مردان همیشه از وقت و زمانی که باید برای اصلاح موی صورت خود بگذارند گله مند هستند. امروزه با رشد و پیشرفت تکنولوژی آنها با بهره از پر فروش ترین ریش تراش شیائومی و سایر برندها می توانند این فرآیند را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام دهند. در واقع پیشرفت تکنولوژی موجب راحتی همه کارها به خصوص اصلاح موی صورت شده است. استفاده از تیغ های دستی و قدیمی زمان زیادی را برای اصلاح می گیرند بنابراین پیشنهاد ما به شما برای صرفه جویی در وقت و هزینه خرید یک ریش تراش شیائومی است. اما شاید بپرسید چه مدلی بهتر است؟ در ادامه سعی کردیم پر فروش ترین ریش تراش شیائومی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چرا ریش تراش شیائومی را انتخاب کنیم؟

ریش تراش های شیائومی ویژگی های منحصر به فردی نظیر عملکرد عالی، سبک ساده و مینیمال، قیمت و کیفیت مناسب دارند. به همین منظور در طی سالهای اخیر مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته اند. پر فروش ترین ریش تراش شیائومی را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد. با بهره و خرید ریش تراش شیائومی می توانید به راحتی در هر موقعیتی خانه، سفر و حتی دفتر کار، صورت خود را اصلاح و تمیز کنید و نیازی به وجود آرایشگاه نیست. با بهره از پر فروش ترین ریش تراش شیائومی از سرعت، دقت و کیفیت بالای اصلاح نهایت لذت را خواهید برد.

فراموش نکنید که یکی از ویژگی های منحصر به فرد پر فروش ترین ریش تراش شیائومی اصلاح هوشمند و پشتیبانی از شارژ توسط پاوربانک خود این شرکت است. بنابراین اگر شرایط کاری شما به گونه ای است که دائما باید در سفر باشید، ماشین اصلاح هوشمند شیائومی بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

پر فروش ترین و محبوب ترین مدل های ماشین اصلاح برند شیائومی

همانطور که گفته شد پر فروش ترین ریش تراش شیائومی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که محبوب دل بسیاری از آقایان شده است. فراموش نکنید که این ماشین های ریش تراش بهترین گزینه برای هدیه دادن به همسر، برادران و پدران خود است. بنابراین اگر به دنبال یک هدیه خاص هستید پیشنهاد ما به شما پر فروش ترین ریش تراش شیائومی است. در ادامه برخی از مدل های پر فروش را به شما معرفی خواهیم کرد.

مدل MSN Mason M3؛ پر فروش ترین ماشین ریش تراش شیائومی

پرفروش ترین ریش تراش شیائومی در سال 2023 چیست؟

ماشین ریش تراش شیائومی مدل MSN Mason M3 دارای ظاهری جذاب و طراحی حرفه ای است. به همین منظور این دستگاه حین اصلاح بسیار خوش دست بوده و آقایان از اصلاح کردن موهای صورت خود نهایت لذت را می برند. به طور کلی ابعاد این دستگاه برابر با 169.5*58.7*66 بوده و از جنس آلومینیومی است. به همین منظور وزن این ماشین تراش بسیار سبک و حدودا برابر با 211 گرم است.

بدنه این دستگاه به رنگ مشکی، مات و مینیمال است به همین منظور به هیچ عنوان جای لکه و اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند. روی دستگاه یک نمایشگر بزرگ LED طراحی شده که مصرف کننده می تواند وضعیت باتری، علامت شارژ، هشدار و ... را روی آن مشاهده کند.

دکمه پاور روی دستگاه برای روشن و خاموش کردن ماشین ریش تراش تعبیه شده و اگر این دکمه را به مدت 3 ثانیه نگه دارید، قفل مسافری فعال می شود.

دیگر ویژگی های مدل MSN Mason M3

این مدل یکی از پر فروش ترین ماشین ریش تراش شیائومی است که از 3 تیغه چرخان و 2 لایه تشکیل شده و تمامی موهای روی صورت (ریز و درشت) را به راحتی از بین می برد. تیغه های تعبیه شده روی دستگاه از ترکیب فلز ضد زنگ ژاپنی و سوئدی است. به همین منظور تیغه ها مقاومت بالایی دارند و به هیچ عنوان کند نمی شوند. موتور قدرتمند این ماشین ریش تراش سرعتی معادل 9100 دور در دقیقه است.

برای شارژ این ریش تراش هوشمند کافیست از یک کابل USB تایپ C استفاده کنید. باتری قدرتمند و لیتیوم یونی دستگاه، 3 ساعت و نیم شارژ را در خود نگه می دارد و کار می کند. این ریش تراش کاملا قابل شستشو و دارای گواهی IPX7 است. به همین منظور برای تمیز کردن دستگاه و تیغه های آن کافیست آن را در آب فرو ببرید و برای 3 ثانیه آن را روشن نگه بگذارید. در این حالت تمام موهای موجود در دستگاه خارج می شود و کاملا تمیز می شود. پس از این کار می توانید با یک دستمال تمیز ریش تراش هوشمند شیائومی خود را خشک کنید.

مدل Mijia S700؛ پر فروش ترین ماشین ریش تراش شیائومی

پرفروش ترین ریش تراش شیائومی در سال 2023 چیست؟

ماشین ریش تراش شیائومی مدل Mijia S700 یکی دیگر از پر فروش ترین ریش تراش شیائومی است که شما می توانید با بهره از آن سرعت یک اصلاح صورت را تجربه کنید. پس از اصلاح با این ماشین اصلاح پوست مردانه شما کاملا نرم می شود.

این دستگاه پر فروش دارای یک بدنه آلومینیومی کاملا سبک است که صفحه نمایش دیجیتالی که روی آن تعبیه شده نمایش قدرت، یادآوری، شارژ و قفل سفر را نشان می دهد. البته ناگفته نماند که این نمایشگر با هدف جلوگیری از بوت شدن تصادفی روی دستگاه ایجاد شده است.

دیگر ویژگی های مدل Mijia S700

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه 3 تیغ بودن آن است. تیغه به صورت 360 درجه می چرخند که همین امر موجب می شود تا موهای ریز و درشت را اصلاح کنند. جنس این تیغه ها سرامیکی بوده و نسبت به تیغه های فولادی گرد و غبار کمتری را به خود جذب می کنند.

سرامیکی بودن تیغه ها علاوه بر بهداشتی بودن، ضد باکتری و مقاوم نیز هستند. همچنین طول عمر آنها به نسبت تیغه های فولادی بیشتر است. به همین منظور در صورت برخورد تیغه ها با فوم اصلاح و مواد شوینده به راحتی تیغه ها خورد نمی شود.

همانطور که گفته شد این مدل پر فروش ترین ریش تراش شیائومی است که به وسیله کابل USB به آداپتور برق متصل و شارژ می شود. با دو ساعت شارژ به راحتی می توانید یک ساعت از این دستگاه بهره بگیرید.

برای افرادی که قصد دارند در خانه یک ریش تراش حرفه ای دارند این مدل بهترین گزینه است. این مدل پر فروش دارای استاندارد IPX7 است و ضد آب بوده و در هنگام تماس با آب عملکردش تغییری نمی کند. بنابراین شما حتی زیر دوش می توانید از این دستگاه استفاده کنید و موهای صورت خودتان را بزنید.

مدل Black Stone؛ پر فروش ترین ماشین ریش تراش شیائومی

پرفروش ترین ریش تراش شیائومی در سال 2023 چیست؟

یکی دیگر پر فروش ترین ریش تراش شیائومی، مدل Black Stone است. قیمت این ریش تراش به نسبت سایر مدل ها کمی ارزان تر است. شاید برخی تصور کنند که با وجود قیمت مناسب، کیفیت خوبی ندارد. اما اینگونه نیست و مصرف کنندگان زیادی پس از استفاده از آن رضایتشان را ثبت کرده اند.

وزن سبک، سر فولادی سه بعدی، بدنه ABS، باتری 600 میلی آمپر ساعتی و همچنین خوش دست بودن دستگاه از ویژگی های منحصر به فرد این مدل است. به همین دلیل جزء پر فروش ترین ریش تراش شیائومی شناخته شده است. شما تنها با یک ساعت شارژ دستگاه می توانید 90 دقیقه از آن بهره بگیرید. برای شارژ ریش تراش نیاز به یک کابل USB تایپ C هستید.

این مدل از ریش تراش شیائومی دارای استاندارد IPX7 بوده و در برابر آب مقاوم است. به همین منظور شما پس از هر بار استفاده می توانید آن را بشویید و تمیز کنید.

پایان

در این مقاله به شما چند تا از مدل های پر فروش ترین ریش تراش شیائومی را معرفی کردیم. براساس نوع نیاز و همچنین بودجه خود می توانید یکی از آنها را انتخاب و خریداری کنید. داشتن یک ریش تراش شیائومی هوشمند می تواند زیبایی شما را دو برابر و از آرایشگاه بی نیازتان کند.