برای خرید شارژ همراه اول، رایتل یا ایرانسل دیگر نیازی نیست سراغ روش­های سخت و دشوار بروید. در گذشته برای خرید شارژ باید فرایند سخت و طولانی طی می­شد اما امروز دیگر به چنین روش­هایی نیاز نیست. در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین روش برای خرید شارژ را به شما معرفی کنیم.

چه روش­هایی برای خرید شارژ وجود دارد؟

زمانی که سیم­کارت­های اعتباری روی کار آمدند روش­هایی هم برای شارژ آنها معرفی شد. امروز مردم برای شارژ خط خود از روش­های مختلفی استفاده می­کنند. از جمله آنها می­توان به کد­های دستوری اشاره کرد.

کد­­های دستوری همان روشی هستند که به ستاره مربع معروف­اند چراکه در اول هر کد ستاره و در آخر آن مربع قرار می­گیرد. در روش دیگر می­توان با استفاده از دستگاه­های پوز یا همان سامانه­های فروش اقدام به خرید شارژ کرد.

دستگاه­های خودپرداز یا همان ATMها نیز اقدام به فروش شارژ تلفن همراه می­کنند. وبسایت­های اینترنتی نیز هستند که شما می­توانید از آنها شارژ بخرید. در آخر نیز باید اپلیکیشن­های مختلف مالی را به شما معرفی کنیم که راحت­ترین روش برای خرید شارژ هستند.

راهکار­هایی برای خرید شارژ که دیگر مورد استفاده نیستند!

بسیاری از روش­های قدیمی دیگر امروز مورد استفاده قرار نمی­گیرند. برای نمونه در اوایل معرفی سیم­کارت­های اعتباری مرسوم بود که مردم برای شارژ خط خود از کارت شارژ­های مختلف استفاده کنند.

برای نمونه اگر شما از خط همراه اول استفاده می­کردید ابتدا باید یک کارت شارژ همراه اول می­خریدید و سپس با استفاده از یک کد دستوری مخصوص و کد شارژ خط خود را شارژ می­کردید. این روش امروز دیگر مورد استفاده نیست. به­علاوه اینکه بسیاری از روش­های حضوری خرید شارژ امروز از میان برداشته شده­اند و مورد استفاده قرار نمی­گیرند. روش­های غیرحضوری و آنلاین محبوبیتی بیشتری دارند.

 شارژ همراه اول سریع تر از گذشته در اختیار شما است!

شارژ شگفت­انگیز ایرانسل با معمولی آن چه تفاوتی دارد؟

در هنگام خرید شارژ همراه اول و شارژ رایتل شما می­توانید مبلغی مشخصی را به­عنوان شارژ بخرید و به­اعتبار خود اضافه کنید. اما درباره شارژ ایرانسل این موضوع کمی فرق می­کند. ایرانسل دارای یک شارژ مخصوص به­نام شارژ شگفت­انگیز است.

اگر تا امروز چیزی درباره این مدل شارژ نمی­دانستید در این پاراگراف آن را به­طور کامل برای شما توضیح خواهیم داد. با استفاده از این سرویس شما می­توانید در هر بار شارژ 20 درصد اعتبار اضافه بگیرید. البته که مدت اعتبار مشخصی برای این نوع شارژ در نظر گرفته شده و اگر شما نتوانید در مدت مشخص این اعتبار را مصرف کنید، شارژ شما از بین خواهد رفت.

سریع­ترین روش برای خرید شارژ کدام است؟

روش­های زیادی برای خرید شارژ وجود دارند که آنها را در مقاله به شما معرفی کردیم. اما اگر از روش­های حضوری صرف نظر کنیم بسیاری از روش­های غیرحضوری و آنلاین نیز مناسب استفاده مداوم نیستند.

تکلیف روش­های حضوری مشخص است. امروز و در دنیای شلوغ مدرن کسی وقت نمی­کند برای خرید یک شارژ ساده از خانه خارج شود. در بین روش­های غیرحضوری و آنلاین وبسایت­ها امنیت کمی برای پرداخت دارند. اپلیکیشن­ها گزینه مطمئن­تری هستند. به­علاوه اینکه کد­های دستوری رابط کاربری سختی دارند و شما باید برای استفاده از آنها اطلاعات زیادی را به­خاطر بسپارید. بهترین راه استفاده از اپلکیشن­های مالی همانند تاپ است.

چگونه از تاپ شارژ بخریم؟

خرید شارژ همراه اول، رایتل و ایرانسل یکی از خدمات اصلی شرکت تاپ است. شما می­توانید با نصب این اپلیکیشن در کمتر از 1 دقیقه برای خود شارژ بخرید. برای شروع کافی­است شماره تلفنی را که قرار است شارژ شود وارد اپلیکیشن کنید. حداقل مبلغ خرید 1000 تومان است. پس از آن باید نوع شارژ را انتخاب کنید. اگر صاحب سیم­کارت ایرانسل هستید در این نقطه می­توانید از شارژ شگفت­انگیز نیز استفاده کنید. پس از پرداخت اینترنتی شارژ شما فعال خواهد شد و می­توانید از آن استفاده کنید.

73 خدمت کاربردی در سوپراپلیکیشن تاپ

تاپ یک سوپراپلیکیشن فوق­العاده است که خدمات زیادی را در اختیار شما می­گذارد. با استفاده از این برنامه­کاربردی فوق­العاده شما می­توانید بسیاری از نرم­افزار­های گوشی­تان را حذف کنید! چراکه با وجود تاپ دیگری نیازی به حضور آنها نخواهد بود. تاپ کار همگی آنها را انجام خواهد داد.

 در این اپلیکیشن بیش از 73 خدمات کاربردی جا گرفته که ما به­صورت روزانه به بسیاری از آنها نیاز داریم. خدمات تاپ شامل دسته­های:

  • خدمات خودرویی مانند استعلام و پرداخت خلافی
  • خدمات گردشگری و تفریحی مانند خرید بلیت قطار و سینما
  • خدمات فین تک و پرداخت مانند کارت به کارت
  • خدمات مالی و اعتباری مانند سامانه صیاد
  • خدمات بازار سرمایه مانند احراز هویت غیرحضوری سجام

می­شوند. شما می­توانید این اپلیکیشن کاربردی را از وبسایت رسمی مجموعه تاپ در نسخه­های اندرویدی و آی­او­اس دریافت کنید. کافه بازار، مایکت، چارخونه و گوگل­پلی نیز تاپ را در اختیار شما قرار می­دهند.

جمع­بندی

در این مقاله بهترین روش خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل را به شما معرفی کردیم. با استفاده از تاپ دیگر نیازی به استفاده از دیگر اپلیکیشن­ها نیست. تاپ می­تواند در کنار خرید شارژ برای شما بسیاری امور دیگر را که به­صورت روزانه به آن نیاز دارید را انجام دهد. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.