در این مقاله به بررسی آموزش ارز دیجیتال و راه کسب درآمد دلاری از طریق آن، خواهیم پرداخت. در طی سال های اخیر و با کاهش ارزش ریال، یکی از بهترین راه های کسب درآمد بالا در ایران، دریافت حقوق دلاری است. راه های متفاوتی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد اما یکی از بهترین و پردرآمد ترین آنها، معامله در بازار ارز های دیجیتال است. نحوه معامله در این بازار وسیع نیاز به آموزش ارز دیجیتال و کسب تجربه دارد. در این مقاله ما به شما راه های یادگیری معامله در این بازار را آموزش خواهیم داد. بنابراین تا پایان همراه ما باشید.

رمزارز نوعی پول دیجیتال است که وجود خارجی نداشته و توسط مرجعی رسمی پشتیبانی نمی شود.

مفهوم ارز دیجیتال

ارز دیجیتال، نوعی پول مجازی و بدون وجود خارجی است که قابلیت انتقال در بستر اینترنت را دارا می باشد. این نوع ارز نباید با ارز های فیات بانک های مرکزی که از طریق کارت های بانکی و اینترنت، قابلیت انتقال دارند، اشتباه گرفته شود. پشتوانه ارز های فیات (دلار، یورو، روبل و...) بانک های مرکزی کشور ها هستند اما ارز های دیجیتال توسط هیچ دولتی پشتیبانی نمی شوند.

البته عدم پشتیبانی ارز های دیجیتال توسط دولت ها و بانکی های مرکزی آنها، نباید به عنوان یک نقطه ضعف برای رمزارز ها در نظر گرفته شود؛ چرا که این پول های دیجیتال از پشتوانه ای به نام بلاک چین استفاده می کنند.

ماهیت بلاک چین

بلاک چین یک شبکه رمزنگاری شده است که تمامی معاملات ارز های دیجیتال در آن انجام می شود. این شبکه با زبان های برنامه نویسی خاصی نوشته شده و ساختاری بلوک مانند دارد. هر بلوک در شبکه بلاک چین حاوی اطلاعات تراکنش های رمزارزی خاصی است و این بلوک ها پس از تکمیل اطلاعات، در ساختار زنجیر مانند بلاک چین قرار خواهند گرفت.

بعضی از ارز های دیجیتال مانند ترون، اتریوم و... شبکه بلاک چین اختصاصی خود را دارند اما برخی دیگر از شبکه رمزارز های دیگر به منظور انجام تراکنش های خود استفاده می کنند. در حال حاضر، بهترین شبکه انتقال با کمترین کارمزد، ترون می باشد.

کسب درآمد دلاری از طریق آموزش ارز دیجیتال

راه اصولی برای انجام معاملات رمزارزی، آموزش ارز دیجیتال است.

یادگیری معامله ارز های دیجیتال

یکی از راه های کسب درآمد از بازار ارز های دیجیتال معامله آنها است. اگر شما بتوانید آینده یک ارز دیجیتال را پیش بینی کنید، می توانید آن را در قیمتی پایین خریداری و در قیمت بالاتری به فروش برسانید. البته به دست آوردن مهارت در این نوع معامله ها نیازمند آموزش ارز دیجیتال و کسب تجربه می باشد. شما تنها با آموزش اصولی و حرفه ای است که می توانید از نوسانات بازار آگاه شده و از این راه به کسب درآمد بپردازید.

موسسات آموزش ارز دیجیتال در ایران

با روی کار آمدن ارز های دیجیتال و آگاهی مردم از امکان معامله و کسب درآمد از آنها، موسسات بسیاری جهت برگزاری دوره آموزش ارز دیجیتال تاسیس شدند.

مطمئنا، حضور در دوره آموزش ارز دیجیتال به منظور کسب آمادگی کافی برای انجام معامله ضروری است اما همواره باید از موسسه ای جهت آموزش استفاده نمایید که سابقه ای معتبر و حرفه ای داشته باشد. بسیاری از مراکز آموزش ارز دیجیتال از اعتبار بالایی برخوردار نیستند و ورود به آنها ممکن است عواقب جبران ناپذیری را برای شما به همراه داشته باشد.

بخش های مختلف دوره آموزش ارز دیجیتال 

یک دوره حرفه ای آموزش ارز دیجیتال، بخش های مختلفی را باید پوشش دهد. در این بخش به توضیح این بخش ها خواهیم پرداخت:

1. آموزش ارز دیجیتال: یادگیری اصول پایه

اولین مرحله در یک دوره آموزش ارز دیجیتال معتبر، معرفی اصول پایه است. شما ابتدا باید با مفاهیم اصلی بازار های سرمایه آشنا شوید تا پس از آن بتوانید به معامله در این بازار ها بپردازید.

2. آموزش ارز دیجیتال: یادگیری نحوه تحلیل

دومین و مهمترین مرحله در دوره آموزش ارز دیجیتال، نحوه تحلیل نمودار های مالی است. در این بخش شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از اندیکاتور های مختلف، نمودار های مالی را تفسیر کنید.

همچنین، در آموزشگاه های معتبر، روش های دیگری برای تحلیل های مالی (مانند پرایس اکشن) به شما آموزش داده خواهد شد. در آموزش پرایس اکشن شما یاد خواهید گرفت که چگونه بدون استفاده از اندیکاتور و تنها بر مبنای اخبار بازارهای سرمایه، تحلیل های خود را انجام دهید.

3. آموزش ارز دیجیتال: نحوه وارد کردنِ سرمایه به صرافی های خارجی

برای معامله ارز های دیجیتال، شما ابتدا باید سرمایه خود را به یک صرافی خارجی منتقل کرده و سپس در شبکه بلاک چین شروع به معامله نمایید. صرافی های معتبری مانند بایننس و کوکوین از ارائه خدمات خود به کاربران ایرانی خودداری می کنند و به همین دلیل، چالش هایی برای تریدرهای ایرانی در هنگام معامله به وجود می آید.

در یک دوره آموزش ارز دیجیتال معتبر باید راه های فرعی برای استفاده از خدمات این نوع صرافی ها به شما آموزش داده شود.

کسب درآمد دلاری از طریق آموزش ارز دیجیتال

بهترین موسسه جهت آموزش ارز دیجیتال در ایران، آموزشگاه مدرسان پیشتاز می باشد.

4. آموزش ارز دیجیتال: ورود به محیط واقعی کار 

سه مرحله فوق در دوره آموزش ارز دیجیتال به منظور کسب آمادگی برای ورود به مرحله چهارم برگزار می شوند. در این مرحله شما به صورت واقعی وارد بازار های سرمایه گردیده و به منظور کسب تجربه، شروع به انجام معاملاتی کنترل شده می نمایید. در دوره های آموزش ارز دیجیتال معتبر، همواره یکی از مهمترین بخش ها، معامله در محیط واقعی کار است.

بهترین موسسه آموزش ارز دیجیتال در ایران 

یکی از بهترین موسسات آموزشی جهت گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال در ایران، مدرسان پیشتاز است. این موسسه سالها سابقه در زمینه برگزاری دوره های آموزشی بازار سرمایه دارد و در دوره های خود از اساتید برجسته و حرفه ای استفاده می نماید. با گذراندن دوره آموزش ارز دیجیتال در این آموزشگاه، در مدت زمانی کوتاه قادر به معامله در بازار های سرمایه خواهید بود.

همچنین، در صورتی که زمان کافی برای گذراندن دوره های آموزش ارز دیجیتال را ندارید، می توانید از کانال سیگنال ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز استفاده کنید. این کانال، سیگنال های انجام معامله را در اختیار شما می گذارد و بدین ترتیب قادر خواهید بود تا بدون آموزش ارز دیجیتال، به کسب درآمد از بازار رمزارز ها بپردازید.

سخن آخر

روش های کسب درآمد دائما در حال تغییر هستند. در گذشته این روش ها بسیار محدود بودند و امکان کسب درآمد بالا وجود نداشت. امروزه شرایط تغییر کرده است. شما می توانید در خانه با استفاده از رایانه شخصی خود و معامله رمزارز ها، درآمد بالایی را کسب نمایید.

البته این روشِ کسب درآمد نیاز به آموزش ارز دیجیتال دارد و ورود به این نوع بازار ها بدون آموزش، ضرر های مالی زیادی را به همراه خواهد داشت.

یکی از بهترین موسساتِ آموزش ارز دیجیتال در ایران مدرسان پیشتاز نام دارد. در این مقاله راجع به دوره های این موسسه به صورت کامل به شما توضیح دادیم. با استفاده از این دوره ها شما می توانید در مدت زمانی کوتاه به کسب درآمدی بالا از بازار ارز های دیجیتال برسید.