با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در دنیای امروز و ارتقاء وسایل و نرم افزارهای مورد استفاده و روزمره مردم  ، در علم پزشکی هم تغییراتی به وجود آمده ، از جمله دستگاه ها و نرم افزارهایی که در این حوزه مورد استفاده قرار می گیرد که تا حتی الامکان کار را برای همگان راحت تر و سریع تر و البته با دقت بالا پیش ببرد. ازین رو نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ یک نرم افزار کاربردی در حوزه تصویربرداری پزشکی می باشد تا زین پس با استفاده از نرم افزار PPQ از خرید فیلم رادیولوژی و هزینه های بالای آن رهایی یابید و در واقع کاهش هزینه های مراکز تصویربرداری یکی از اهداف اصلی طراحی نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  می باشد که به درستی این هدف را پیش برده است.

شاید برایتان سوال پیش آید که چگونه نیاز به خرید فیلم رادیولوژی نخواهیم داشت ؟ پس چگونه تصاویر پزشکی بیمار را ارائه دهیم ؟ در ادامه تمامی این موارد را با هم بررسی خواهیم کرد ، پس تا پایان مقاله ما را همراهی کنید.

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ چیست ؟

نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  با بهره گیری از بارکدهای دوبعدی یا با اصطلاح تخصصی تر ، QR Code  ها موفق به جایگزین کردن فیلم رادیولوژی شده است. در حالت عادی پس از تصویربرداری از بیمار ، تصاویر مورد نیاز بر روی فیلم رادیولوژی چاپ می شد که این روش با افزایش نرخ ارز و تورم ، کار به صرفه ای برای مراکز تصویربرداری نمی باشد ، چرا که هزینه خرید فیلم رادیولوژی ، پرینترهای چاپ تصاویر و کلیشه ها بسیار زیاد است و از طرف دیگر برای نگهداری تمامی این موارد نیاز به انبار خواهید داشت. حال برای حل این مشکل نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی بهترین گزینه است و نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  که از عبارت Paper Print in QR  گرفته شده به معنی چاپ کاغذی در بارکد دو بعدی یا همان QR Code  ها می باشد.

در این نرم افزار با بهره گیری از بارکدهای دوبعدی موفق به حذف فیلم رادیولوژی شده اند ، به گونه ای که تمامی تصاویر بیمار که مورد نیاز پزشک است ، بر روی بارکد دو بعدی ارسال می شود. اما این کارها چگونه صورت می گیرد ؟ چه کسی تصاویر مورد نیاز پزشک را انتخاب می کند ؟ تمامی تصاویر مورد نیاز پزشک توسط کارشناسان و یا تکنسین های رادیولوژی انتخاب شده و بر روی بارکدها ارسال می گردد. همچنین یکی از مزیت های نرم افزار این است که مراکز تصویربرداری قادر خواهند بود پس از آماده شدن جواب تصاویر ، آن را بر روی بارکد ارسال نمایند که این روش باعث جلوگیری از هرج و مرج در مرکز تصویربرداری می شود و دیگر نیاز به تهیه کاغذ و پاکت نامه برای تحویل جواب تصاویر به بیمار نخواهند داشت.

نرم افزار PPQ  مناسب ترین جایگزین فیلم رادیولوژی

نحوه کار نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ و طریقه مشاهده تصاویر رادیولوژی

نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  برای تصویربرداری هایی از جمله سی تی اسکن ، ام آر آی ، ماموگرافی ، رادیوگرافی و OPG مناسب و کاربردی می باشد. حال نحوه کار نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی چگونه است ؟ در این روش پس از اتمام تصویربرداری از بیمار ، تصاویر مورد نیاز پزشک ، توسط تکنسین در مدالیته های DICOM  و یا PACS  انتخاب می شود و در فضای ابری ذخیره می گردد و در ادامه سیستم ابری ، یک کد رمز گذاری شده و با قابلیت اشتراک را به چاپگر شبکه انتقال می دهد که بر روی کارت قابلیت چاپ دارد.

حال چگونه تصاویری که در بارکد دوبعدی است را مشاهده نماییم ؟ جهت مشاهده تصاویر در گوشی موبایل هوشمند  یا تبلت نیاز به نرم افزار بارکد خوان خواهید داشت که به صورت رایگان در گوگل پلی و اپ استور دانلود می شود و برای مشاهده تصاویر پزشکی بیمار در کامپیوتر نیاز به دستگاه بارکد خوان فروشگاهی خواهید داشت که می توانید از فروشگاه های لوازم کامپیوتری تهیه نمایید. بدین ترتیب برای مشاهده تصاویر در نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  در قدم اول وارد نرم افزار بارکد اسکنر می شوید ، سپس با قرار دادن دوربین موبایل یا تبلت در راستای بارکد دوبعدی حاوی تصاویر رادیولوژی یا همان QR Code  ها ، وارد محیط نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی می شوید و بدین ترتیب تمامی تصاویر رادیولوژی بیمار به سرعت لود شده و قابل نمایش است.

مزایای نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  

حجم تصاویر رادیولوژی در نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  کم است و از طرف دیگر تصاویر از کیفیت بالایی برخوردارند و تمامی تصاویر بیمار پشت سر هم یکی پس از دیگری قابل مشاهده است. همچنین تصاویر از قابلیت بزرگنمایی بدون کم شدن رزولوشن و عدم ایجاد نویز در تصویر برخوردارند. از آنجا که در متن فوق ذکر شد که نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ   از قابلیت ارسال جواب بیمار بر روی بارکد دوبعدی نیز برخوردار است ، در این صورت جالب است بدانید که جواب بیمار هم قابلیت بزرگنمایی دارد.

نرم افزار PPQ  مناسب ترین جایگزین فیلم رادیولوژی

از مزیت های دیگر نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  ، عدم نیاز به نگاتوسکوپ جهت مشاهده تصاویر بیمار برای پزشک است ، چرا که با این روش پزشکان می توانند تمامی تصاویر را در کامپیوتر ، گوشی موبایل و یا تبلت مشاهده نمایند. لازم به ذکر است که نرم افزار جایگزین فیلم رادیولوژی PPQ  تحت وب است و مانند یک پرینتر مجازی قابل حمل در هر زمان و مکان بدون محدودیت همراهتان خواهد بود و ناگفته نماند که تمامی تصاویر قابلیت چاپ دارند و در صورت نیاز می توانید آنها را چاپ نمایید. با استفاده از نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی می توانید تمامی تصاویر را بدون هزینه ارسال ، از طریق فضای مجازی بدون معطلی و به سرعت برای افراد دیگر یا پزشک دیگر برای مشاوره ارسال نمایید.

از مزایای قابل ذکر دیگر نرم افزار حذف فیلم رادیولوژی PPQ  سرعت بالای نرم افزار در نمایش تصاویر بیمار بدون معطلی ، بهترین جایگزین فیلم رادیولوژی و سی دی و کاغذهای چاپی ، صرفه جویی در هزینه های مربوط به خرید فیلم رادیولوژی و پرینترها ، محیط داخلی نرم افزار بدون پیچیدگی ، قابلیت مشاهده تصاویر بر روی گوشی موبایل و کامپیوتر و...  را می توان نام برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید نرم افزار از طریق شماره 09115964992  با ما در ارتباط باشید .

نرم افزار پزشکی سپاس 92