دبی به عنوان یکی از بزرگترین شهرهای امارات متحده و از جمله شرکای تجاری مهم ایران، روز به روز بیشتر مورد توجه تجار و بازرگانان ایرانی قرار میگیرد. اگر نیاز به خدمات حمل بار هوایی از امارات به ایران را دارید، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس شرایط حمل کارگو متناسب با نوع کالای شما را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است. به علاوه، از آنجا که حمل بار دریایی از امارات به عنوان یکی از بهترین روش های ارسال کم هزینه و امن کالا از این کشور به شمار میرود، خدمات تخصصی حمل بار دریایی از امارات نیز با مناسب ترین تعرفه ها و به شیوه های FCL و LTL ارائه میگردد. برای کسانی که به دنبال روشی مقرون به صرفه و راحت جهت ارسال بار از چین به ایران هستند، حمل بار دریایی از امارات را پیشنهاد میکنیم؛ از این جهت، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات ویژه شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در این زمینه با ما همراه باشید.

۳ مزیت حمل بار هوایی از امارات

خدمات حمل بار هوایی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به علت مزایای ویژه ای که به همراه دارد، محبوبیت بسیاری هم دارد و از جمله سرویس های پرطرفدار شرکت جهت ارسال بار به ایران محسوب میشود. مهمترین فاکتوری که در بررسی خدمات حمل بار هوایی از امارات مطرح است، سرعت بالا میباشد. به خصوص برای کالاهای حساس و فاسد شدنی که نیاز به حمل سریع و امن دارند تا در طول مسیر آسیبی به آنها نرسد، خدمات حمل بار هوایی از امارات به جای حمل بار دریایی از امارات به ایران به شدت پیشنهاد میشود.

به علاوه، در نقل و انتقال چنین کالاهایی، بسته بندی و تجهیزات حرفه ای حرف اول را میزنند، از این رو میتواند روش مناسب تری باشد. اگر چه هزینه های حمل بار هوایی بسیار بالاتر از حمل دریایی میباشد و محدودیت وزنی هم دارد، اما سریع ترین و امن ترین روشی است که میتوانید برای حمل کالاهای گرانبها و حساس انتخاب کنید.

سه مزیت اصلی که حمل بار هوایی از امارات توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به همراه دارد، عبارتند از:

  • حمل سریع: اگر محدودیت زمانی دارید یا قصد ارسال کالاهای حساس و فاسد شدنی را دارید که سرعت در انتقال آنها بسیار مهم است، خدمات حمل بار هوایی نسبت به حمل بار دریایی از امارات در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام میگیرد.
  • حمل کالای خطرناک و نرمال: شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس خدمات حمل بار هوایی از امارات را علاوه بر کالاهای نرمال، برای کالاهای خطرناک با رعایت استانداردهای بین المللی ارائه میدهد.
  • حمل ایمن: امن ترین و مناسب ترین روش برای ارسال کالاهای گرانبها و باارزش از امارات به ایران، حمل بار هوایی میباشد.

تمام مراحل حمل بار از امارات

خدمات حمل بار هوایی و حمل بار دریایی از امارات به ایران از جمله سرویس های اختصاصی هستند که جهت ارسال بار از این کشور توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس ارائه میگردد. به افرادی که سرعت ارسال بار برای آنها حائز اهمیت است، حمل بار هوایی از امارات و به افرادی به دنبال روشی مقرون به صرفه و کم هزینه هستند، روش حمل بار دریایی را پیشنهاد میکنیم. انتخاب شما استفاده از هر یک از خدمات حمل و نقل باشد، مراحل زیر جهت حمل و ارسال بار طی خواهد شد:

  • نهایی کردن هزینه های حمل بار هوایی یا دریایی با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس (دفتر ایران یا دبی)
  • ارسال و تحویل مرسولات شما به انبار شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس در دبی
  • یکپارچه سازی محموله های تمامی مشتری های ققنوس
  • بارگیری مرسولات مشتریان در بندر یا فرودگاه دبی
  • خروج بار از دبی و ارسال آن به بنادر یا فرودگاه های ایران
  • تخلیه محموله ها از هواپیما یا کشتی و تحویل آنها به انبارهای گمرکی
  • تسویه هزینه های حمل بار از امارات به ایران با شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس
  • تحویل مدارک کالا به مشتریان و صاحبین کالا در ایران

هزینه و شرایط حمل بار از امارات

زمان تحویل کالای وارد شده از امارات

خدمات حمل بار هوایی از امارات و حمل بار دریایی در کوتاه ترین زمان ممکن توسط کارگزاران شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس به انجام میرسند؛ با این حال، برخی عوامل نظیر تغییرات جوی و شرایط ارسال کننده ممکن است سبب شوند تا تغییراتی در روند حمل و ارسال بار به ایران ایجاد شود. اما برای اطلاع بیشتر شما عزیزان از مدت زمان حمل بار توسط ققنوس، توجه شما را به لیست و جدول زیر جلب میکنیم و اگر نیاز به اطلاعات بیشتر دارید، کارشناسان ما همواره آماده پاسخگویی هستند.

مدت زمان حمل بار هوایی از امارات به ایران

  • حمل و نقل هوایی از دبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران: 1 الی 3 روز
  • حمل و نقل هوایی از شارجه به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران: 1 الی 2 روز
  • حمل و نقل هوایی از ابوظبی به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران: 1 الی 4 روز
  • حمل و نقل هوایی از دبی به فرودگاه شهید مدنی تبریز: 1 الی 3 روز
  • حمل و نقل هوایی از شارجه به فرودگاه شهید مدنی تبریز: 1 الی 2 روز
  • حمل و نقل هوایی از ابوظبی به فرودگاه شهید مدنی تبریز: 1 الی 4 روز
  • حمل و نقل هوایی از دبی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد: 1 الی 3 روز
  • حمل و نقل هوایی از شارجه به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد: 1 الی 2 روز
  • حمل و نقل هوایی از ابوظبی به فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد: 1 الی 4 روز

زمان بندی حمل بار دریایی از امارات به صورت فول کانتینر

از / به

بندر امام خمینی

بندر عباس

بندر بوشهر

بندر دبی

3 روز کاری

4 روز کاری

5 روز کاری

بندر شارجه

4 روز کاری

3 روز کاری

4 روز کاری

بندر مینا زائد

5 روز کاری

4 روز کاری

5 روز کاری

زمان بندی حمل بار دریایی از امارات به صورت خرده بار

از / به

بندر امام خمینی

بندرعباس

بندر بوشهر

بندر دبی

5 روز کاری

6 روز کاری

7 روز کاری

بندر شارجه

7 روز کاری

8 روز کاری

6 روز کاری

بندر مینا زائد

6 روز کاری

7  روز کاری

5 روز کاری

روش های حمل بار از امارات (دریایی - هوایی)

متداول روش هایی که برای ارسال بار از امارات به ایران استفاده میشوند، حمل بار هوایی و حمل بار درییی از امارات توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس میباشند که انتخاب هر یک از آنها بیشتر به بودجه شما و وزن و حجم کالای ارسالی بستگی دارند. اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از این روش ها هستید، در ادامه به معرفی خلاصه آنها پرداخته ایم. اما برای دریافت مشاوره های تخصصی و توضیحات کامل تر میتوانید به وبسایت ما مراجعه کنید.

حمل و نقل هوایی

سرعت در ارسال بار مهمترین مزیتی است که حمل بار هوایی از امارات با خود به همراه دارد. اگر وزن و حجم مرسوله شما محدود است، میتوانید به منظور ارسال سریع و امن کالاهای خود از خدمات حمل بار هوایی توسط شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس استفاده کنید.به علاوه، کالاهای واردات شما به صورت هوایی، وارد گمرک فرودگاه امام خواهند شد که با توجه به حضور ترخیصکاران ققنوس در این گمرک، امکان ترخیص سریع و تخصصی بار شما نیز وجود دارد.

حمل و نقل دریایی

حمل بار دریایی از امارات برای چه کسانی مناسب است؟ حمل و نقل دریایی برای مرسوله های سنگین و با حجم بالا بسیار مقرون به صرفه تر از حمل و نقل هوایی است. اگر سرعت ارسال بار برای شما حائز اهمیت است، این گزینه را فاکتور بگیرید؛ در غیر این صورت، بسیار پیشنهاد میشود. مرسوله شما از بنادر دبی، شارجه، مینا زائد و... به بندر امام خمینی، بندر بوشهر، بندرعباس و... میتواند به صورت FCL، LCL و ته لنجی ارسال گردد. دقت داشته باشید علاوه بر هزینه هایی که برای ارسال بار باید در نظر داشته باشید، همکاری با شرکت حمل و نقل بین المللی معتبر نیز بسیار حائز اهمیت است که نباید نادیده گرفته شود.

بهترین شرکت حمل و نقل بین المللی

شما برای نقل و انتقال هر کالایی، نیاز به استفاده از انواع روش های حمل و نقل یعنی زمینی، دریایی و هوایی خواهید داشت. اگر نقل و انتقال بار در سطح بین المللی انجام بگیرد، با حساسیت بیشتری باید صورت بگیرد تا مشکلی در روند تجارت بین المللی ایجاد نشود. خدمات و سرویس هایی که در سطح بین المللی انجام میشوند، شرایط و ضوایط خاصی دارند و تسلط بر آنها به هیچ عنوان ساده نمیباشد؛ اما چگونه میتوانیم حمل و نقل بار از امارات به ایران را بدون هیچ مشکلی و با بالاترین سطح کیفیت به انجام برسانید؟ یکی از مهمترین فاکتورهایی که باید در نظر داشته باشید، اعتبار و سطح بالای خدمات شرکت حمل و نقل بین المللی است که انتخاب میکنید.

شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس با بهره گیری از بهترین و متنوع ترین دانش های فنی و منابع در زمینه حمل و نقل بین المللی به ویژه حمل بار هوایی از امارات، حمل بار دریایی و.. این افتخار را دارد تا انواع خدمات حمل کالاهای وارداتی و صادراتی را با کادر مجرب خود به مشتریان ارائه دهد.

هزینه و شرایط حمل بار از امارات

جمع بندی

اگر نیاز به هرگونه خدمات حرفه ای در زمینه حمل بار دریایی از امارات، حمل بار هوایی یا shipping from China to UAE دارید، شرکت حمل و نقل بین المللی ققنوس همراه شماست تا با ارائه خدمات تخصصی در حوزه حمل کالاهای وارداتی و صادراتی، ترانزیت گمرکی، حمل کالاهای خطرناک از کلیه کشورها، بسته بندی و انبارداری، بهترین تجربه را برای شما رقم بزند. کافی است برای کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما از طریق وبسایت www.fnxcargo.com در ارتباط باشید.