اگر شما هم نیاز به یک ساعت هوشمند دارید احتمالاً در حال تحقیق و بررسی مدل‌های گوناگون در بین برندهای مختلف هستید. حتماً تا به حال متوجه شده‌اید که هیچ برندی اپل نمی‌شود و ساعت هوشمند اپل واچ هم از این چرخه خارج نیست و جز بهترین هاست. اما به نظر شما باید با توجه به چه مواردی بهترین اپل واچ را از بین مدل‌های سری 7، سری 8، SE الترا و یا سری ۳ و... انتخاب کرد؟

ساعت‌های هوشمند اپل واچ در کیفیت‌ها و با قابلیت‌های متفاوت ساخته و عرضه شده است که شما بادی با توجه به انتظارات و همینطور بودجه تان بهترین را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی بهترین ساعت‌های این برند می‌پردازیم.

  • اپل واچ SE نسل دوم

معرفی اپل واچ se نسل دوم یا همان اپل واچ SE 2022 همزمان با معرفی اپل واچ سری 8 و اولترا بود. تفاوت مهم این چند ساعت در قیمت بود که سری se به نسبت دو سری دیگر از قیمت بهتر و کمتری برخوردار بود. در واقع این ساعت از ارزان‌ترین نسخه‌ای است که می‌توان از بین اپل واچ‌ها انتخاب کرد. البته ناگفته نماند که قیمت کم این دستگاه ناشی از ضعیف بودن سیستم عامل و... نیست و از تعداد قابلیت هاست. قطعاً قابلیت‌های این واچ به نسبت دو سری دیگر کمتر است اما کیفیت‌ها یکی است که باز شما برای خرید باید نیاز خودتان را بسنجید و متناسب با آن انتخاب کنید.

در این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش inch 1.78 از نوع Retina LTPO OLED  استفاده شده که با رزولوشن 448 در 368 و تراکم پیکسلی خوب 326 را مقابل چشمان شما قرار می‌دهد. در روزهای آفتابی با 1000 نیت روشنایی که این پنل دارد بدون مشکل می‌توانید محتوای صفحه نمایش را مشاهده کنید البته این واچ مزایای بسیاری دارد که وب سایت همراه سیب به خوبی این موارد را بیان کرده است. می‌توانید برای خواندن این نقد و بررسی به صفحه اپل واچ سری se 8 مراجعه کنید.

  • اپل واچ سری 7

یکی از  بهترین اپل واچ ها، اپل واچ 7 است که به نسبت سری‌های قبلی گوشه‌های کمی گردتری دارد و صفحه‌نمایش به‌صورت یکپارچه‌تری به شاسی متصل می‌شود. اپل واچ سری 7 مانند مدل‌های قبلی خود ضد آب است البته باز هم تا 50 متر! اما خب باید بگوییم برای اولین بار برند پر داستان اپل گواهی IP6X را برای مقاومت در برابر گردوغبار با این واچ جذاب دریافت کرد.

صفحه نمایشگر این محصول به نسبت سری 6 بزرگ‌تر است و این کاملاً بستگی به سلیقه شما دارد اگر به دنبال مدل‌هایی با صفحه نمایش کوچک هستید که همین حالا برید واچ سری 6 را در دیجی کالا سرچ کنید و محصولتان را بخرید؛ اما اگر از صفحه نمایش بزرگ خوشتان می‌آید باید بگوییم نمایشگر واچ 7 تقریباً 20 درصد بزرگ‌تر از نمایشگر سری 6 و بیش از 50 درصد بزرگ‌تر از نمایشگر سری 3 است. همینطور باید بگوییم که اگر طرفدار حاشیه‌های مینیمال و کم هستید حاشیه‌های نمایشگر این محصول 40 درصد نازک‌تر از سری‌های قبل هستند.

  • اپل واچ سری 8

با بررسی اپل واچ سری 8 چیزی که به وضوح مشخص است این است که متأسفانه اپل مانند همیشه ویژگی جدید چندان زیادی به آن اضافه نکرده است. در واقع تغییرهای ایجاد شده در اپل واچ سری ۸ در مقایسه با سری ۷، به طور منحصربه فرد و تخصصی در زیر بدنه‌ی آن اعمال شده. مثلاً اضافه شدن سنسور تشخیص دمای بدن که خب این یک مسئله مهم برای خیلی از افراد است و دلیلی بر هزینه بیشتر جهت خرید هم می‌شود.

ویژگی Low Power Mode که باعث می‌شود شارژدهی و طول عمر باتری این ساعت هوشمند به سقف ۳۶ برسد از دیگر مواردی است که طرفداران برند اپل و اپل واچ انتظار بسیار زیادی برای آن کشیده‌اند. البته این تنها تغییر این ساعت هوشمند نبوده می‌توانید جزئیات بهتر را در صفحه اپل واچ سری 8 بخوانید.

اپل واچ سری 8 در بخش‌هایی دقیقاً مانند واچ SE است، برای مثال این محصول نمایشگر 1.9 اینچی با فناوری مشابه دارد و تراکم 326 را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. روشنایی این صفحه نمایش هم دقیقاً 1000 نیت است. از طرفی تراشه Apple S8 و 32 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت حافظه رم باعث می‌شود تا بخش سخت افزار را نیز کاملاً یکسان بدانیم.

حال که تشابهات را ذکر کردیم وقت آن است که به برتری‌های اپل واچ سری 8 بپردازیم. این ساعت هوشمند به غیر از این که تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است به لطف گواهی IP6X می‌تواند در برابر گرد و خاک نیز مقاومت کند. این محصول از AOD استفاده می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که شبیه به یک ساعت کلاسیک همیشه اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد. در زمینه سنسورها نیز واچ سری 8 کامل‌تر از واچ SE است.

تصویر از بهترین اپل واچ

  • اپل واچ اولترا

اگر به دنبال پرامکانات‌ترین و بهترین اپل واچ هستید باید به شما واچ الترا را معرفی کنیم. این ساعت بیشتر برای کاربرانی ساخته و عرضه شده که ورزش‌های بسیار حرفه‌ای مثل کوهنوردی در شرایط آب و هوایی سخت انجام می‌دهند یا اینکه می‌خواهند از ساعت در شرایط سخت آب و هوایی مانند کویر، قطب، اقیانوس و موارد این‌چنینی استفاده کنند.

این مدل صفحه نمایشی به اندازه‌ 1.92inch و رزولوشن 502 در 410 دارد و در هر اینچ از 338 پیکسل میزبانی می‌کند. روشنایی این نمایشگر 2000 نیت است که سبب می‌شود در سخت‌ترین شرایط آب و هوا که در بالا هم به آن اشاره کردیم بتوانید صفحه نمایش را به وضوح و بدون هیچ مشکلی ببینید و کارتان را انجام دهید.

در واچ الترا یک دکمه جدید نیز اضافه شده که به شما امکان می‌دهد تا به برخی بخش‌ها دسترسی مستقیم داشته باشید همچنین مقاومت در برابر آب به 100 متر افزایش پیدا کرده و این واچ گواهی نظامی MIL-STD 810H را نیز دریافت کرده است. بدون هیچ شکی می‌توانیم بگوییم اپل واچ اولترا جز مقاوم‌ترین و  بهترین اپل واچ  است. برای خرید اپل واچ الترا با بهترین قیمت کافیست کلیک کنید.

کدام اپل واچ را بخریم؟

حالا که با قابلیت‌های پرفروش‌ترین واچ‌های موجود در بازار آشنا شدید، وقت آن رسیده تا بررسی کنید کدامیک از واچ‌ها گزینه‌ی بهتری برای شماست. برای رسیدن به پاسخ این سوال باید دو فاکتور را مد نظر قرار دهید. اول این‌که بودجه‌ی شما چقدر است. دوم این‌که قابلیت‌های مد نظر شما را کدام واچ دارد.

اگر به تازگی تصمیم به خرید بهترین اپل واچ گرفته‌اید باید در این میان نوسانات قیمت ارز را نیز در نظر داشته باشید و هر چه سریع‌تر خریدتان را نهایی کنید چون هر چه زمان جلوتر می‌روند قیمت‌ها نیز زیادتر می‌شوند و اگر با بودجه الانتان بتوانید واچ الترا بخرید احتمالاً ماه بعد با همان بودجه واچ سری 8 نصیبتان شود. همه ما می‌دانیم قیمت محصولات وارداتی در بدو ورود به کشور، از قیمت واقعی آن بسیار بالاتر است؛ اما الان که به تازگی واچ جدیدی عرضه نشده قیمت‌ها بسیار منطقی و واقعی است. پس بهتر است هرچه سریع‌تر اقدام به خرید واچ مورد نظرتان کنید.

خرید اینترنتی بهترین اپل واچ

خرید اینترنتی بهترین اپل واچ

احتمالاً حالا با خواندن مطلب بالا به دنبال یک فروشگاه اینترنتی با ارسال سریع هستید تا هر چه سریع‌تر بهترین اپل واچ موردنظرتان را در دستتان مشاهده کنید. احتمالاً تا به امروز بارها به دیجی‌کالا سفارش داده‌اید و به خاطر حجم سفارشات دیده اید که چقدر دیر سفارشتان به دستتان رسیده. امروز می‌خواهیم در اینجا فروشگاه همراه سیب را به شما معرفی کنیم که در کنار معرفی دقیق محصولات، مشاوره رایگان برای خرید محصول نیز دارند. ارسال در این فروشگاه رایگان و سریع است. (سریع که میگیم منطورمون تو همون روزه که کم پیش میاد فروشگاهی اینجوری باشه). پس بهتره تا دوباره یه قله صعودی توی ارز و دلار رخ نداده خریدتونو نهایی کنین و اگر هم سایتی با این مشخصات با بهتر می‌شناسید به ما معرفی کنین تا توی بلاگ‌های بعدی معرفیشون کنیم و همه بتونن تجربه یک خرید عالی رو حس کنن.