قاب آیفون 13 پرو مکس در انواع طرحها و رنگها یک محافظ عالی برای تلفن همراه شما است. پس از آن جایی که این قابها در انواع مختلفی تولید شدهاند، در این مطلب قصد داریم تا به معرفی تکتک آنها بپردازیم. خواندن این مقاله به شما کمک میکند تا در میان انبوهی از قابها قادر به پیداکردن محافظی باشید که با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. پس تا پایان این مطلب با ما همراه بمانید.

معرفی کاور آیفون 13 پرو مکس با طرح فانتزی

قابهای فانتزی جزء آن دسته از محافظهایی هستند که هیچ محدودیتی در شکل ظاهری آنها وجود ندارد. زیرا تمام این طرحها از روی شخصیتهای کارتونی، اشکال هندسی محبوب و هنرمندان ساخته میشوند. پس اگر به دنبال قاب آیفون 13 پرو مکس هستید که ظاهری فانتزی داشته باشد، خبر خوب این است که میتوانید از بین هزاران طرح متفاوت، کاور مورد علاقه خود را پیدا و خریداری کنید.

کاورهای دستگیرهدار چه ویژگیهایی دارند؟

یکی دیگر از قابهای موبایلی که این روزها هوادارن زیادی پیدا کرده است، کاورهای دستگیرهدار هستند. نکته مهم در رابطه با این قابها این است که با خرید آنها، هیچ نیازی به داشتن نگهدارنده موبایل وجود ندارد. باید بگوییم که دلیل این موضوع ارتباط مستقیمی با نوع طراحی محافظهای دستگیرهدار دارد.

زیرا در تولید این کاورها یک دستگیره در پشت قاب آیفون 13 پرو مکس قرار میدهند که جنس آن مشابه با خود قاب است. به این ترتیب با نگهداری آیفون 13 پرو مکس در دستان خود، میتوانید از این دستگیره کمک گرفته تا احتمال زمین افتادن موبایل خود را کاهش دهید.

با کاورهای موبایل الکتروپلیتینگ آشنا شوید

زمانی که صحبت از قاب الکتروپلیتینگ به میان میآید، بهتر است تا اشارهای به محبوبیت آن در کاور آیفون 13 پرو مکس داشته باشیم. ممکن است بپرسید که چه دلیلی پشت این محبوبیت وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال اجازه دهید تا شما را با کلمه الکتروپلیتینگ و معنای آن آشنا کنیم.

الکتروپلیتینگ به معنی آبکاری است. این آبکاری روی محافظ آیفون 13 پرو مکس باعث میشود تا یک لایه روکش فلزی بر روی ماده اصلی قاب ایجاد شود. لازم به ذکر است که این عملیات موجب افزایش مقاومت قاب آیفون 13 پرو مکس در برابر ضربه، زمینخوردن و سابیدگی آن خواهد شد.

موبایل

قاب آیفون 13 پرو مکس ساده چه کابردی دارد؟

در میان تمام کاورهای معرفیشده، نباید معرفی کاورهای ساده موبایل را از قلم انداخت. زیرا اکثر افرادی که علاقهمند به قابهای مینیمال هستند، خرید قابهای ساده را به سایر کاورها ترجیح میدهند. می توانید محافظ آیفون 13 پرو مکس را با طراحی ساده انتخاب کنید.

جمعبندی

از آن جایی که خرید قاب موبایل میتواند به اندازه خود موبایل نیاز به توجه و بررسی داشته باشد، در این مقاله شما را با محبوبترین کاورها و محافظهای موبایل آشنا کردیم و ویژگیهای تکتک آنها را برای شما شرح دادیم.

درست است که تمرکز ما در این مطلب قاب آیفون 13 پرو مکس بود، اما این نکته را در نظر داشته باشید که برای همه موبایلها چنین قابهایی تولید شده است و جای نگرانی برای پیداکردن قاب مورد نظر شما وجود ندارد.

پس اگر شما هم جزء افرادی هستید که به محافظت از موبایل خود در برابر ضربه، زمینافتادن و سابیدگی اهمیت میدهید، پیشنهاد میدهیم که با خرید یک قاب موبایل مانند کاور آیفون 13 پرو مکس، اقدام به افزایش طول عمر تلفن همراه خود کنید.