یکی از جاذبه ‌های گردشگری استان بوشهر، که هرساله افراد بسیاری را به خود جذب می‌کند، بازار‌های شهر بندری گناوه است. با توجه به اینکه، این شهر به کشور‌های عربی نزدیک است، بازار‌های متنوعی دارد. اگر به دنبال برند‌های بسیار معروف با قیمت‌های مناسب هستید، حتما چند روزی در یکی از هتل های بندر گناوه اقامت کرده و به این بازار‌ها سری بزنید. با ما همراه باشید، تا چند مورد از این بازار‌ها را معرفی کنیم.

چه موقع برای سفر و خرید در بندر گناوه مناسب است؟

بندر گناوه در حدود 160 کیلومتری شهر بوشهر و در مجاورت استان فارس و بندر دیلم قرار‌گرفته است. این بندر، مانند سایر شهر‌های جنوبی، آب و هوای گرم و شرجی دارد. به همین دلیل ماه‌های گرم سال به‌خصوص فصل تابستان برای سفر به این شهر مناسب نیست. از طرفی دمای هوا در فصل پاییز و زمستان، بسیار مطلوب بوده و اوج سفر‌های گردشگران به گناوه، در این ماه‌ها است.

اما اگر هدف شما از سفر، خرید و بازارگردی، با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر است، پیشنهاد می‌شود گرمای تابستان را تحمل کرده و با رزرو یکی از هتل های بندر گناوه، به این شهر بندری بیاید. معمولا از اوایل خرداد تا اواخر شهریور، که این شهر ساحلی خلوت است، مراکز خرید و مغازه‌دار‌ها اجناس خود را با تخفیف بیشتری عرضه می‌کنند.

چرا از بندر گناوه خرید کنیم؟

همان‌طور که به آن اشاره کردیم، بندر گناوه به دلیل اینکه یک شهر مرزی است، انواع کالا‌های خارجی بدون واسطه در بازار‌های این شهر عرضه می‌شوند. به‌طور کلی، مراکز خرید بندر گناوه به دلیل تنوع اجناس داخلی و خارجی با کیفیت و با قیمت ارزان، در بین مسافران معروف شده است. حتی اگر تابه‌حال به این شهر سفر هم نکرده باشید، اسم بازار‌های آن را شنیده‌اید.

پیداکردن کالا‌های خارجی اصل در بازار‌های گناوه، نسبت به سایر شهر‌ها آسان‌تر خواهد بود. به همین دلیل، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند، با رزرو یکی از هتل های بندر گناوه، برای خرید جهیزیه یا وسایل خانه و همچنین گشت‌وگذار به این شهر زیبای ساحلی، سفر کنند.

بهترین بازار‌های بندر گناوه کدام‌اند؟

شهرت بازار‌ها و مراکز خرید گناوه در کل ایران پیچیده است. همچنین یکی از دلایل رونق گردشگری در این شهر بندری نیز، همین مراکز خرید متنوع است. در ادامه با ما همراه باشید تا با بازار‌های معروف این شهر، بیشتر آشنا شوید.

بازار اصلی بندر گناوه

از قدیمی‌ترین بازار‌های این بندر جنوبی، بازار اصلی آن است. اگر می‌خواهید با فرهنگ مردم شهر گناوه نیز آشنا شوید، گشت‌وگذار در این بازار را از دست ندهید. دست‌فروش‌های بازار سنتی و اصلی بندر گناوه، هر چیزی که به ذهنتان برسد را برای فروش دارند. قیمت‌های بسیار مناسب نیز، از دلایل جذب گردشگران به این بازار است. اگر می‌خواهید تجربه گشت‌وگذار در بازار‌های این شهر بندری را داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید رزرو هتل های بندر گناوه و خرید بلیط هواپیما را در فلای تودی انجام دهید.

پرسه در بازار‌های بندر گناوه

بازار سیف گناوه

بازار سیف، در میدان امام خمینی این شهر، قرار گرفته و یکی از بهترین مراکز خرید گناوه است. این مرکز‌ خرید، به‌عنوان بازار بورس وسایل برقی و لوازم‌خانگی معروف شده است. تنوع بالای کالا‌های ایرانی و خارجی با کیفیت و قیمت ارزان‌تر نسبت به سایر بازار‌های کشور، از دلایلی است، که این بازار را منحصربه‌فرد می‌کند. همچنین اگر قصد خرید جهیزیه دارید، رفتن به بازار سیف را، در لیست خود قرار دهید.

پاساژ دنا گناوه

برای رفتن به این مرکز خرید، باید از سمت خیابان جمهوری اسلامی وارد بلوار پاسداران بندر گناوه شوید. پاساژ دنا در فاصله نزدیک از بهترین هتل های بندر گناوه، مانند هتل ستاره خلیج فارس قرار دارد. همچنین مهمان‌پذیر پارس و رستوران گلستان نیز، در اطراف این بازار هستند.

پاساژ طالقانی گناوه

پاساژ طالقانی، یکی دیگر از بهترین مراکز خرید بندر گناوه است. برای رفتن به این بازار، باید ابتدا وارد بلوار امام خمینی شده، سپس به سمت بلوار بسیج حرکت کنید، تا پاساژ طالقانی را ببینید. از هتل های گناوه که در نزدیکی این مرکز خرید قرار گرفته‌اند، می‌توان به هتل ستاره خلیج و هتل خور اشاره کرد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید، که بازار طالقانی گناوه تمام روز‌های هفته از ساعت ۸ صبح الی 22 شب، میزبان مسافران و گردشگران است.

پاساژ کوروش گناوه

یکی دیگر از مجتمع‌های تجاری معروف بندر گناوه، پاساژ کوروش است. این مرکز خرید که در بلوار پاسداران این شهر قرار گرفته، بورس انواع لوازم آرایشی و پوشاک با قیمت‌های بسیار مناسب است. در این پاساژ، می‌توانید انواع برند‌های معروف خارجی لوازم آرایشی را پیدا کنید. هتل خور یکی از بهترین هتل های بندر گناوه نیز، در نزدیکی این مرکز خرید قرار دارد. ساعات کاری بازار کوروش نیز از ساعت ۸ صبح الی 22 شب است.

پرسه در بازار‌های بندر گناوه

مجتمع تجاری افتخاری ۲ بندر گناوه

اگر به دنبال خرید عمده و تک، پوشاک بچگانه با قیمت‌های ارزان و کیفیت‌های عالی هستید، بازدید از این بازار را فراموش نکنید. این مرکز خرید نیز در بلوار پاسداران، خیابان امام خمینی ۳۹ قرار دارد. ساعات کاری پاساژ افتخاری نیز، از ساعت ۸ صبح الی 22 شب است.

رزرو هتل های بانه در فلای تودی با بهترین قیمت

شهر بندری گناوه در استان بوشهر، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری است. این شهر به دلیل داشتن مرزهای دریایی با کشور‌های عربی، تعداد زیادی بازار و مراکز خرید متنوع را، در خود جای‌داده است. اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که به خریدکردن و گشت‌وگذار در بازار علاقه دارند، پس سفر به گناوه را در برنامه خود قرار دهید. برای رزرو هتل های بندر گناوه با مناسب‌ترین قیمت، کافی است به فلای تودی مراجعه کنید. امکان رزرو متنوع ترین هتل های داخلی در این سایت وجود دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال هتل لوکس باشید یا هتل های اقتصادی و ارزانقیمت، پس از ورود به این سایت و مشخص کردن مقصد می‌توانید فهرستی از انواع هتل را مطابق با بودجه و سلیقه خود مشاهده کرده و رزروتان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.