تلفن ویپ گرنداستریم یا همان آی پی فون های گرند استریم یا تلفن های تحت شبکه ی گرنداستریم، یکی از باکیفیت ترین و متنوع ترین ipفون های کمپانی آمریکایی grandstream می باشد که در چین تولید می شود. نکته ی قابل توجه در مورد کمپانی گرنداستریم این است که این کمپانی فقط آی پی فون ها را تولید می کند. بلکه سال ها است محصولات باکیفیت دیگری همچون، سیستم voip با ippbx ها و همچنین گیتوی های باکیفیت و مرغوب را تولید و عرضه می نماید. در واقع به دلیل کیفیت های محصولات قبلی این کمپانی بود که آی پی فون های تولید شده اش به سرعت، مورد توجه عموم قرار گرفت. به گونه ای که امروزه تلفن ویپ گرنداستریم از معروف ترین و بهترین تلفن های ویپ دنیا بشمار می رود.

چند ویژگی آی پی فون های گرنداستریم سبب شد توجه جهان به این مدل، جلب شود. اولا این تلفن ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که البته این ویژگی همیشگی محصولات برند گرنداستریم است. دوما، این تلفن از مدل های بسیار متنوعی برخوردار است لذا باب دل تمام سلیقه ها است. در واقع برند گرنداستریم به منظور جلب نظر مشتریان، با توجه به سلیقه و کاربردهای مختلف، این تلفن ها را طراحی و تولید نموده است.

ویژگی سوم و بسیار مهم این آی پی فون ها، قیمت بسیار مناسب آن ها است که در رده ی متوسط قرار دارد. طبیعتا وجود چنین ویژگی هایی در کنار هم، سبب شد روز به روز بر تعداد علاقه مندان به تلفن های ویپ‌گرنداستریم، افزوده شود.

حال اگر شما نیز جزء علاقه مندان تلفن ویپ‌گرنداستریم هستید و تمایل دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید می توانید با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.

تلفن ویپ گرنداستریم و کاربرد آن در مرکز تلفن های ویپ

انواع تلفن ویپ گرنداستریم

همان طور که اشاره نمودیم یکی از مهم ترین قابلیت ها و ویژگی های ویپ فون های گرنداستریم، تنوع زیاد این مدل تلفن است. از جمله انواع ویپ فون گرنداستریم عبارتند از:

  • ویپ فون های گرنداستریم کارمندی ( یک خط)
  • ویپ فون های گرنداستریم کارشناسی(دو خط)
  • ویپ فون گرنداستریم مدیریتی ( دارای بیش از ۳ خط داخلی و همچنین کلیدهای قابل برنامه ریزی)
  • ویپ فون های گرنداستریم تصویری
  • تلفن آی پی دکت بی سیم گرنداستریم

لازم به ذکر است بدانید تمام ویپ فون های گرنداستریم از پروتکل سیپ‌، پشتیبانی می کنند. نکته ی قابل توجه در مورد برند گرنداستریم این است که سبد محصولات این شرکت به حدی کامل است که می تواند پاسخگوی تمام شرکت ها، از شرکت های کوچک و نوپا گرفته تا شرکت های متوسط و بزرگ باشد.

علاوه بر این،کمپانی گرنداستریم از معدود شرکت هایی است که نه تنها انواع تلفن ویپ بلکه تمام تجهیزات مربوط به این تلفن های تحت شبکه را طراحی و تولید می کند. بنابراین برای خرید تلفن ویپ، کافی است نیاز شرکت و نوع ویپ فون مد نظر خود را بدانید. از بابت برند گرنداستریم، خیالتان کاملا آسوده باشد.

ویژگی های تلفن ویپ گرنداستریم

همان طور که اشاره نمودیم ویپ فون های گرنداستریم از ویژگی هایی همچون کیفیت و مرغوبیت بالا، قیمت مناسب و تنوع بسیار بالا برخوردار هستند. این کمپانی موفق شد با پشتکار زیاد، جایزه ی بهترین طراحی و همچنین گواهی نامه ی ایزو ۹۰۰۱ را از آن خود کند.

طبیعتا با چنین عناوین و موفقیت هایی، این آی پی فون ها از ویژگی های دیگری هم برخوردار هستند که شامل موارد زیر می باشد:

  • از کیفیت صدا و تصویر بسیار بالایی برخوردار هستند
  • دارای امکانات کامل تلفنی می باشند
  • با تمام استانداردهای صنعتی سازگار هستند
  • با ارائه دهندگان سرویس های مرتبط با پروتکل سیپ، همکاری خوبی دارد.
  • ظرفیت بالایی برای ذخیره ی شماره دارند. به گونه ای که می توانند بالغ بر ۵۰۰ شماره را ذخیره کنند

معرفی چند تلفن ویپ گرنداستریم پرفروش

همانطور که بررسی کردیم، تلفن های ویپ گرنداستریم در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است که بتوانید از آنها در شرکت ها و سازمان های بزرگ استفاده کنید. انتخاب تلفن ها  بستگی به نیاز شما دارد.

از این رو باید بدانید که در هر موقعیت شغلی چه نیازی دارید و براساس آن تلفن مورد نیاز خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال استفاده از تلفن GXV3380 مناسب اپراتور نیست و باید از تلفنی استفاده کنید که تعداد کلید BLF زیادی داشته باشد. یا مثلا تلفن 1625 مناسب مدیر شرکت نیست و باید از تلفنی استفاده کند که قابلیت مدیریت پرسنل را داشته باشد و بتواند تماس تصویری برقرار کند.

تلفن 1625 گرنداستریم مناسب کارمندان اداری است که قیمت مناسبی دارد و مناسب افرادی است که در طول روز قرار نیست تماس های زیادی داشته باشند.

در ادامه چند تلفن مهم و پرکاربرد گرند استریم را به شما معرفی میکنیم.

معرفی تلفن ویپ  GXP1610 گرنداستریم

تلفن ویپ گرنداستریم 1610 ، یکی از کاربرپسندترین و قابل قبول ترین سری های ویپ گرنداستریم است. از جمله ویژگی های این مدل می توان به داشتن یک خط تلفن، قابلیت دو تماس همزمان، یک صفحه ی نمایش با نور پس زمینه، پشتیبانی از پروتکل OpenVPN، پشتیبانی از یک اکانت سیپ، دارای دو پورت اترنت، امکان برقرار نمودن کنفرانس صوتی ۳ طرفه، دارای ظرفیتی با ذخیره ی بیش از ۱۰۰۰ شماره، امکان نصب روی دیوار، قابلیت تعویض زبان تلفن، قابلیت انتقال یا فوروارد تماس و داشتن بالاترین سطح امنیتی به دلیل بهره گیری از پروتکل های امنیتی اشاره کرد.

معرفی تلفن ویپ GXP1625 گرنداستریم

این مدل گرنداستریم نیز، یک تلفن همه کاره و قابل اعتماد است. چرا که از ویژگی های زیادی همچون، پشتیبانی از پروتکل سیپ، کیفیت صدای  HD و بدون نویز، پورت ‌های ۱۰/۱۰۰ مگابیت بر ثانیه و قابلیت PoE برخوردار است. قابلیت PoE به این تلفن ها کمک می کند که در زمان قطعی برق هم کار کنند و قطع نشوند. از دیگر ویژگی های تلفن ویپ گرنداستریم 1625 می توان به امکان برقراری کنفرانس ۳ نفره، یک صفحه نمایش واضح با نور پس زمینه، پشتیبانی از ۲ اکانت سیپ، قابلیت ذخیره ی ۱۰۰۰ شماره، دارای ۲ کلید حافظه، ۳ کلید نرم افزاری با قابلیت برنامه ریزی و پشتیبانی از هدست ها اشاره نمود.

معرفی تلفن ویپ  GXV3240گرنداستریم

نکته قابل توجه در مورد تلفن ویپ گرنداستریم 3240 این است که ترکیبی از یک سیستم مخابراتی و یک تبلت می باشد. لذا هم از قابلیت برقراری تماس صوتی و هم تصویری برخوردار است. از قابلیت های این ویپ فون پیشرفته می توان به داشتن ۶ خط تماس صوتی و تصویری، صفحه نمایش لمسی، قابلیت بلوتوث، دفترچه تلفن هوشمند، پشتیبانی از ۶ اکانت سیپ، دوربین یک مگاپیکسلی، قابلیت برقراری کنفرانس صوتی ۶ نفره، درگاه SD برای کارت حافظه و درگاه یو اس بی برای منتقل کردن داده ها، پشتیبانی از قابلیت  PoE و قابلیت اتصال به مانیتور و تلویزیون اشاره کرد.

خرید انواع تلفن ویپ گرنداستریم از مجموعه پی بی ایکس شاپ

همان طور که اشاره نمودیم یکی از مهم ترین ویژگی های ویپ فون های گرنداستریم این است که می توانید علاوه بر تلفن، سایر لوازم جانبی مورد نیاز ویپ را هم خریداری کنید. با توجه به کیفیت بالای این ویپ فون، امروزه شرکت های مختلفی اقدام به عرضه ی آن در بازارهای داخلی نموده اند که در این بین، مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ با داشتن سال ها تجربه و دانش تخصصی در زمینه، فروش، نصب، راه اندازی و آموزش انواع ویپ فون و مرکز سانترال، بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهد.

از جمله خدمات این ‌مجموعه، ارائه ی انواع ویدیوهای آموزشی در مورد نحوه ی نصب و راه اندازی مراکز تلفن و ویپ فون ها می باشد. پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته و همچنین آپدیت های همیشگی محصولات آموزشی از دیگر خدماتی است که مجموعه معتبر پی بی ایکس شاپ به منظور رفاه حال کا بران، ارائه می نماید.