این روزها استفاده از نرم افزار حسابداری در هر کسب و کاری لازم است. پیشرفت تکنولوژی در مدیریت کسب و کار، در افزایش سرعت گرفتن داد و ستد نیز ورود پیدا کرده است. با توجه به این که حسابداری، از مهم ترین قسمت های هر شرکتی محسوب می شود، افزایش دقت و تمرکز در آن می تواند به پیشرفت کسب و کار کمک کند. استفاده از نرم افزارهای حسابداری در اصناف مختلف می تواند فعالیت را برای نیروی انسانی آسان تر کند و همچنین بر سرعت آن می افزاید.

در نهایت بالا رفتن سرعت فروش منجر به افزایش تعداد تراکنش می شود. یکی از اهداف پارمیس، شرکت تولید نرم افزارهای حسابداری، آسان سازی و سفارشی کردن نرم افزار های حسابداری برای هر صنف است. نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری، نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی و غیره از دستاوردهای سال های اخیر این شرکت حسابداری است.

نرم افزار حسابداری و اهمیت استفاده از آن در کسب و کار

مدیریت انبار و فروش اجناس مختلف، با استفاده از نرم افزارهای حسابداری از دغدغه های مدیران کسب و کار می کاهد. کم شدن خطای انسانی، مدیریت حساب مشتریان، تسلط بر خرید از تامین کنندگان مختلف، مدیریت فروش تعداد بالای محصولات به مشتریان مختلف و غیره همه و همه از مزیت های استفاده از نرم افزارهای بروز حسابداری است.

شرکت تولید کننده نرم افزار های حسابداری پارمیس به تازگی، نرم افزارهای مختلفی در حوزه های متفاوت برنامه ریزی کرده است. فروشندگان به راحتی با استفاده از این نرم افزارها می توانند فروش خود را سامان ببخشند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار حسابداری کیف و کفش
  • نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری
  • نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی
  • نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و فروشگاه

نرم افزار حسابداری کیف و کفش

نرم افزار حسابداری کیف و کفش پارمیس

نرم افزار حسابداری کیف و کفش پارمیس به شما کمک می کند تا با گرفتن اطلاعات دقیق بتوانید درک دقیق ترین نسبت به بازار پیدا کنید. قطعا همان طور که می دانید دستیابی به اطلاعات بازار با روش سنتی غیر ممکن است و اگر هم اطلاعاتی به دست آید، برای محاسبه آن در طیف گسترده دچار مشکل می شوید. نرم افزار حسابداری برای تولید کنندگان گزینه بسیار مناسبی است.

این نرم افزار کیف و کفش از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که می تواند در فعالیت های روزمره و قدم به قدم به کارگران کمک کند. برای مثال از امکانات این نرم افزار حسابداری می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ذخیره سال های مالی متعدد به عنوان بانک اطلاعاتی در یک نرم افزار کیف و کفش
  • تعیین سرفصل های مختلف به صورت گروهی و در تعداد بسیار بالا
  • تعریف چند حساب برای یک شرکت به صورت تفکیک شده بر روی یک نرم افزار حسابداری
  • امکان اضافه کردن اسناد و مدارک به صورت فایل به هر سند مورد نیاز
  • ذخیره اسناد و مدارک برای صدور دوباره و غیره

مدیریت کسب و کار با نرم افزار کیف و کفش پارمیس، نه تنها باعث ارتقای فروش و برندینگ می شود؛ بلکه مدیریت سرمایه، سود و زیان سالانه هم به راحتی قابل دسترسی است. امروز به علت وجود تنوع در کالا، برند و وجود دسته های مختلف در صنف کیف و کفش بدون داشتن یکی از انواع نرم افزارهای حسابداری و با روش های قدیمی، فروش و بازاریابی برنامه‌ریزی شده؛ قابل تصور نیست.

نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری

نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری پارمیس

پارمیس با ارائه نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری پارمیس برای مشاغل مختلف و سفارشی سازی هر یک از نرم افزارها، سعی دارد تا مدیران کسب و کار را در فعالیت های مالی و حقوقی یاری نماید. یکی از نرم افزارهای حسابداری پرطرفدار، نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری است.

در اصنافی مثل خدمات کامپیوتر معمولا درآمدزایی از دو طریق انجام می گیرد: فروش و ارائه خدمات به مشتری. با توجه به تعداد بالای فروش و ارائه خدمات به مشتریان، این روزها استفاده از راه های سنتی و قدیمی پیشنهاد نمی شود. برای ثبت دقیق جزئیات فروش و خدمات با تعداد گزارش های زیاد نیاز به سیستمی ساده و سریع است که بتواند به راحتی همه تراکنش ها را محاسبه کند و پس از گذشت شش ماه یا یک سال، گزارش کاملی با تمام جزییات در اختیار فروشنده بگذارد. نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری از امکانات زیادی برخوردار است که برای مثال می توانیم از موارد زیر نام ببریم:

صدور فاکتور فروش و خرید طراحی شده توسط نرم افزار خدمات کامپیوتری، برگشت از فروش و خرید و صدور پیش فاکتورهای مناسب، گزارش موجودی انبار و ورود و خروج اجناس از آن توسط نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری، معرفی بازاریاب در سطوح مختلف توسط نرم افزار خدمات کامپیوتری توسط نرم افزار خدمات کامپیوتری، قابلیت گزارش گیری در هر لحظه توسط نرم افزار خدمات کامپیوتری، امکان تعریف سطح دسترسی های مختلف و غیره .

نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی پارمیس بر اساس نیاز خود آن ها فراهم شده است. در نرم افزار لوازم خانگی می توان به مواردی از جمله عملیات فاکتور، بانک و چک، عملیات مربوط به اجناس انبار و عملیات حسابداری اشاره کرد. یکی از عوامل مهم در صنف لوازم خانگی توجه به انبار و دقت در ورود و خروج از انبار و موجودی آن است که در نرم افزار لوازم خانگی به آن توجه ویژه ای شده است. اگر بخواهیم به صورت دقیق تری از امکانات نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی بگوییم باید به این موارد اشاره کنیم:

  • ذخیره سازی اسناد و مدارک به منظور الگوسازی و صدور مجدد آن برای استفاده بعدی
  • ارائه گزارش حساب ها در هر زمان در نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی
  • تعیین سرفصل های مختلف سلسله وار در سطوح مختلف توسط نرم افزار لوازم خانگی
  • تعیین سطح دسترسی های مختلف برای کاربران متفاوت از مدیریت تا کارمند انبار و ...
  • حفظ آنی ردیف به ردیف اسناد برای زمان قطعی برق یا اینترنت
  • امکان ضمیمه اسناد و فایل های مورد نیاز به هر کدام از اسناد و غیره

علاوه بر تمام موارد بالا، نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی قابلیت شخصی سازی دارد. به این معنا که فروشنده می تواند از شرکت تولید کننده نرم افزارهای حسابداری درخواست کند تا موردی که در کسب و کار به آن نیاز دارد، به نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی اضافه شود.

نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و فروشگاه

نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و فروشگاه پارمیس

نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و فروشگاه پارمیس برای ارائه خدمات حسابداری به فروشگاه های مختلف آمادگی دارد. شاید سوپر مارکت ها و فروشگاه های زیادی در مقابل بروز شدن و تغییرات اساسی مقاومت داشته باشند، اما واقعیت این است که پس از گذشت چند روز از استفاده مداوم از نرم افزارهای حسابداری سوپر مارکت و فروشگاه، متوجه بالا رفتن سرعت در فروش خود می شوند. علاوه بر آن به راحتی می توانند هر زمان که اراده کنند، گزارش ماهانه یا 6 ماهه در اختیار داشته باشند.

این نرم افزار تا حدودی شبیه نرم افزار خدمات کامپیوتری است. از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و فروشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • داشتن عملکرد آسان و سریع در نرم افزار حسابداری سوپرمارکت و فروشگاه
  • انتخاب سریع کالا با بارکدخوان که به صورت لمسی قابل استفاده است.
  • وجود سیستم تماس با استفاده از کالر آیدی و نشانگر شماره تماس (این قابلیت برای پیک فروشگاه بسیار اهمیت دارد.)
  • داشتن قابلیت تعریف سطح دسترسی متفاوت کاربران
  • مشخص کردن اجناسی که تاریخ انقضای آن ها رو به اتمام است.

جمع بندی

در این مقاله از پارمیس سعی کردیم در خصوص نرم افزار حسابداری، نرم افزار حسابداری کیف و کفش، نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری، نرم افزار حسابداری فروشندگان لوازم خانگی و نرم افزار حسابداری سوپر مارکت و فروشگاه در صورتی که شرکت شما از نوع شرکت‌های خدماتی است، با استفاده از نرم افزار شرکتی می‌توانید تمام امور واحد مالی خود را مدیریت کنید.

برای خرید هر کدام از نرم افزارهای حسابداری می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02188758 تماس حاصل فرمایید.