توری های فلزی، از محصولات پرکاربرد و پراستفاده موجود در فروشگاه اینترنتی شهر مفتول هستند، که از آن ها در صنایع گوناگونی مانند ساختمان‌سازی و راه‌سازی بسیار به کار گرفته می شود، توری ها ساخته شده از مفتول‌های فولادی و میلگرد با قطر کم می باشند، از این رو می توان نتیجه گرفت تغییر قیمت میلگرد، بر قیمت انواع توری های فولادی تاثیر بسزایی خواهد داشت. توری فلزی، یکی از پرکاربردترین توری های موجود در بازار است؛ فاکتور های گوناگونی همچون تغیرات نرخ ارز، قیمت حامل های انرژی ، میزان عرضه و تقاضا در بازار و … در تغییرات قیمت انواع مختلف توری های فلزی موثر هستند. اما به طور کلی به منظور تعیین قیمت توری فلزی، مشخصات فنی این محصول همچون سایز و ابعاد چشمه، قطر مفتول و وزن آن را درنظر گرفته می شود. برای مثال هر چه قطر مفتول بیشتر باشد، استحکام و دوام آن بالاتر و طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.  شهر مفتول به عنوان بزرگ‌‎ترین تولیدکننده انواع محصولات مفتولی و توری شناخته می شود. . به منظور خرید انواع توری گابیون، مرغی، حصاری، سرندی و .... با قیمت و کیفیت تضمینی با شهر مفتول در ارتباط باشید. جهت ارتباط با شماره 37556-021 تماس بگیرید و یا به وب سایت شهر مفتول https://shahrmaftool.com/ مراجعه کنید. در ادامه قصد داریم شما را با عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت توری حصاری، توری فرنگی و توری مش آشنا کنیم.

قیمت توری حصاری

فنس یا توری حصاری یکی از کاربردی ترین انواع توری های فولادی است. در زمان های گذشته به دلیل پایین بودن مقاومت این توری کارایی زیادی نداشته است. اما از آنجایی که در حال حاضر توری حصاری از مفتول گالوانیزه ساخته می شود، در نتیجه از مقاومت بسیار زیادی برخوردار خواهد بود که همین موضوع سبب شده است که استفاده از این توری بسیار رایج باشد. همانطور که گفته شد در حال حاضر فنس با استفاده از فولاد ضدزنگ یا گالوانیزه تولید می‌شود. این مسئله بر روی مقاومت آن تاثیر عالی می‌گذارد و عمر این توری را تا 50 سال افزایش می‌دهد. در صورتی که توری حصاری با کیفیت بالایی خریداری کرده باشید، توری حصاری اگر از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، از مقاومت عالی، نصب آسان و امنیت مطلوبی بر خوردار خواهد بود. مهم ترین مشخصه توری حصاری با کیفیت بالا سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف، دوام و ماندگاری عالی و... می باشد. از این نوع توری فلزی در موارد گوناگونی استفاده می شود که اصلی‌ترین کاربرد آن مربوط به استفاده در حفاظ بزرگراه ها، فرودگاه، ترمینال، فنس و حصارکشی، قفس حیوانات و... است. قیمت آهن آلات و همچنین شرایط اقتصادی مهم ترین نقش را در تعیین قیمت توری حصاری ایفا می کنند.

قیمت توری حصاری

قیمت توری فرنگی

یکی دیگر از انواع پر فروش توری های فلزی، توری فرنگی است. این نوع توری فولادی از نظر شکل ظاهری شباهت بسیاری به توری مرغی و گابیون دارد. چشمه های توری فرنگی شش ضلعی هستند. و برای تولید آن از دو روش گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد می توان استفاده کرد. این که برای تولید این توری از کدام روش گرم و یا سرد استفاده شود در تعیین قیمت نهایی آن نقش بسیار مهمی خواهد داشت. به طوری که قیمت توری فرنگی تولید شده به روش گالوانیزه سرد پایین تر از نوع تولید شده به روش گالوانیزه گرم است. توری تولید شده به روش گالوانیزه سرد در برابر رطوبت و زنگ‌زدگی مقاومت چندانی نخواهد داشت و به سهولت در معرض خوردگی قرار می‌گیرد. در مقابل توری فرنگی تولید شده به روش گالوانیزه گرم در برابر بارندگی، زنگ‌زدگی و خوردگی مقاومت بالایی دارد. به همین دلیل است که استفاده از نوع گالوانیزه گرم این محصول بسیار رایج تر است.

قیمت توری فرنگی

این توری فولادی دارای کاربرد بسیار گسترده ای است. به گونه ای که از آن در صنعت ساختمانی، سوله‌سازی، مجسمه‎سازی و… استفاده می‌شود. از آنجایی که این توری مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی از خود نشان می دهد، در مناطق مرطوب کاربرد بسیاری دارد.در صنایع ساختمانی از این توری به منظور جلوگیری از سقوط مصالح روی سر افراد، جلوگیری از نفوذ جانوران موذی و… از این محصول استفاده می‌شود.

توری مرغی

قیمت توری مش

توری مش که به آن مش جوشی نیز گفته می شود، نوعی توری شبکه‌ای  مشبک و فلزی است که برای ساخت آن از میلگرد ساده یا آجدار استفاده می‌شود. این نوع توری فلزی در سه نوع پنلی، آجدار و فولادی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. البته لازم است بدانید که برای ساخت این توری تنها از میلگرد استفاده نمی‌شود، بلکه در برخی مواقع از سیم مفتول هایی با ضخامت مختلف نیز برای تولید آن استفاده می‌شود. این محصول در صنعت ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. به طوری که می توان گفت مهم‌ترین کاربرد توری مش، مسلح کردن بتن فوندانسیون در زمان ساخت‌ و ساز است. توری مش در نتیجه روی هم قرار گرفتن و بهم جوش داده شدن میلگردها تولید می شود. همچنین شایان ذکر است این توری در مقایسه با توری‌های دیگر، از نظر بافته شدن مفتول متفاوت است. عواملی چون قیمت میلگرد، شرایط اقتصادی، وزن و ابعاد چشمه توری در تعیین قیمت توری مش نقش بسیار مهمی دارند.

قیمت توری مش