حسابداری و اداره امور مالی و دارایی از اصلی ترین وظایف واحد اداری هر سیستم و سازمانی می باشد که در پی توسعه کسب و کار خود با روش اصولی و علمی است. امروزه نرم افزار های حسابداری مانند نرم افزار erp ، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار انبار ، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حقوق و دستمزد به خوبی جای خود را در صنعت و تجارت یافته اند و برای نیاز بسیاری از اصناف به صورت تخصصی طراحی شده آند تا تمامی نیاز های را بر طرف کنند، در این زمینه نرم افزار های حسابداری پارمیس بی رقیب به حساب می آیند.

معرفی نرم افزارهای حسابداری پارمیس استار

حسابداری و اداره امور مالی و دارایی از اصلی ترین وظایف واحد اداری هر سیستم و سازمانی می باشد که در پی توسعه کسب و کار خود با روش اصولی و علمی است. امروزه نرم افزار های حسابداری مانند نرم افزار erp ، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار انبار ، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حقوق و دستمزد به خوبی جای خود را در صنعت و تجارت یافته اند و برای نیاز بسیاری از اصناف به صورت تخصصی طراحی شده آند تا تمامی نیاز های را بر طرف کنند، در این زمینه نرم افزار های حسابداری پارمیس بی رقیب به حساب می آیند. در این مقاله به بررسی مزایا و امکانات نرم افزار های پارمیس می پردازیم.

معرفی نرم افزارهای حسابداری و مالی پارمیس استار

مزایا نرم افزار ERP پارمیس

نرم افزار ERP پارمیس برای نظارت جامع و یکپارچه برای تمام سیستم کسب و کار شما می تواند به تصمیم گیری های اساسی با در نظر گرفتن تمام بخش ها کمک کند.

در نرم افزار erp می توانید تمام اطلاعات و داده های مربوط به حقوق و دستمزد پرسنل و کارکنان را ثبت و اداره کنید. نرم افزار erp می تواند تمام اطلاعات مربوط به تولید و تهیه مواد اولیه ثبت و پیگیری کند.

اطلاع رسانی و حفظ ارتباط قوی با مشتریان و مخاطبان از اصلی آرین بخش های هر کسب و کار است، نرم افزار erp می تواند به اطلاع رسانی و crmیکپارچه با تمام بخش ها منجر شود.

زیر سیستم های یکپارچه اصلی نرم افزار ERP پارمیس شامل نرم افزار بازرگانی، خزانه، کالا و انبار و چند ارزی است.از امکانات نرم افزار erp که می تواند به توسعه فروش و سوددهی بیانجامد می توان به نرم افزار پخش مویرگی، سازمان همراه، پارمیس استار، فروشگاه ساز اشاره کرد.

معرفی نرم افزارهای حسابداری و مالی پارمیس استار

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس

نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس، از اصلی ترین ابزار های مدیریتی فروشگاه ها در هر اندازه و صنفی است. نرم افزار حسابداری فروشگاهی برای طیف وسیعی از بیزینس ها می تواند کاربردی باشد و تمام نیاز های حسابداری آن ها را برطرف کند.

برخی از خرده فروشی ها و سوپر مارکت ها تصور می کنند که نیازی به مدیریت حساب ها و خدمات حسابداری در کسب و کار خود ندارند این در حالی است که به کار گیری نرم افزار حسابداری فروشگاهی می تواند تا حد زیادی سوددهی و راندمان کسب و کار آنها را افزایش دهد.

با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی پارمیس در فروشگاه خود می تواند فعالیت ها و فرایند های کاری را سرعت بخشد و امکانات بسیاری در جهت پیشرفت کاری شما ارائه دهد.

از مهمترین مزایای نرم افزار حسابداری فروشگاهی ، مدیریت بهینه انبار  و کالا است به طوری که می توانید با اطلاع از موجودی انبار به صورت آنی در خصوص تامین کالا یا محصولات خود تصمیم گیری کنید.

فاکتور های فروشگاه شما با استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی با سرعت بالایی صادر خواهند شد زیرا این نرم افزار حسابداری فروشگاهی می تواند از بارکد خوان و کدینگ کالا پشتیبانی کند.

معرفی نرم افزارهای حسابداری و مالی پارمیس استار

مزایا نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس

در این نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس می تواند دوره های تخفیف و پورسانت را برای افراد تعریف کنید و همچنین برای سر رسید چک‌ های مشتریان و مخاطبان خون اعلان تنظیم کنید تا به بهترین نحو بتوانید چک ها را مدیریت کنید.

از مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی پارمیس این است که می توانید تمامی هزینه های حمل و نقل را ثبت کرده و در ردیف فاکتور ها اضافه کنید.

نرم افزار حسابداری شرکتی می تواند به صورت خودکار و اتوماتیک اسناد مربوط به رویداد های شرکت شما را در حسابداری ثبت کند. به علاوه با نرم افزار حسابداری شرکتی می تواند صندوق ها و حساب ها را به خوبی اداره کنید و گزارشات مربوط به این موارد را تهیه کند.

نرم افزار حسابداری شرکتی به سازمان ها و شرکت ها امکان پیگیری همه تراکنش های مالی انجام شده را می دهد و می تواند حساب های دریافتی و پرداختی را به صورت قدرتمندی تطبیق می دهد که با این قابلیت می تواند به روند فعالیت های حسابداری سرعت بخشد.

استفاده از نرم افزار حسابداری شرکتی می تواند یک راهکار عالی برای افزایش راندمان شرکت ها و مدیریت بهتر بخش مالی در جهت کاهش هزینه ها باشد.

معرفی نرم افزارهای حسابداری و مالی پارمیس استار

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مکانیزه کردن سیستم مالی کارکنان با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می تواند موجب افزایش سرعت و دقت تهیه داده ها و در نهایت افزایش راندمان سیستم شود.

در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس کارفرما می تواند به صورت نامحدود آیتم های موجود در فیش حقوقی را افزایش داده و با توجه به نیاز خود تغییرات لازم را اعمال کند و همچنین نرم افزار حقوق و دستمزد برای فیش های حقوقی فرمول نویسی های مورد نیاز خود را انجام داده و حتی به هر فیش حقوقی چند فرمول اختصاص دهد.

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس قابلیت تهیه و صدور تمام گزارشات مربوطه به حقوق و دستمزد و اقساط وام ها و گزارشات بیمه و دارایی و فایل های بانکی را دارد.

با نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می توانید چارت های سازمانی خود را ایجاد کرده و داده های پرسنل و محل خدمت را به وسیله ساختار درختی نمایش دهید که می تواند نظارت و ارزیابی را بسیار ساده تر کند.

تمام نرم افزار های نرم افزار erp و نرم افزار انبار و نرم افزار حقوق و دستمزد دارای نسخه دمو رایگان هستند که می توانید دریافت کرده و بیشتر با امکانات و محیط نرم افزار آشنا شوید.

معرفی نرم افزارهای حسابداری و مالی پارمیس استار

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

نرم افزار انبار پارمیس مانند نرم افزار حقوق و دستمزد از کاربردی ترین نرم افزار های حسابداری است که می تواند به شما در سازماندهی اطلاعات انبار ها کمک کند.

از مزایای نرم افزار انبار این است که می توانید تهیه خودکار چ همه اسناد حسابداری مورد نیاز خود را به این نرم افزار حسابداری یعنی نرم افزار انبار پارمیس بسپارید. نرم افزار انبار پارمیس می تواند زمان و انرژی که در در بخش انبار بیزینس خود برای یافتن کالا صرف می کنید با تعریف ویژگی برای کالا و تعریف مکان فیزیکی آن به شکل قابل توجه ای کاهش دهد.

از مزایای نرم افزار انبار پارمیس می توان به صدور انواع رسید و حواله با سرعت بالا است، برای این قابلیت می توانید علاوه بر استفاده از نسخه ویندوزی شما می توانید از اتصال به بارکدخوان و تمام دستگاه های سیستم عامل اندروید نیز استفاده کنید.

از پر کاربردترین قابلیت های نرم افزار انبار پارمیس می توان به امکان ثبت انبارگردانی ها در دوره های زمانی مختلف اشاره کرد، در این مورد شما می تونید ثبت شمارش را از طریق اکسل نیز انجام دهید.

جمع بندی

حسابداری بخش مهمی از هر سازمان است و نادیده گرفتن اهمیت این بخش منجر به سقوط و شکست هر بیزینس و کسب و کاری می شود. استفاده از نرم افزار های کاربردی و مفید مانند نرم افزار erp، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار انبار، نرم افزار حسابداری شرکتی و نرم افزار حقوق و دستمزد می تواند قدم اصلی شما در مسیر بهبود وضعیت کسب و کار محسوب شود. امیدواریم مطالعه این مقاله برای پیشرفت کاری شما کوثر واقع شود.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس می توانید با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه کنید.