می‌دانیم که سری P50 هواوی بیش از یک سال پیش عرضه شده بود و در ماه آگوست سال ۲۰۲۱ شاهد آن بودیم. اما این شرکت از تولید پرچم‌دار جدید سری P خود چشم پوشی نکرده و هنوز هم برای آن برنامه دارد. بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، هواوی P60 و P60 پرو در ماه مارس سال جاری روانه بازار خواهند شد و بر اساس قیمت گوشی هواوی می‌توانیم از دوربین‌های بهبود یافته، صفحه نمایش بهتر و باتری‌های بزرگ‌تر بهره ببریم. هواوی پی ۶۰ پرو از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی اولد بهره برده و می‌تواند نرخ تازه سازی رو‌ان‌تر ۱۲۰ هرتزی را به همراه داشته باشد.

رزولوشن صفحه نمایش در حد ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل بوده و در مقایسه با ۲۷۰۰ در ۱۲۲۸ پیکسل گوشی پی ۵۰ پرو، گزینه بهتری محسوب می‌شود. همین سبب می‌شود که حتی افزایش قیمت گوشی هواوی هم قابل توجیه باشد. در صفحه نمایش از سیستم نوری PWM همراه با فرکانس بالای ۱۹۲۰ هرتز استفاده شده است. این پنل توسط کمپانی BoE تهیه شده و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هم در جلوی آن نصب می‌شود. دوربین پشتی دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و سونی با مدل جدید IMX888 خود تهیه کننده آن بوده است. این در حالی است که دوربین اولترا واید هم مجهز به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بوده و از مدل IMX858 سونی بهره می‌برد.

هواوی P60 وP60 پرو در ماه مارس امسال روانه بازار می‌شوند

دوربین تله فوتو هم داریم که از همان سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از نوع OmniVision OV64B بهره می‌برد. نسخه پایه هواوی پی ۶۰ هم تنظیمات متفاوتی دارد و هنوز هم می‌تواند انتخاب بهتری از خرید گوشی شیائومی در این رده قیمت باشد. دوربین اصلی آن از سنسور ۵۲ مگاپیکسلی IMX789 بهره می‌برد. این سنسور در ابعاد ۱/۱.۳۵ اینچی تهیه شده و ۱.۱۲ میکرومتری است. یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی هم داریم که از نوع IMX858 بوده و یک دوربین تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی از نوع IMX351 هم به آن اضافه می‌شود. دوربین‌های این دو گوشی مبتنی بر سیستم تصویربرداری XMAGE داخلی بوده و بر اساس اطلاعات شایع شده، دیافراگم متغیری که در میت ۵۰ پرو دیده بودیم در هر دو گوشی استفاده می‌شود.

امکانات بر اساس قیمت گوشی هواوی سری P60

اطلاعات فاش شده ادعا می‌کنند که گوشی پی ۶۰ پرو از نسخه 4G تراشه اسنپ دراگون ۸ پلاس نسل اول و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۱۰۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات استفاده خواهد کرد. در مقایسه می‌توانیم به پی ۵۰ پرو اشاره کنیم که از تراشه اسنپ دراگون ۸۸۸ بهره برده و باتری آن هم ظرفیت معادل ۴۳۶۰ میلی آمپر ساعتی دارد. سیستم شارژ آن هم ۶۶ واتی بوده و از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات هم در آن استفاده شده است. خیلی از این امکانات با خرید گوشی شیائومی و سامسونگ در چنین رده قیمتی ارائه نمی‌شود و همین سبب شده است که خواهان این مدل هم بالا باشد.

هواوی P60 وP60 پرو در ماه مارس امسال روانه بازار می‌شوند

انتظار می‌رود که سری پی ۶۰ هواوی از برخی از ویژگی‌های سری میت ۵۰ هم استفاده کنند. از این قبیل امکانات، می‌توانیم به شیشه‌های مقاوم از نوع Kunlun برای صفحه نمایش اشاره کنیم. این گوشی‌ها از رتبه بندی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار هم استفاده می‌کند که در اکثر گوشی‌های این رده قیمت هم دیده می‌شود. این گوشی‌ها احتمالا از ارتباطات ماهواره‌ای هم پشتیبانی خواهند کرد. هواوی برای این منظور از صورت فلکی بیدو استفاده کرده و ممکن است که پشتیبانی محدودی در خارج از چین وجود داشته باشد. هواوی هنوز تاریخ رسمی برای انتشار این گوشی‌ها تعیین نکرده است و حتی عرضه این گوشی‌ها حالت رسمی ندارند.

خرید گوشی هوشمند از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید گوشی شیائومی و سایر مدل‌ها، می‌توانند از فروشگاه مقداد آی تی دیدن فرمایند. در این سایت، تنوع عالی محصولات دیده می‌شود و از برندهای محبوب و حتی ناشناخته می‌توانید گزینه‌های مدنظر خود را انتخاب کنید. امکان بررسی قیمت گوشی هواوی در کنار مقایسه مشخصات فنی آن‌ها وجود داشته و به این ترتیب، انتخاب بهتری و آگاهانه‌تری می‌توانید در بازار داشته باشید. قیمت‌ها به‌روز بوده و ارزشمندی هر خرید را هم می‌توانید بر اساس دانش خود مورد بررسی قرار دهید. مقداد آی تی ارائه کننده جدیدترین و به‌روزترین مدل گوشی‌های هوشمند سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و برندهای دیگر است و یقینا از خرید خود راضی خواهید بود.

هواوی P60 وP60 پرو در ماه مارس امسال روانه بازار می‌شوند

با خرید گوشی شیائومی می‌توانید به محصولات ارزان‌تر با مشخصات فنی بهتر دست پیدا کرده و چندین سال از استفاده از آن راضی باشید. مقداد آی تی ارائه کننده سایر کالای دیجیتالی و غیر دیجیتالی بوده و خریدهای خود را می‌توانید از سایت مدیریت کنید. سری P60 هواوی بعد از معرفی و عرضه رسمی در سایت مقداد آی تی موجود شده و می‌توانید مراتب بررسی قیمت گوشی هواوی سری P60 و خرید آن را از طریق سایت مورد بررسی قرار دهید. برای خرید لپ تاپ در مدل‌های مختلف و تجهیزات شبکه هم می‌توانید به سایت مقداد آی تی اعتماد کنید.