اگر صاحب کسب و کاری هستید و هنوز فعالیت اینترنتی خود را آغاز نکرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات طراحی سایت و سئو پونه مدیا استفاده کنید. پونه مدیا به شما کمک می‌کند با افزایش بازدید سایت، صدای خود را به جامعه هدفتان برسانید و دسترسی مشتریان بالقوه را به خدمات و محصولات خود افزایش دهید.

متخصصان این شرکت با بیش از 15 سال سابقه و بیش از هزار نمونه کار موفق در کنار شما هستند تا حضوری موفق و پرقدرت را در دنیای دیجیتالی تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات پونه مدیا و تعرفه همکاری، به وب سایت این شرکت مراجعه کنید یا با مشاوران آن تماس بگیرید.

سئو تضمینی سایت؛ بررسی ادعای بحث‌ برانگیز سئو              

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مراجعه به شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ این جمله را شنیده باشید که: «کار ما تضمینی است.» با وجود اینکه این پیشنهاد بسیار جذاب است، بررسی تخصصی این ادعای بحث برانگیز نشان می‌دهد که این شرکت‌ها قابل اعتماد نیستند. بیایید یک بار برای همیشه این ادعا را با هم بررسی کنیم.

طراحی سایت و سئو تضمینی! – پونه مدیا

متخصصان برای بهبود جایگاه سایت در گوگل باید از الگوریتم های آن پیروی کنند. الگوریتم های گوگل دستورالعمل‌هایی جامع و کاربردی هستند که باعث می‌شوند سایت برای مخاطب و ربات‌های این موتور جست‌وجو قابل خواندن و کاربردی به نظر بیاید. نکته مهم این‌جاست که همگام‌سازی سایت با آخرین نسخه الگوریتم‌های گوگل کاری زمان‌بر است و دشواری‌های خاص خود را دارد. در نتیجه شرکتی که به شما می‌گوید خدمات بهینه‌سازی سایت را به صورت تضمینی ارائه می‌کند، یا صرفاً قصد بازاریابی دارد یا از تکنیک‌های غیرمجازی استفاده می‌کند که گوگل را دور می‌زنند و جریمه‌های سنگینی را در بلندمدت به دنبال دارند. پس می‌‎بینید که ادعای سئو تضمینی و کار کردن با شرکتی که چنین قولی به شما می‌دهد، منطقی به نظر نمی‌رسد.

قیمت سئو تضمینی

همان‌طور که پیش از این اشاره کردیم چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد. اما خدمات بهینه‌سازی سایت را می‌شود با بهترین کیفیت و از شرکت‌‌هایی دریافت کرد که نمونه کارهای موفقی دارند و پروژه‌های زیادی را به سرانجام رسانده‌اند. شما می‌توانید خدمات طراحی و بهینه‌سازی استاندارد و اصولی را از شرکت‌های معتبری مانند پونه مدیا و با قیمتی منطقی دریافت کنید. عواملی نظیر سابقه و میزان تخصص شرکت مورد نظر، میزان رقابت در کلمات کلیدی، وضعیت رقبا، عمر دامنه، وضعیت کنونی سایت، تعداد کلمات کلیدی مورد نیاز برای رسیدن به رتبه‌های برتر گوگل، پشتیبانی و نوع قرارداد، تعیین کننده قیمت سئو سایت شما خواهد بود.

نوع قرارداد یکی از مهم‌ترین عوامل قیمت گذاری سئو است که به صورت ساعتی، کلمه‌ای، ماهانه و پروژه‌ای بسته می‌شود. با توجه به این‌که کدام یک از این روش‌های بهینه سازی را انتخاب کنید، قیمت نهایی پروژه شما متفاوت خواهد بود.

طراحی سایت و سئو تضمینی! – پونه مدیا

نمونه کارهای موفق سئو پونه مدیا را ببینید

آژانس خلاقیت و نوآوری دیجیتال پونه مدیا با سال‌ها تجربه طراحی سایت و سئو، نمونه‌ کارهای موفق خود را در وبسایت شرکت قرار داده تا بتوانید پیش از عقد قرارداد، آن‌ها را بررسی کنید. این سایت‌ها با برخورداری از طراحی کاربر پسند، پیمایش روان، جستجوی ساده و درگاه پرداخت امن، به عنوان بهترین نمونه‌های طراحی سایت در ایران شناخته می‌شوند.

تحقیق کلمات کلیدی، تولید محتوای باکیفیت و کاربردی و رساندن شما به رتبه های برتر گوگل تنها بخشی از خدمات سئو پونه مدیا برای دیده شدن در دنیای دیجیتال است. نمونه پروژه‌های موفق پونه مدیا را در وب سایت شرکت https://www.poonehmedia.com  ببینید و برای دریافت مشاوره رایگان با متخصصان شرکت تماس بگیرید.