای سامسونگ و مزایای آنها را بررسی کرده و به شما کمک می‌کنیم بهترین را انتخاب کنید.

مزایای استفاده از فست‌شارژ

یکی از مزیت‌های اصلی شارژ سریع این است که صرفه‌جویی زیادی در زمان می‌کند. با شارژ سریع، می‌توانید به‌سرعت باتری دستگاه خود را شارژ کرده و در کمترین زمان از آن استفاده کنید. این مزیت به ویژه برای افرادی مفید است که همیشه در حال حرکت هستند و امکان منتظر‌ماندن برای شارژ‌شدن دستگاه خود را ندارند.

علاوه بر این، شارژ سریع برای باتری نیز ایمن‌تر است، زیرا مدت زمانی را که به برق متصل می‌شود و همچنین، سیکل‌های شارژ را به حداقل می‌رساند. با این حال، لازم است گوشی امکان فست شارژ را داشته باشد تا از این فناوری بهره ببرد.

انواع فست شارژ سامسونگ

انواع مختلفی از شارژ سریع برای گوشی‌های هوشمند (از جمله سامسونگ) وجود دارد.

یکی از گزینه‌های محبوب Qualcomm Quick Charge است که می‌تواند یک دستگاه را تنها در 15 الی 50 دقیقه شارژ کند.

گزینه دیگر USB Power Delivery (PD) است که می‌تواند تا 100 وات برق را تامین کند و دستگاه‌ها را به سرعت شارژ کند.

شارژ SuperVOOC که توسط OPPO ساخته شده است، قادر است دستگاه را تنها در 35 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ کند.

از دیگر فناوری‌های شارژ سریع می‌توان به شارژ سریع تطبیقی (AFC)، شارژ داش توسط OnePlus و VOOC Flash Charge توسط OPPO اشاره کرد.

توجه به این نکته ضروری است که همه دستگاه‌ها با انواع شارژ سریع سازگار نیستند؛ بنابراین، مهم است که قبل از انتخاب روش شارژ سریع، مشخصات دستگاه خود را بررسی کنید.

چه فست‌شارژی برای شارژر سامسونگ مناسب است؟

سامسونگ توصیه می‌کند که کاربران تلفن‌های همراه این شرکت، تنها از شارژهای اصلی سامسونگ استفاده کنند. این شرکت افراد را از به‌کار‌بردن شارژهای غیراصل و تقلبی منع کرده است. یک شارژر نامناسب می‌تواند به گوشی شما آسیب بزند، باتری آن را خراب کند و حتی سبب آتش‌سوزی شود. به همین دلیل بسیار مهم است که شارژر سامسونگی که انتخاب می‌کنید، اصل باشد.

شارژرهای اصلی، مقدار برق مورد نیاز برای گوشی سامسونگ را فراهم کرده و تکنولوژی را که گوشی شما از آن پشتیبانی می‌کند ارائه می‌کنند.

از آنجا که در سال‌های اخیر شرکت سامسونگ از قراردادن شارژر در داخل جعبه گوشی‌های نو خودداری کرده، لازم است مشتریان شارژر مناسبی را برای گوشی سامسونگ خود خریداری کنند؛ شارژری که در کنار شارژ سریع، آسیبی به گوشی وارد نکرده و از تکنولوژی مناسب این گوشی‌ها پشتیبانی کند.

شارژر ۴۵ وات سامسونگ و شارژر ۲۵ وات سامسونگ، دو نوع از این شارژرها هستند که ما در این‌جا آنها را معرفی می‌کنیم.

شارژر ۴۵ وات سامسونگ

شارژر ۴۵ وات سامسونگ یا Samsung Super Fast Charger EP-TA845 یک شارژر کاملا اورجینال، کارآمد و تایید‌شده است. این شارژرِ ساخته‌شده در کشور ویتنام، گوشی شما را در کمترین زمان شارژ کرده و از آسیب به باتری جلوگیری می‌کند.

EP-TA845 از تکنولوژی USB Power Delivery (PD) پشتیبانی می‌کند که کاملا با دستگاه‌های سامسونگ سازگار بوده و امکان شارژ کارآمد و سریع را فراهم می‌سازد. این شارژر حداکثر 45 وات برق را تامین می‌کند. این میزان از برق، برای یک شارژ فوق‌سریع، کافی است.

شارژر ۴۵ وات سامسونگ نه تنها برای شارژ گوشی همراه شما مناسب است، بلکه می‌توانید سایر دستگاه‌های سامسونگ خود را نیز با آن شارژ کنید. هدفون، تبلت و سایر دستگاه‌های این شرکت، با تکنولوژی ذکر‌شده سازگار هستند.

Samsung Super Fast Charger EP-TA845 دارای یک سیم تایپ سی اورجینال در داخل جعبه است. به عبارت دیگر، با خرید این شارژر شما یک سیم رایگان اصل نیز دریافت می‌کنید.

اگر قصد دارید یک شارژر سامسونگ خوب و باکیفیت بخرید، شارژر ۴۵ وات سامسونگ یکی از بهترین گزینه‌ها است.

معرفی بهترین فست شارژ سامسونگ

شارژر ۲۵ وات سامسونگ

شارژر ۲۵ وات سامسونگ یا Samsung Travel Adapter Charging EP-TA800 25W برادر کوچک‌تر شارژر ۴۵ وات سامسونگ است. این شارژر سامسونگ کوچک و زیبا، کاملا سبک و کارآمد است. اگر زیاد سفر می‌کنید یا به یک شارژر همراه نیاز دارید، می‌توانید شارژر ۲۵ وات سامسونگ را انتخاب کنید.

این دستگاه برخلاف برادر بزرگ‌تر خود، از سیم داخل جعبه پشیبانی نمی‌کند. نداشتن سیم، اندازه کوچک و طراحی 25 وات، از جمله ویژگی‌های هستند که قیمت این شارژر سامسونگ را مقرون‌به‌صرفه‌تر از شارژر ۴۵ وات می‌کنند.

پورت ورودی این دستگاه تایپ سی است. به عبارت دیگر، برای اتصال گوشی به شارژر سامسونگ ۲۵ وات، باید از یک کابل تایپ سی به تایپ سی استفاده کنید. درگاه تایپ سی، بهترین و کارآمدترین درگاه از نظر سرعت و انتقال داده است و مزیت‌های زیادی نسبت به پورت USB دارد.

Samsung Travel Adapter Charging EP-TA800 25W نیز از تکنولوزی PD بهره می‌برد. اگر گوشی همراه شما با استاندارد PD 3.0 سازگار باشد، با سرعت حداکثر 25 وات شارژ می‌شود.

شارژر ۲۵ وات سامسونگ، ساخت شرکت سامسونگ است و یک محصول کاربردی، سبک و باکیفیت برای دوستداران سامسونگ محسوب می‌شود. شما می‌توانید علاوه بر تلفن همراه، سایر دستگاه‌های خود را نیز با آن شارژ کنید.

اگر قصد خرید بهترین شارژر سامسونگ را دارید، می‌توانید شارژر ۴۵ وات سامسونگ و شارژر ۲۵ وات سامسونگ را از سایت جانبی خریداری کنید.