در سال های اخیر، با توجه و علاقه بیشتر جوانان و تمامی مردم کشور ایران به بازی های رایانه ای، شاهد استقبال بی نظیر مردم کشورمان از این باز ها بوده ایم. بسیاری از افراد به صورت حرفه ای و تخصصی در این زمینه فعالیت دارند. به همین دلیل نیز این افراد نیازمند یک سیستم بسیار خوب هستند تا بتوانند فعالیت های مربوطه را بدون هر گونه مشکلی انجام دهند. سیستم های زیادی توسط شرکت های مختلف در زمینه گیمینگ توزیع و عرضه شده است. اما تنها برخی از مراکز و شرکت های معتبر دنیا توانسته اند با جمع آوری یک سیستم فوق العاده، تغییرات بزرگی را در بازار و قیمت سیستم گیمینگ رقم بزنند. توجه داشته باشید که وجود برند های متفاوت در این بازار، تاثیر بزرگی را در سردرگمی مردم در حین خرید داشته است.

کشور ایران به دلیل داشتن متقاضیان بسیار زیاد در این زمینه، نیازمند سیستم گیمینگ بوده تا نیاز متقاضیان خود را بر طرف کند. به همین دلیل نیز مجموعه های زیادی در سراسر کشور ایران نسبت به ارائه خدمات و فروش محصولات در این زمینه فعالیت دارند. اما قبل از هر چیزی نیاز است تا سیستم موردنظر شما با توجه به بودجه شما تعیین، و سپس نسبت به خرید آن اقدام شود. قطعا شما می توانید با کسب راهنمایی های بیشتر در این زمینه، به شکل بهتری نسبت به خرید کامپیوتر گیمینگ اقدام نمایید. این مسئله موجب می شود تا میزان سطح کیفی خرید شما، تا مقدار بسیار زیادی با افزایش مواجه شود.

اجرای بازی های سنگین با سیستم های گیمینگ

بخش بزرگی از توجه خود را به cpu دهید

بسیاری از مردم کشور ایران که به دنبال یک سیستم گیمینگ هستند، در حین خرید خود توجه لازم را به cpu نمی کنند. این مسئله در آینده موجب می شود تا این افراد با مشکلات زیادی روبرو شوند و سپس از سیستم خریداری شده از سوی خود، ناراضی باشند. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا در خرید سیستم گیمینگ، بخش بزرگی از توجه خود را به cpu دهید. نام دیگر این بخش از سیستم شما پردازنده مرکزی نام داشته و در بازار های کشور ایران نیز با این نام به فروش می رسد. توجه داشته باشید که ممکن است پردازنده مرکزی سیستم شما، توانایی لازم را برای اجرای بسیاری از بازی ها نداشته باشد. این مسئله به مرور زمان باعث می شود تا پردازنده شما دچار ایرادات مختلفی شود. از این رو پیشنهاد ما این است تا با بررسی مبانی لازم در این زمینه، نسبت به خرید cpu باکیفیت اقدام کنید.

توجه داشته باشید که قبل از خرید پردازنده های مرکزی، باید حتما بازی های موردنظر خود را که قصد بازی کردن آن ها را دارید، مورد ارزیابی قرار دهید. اگر میزان فشار این بازی ها به سیستم شما کم بود، قطعا انتخاب یک پردازنده مرکزی ارزان تر می توانید تاثیر زیادی را در صرفه جویی هزینه ها داشته باشد،اما اگر میزان فشار شما به پردازنده مرکزی بسیار بالا است، بهتر است از همین حالا نسبت به خرید یک پردازنده باکیفیت اقدام کنید.

مادر برد، موثر در سیستم گیمینگ شما

برخی از مجموعه ها و فروشندگان سیستم گیمینگ بر این عقیده هستند که شما باید تمرکز اصلی خود را بر روی یکی از دو قطعه مادربرد یا پردازنده مرکزی قرار دهید. این ادعا به طور کامل کذب بوده و تاکید مراکز مجرب و حرفه ای، تمرکز بیشتر بر روی هر دو قطعه می باشد. انتخاب یک مادربرد مدرن و جدید باعث می شود تا کامپیوتر گیمینگ شما تا چندین سال آینده به طور کامل تضمین شود. از این رو باید توجه ویژه ای را به این بخش داشته باشید. لازم به ذکر است که مادربرد شما باید از سوکت های مربوطه برای اتصال به پردازنده مرکزی بهره مند باشد. تطابق صحیح این دو قطعه مسئله ای بسیار مهم به شمار رفته که سبب ارتقای سیستم شما خواهد شد.

سیستم گیمینگ باکیفیت در بازار های کشور

توجه به رام در خرید سیستم گیمینگ

رام به عنوان یکی از بخش های حساس و مهم سیستم های گیمینگ به شمار می رود که تاثیر زیادی در قیمت کامپیوتر گیمینگ دارد. قطعا شما با خرید یک رام که از ظرفیت نسبتا پایینی بهره مند است، نمی توانید یک سیستم یا pc فوق العاده ای را برای خود تهیه کنید. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا مانند دیگر گیمر ها، از ظرفیت بالاتر رام ها استفاده کنید. در سال های اخیر میزان علاقه گیمر ها به استفاده از رام های ظرفیت 16 به بالا با افزایش قابل توجهی روبرو شده است. برخی از افراد به دلیل داشتن محدودیت های مختلف، از رام 16 استفاده می کنند. اما اگر قصد جمع آوری یک سیستم فوق العاده را دارید، به شما رام های 32 و 64 را پیشنهاد می کنیم. قطعا موارد ذکر شده می توانند به عنوان گزینه مطلوب تری برای شما شناخته شوند.

کارت گرافیک، حساس و موثر در سیستم های گیمینگ

در گذشته انتخاب یک کارت گرافیک برای کامپیوتر گیمینگ بسیار ساده بود. اما امروزه با افزایش اهمیت این قطعه در این سیستم ها، دیگر نمی توان به راحتی کارت گرافیک موردنظر را جستجو کرد. شرکت های زیادی در زمینه تولید کارت گرافیک نقش دارند. در سال های گذشته محصولات نامرغوبی وارد بازار های کشور شده که تمامی این موارد تاثیرات منفی را در بازار این محصولات داشته اند. بنابراین توجه به کارت گرافیک نیز موجب می شود تا سیستم بهتری از سوی شما تهیه شود.

تهیه سیستم های گیمینگ باکیفیت

خرید سیستم گیمینگ از مراجع معتبر

در سال های اخیر، مراکز زیادی به منظور فروش سیستم گیمینگ تاسیس شده اند که برخی از آن ها در این زمینه موفق عمل کرده اند. در این بین مراکزی نامعتبری نیز وجود داشتند که تنها هدف آن ها در این بازار، کسب سود های کلان بوده است. در این بین مجموعه ایران پی سی به عنوان یکی از گزینه های مطلوب برای خرید سیستم های گیمینگ به شمار رفته است. در مجموعه ایران پی سی تنوع وسیعی از سیستم های گیمینگ در قیمت های مختلف وجود دارد. این مسئله موجب شده تا هر فرد بتواند با توجه به بودجه موردنظر و نوع کاربرد خود، به راحتی نسبت به خرید سیستم های گیمینگ خود اقدام نماید. شما نیز می توانید با بهره مند شدن از شرایط خرید این سیستم ها، نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایید.