معمولاً در اواخر سال میلادی، فروشگاه‌ها تخفیف‌های ویژه‌ای برای مشتریان در نظر می‌گیرند. اگر می‌خواهید ویندوز ۱۰ اورجینال بخرید یا به مجموعه‌ی آفیس اورجینال نیاز دارید، بهتر است فرصت را از دست ندهید و از تخفیف‌های ویژه استفاده کنید. حتی می‌توانید بسته‌ی ویندوز ۱۰ به همراه آفیس ۲۰۱۶ یا آفیس ۲۰۱۹ را یکجا از وب‌سایت Keysoff.com خریداری کنید تا تخفیف بیشتری بگیرید.

 در این فروشگاه آنلاین، علاوه بر ویندوز و آفیس، کلید فعالسازی بازی‌های اورجینال هم به فروش می‌رسد.

وب‌سایت Keysoff.com یکی از سایت‌های فروشگاهی است که ویندوز و آفیس اورجینال، بازی‌های اورجینال، نرم‌افزارهای اورجینال و همین‌طور اعتبار Xbox Live و PSN را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. البته برای خرید از این وب‌سایت می‌بایست حساب ارزی داشته باشید که می‌توانید با مراجعه به سایت‌های ایرانی که در حوزه‌ی خرید آنلاین دلاری فعالیت می‌کنند، تهیه کنید. پس از خرید محصولات، کلید فعالسازی برای شما ایمیل می‌شود و می‌توانید نرم‌افزار یا بازی را به صورت قانونی اکتیو کنید. نرم‌افزارها و بازی‌هایی که به صورت قانونی اکتیو شده و اورجینال است، مشکلی از جهت آپدیت یا استفاده‌ی آنلاین ندارند.

در صفحه‌ی تخفیف‌های آخر سال Keysoft، لیست محصولاتی که با تخفیف ویژه فروخته می‌شود، موجود است.

تخفیف‌های ویژه‌ی آخر سال در سایت Keysoft.com

  • Windows 10 Professional: اگر هنوز از ویندوز ۷ استفاده می‌کنید، برای امنیت بیشتر و سازگاری بهتر نرم‌افزارها و بازی‌های جدید، بهتر است آن را به ویندوز ۱۰ ارتقا دهید. نسخه‌ی ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوز ۱۰ پرو اورجینال در سایت Keysoft.com با تخفیف ویژه به قیمت فقط ۷.۴۵ دلار به فروش می‌رسد!
  • Windows 10 Professional برای ۲ کامپیوتر: شاید شما و دوستانتان بیش از یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر ویندوزی دارید و می‌خواهید ویندوز اورجینال تهیه کنید. در این صورت بهتر است بسته‌ی مخصوص ۲ کامپیوتر را خریداری کنید که قیمت آن فقط ۱۱.۵۱ دلار است! هم نسخه‌ی ۳۲ بیتی و هم نسخه‌ی ۶۴ بیتی با این تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. در وب‌سایت‌های ایرانی فروش ویندوز ۱۰ اورجینال، تخفیف ویژه‌ای وجود ندارد و به طور معمول باید ۳ الی ۴ برابر این مبلغ هزینه کنید.
  • Office 2016 Professional Plus: اگر از مجموعه‌ی آفیس مایکروسافت استفاده می‌کنید هم بهتر است آن را با تخفیف ویژه خریداری کنید. نسخه‌ی حرفه‌ای پلاس یا Office 2016 Professional Plus که شامل نرم‌افزارهای Word و Excel و PowerPoint و OneNote و Outlook و Publisher می‌شود، در حال حاضر در سایت Keysoft.com با تخفیف ویژه با قیمت ۲۱.۸ دلار به فروش می‌رسد.
  • Office 2019 Professional Plus: اگر به نرم‌افزارهای بروز احتیاج دارید، مجموعه‌ی آفیس ۲۰۱۹ اورجینال نیز با تخفیف ویژه به فروش می‌رسد. Office 2019 Professional Plus در وب‌سایت Keysoft.com در حال حاضر با قیمت فقط ۲۸.۹۸ دلار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز با وارد کردن کد تخفیف

ویندوز ۱۰ پرو و آفیس ۲۰۱۹ پرو پلاس دو نرم‌افزاری است که اغلب کاربران ویندوز نیاز دارند و بهتر است آن را با لایسنس قانونی تهیه کنند. اما به جز این محصولات، سیستم عامل‌های دیگر نظیر Windows Server و Windows 10 Home هم با تخفیف ۴۵ درصدی در سایت Keysoft.com به فروش می‌رسد. برای بهره‌مندی از این تخفیف ویژه، کد تخفیف UBF45 را تایپ کنید:

علاوه بر این بسته‌های مشترک ویندوز ۱۰ و آفیس ۲۰۱۶ یا ۲۰۱۹ و برخی نرم‌افزارهای دیگر با تخفیف شگفت‌انگیز ۵۸ درصدی به فروش می‌رسد. برای بهره‌مندی از این تخفیف، از کد تخفیف UBF58 استفاده کنید:

تا پایان سال میلادی زمان زیادی باقی نمانده است، برای بهره‌مندی از تمام تخفیف‌های ویژه‌ی آخر سال حتماً از سایت Keysoft.com بازدید کنید.