زمانی که شما گوشی هوشمندتان را میخرید، باید در کنار آن برای گوشی موبایل‎تان یک سری لوازم جانبی تهیه کنید. بعضی از لوازم جانبی برای گوشی موبایل بسیار ضروری هستند. اگر یک گوشی هوشمند هوآوی و یا شیائومی دارید. شارژر هوآوی و شارژر شیائومی مهم‎ترین لوازم جانبی گوشی شما هستند.

اگر بخواهیم از ضرورت و اهمیت لوازم جانبی گوشی موبایل بگوییم باید چندین صفحه مقاله را به انواع لوازم جانبی موبایل و مزایای آن‎ها اختصاص بدهیم.

تمامی لوازم جانبی نقش حیاتی و ضروری برای گوشی موبایل ما دارند. زمانی که شما یک گوشی هوشمند مدل بالا میخرید، باید به فکر تهیه لوازم جانبی اصل و باکیفیت نیز برای آن باشید.

افزایش بی رویه فروشندگان لوازم جانبی موبایل، کاربران گوشی‎های هوشمند را نگران کرده است زیرا در این زمان شناسایی لوازم جانبی اصل از غیراصل مشکل میشود.

بسیاری از کاربران گوشی‎های هوآوی و شیائومی به دنبال شارژر شیائومی فونی شاپ و شارژر هوآوی برای گوشی خود هستند اما به دلیل تعداد زیاد فروشندگان و تنوع بالای شارژرها، نمیتوانند شارژر مناسب مدل گوشی هوشمند خود را پیدا کنند.

به همین دلیل فروشگاه فونی شاپ تلاش میکند تا با ارائه لوازم جانبی اصل و باکیفیت گوشی موبایل به تمامی کاربران گوشی‎های هوشمند، گامی بلند در این راه بردارد.

اگر به هر دلیلی تاکنون نتوانسته‎اید که لوازم جانبی اصل و باکیفیت گوشی موبایل خود را تهیه کنید، پس همین حالا وارد فروشگاه فونی شاپ شوید و نام گوشی‎تان را جستجو کنید.

در فروشگاه فونی شاپ شما میتوانید انواع لوازم جانبی مورد نیاز گوشی موبایل‎تان را با مناسب‎ترین قیمت در ایران به صورت اینترنتی خریداری کنید.

همچنین اگر از کاربران گوشی‎های شیائومی و هوآوی هستید، میتوانید شارژر هوآوی یا شارزر شیائومی اصل گوشی هوشمند خود را از فروشگاه فونی شاپ با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

تمامی لوازم جانبی و قطعات موبایل موجود در فروشگاه فونی شاپ با ضمانت اصالت کالا تقدیم شما خواهد شد. پس همین حالا تمامی لوازم جانبی اصل گوشی هوشمند خود را به صورت اینترنتی از فروشگاه فونی شاپ تهیه کنید.

شارژر گوشی موبایل، مهم‎ترین و ضروری‎ترین لوازم جانبی هر گوشی هوشمند است. اگر شما از کاربران گوشی‎های شیائومی و هوآوی هستید، پس باید در خرید شارژر گوشی‎تان بسیار دقت کنید.

برای شارژ کردن گوشی‎های این دو برند، شما باید حتما از شارژر اصل هوآوی و شارژر اصل شیائومی استفاده کنید. اکیدا توصیه میشود که از شارژرهای غیراصل برای شارژر کردن گوشی موبایل‎تان استفاده نکنید و از آن‎ها دوری کنید.

شارژر موبایل اصل

تمامی گوشی‎های هوشمند برندهای مطرح از جمله شیائومی و هوآوی، زیر نظر بهترین متخصصین طراحی و ساخته شده‎اند، به همین دلیل گوشی‎های هوشمند در مقایسه با سایر لوازم الکترونیکی از عمر بیشتری برخوردار هستند.

اما بعضی از کاربران گوشی‎های هوشمند با استفاده نادرست و غیراصولی از گوشی هوشمند خود، باعث میشوند که عمر گوشی‎شان با سرعت بسیار بیشتری تمام شود.

یکی از کارهایی که باعث میشود عمر گوشی شما کم شود، استفاده از شارژرهای غیراصل برای شارژ کردن گوشی هوآوی و شیائومی است.

اگر شما دارنده گوشی هوشمند یکی از این دو برند محبوب هستید، پس برای شارژ کردن گوشی هوشمند خود باید از شارژر اصل هوآوی و شارژر اصل شیائومی استفاده کنید.

درصورتی که از شارژر مختص به گوشی هوشمندتان استفاده نکنید، به باتری گوشی موبایل شما آسیب‎های جبران ناپذیری وارد خواهد شد که در نهایت مجبور به تعویض باتری گوشی‎تان خواهید شد.

درنتیجه اگر میخواهید که گوشی هوشمند شما عمر بیشتری داشته باشد و به این زودی‎ها مجبور به تعویض باتری آن نشوید، پس همین حالا شارژر هوآوی و شارژر شیائومی گوشی هوشمند خود را از فروشگاه فونی شاپ با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید.

بهترین شارژر موجود در بازار

خرید شارژر گوشی موبایل

بعضی از برندهای گوشی‎های هوشمند هستند که زمانی شما گوشی خود را خریداری میکنید به شما شارژر گوشی را تحویل نمیدهند که در نتیجه باید شارژر گوشی‎تان را جداگانه خریداری کنید.

در مقابل اکثر برندهای گوشی‎های موبایل، شارژر گوشی را به خریدار تحویل میدهند اما از آنجایی که شارژرها بسیار آسیب پذیر هستند احتمالا شما مدتی بعد باید شارژر گوشی خود را تعویض کنید!

تمامی کاربران گوشی‎های هوشمند برای حداقل یکبار هم که شده مجبور شده‎اند تا شارژر گوشی خوشمند خود را تعویض کنند. شارژرها به دلیل سیم نازک و آداپتور خود بسیار آسیب پذیر هستند.

زمانی که شارژر گوشی موبایل نیاز به تعویض دارد، بسیاری از کاربران گوشی‎های هوشمند ترجیح میدهند تا از شارژر یک گوشی دیگر برای شارژر گوشی خود استفاده کنند.

استفاده از غیر شارژر هوآوی برای شارژر کردن گوشی هوآوی، به باتری و سلامت گوشی شما آسیب بسیار زیادی وارد خواهد کرد. بنابراین حتما از شارژر مختص به گوشی خود استفاده کنید.

همچنین بعضی از کاربران گوشی‎های شیائومی از شارژر شیائومی برای شارژ گوشی خود استفاده نمیکنند، که به همین دلیل پس از مدتی گوشی هوشمندشان با خرابی روبرو میشود.

درنتیجه اگر گوشی هوشمند هوآوی و یا شیائومی دارید، برای شارژر گوشی‎تان حتما از شارژر اصل هوآوی و شارژر اصل شیائومی مختص به مدل گوشی‎تان استفاده کنید.

شما میتوانید همین حالا نام گوشی هوشمند خود را در فروشگاه فونی شاپ جستجو کنید تا شارژر اصل گوشی خود را با مناسب‎ترین قیمت در ایران به صورت اینترنتی خریداری کنید.