دکتر ذولفقاری متخصص جراحی لثه و ایمپلنت دارای بورد تخصصی، از متخصصین مجرب و کار آزموده  کشور عزیزمان میباشد که در مرکز دندانپرشکی ایثار پذیرای مراجعه کنندگان محترم میباشد.

این مرکز که از  تکنولوژی های روز در زمینه های مختلف درمانی دندانپزشکی بهره می برد، علاوه بر ارائه بالاترین سطح کیفی درمان، این امکان را فراهم نموده است تا در کوتاهترین زمان ممکن خدمات را ارائه نماید. لازم بذکر است تعرفه دندانپزشکی این مرکز با حداقل نرخ دولتی و قیمتی فوق العاده مناسب ارائه میگردد.

خدمات دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری؟

از نمنه خدمات کلینیک دندان پزشکی ایثار (دکتر ذولفقاری) میتوان به : ایمپلنت،جراحی لثه، پروتز دندان، ارتودنسی، کامپوزیت، لمینیت، بلیچینگ، روکش، دندانپزشکی اطفال و غیره... اشاره داشت.

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری در کجا قرار دارد: 

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری در محله مشیریه به نشانی: سه‌راه افسریه - مشیریه، خیابان 30متری صالحی، پ242 واقع شده است 

نحوه تماس با کلینیک دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری:

مراجعه کنندگان میتوانند از طریق تماس با شماره تلفن های 02133499950 و 09385008130 از این مرکز دندانپزشکی اقدام به رزرو نوبت کنند و مراحل درمان خودرا آغاز نمایند.

شرایط ایمپلنت در دندانپزشکی ایثار (دکتر ذوالفقاری) چگونه است؟

در رابطه با ایمپلنت اقساطی باید بیان کنیم که در وهله اول لازم است به کلینیک مراجعه کرده و پس از انجام معاینات کامل توسط دندانپزشک و تشخیص نیاز به ایمپلنت، امکان درخواست فرد جهت پرداخت مبلغ مورد نظر به صورت اقساطی وجود دارد به همین دلیل این کلینیک با توجه به خدمات متفاوتی که ارائه می‌ دهند امکان اقساطی کردن آن را فراهم نموده تا از این طریق اکثر افراد موقعیت انجام خدمات مختلف را داشته باشند. هنگام مراجعه به دندانپزشکی نحوه پرداخت به متقاضی اعلام می شود تا این امکان فراهم شود فرد به صورت مرحله‌ ای و در چند ماه هزینه را به طور کامل پرداخت نماید. این موضوع که میزان پیش پرداخت به چه میزان باشد و دوره کامل اقساط سه ماه شش ماه یا کمتر و بیشتر به نوع خدمات کلینیک موردنظر شما بستگی دارد.

کاشت ایمپلنت اقساطی دندانپزشکی ایثار در چند مرحله مختلف انجام می شود؟

امکان کاشت ایمپلنت در دنداندانپزشکی ایثار "دکتر ذوالفقاری" در رو های زمانی مختلف منجمله ایمپلنت فوری و یا ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت کوتاه مدتت و میان مدت و بلند مدت امکان پذیر میباشد که  با توجه به انتخاب شما قابل انجام خواهد بود.

اگر تعدادی یا دندان های خود را به صورت کامل از دست داده اید و مشکلات متعددی در خوردن آشامیدن داشته و زیبای ظاهر شما مانند همیشه نمی درخشد بهتر است سریعاً به ایدندانپزشکی مراجعه کرده و ایمپلنت انجام دهید. با معاینه و بررسی دندان های بیمار ایمپلنت انجام می‌شود اما مقداری طول درمان آن و کاشت زمانبری دارد پس بعد از معاینه اگر دندان های شما به ایمپلنت نیاز داشت سریعا اقدام کنید.

 ایمپلنت یک روش کاربردی که برای پر کردن جاهای خالی دهان شما مانند دندانهای طبیعی عمل میکند که باید به صورت مرحله ای انجام شود. کاشت ایمپلنت در مرحله های متعددی انجام می شود که در ادامه مرحله های مختلف را به ترتیب بازگو می کنیم.

در یک بیان کلی می توان گفت ایمپلنت یک دندان مصنوعی با پایه فلزی و ریشه دار است  که در استخوان فک قرار می دهند‌ پس نگران جابجایی چرخیدن و یا افتادن دندان نباشید. زمانی که بین دندان ها خالی باشد آسیب بیشتری به دندانها وارد شده زیرا فضای خالی باعث نفس کشیدن و فرسودگی بیشتر دندان های طبیعی می شود که روش ایمپلنت این امکان را فراهم می کند، دندان های کناری طبیعی بیمار، سالم بماند.

دندانپزشکی دکتر ذوالفقاری

درباره ی دندانپزشکی ایثار و دکتر ذوالفقاری بیشتر بدانید:

این مرکز به عنوان بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز در شرق تهران بوده و دارای بیش از ۱۷ دندانپزشک و متخصص مجرب و با تجربه است. کلینیک دندانپزشکی ایثار (دکتر ذوالفقاری) دارای کلیه بخش های تخصصی و فوق تخصصی اعم از ایمپلنت، جراحی فک و لثه، ارتودنسی، اطفال و کودکان، ترمیمی و عصب کشی، پروتز،زیبایی و... بوده و آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات و با نازلترین قیمت به هموطنان عزیزمان از سراسر کشور می باشد.

لازم به ذکر است تجهیزات این مرکز جزو بهترین، مدرنترین و به روزترین تجهیزات روز دنیا در عرصه خدمات دندانپزشکی می باشد.

ماموریت ما

ایجاد بستری برای ارائه خدمات مفید برای اقشار جامعه و هموطنان عزیزمان، هدف اصلی ما بوده و خواهد بود. سیاست کلی و اهداف استراتژیک کلینیک ایثار، کسب رضایت مراجعه کنندگان چه از نظر مالی و چه از نظر کیفی و زمانی و به حداقل رساندن چالش های بیماران و مراجعه کنندگان در این سطح ازدرمان های پزشکی میباشد.

رویکرد ما

رویکرد اصلی و بلند مدت ایثار در چند بخش خلاصه میشود::

قیمت مناسب، تضمین کیفیت و کسب رضایت مراجعه‌ کنندگان را میتوان رویکرد اصلی کلینیک ایثار دانست.

انجام خدمات دندانپزشکی در بهترین دندانپزشکی مشیریه:

اگر می‌خواهید ایمپلنت شرق تهران یا دیگر خدمات را در بهترین کلینیک شرق تهران تجربه کنید، بهتر است با کلینیک ایثار آشنا شوید تا ایمپلنت را با خیال راحت به آن‌ها بسپارید. دندانپزشکی مشیریه باید دارای محیطی تمیز و به دور از آلودگی باشد و بسیاری از خدمات مانند ارتودنسی، بلیچینگ، ایمپلنت دندان، کامپوزیت، روکش، عصب‌کشی، لمینیت و... را برای بیماران خود فراهم آورد.

اگر کودک‌تان از چنین محیطی می‌ترسد، کافی است یکبار او را به دندان‌پزشکی ایثار ببرید تا ببینید چگونه برای دفعه‌های بعد، از خود اشتیاق نشان خواهد داد.پ

 عدۀ زیادی از افراد به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی، مشکلات مادرزادی، مصرف دخانیات، ضربات ناشی از فعالیت‌های فیزیکی در ورزش یا حتی درگیری و... با مشکلات دندانی مواجه می‌شوند یا حتی دندان‌های خود را از دست می‌دهند و نه تنها از دردهای دندان بلکه از ظاهر نازیبای آن نیز رنج می‌برند، این مرکز میتواند در کمترین زمان و کمترین قیمت تمام مشکلات دندان و دهان شما را با گارانتی و تضمین کیفیت رفع نماید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ ایمپلنت ارزان در بهترین دندانپزشکی مشریه به سایت ایثار مراجعه کنید. درصورت تمایل به انجام کامپوزیت نیز بد نیست تا به صفحه مربوط به نمونه‌کارهای دکتر ذوالفقاری به سایت کلینیک ایثار سری بزنید. ناگفته نماند ساعت کاری مجموعه، شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 تا 20 است؛ بنابراین می‌توانید با برقراری تماس از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت ایثار به این کلینیک مراجعه کرده و فعالیت‌های مربوط به زیبایی یا کارهای درمانی خود را انجام دهید.