قابل اعتماد و کارآمد،‌ این تمام چیزی است که وب‌مستران از سرویس هاستی که تهیه می‌کنند انتظار دارند. تشخیص و خرید هاست خوب از بین طیف وسیعی از هاست‌ها موجود در حال حاضر کار سختی شده است. در این مقاله به بررسی ویژگی‌های هاست وردپرس،‌ لینوکس و ووکامرس لیمو هاست می‌پردازیم و ثابت می‌کنیم چرا ادعا داریم لیموهاست همان هاست کارآمد و قابل اعتمادی است که نیازهای سایت شما را چه سایت شخصی باشد چه فروشگاهی برطرف می‌کند.

با هاست وردپرس که از همه هاست‌ها پرطرفدارتر است شروع می‌کنیم.

هاست وردپرس لیموهاست، بهترین انتخاب وردپرس دوستان

قبل از شروع معرفی مزایای هاست وردپرس لیموهاست، بهتر است یک تعریف کلی از هاست وردپرس (‌WordPress Hosting) را باهم مرور کنیم. هاست وردپرس، هاستی با سیستم‌عامل لینوکس است که برای استفاده که با وردپرس ساخته می‌شوند،‌ بهینه‌سازی شده است. البته می‌توان از این هاست برای تمامی سایت‌ها استفاده کرد، اما بهترین استفاده آن برای سایت‌های وردپرسی است.

چرا هاست وردپرس لیموهاست؟

هاست وردپرس لیموهاست چه مزایایی نسبت به هاست رقبا دارد؟ چه ویژگی‌هایی باعث می‌شوند که برای راه‌اندازی سایت وردپرسی هاست وردپرس لیموهاست را انتخاب کنیم؟ در ادامه به بررسی برخی از این وارد می‌پردازیم.

۱. میزبان کاربلد

تیم لیموهاست با تلاش بی‌وقفه موفق شدند یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین هاست‌های ایران با استانداردهای بین‌المللی را به کاربران ارائه دهند. بچه‌های پشتیبانی لیمو به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته پاسخگوی مشکلات فنی که برای کاربران پیش می‌آید هستند.

از طرفی پلن‌های متنوع و انعطاف‌پذیر لیموهاست به کاربران این امکان را می‌دهد که با توجه به نیاز و البته بودجه‌ مورد نظرشان مناسب‌ترین پلن را انتخاب کنند.

۲. بهینه‌سازی کش ویژهٔ وردپرس

یکی از رایج‌ترین مشکلاتی که باعث کند شدن سایت وردپرسی می‌شود کش (حافظه‌ٔ موقت)‌ است. برخی از دارندگان سایت این مشکل را با نصب افزونه روی سایت وردپرسی حل می‌کنند؛ اما همانطور که می‌دانید،‌ نصب افزونه‌های سنگین خود مشکلات خاصی را برای سایت به وجود می‌آورد.

لیموهاست با بهینه‌سازی کش در هاست‌های خود این مشکل را برای کاربران به بهترین و ساده‌ترین نحوه حل کرده است.

کپشن: با استفاده از بک‌آپ‌گیری اتومات و منظم از اطلاعات سایت خیالتان را راحت کنید

۳. بک آپ گیری منظم و اتومات

برای یک وب‌سایت و دارنده‌ی آن خطری بزرگتر از نابود شدن اطلاعات وجود ندارد. برای اطمینان بهتر است هر وب‌سایتی از اطلاعاتش یک بک‌آپ داشته باشد. اما بک‌آپ گرفتن به صورت دستی و آن‌ هم به صورت روزانه کار مشکلی است.

پشتیبانی هاست وردپرس به صورت منظم و اتوماتیک از اطلاعات شما بک‌آپ می‌گیرد و خیال شما را بابت اطلاعات مهم‌ سایتتان را راحت می‌کند.

آشنایی کامل با هاست وردپرس، لینوکس و ووکامرس لیموهاست

۴. سرعت بالا

هارد سرور تاثیر بسیاری در سرعت بارگذاری اطلاعات دارد. هارد NVMe یکی از جدیدترین تکنولوژی‌ها در این زمینه است که با اختلاف رقبای قدیمی خود را پشت سر می‌گذارد. در این بنچمارک در حالی که SATA عملکردی 4 برابر بهتر از HDD های مکانیکی دارد، NVMe نسبت به SATA پنج برابر بهتر عمل می‌کند و سریع‌ترین پرفورمنس و حداکثر سرعت را نسبت به هر پروتکل ذخیره سازی دیگری ارائه می‌کند.

لیموهاست در هاست‌های خود از هارد NVMe استفاده می‌کند.

بررسی ویژگی‌های منحصر به فرد هاست وردپرس لیموهاست را همینجا متوقف می‌کنیم و سراغ هاست لینوکس و طرفداران آزادی می‌رویم!

هاست لینوکس لیموهاست،‌ مدیریت در دست شماست

همانطور که احتمالاً می‌دانید‌ لینوکس (Linux) یک زبان‌ برنامه‌نویسی است و به هاستی که از زبان لینوکس در آن استفاده شده است،‌ هاست لینوکس می‌گوییم. هاست لینوکس (Linux Hosting) محبوبیتش را مدیون متن‌باز بودنش است. این متن‌باز بودن به کاربران اجازه می‌دهد تغییرات مورد نظرشان را به راحتی اعمال کنند.

هاست لینوکس لیموهاست چه مزایای دارد؟

با خرید هاست لینوکس می‌توانید با استفاده از PHP، Perl، Ruby، Python سرویس خود را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید از یکی از CMSهای Open Card ،Magento،‌ Joomla، Drupal برای ساخت و مدیریت سایت‌تان استفاده کنید.

در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌هایی که هاست لینوکس لیموهاست را از سایر هاست‌ها متمایز می‌کند می‌پردازیم.

۱. پایداری و آپتایم بالا

آپتایم (Uptime) به زمانی می‌گویند که سایت از طرف سرور بالا است،‌ یادتان باشد قبل از انتخاب سرویس حتماً‌ به درصد آپتایم توجه کنید. حال که آشنایی کوتاهی با آپتایم داشتیم،‌ بهتر است سراغ آپتایم لیموهاست و

مقایسه آن با سایر سرویس‌ها برویم. لیموهاست آپتایم ۹۹/۹ درصدی را به کاربرانش تضمین می‌کند. به این معنا که شما نیازی نیست نگران قطع شدن سایت‌تان از طرف شرکت میزبانی برای انجام تعمیرات یا به‌روزرسانی‌‌ها باشید. این درصد بالاترین آپ‌تایمی است می‌توانید از یک شرکت میزبانی دریافت کنید.

آشنایی کامل با هاست وردپرس، لینوکس و ووکامرس لیموهاست

۲. پشتیبانی حرفه‌ای

پشتیبانی حرفه‌ای تیم فنی لیموهاست به شما این امکان را می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز اگر سوال یا مشکلی برای سایتتان پیش آمد با ارسال تیکت از متخصصان لیموهاست کمک بگیرید و در اولین فرصت مشکل را رفع کنید.

۳. مدیریت دیتابیس‌ها

مدیریت پایگاه داده‌های هاست با MySQL wizard و phpMyAdmin از امکانات محبوب هاست لینوکس لیمو است. با این دو ابزار می‌توانید دیتابیس سفارشی بسازید، محتوای این پایگاه داده‌ها را ببینید و تغییر بدهید. در صورت نیاز محتوا را ایمپورت و اکسپورت کنید. و این یعنی کلید امپراطوری دیتابیس‌ها در دستان شماست!

هاست ووکامرس لیموهاست

۱. تجربه‌ی خوب کاربری

سرعت در تمام انواع سایت مهم است،‌ اما در سایت فروشگاهی اهمیت بیشتری دارد. سرعت پایین می‌تواند مشتریان بالقوه شما را که تا دم خرید آمده‌اند از خرید منصرف کند. مشتریان منتظر نمی‌مانند تا سایت شما به آهستگی برایش بالا بیاید و به سرعت از صفحه خارج می‌شوند و سراغ سایت بعدی می‌روند.

علاوه‌براین سرعت سایت تاثیر زیادی روی تجربه کاربری مخاطبان می‌گذارد. همانطور که بالاتر توضیح دادیم لیموهاست با استفاده از هارد NVMe سرعتی بسیار مطلوب را برای کاربران فراهم می‌کند. هاست ووکامرس لیموهاست می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

۲. سازگاری با برترین قالب‌های فروشگاهی

برای آن که بتوانید در یک فروشگاه Woocommerce سرعت بیشتری داشته باشید و کاربران سریع‌تر خرید کنند، باید یک سیستم مناسب برای ذخیره‌سازی داده‌های موقت (caching) در هاست شما وجود داشته باشد. با وجود سیستم‌های caching دیگر نیازی به پردازش PHP و جستجوی پایگاه داده برای هر بار بازدید از سایت شما نیست.

۳. مانیتورینگ ۲۴ ساعته

تیم فنی لیموهاست به صورت ۲۴ ساعته سایت شما را نظارت می‌کنند و مراقب‌اند. اگر مشکلی برای سایت شما پیش‌ بیاید، سیستم امنیتی به تیم فنی لیمو اطلاع می‌دهد و آن‌ها به سرعت شروع به بررسی مشکل می‌کنند.

آشنایی کامل با هاست وردپرس، لینوکس و ووکامرس لیموهاست

جمع بندی

لیموهاست قابل اعتماد و کارآمد همان هاستی است که به دنبال آن می‌گشتید. اگر از سر و کله زدن با مشکلات زیرساختی هاست خسته شده‌اید و می‌خواهید تمام انرژی و زمان خود را روی سئو و فروش بیشتر سایت‌تان بگذارید به جمع کاربران لیموهاست بپیوندید و از سرعت بالا،‌ امنیت و پشتیبانی قوی بهره‌مند شوید.

ممنون که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.