سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهان است که طیف گسترده‌ای از تلفن‌های همراه را در رده‌های قیمتی مختلف عرضه می‌کند. سری A و S سامسونگ دو دسته از محبوب‌ترین موبایل‌های این شرکت هستند که هرکدام ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین گوشی‌های سری A و S سامسونگ برای هر بودجه بپردازیم. اگر شما نیز مایل هستید در این باره اطلاعات مفیدی را به‌دست بیاورید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra

به‌طور کلی قیمت گوشی سامسونگ سری s در مقایسه با سری a، بالاتر ارزیابی می‌شود. گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S24 Ultra، یکی از محصولات گران‌قیمت سامسونگ در سری S است. سامسونگ گلکسی S24 Ultra جدیدترین پرچمدار سامسونگ به‌شمار می‌آید که در زمستان 1403 به بازار عرضه شد. این گوشی بهترین گوشی سامسونگ تا به امروز شناخته می‌شود و از لحاظ دوربین، صفحه نمایش، عملکرد و باتری در بالاترین سطح قرار دارد. سامسونگ گلکسی S24 Ultra دارای بهترین دوربین در بین تمام گوشی‌های موجود در بازار است. این گوشی یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی دارد که تصاویر باورنکردنی را ثبت می‌کند. دوربین‌های تله فوتو نیز بسیار قوی هستند و می‌توانند تصاویر با کیفیت بالا را از فواصل دور به ثبت برسانند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE

در میان محصولات میان‌رده سامسونگ در سری S می‌توان به گوشی موبایل Samsung Galaxy S23 FE اشاره کرد. درواقع سامسونگ گلکسی S23 FE نسخه ارزان‌تر پرچمدار سامسونگ گلکسی S23 است. دوربین این گوشی کیفیت خوبی دارد و می‌تواند تصاویر با جزئیات دقیق را ثبت کند. همچنین سامسونگ گلکسی S23 FE به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 مجهز است که پردازنده‌ای قدرتمند محسوب می‌شود. این گوشی به راحتی می‌تواند اکثر برنامه‌ها و بازی‌ها را اجرا کند. این محصول در نسخه‌های 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی ارائه می‌شود و از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی‌کند.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S23 FE از پیندو

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE 5G سامسونگ، میان‌رده باکیفیت دیگری از این برند خوشنام است. قاب پشتی این گوشی از جنس پلاستیک و قاب جلویی آن از جنس شیشه است. صفحه نمایش 120 هرتزی به همراه پردازنده قدرتمند و دوربین سلفی و اصلی قوی، از جمله مشخصات این گوشی موبایل برند سامسونگ به‌حساب می‌آیند. تراشه Qualcomm Snapdragon 888 5G در این گوشی موبایل به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 660 GPU، عملکردی عالی از خود نشان می‌دهند.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، قیمت گوشی های سامسونگ سری a در مقایسه با گوشی‌های سری S سامسونگ، ارزان‌تر هستند. یکی از گوشی‌های میان‌رده از برند سامسونگ که قیمت مناسب و کیفیت عالی دارد، گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A15 است. سامسونگ گلکسی A15 گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای‌ از سامسونگ به‌شمار می‌آید که در پاییز 1402 به بازار عرضه شد. این محصول با وجود قیمت پایین، از لحاظ دوربین، صفحه نمایش و باتری در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند نیازهای بسیاری از کاربران را برآورده کند. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی است و می‌تواند تصاویری با کیفیت خوب را به ثبت برساند و صفحه نمایش بزرگ و باکیفیتی دارد. باتری آن نیز دارای ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و نگهداری شارژ مناسب و رضایت‌بخشی دارد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A25

سامسونگ گلکسی A25 گوشی میان‌رده جدیدی از سامسونگ است که در زمستان 1403 به بازار عرضه شد. این گوشی با ارائه تعادل خوبی بین قیمت و امکانات، می‌تواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد. صفحه نمایش این گوشی بزرگ، باکیفیت و دارای نرخ نوسازی 90 هرتز است که برای تماشای فیلم و بازی مطلوب خواهد بود. سامسونگ گلکسی A25 گوشی مناسب برای کسانی است که به دنبال گوشی میان‌رده با صفحه نمایش خوب، باتری قوی و دوربین باکیفیت هستند و در عین‌حال می‌خواهند قیمت مناسبی را پرداخت کنند. با این‌حال اگر به دنبال گوشی با عملکرد بالا یا دوربین‌های حرفه‌ای هستید، ممکن است این گوشی گزینه مناسبی برای شما نباشد.

خرید و قیمت سامسونگ گلکسی A25 از پیندو

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 یکی از میان‌رده‌های سامسونگ با پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 GPU و تراشه چیپ ست Mediatek Dimensity 1080 است. این گوشی به پردازنده مرکزی 2X Cortex-A78 + 6X Cortex-A55 مجهز شده است و فناوری صفحه نمایش سوپر امولد دارد. اندازه صفحه نمایش گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A34، 6.6 اینچ است که رزولوشن 2340×1080 پیکسلی دارد.

خرید گوشی‌های سامسونگ سری A و S سامسونگ از پیندو

در بالا به معرفی تعدادی از بهترین گوشی‌های سری A و S سامسونگ پرداختیم. برای اینکه بتوانید بهترین گوشی را از این سری‌ها خریداری کنید، فروشگاه اینترنتی پیندو بهترین شرایط و امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد. به این ترتیب برای قیمت و خرید گوشی سامسونگ a54 به راحتی می‌توانید مشخصات این گوشی را در پیندو بررسی کنید و با دسترسی به فروشنده‌های مختلف، از لحاظ زمان و شرایط تحویل و نرخ خرید، بهترین انتخاب را داشته باشید.